Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SV..S

Quote from: addesmo on March 17, 2021, 19:48:37
Ken je deze? Johan Falk.
Zweeds en erg goed!

Volgens mij al diverse seizoenen op tv gezien!?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

addesmo

Quote from: SV..S on March 21, 2021, 13:01:55
Volgens mij al diverse seizoenen op tv gezien!?
Weet ik niet, maar staat op Netflix en heb ik daar gekeken.

LittleNinja

Afgelopen weekend "Age of the Samurai" gekeken. Is niet voor iedereen, betreft een docu over een specifieke periode in Japan. Mij spreekt het (uiteraard) wel aan.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

CZ79

Heel gaaf! Net de eerst aflevering gekeken, vroeger Katori shinto Ryu iaido beoefent en dit sluit daar qua historie goed bij aan. Zeer interessant!
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

vergeerr72

Quote from: ppeter on March 21, 2021, 09:20:05
Het 1ste seizoen is subliem en zeker een aanrader!
Het tweede seizoen was helaas (persoonlijk) een stuk minder, iets met tergend traag...
Grappig. Ik vond juist het tweede seizoen beter.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

LittleNinja

Quote from: cz79 on March 22, 2021, 20:18:51
Heel gaaf! Net de eerst aflevering gekeken, vroeger Katori shinto Ryu iaido beoefent en dit sluit daar qua historie goed bij aan. Zeer interessant!

Grappig! Je bent naast mij dan de enige wie het aan zal spreken. :D :D
Nou ja, misschien VTEC nog.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

CZ79

Grote mate van fascinatie van het feodale Japan uit de middeleeuwen, begin vroeger al bij series als Shogun (en natuurlijk de films van Akira Kurosawa) en The book of five rings van Miyamoto Musashi, later kwamen daar de Japanse zwaardkunsten en andere martial arts bij.
Sindsdien altijd nog heel erg geïnteresseerd en geïntrigeerd door alles wat met dat onderwerp te maken heeft
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

Erg gaaf. Wat heb je allemaal zelf getraind?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

CZ79

#633
Ninpo Taijitsu (bij bruin gestopt omdat ik zonodig bij Defensie moest/mocht gaan werken  :D) en Iaido en veel later een paar jaar Krav Maga
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

Ik heb ooit Kenjutsu proeflessen gedaan bij een kerel in Den Haag, maar omdat de kosten me toen tegenvielen heb ik niet doorgezet (ik was jong en had wat minder te besteden). Dat was overigens niet bij Willem Bekink van Kendo Kai.

Jammer want het was zeker tof.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

CZ79

Gaaf, shinkendo lijkt me ook erg interessant, maar wellicht iets voor later
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

MarcFR

Zo de 8 seizoenen Homeland zitten erop  ;D  Bij seizoen 5 had ik het wel gehad eigenlijk .. maar ja vrouwtje wil verder kijken. Geloof me 5 seizoenen is echt genoeg  :D :D
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

roeleken

Quote from: MarcFR on March 25, 2021, 14:50:02
Zo de 8 seizoenen Homeland zitten erop  ;D  Bij seizoen 5 had ik het wel gehad eigenlijk .. maar ja vrouwtje wil verder kijken. Geloof me 5 seizoenen is echt genoeg  :D :D

hahaha, wij hebben daar 7 jaar over gedaan. Alle seizoenen Homeland achter elkaar is wel wat heftig, ga je zelf op den duur ook van die gekke bekke trekken zoals Carrie :)
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

vergeerr72

Quote from: roeleken on March 25, 2021, 14:53:11
hahaha, wij hebben daar 7 jaar over gedaan. Alle seizoenen Homeland achter elkaar is wel wat heftig, ga je zelf op den duur ook van die gekke bekke trekken zoals Carrie :)
Herkenbaar. Wij begonnen ons ook te storen aan die gekke bekken van Carrie. Na een pauze van een half jaar de rest weer uit kunnen zitten.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

gerard1

Quote from: MarcFR on March 25, 2021, 14:50:02
Zo de 8 seizoenen Homeland zitten erop  ;D  Bij seizoen 5 had ik het wel gehad eigenlijk .. maar ja vrouwtje wil verder kijken. Geloof me 5 seizoenen is echt genoeg  :D :D

Genoten van deze serie, de eerste 4 seizoenen achter elkaar gekeken daarna elk jaar een nieuw seizoen gebingnogwat.
Geweldige serie, jammer dat het afgelopen is ;D

roeleken

dacht dat er nog een seizoen komt.  seizoen 8 is toch met die Rus?
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

gerard1

Seizoen 8 is er al een jaar inderdaad, helaas was dat de laatste.

Maximus_Aurelius

Hier begonnen met Cursed.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Shadowfox

We hebben de irregulars geprobeerd. Setting was leuk maar als er ineens moderne muziek uit de speakers komen brallen in een victoriaanse tijdsperiode hadden we iets van hmmmm.
Het acteren hielp ook al niet echt mee dus na zn 30min uitgezet

SV..S

Equinox beviel ons wel,  beetje vreemd maar wel lekker.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Raymond187

Begonnen aan storm and stone.

Best leuke serie. Fantasy genre

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Tabcam

Quote from: Raymond187 on April 28, 2021, 15:09:33
Begonnen aan storm and stone.

Best leuke serie. Fantasy genre

Quote from: SV..S on April 28, 2021, 20:57:52
? Welke serie?

Klein gokje; Shadow and bone?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

SV..S

Is wel fantasie genre ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

ppeter

Seizoen 3 van Formula 1: Drive to Survive, is weer gewoon fantastisch!
Netflix doet een geweldige zaak, om op deze manier F1 in de kijker te zetten.
Amusement ten top, en ook het beeld en zeker het geluid is om van te smullen!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **