Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eddy135

Is behoorlijk controversiele serie idd...

Geen aanrader wat mij betreft
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HereIsTom

Quote from: tonv on April 12, 2020, 23:17:29
Net afgekeken, wel weer een bewijs dat die Amerikanen echt niet sporen!
Tja een volk krijgt een president die het verdient...
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Charlemagne

Quote from: tonv on April 12, 2020, 23:17:29
Net afgekeken, wel weer een bewijs dat die Amerikanen echt niet sporen!

Daarom wil ik de serie ook niet bekijken.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

gerard1

Allemachtig, nog een trump topic in de maak :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

paulkokkie

Quote from: HereIsTom on April 13, 2020, 00:01:46
Tja een volk krijgt een president die het verdient...
Iets met een plank en mis slaan.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Bas Akkerman

Quote from: pacific on December 24, 2018, 13:14:15
Ik kijk nu Maniac wazige Serie maar kan ook weer niet stoppen.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk
Kijk ik nu ook (2e aflevering). Naar aanleiding van Julia Garner uit Ozark.

Maakten ze maar meer series zoals Maniac...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Net klaar met Altered Carbon seizoen 2. Ondanks de wat stroperige start kwam ik er na een paar aflevering toch lekker in, om deze avond de laatste 3 achter elkaar te kijken. Toppertje! Op naar seizoen 3, hoop ik.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HereIsTom

Quote from: skyfox on April 15, 2020, 23:26:17
Net klaar met Altered Carbon seizoen 2. Ondanks de wat stroperige start kwam ik er na een paar aflevering toch lekker in, om deze avond de laatste 3 achter elkaar te kijken. Toppertje! Op naar seizoen 3, hoop ik.

Smaken verschillen, wat een slechte serie  :crazy:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

katwax

Quote from: skyfox on April 15, 2020, 23:26:17
Net klaar met Altered Carbon seizoen 2. Ondanks de wat stroperige start kwam ik er na een paar aflevering toch lekker in, om deze avond de laatste 3 achter elkaar te kijken. Toppertje! Op naar seizoen 3, hoop ik.
Staat op de lijst, wij vonden S1 ook zeer goed.

Quote from: HereIsTom on April 15, 2020, 23:48:07
Smaken verschillen, wat een slechte serie  :crazy:

Heb je het uitgezien? Kan me voorstellen dat S1 de eerste afleveringen voor verwarring zorgen, maar eens alles op zijn plats begon te vallen vonden wij het zeker een goede serie.

Wij zijn nu (eindelijk) bezig met Orphan Black en vinden het best een goede serie, in S1 tot nu toe zijn er alvast veel wendingen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

MechanicalAnimal

Quote from: katwax on April 16, 2020, 09:01:09
Staat op de lijst, wij vonden S1 ook zeer goed.
Heb je het uitgezien? Kan me voorstellen dat S1 de eerste afleveringen voor verwarring zorgen, maar eens alles op zijn plats begon te vallen vonden wij het zeker een goede serie.

Wij zijn nu (eindelijk) bezig met Orphan Black en vinden het best een goede serie, in S1 tot nu toe zijn er alvast veel wendingen :)

A.C. vonden wij hier heel gaaf, ik ben benieuwd naar S2.


S1 van O.B. is nog helemaal niks vergeleken met de rest, bereid je maar voor op die rollercoaster.....wat een topserie  :pompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

katwax

Quote from: MechanicalAnimal on April 16, 2020, 09:35:22

S1 van O.B. is nog helemaal niks vergeleken met de rest, bereid je maar voor op die rollercoaster.....wat een topserie  :pompom:
Heb er beetje spijt van dat het al zo lang op de lijst TBW stond, maar dat we er nooit zijn aan begonnen.
Met Dark had ik zelfde voor, bleek ook een topper te zijn die te lang op mijn TBW lijst heeft gestaan.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

Quote from: katwax on April 16, 2020, 09:01:09
Staat op de lijst, wij vonden S1 ook zeer goed.
Heb je het uitgezien? Kan me voorstellen dat S1 de eerste afleveringen voor verwarring zorgen, maar eens alles op zijn plats begon te vallen vonden wij het zeker een goede serie.

Wij zijn nu (eindelijk) bezig met Orphan Black en vinden het best een goede serie, in S1 tot nu toe zijn er alvast veel wendingen :)

Nee helaas A.C. vond ik echt niks!
Maar Orphan Black was wel een geweldige serie!  :pompom:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

MechanicalAnimal

Quote from: katwax on April 16, 2020, 10:19:14
Heb er beetje spijt van dat het al zo lang op de lijst TBW stond, maar dat we er nooit zijn aan begonnen.
Met Dark had ik zelfde voor, bleek ook een topper te zijn die te lang op mijn TBW lijst heeft gestaan.

beter te laat dan nooit.

Dark heb ik S1 gekeken en helaas te lang gewacht om met S2 te starten, ik kwam er echt niet meer in. Ik wacht nog even langer en pak S1 nog wel een keertje.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

katwax

Quote from: HereIsTom on April 16, 2020, 10:38:57
Nee helaas A.C. vond ik echt niks!
Ieder zijn smaak natuurlijk.

Je zou denken met al die Lockdown tijd dat er niet veel meer te zien is, maar niets is minder waar, soms kom je zoiets als OB tegen dat je al te lang op de plank had laten liggen.

Onlangs vroeg een collega van mij of Peaky Blinders iets was waar hij mee zou beginnen, 2 dagen later was hij dankbaar dat ik volmondig ja had gezegd :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Lucky.L

Aan het tweede seizoen van After Life begonnen.
Ik heb niet snel meer dat ik hard moet lachen om serie's of films,maar bij deze serie krijg ik tranen in mijn ogen van het lachen.
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

pameijer

#441
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

katwax

Quote from: Lucky.L on May  2, 2020, 05:35:01
Aan het tweede seizoen van After Life begonnen.
Ik heb niet snel meer dat ik hard moet lachen om serie's of films,maar bij deze serie krijg ik tranen in mijn ogen van het lachen.
Moet ik nog kijken, zal het iets hoger in de lijst moeten plaatsen.
Er is trouwens een goede standup van Ricky Gervais op Netflix -> Ricky Gervais: Humanity

Quote from: pameijer on May 20, 2020, 00:31:43
Hier een best leuke kijklijst: Underrated Netflix gems to add to your must-watch list
Enige aanraders in de lijst -> met welke te starten?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

pameijer

Quote from: katwax on May 20, 2020, 00:41:39

Enige aanraders in de lijst -> met welke te starten?

De bovenste!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Bas Akkerman

#444
Quote from: pameijer on May 20, 2020, 00:31:43
Hier een best leuke kijklijst: Underrated Netflix gems to add to your must-watch list
En ja hoor, weer die rotte beperkingen van Nederland. Ik heb gewoon geen zin in geklooi met VPN, maar als je ons aanbod ziet, word je toch moedeloos.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MechanicalAnimal

Ik heb 2 afleveringen community gekeken, maar kan er niet echt wat mee

loont het de moeite dit even vol te houden?
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

jahtari

Zitten smullen van de Michael Jordan docu.  :coffee:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

clockwork

#447
Quote from: Bas Akkerman on May 20, 2020, 03:28:01
En ja hoor, weer die rotte beperkingen van Nederland. Ik heb gewoon geen zin in geklooi met VPN, maar als je ons aanbod ziet, word je toch moedeloos.

Inderdaad drama. Zo jammer. Toch maar eens kijken hoe ik die VPN aan de gang krijg...  :notify:

De laatste ' I Am Not Okay with This' vond ik ook best aardig.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

katwax

Quote from: jahtari on May 20, 2020, 08:12:18
Zitten smullen van de Michael Jordan docu.  :coffee:
The Last Dance ? Vind het mooi gemaakt, niet gewoon cronologisch van toen kwam hij binnen en toen stopte hij. Het draait rond MJ, maar niet enkel enkele andere Bulls komen "ruim" aan bod
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

mijkie

Ook gekeken, vond t mooie serie !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6