Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239


RubenV.

Hannibal is voor mij wel de serie van het jaar. Zal binnenkort ook wel op Netflix verschijnen denk ik (ik zag 'm er niet tussen staan in het rijtje).
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Charlemagne

Handig die excel-lijst! Zoekt een stuk sneller dan via Netflix zelf. Dank voor de moeite.  :worship:

Bij de series zou het inderdaad handig zijn om erbij te zetten dat het om x-aantal afleveringen gaat van x-duur per aflevering.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

mikekiwi

Quote from: Charlemagne on November 12, 2014, 22:47:55Bij de series zou het inderdaad handig zijn om erbij te zetten dat het om x-aantal afleveringen gaat van x-duur per aflevering.
Ben al aan het zoeken geweest naar lijsten met series en speelduur per aflevering. Hoeft niet per sé alleen netflix te zijn.
Kan dan op basis van titel wel een match maken. Maar kan zo'n lijst nergens vinden.... :sneaky:

Quote from: RubenV. on November 12, 2014, 22:13:19
Hannibal is voor mij wel de serie van het jaar. Zal binnenkort ook wel op Netflix verschijnen denk ik (ik zag 'm er niet tussen staan in het rijtje).
Hannibal is idd nog niet op Netflix te vinden, helaas...

Matheus

Quote from: paaj on November  9, 2014, 22:54:23
Luther

Steengoeie serie.

Ik zie mad men in de lijst staan met een 6,8, dat moet een 8,7 zijn (eigenlijk nog hoger)
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

mikekiwi

Luther is idd de volgende serie die ik ga kijken. Ben nu bezig met LilyHammer... Heb het eerste seizoen bijna afgekeken, net nu het tweede seizoen start hebben ze een derde seizoen toegevoegd op Netflix. Zo kom ik er natuurlijk nooit doorheen... :devil:

Ik zie idd dat de IMDB-scores op nuopnetflix.nl niet in alle gevallen (meestal wel) overeenkomen met wat er in werkelijkheid op IMDB te zien is. Fijn ja...

paaj

Doctor Who is ook erg fijn. Science fiction met een flinke knipoog in BBC kwaliteit.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

sam1909

Quote from: paaj on November 23, 2014, 18:37:39
Doctor Who is ook erg fijn. Science fiction met een flinke knipoog in BBC kwaliteit.

:headbanging: :popcorn: ;D

mikekiwi

Het was wel weer eens tijd voor een updateje, in de topicstart is de nieuwe Excellert toegevoegd. Wederom met dezelfde bron, ben dus een beetje overgeleverd aan de informatie van nuopnetflix.nl. Heb helaas niet de tij om alles te gaan controleren en aanvullen :-X

Het kijken van de series zelf gaat minder hard dan ik dacht, heb nu zelf eergisteren Lilyhammer afgekeken en heb gisteravond het eerste seizoen van Homeland afgerond (kijk ik samen met mijn vrouw).

Met het oog op onze Zweedse vakantie ga ik even zien of ik zelf eerst een Zweedse serie ga oppakken, denk dat het "The Bridge" gaat worden (we gaan zelf met de boot van Kiel naar Göteborg, dus kan het met een gerust hart kijken  ;) )

Hertog_Martin

Dardevil is echt een aanrader. Ben totaal geen kenner van de strip dus hele personage was nieuw voor me, maar echt hele sterke serie.

98% op Rotten Tomatoes http://www.rottentomatoes.com/tv/daredevil/s01/
9.1 op IMDB http://www.imdb.com/title/tt3322312/
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

paaj

Daredevil is goed ja :)

Bloodline heb ik ook met veel plezier gekeken, een paar foute flashforwards negeren en dan kabbelt het lekker dreigend door.
Binnenkort gaan we The Returned beginnen, ik ben benieuwd.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

mikekiwi

Change of plans alhier. Homeland is even in de ijskast, gisteren met mijn vrouw de eerste aflevering van The Bridge gekeken en vanavond ben ik zelf - op veler aanraden  ;D - begonnen aan Daredevil. Twee afleveringen gehad inmiddels, bevalt me tot nu toe best...
Had de serie al wel op de verlanglijst staan, nu dan even wat prio gegeven

mikekiwi

Daredevil in 10 dagen uitgekeken, heb me er wel mee vermaakt moet ik zeggen. Ben niet zo van veel pief-paf-poef-ninja-martial-arts gebeuren, maar dit is toch wel een erg sterke serie.

What next... Luther denk ik dan...

Pjotr

Gisteravond begonnen met Sense8. Inmiddels 3 afleveringen gekeken en blijft een beetje wazig. Waarschijnlijk nog een paar afleveringen doorkijken ;)
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

mikekiwi

Quote from: Pjotr on June  8, 2015, 12:26:19
Gisteravond begonnen met Sense8. Inmiddels 3 afleveringen gekeken en blijft een beetje wazig. Waarschijnlijk nog een paar afleveringen doorkijken ;)
Ben benieuwd. Heb de trailer bekeken en was er niet gelijk helemaal van ondersteboven.

Ben zelf nu met Luther bezig, halverwege eerste seizoen. Dat boeit wel gelijk vind ik...

lestat1234

Ik mis Penny Dreadful in dit lijstje :)

Aan te raden voor een ieder wie van victorian age horror/ thriller stories houd.
(Werewolfman, dracula, mummy, jackel & hyde, Dorian Grey, etc.)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Richard70…

The following, eerste paar afleveringen dacht ik dit is niets voor mij, overige drie seizoenen in twee weken uit gekeken, iemand een idee of seizoen 4 er nu wel of niet komt?
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

modde239

Quote from: lestat1234 on June  8, 2015, 15:24:27
Ik mis Penny Dreadful in dit lijstje :)

Aan te raden voor een ieder wie van victorian age horror/ thriller stories houd.
(Werewolfman, dracula, mummy, jackel & hyde, Dorian Grey, etc.)

+1

mikekiwi

Penny Dreadful is op 5 juni pas aan het overzicht van nuopnetflix.nl toegevoegd, mijn export was van 16 mei... Komt dus mee in de volgende update... Ik kan helaas niet automatiseren dat dit op een vast tijdstip elke week zonder veel extra moeite gedaan wordt, dan was het wat makkelijker om vaker te updaten...

paaj

Quote from: rdebruin on June  8, 2015, 16:41:55
The following, eerste paar afleveringen dacht ik dit is niets voor mij, overige drie seizoenen in twee weken uit gekeken, iemand een idee of seizoen 4 er nu wel of niet komt?

Die met die cultfiguur en rare moordenaars op onvoorspelbare plekken? Daar klopte echt geen kant van maar het was wel spannend ja.
Na seizoen 1 niet echt zin gehad om verder te kijken maar misschien als er even niets anders is.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

c20v

Laatst Spartacus gezien, was imho de moeite waard (al moest ik wennen aan de nieuwe acteur in het 2e seizoen)
Life is really simple, but we insist on making it complicated.

lestat1234

Quote from: c20v on June 15, 2015, 22:32:19
Laatst Spartacus gezien, was imho de moeite waard (al moest ik wennen aan de nieuwe acteur in het 2e seizoen)

Dat had ik ook.
Al had de eerste een legit reden om te stoppen  :ph34r:
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

c20v

Quote from: lestat1234 on June 16, 2015, 16:37:16
Dat had ik ook.
Al had de eerste een legit reden om te stoppen  :ph34r:
Zeker legit en allesbehalve prettig...
Dacht eerst dat ik moest wennen of dat McIntyre in z`n rol moest groeien maar uiteindelijk bleek Whitfield toch een stuk overtuigender.
Life is really simple, but we insist on making it complicated.

lestat1234

Ik had precies hetzelfde.
Vond hem nogal iel en knullig, maar uiteindelijk wel de betere spartacus :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

apogeefreak

Net begonnen met Orphan Black dat is een goede serie zeg.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro