Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikekiwi

Quote from: riwi on December 24, 2018, 13:10:54
Timeless heeft net 2 extra afleveringen gekregen die afgelopen week zijn gereleased. Daarna is de serie ten einde na 2 seizoenen. Vond het een leuke serie. Maar seizoen 2 eindigde met een cliffhanger dus hebben ze nog 2 afleveringen bij gemaakt dit jaar om het een beetje af te ronden.
Aha, Netflix heeft nu nog maar 1 seizoen, zit al te wachten op seizoen 2, ben blij dat ze die extra 2 afleveringen hebben gemaakt, had het al gelezen van die cliffhangert....

En nu weer even zien wat ik nu ga kijken, zal de afgelopen pagina's weer eens doornemen  :clapping:

Tinus_

Quote from: mikekiwi on December 15, 2018, 23:18:02
Ben nu bezig met Timeless. Principe (in tijd terugreizen om de 'toekomst' te beïnvloeden) is aardig en geeft wel wat stof tot nadenken. Heeft niet het acteerwerk en script om echt top te zijn, maar kijkt wel lekker weg.
De 7.7 op IMDB als beoordeling is wat mij betreft wel een correcte weergave.
Abigail Spencer  :wub:
Rebuilding my HT

fasteddie

Quote from: Tinus_ on December 24, 2018, 17:01:55
Abigail Spencer  :wub:

Kijk dat is nog eens een fijne kerstgedachte!

DB628

Zijn er meerdere Netflix kijkers hier die gisteren er last van hadden dat er geen DD5.1 signaal meer was maar alleen Dolby Prologic/stereo?

Remi

Geen idee, het is mij niet opgevallen in ieder geval.
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

DB628

Net thuis en nog steeds geen DD5.1 geluid.

neptune

Bad Blood hier al voorbijgekomen? Goeie serie, 10 afl.
zet hier iets neer

HJ

Quote from: neptune on January 18, 2019, 12:17:10
Bad Blood hier al voorbijgekomen? Goeie serie, 10 afl.
+1 Topper!

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


Harry HT

Vanavond Punisher S02 en de nieuwe Star Trek Discovery

Gegroet

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Edliver

Kijken Jullie met Nederlands talige instelling of Engels / Amerikaans,dit i.v.m. de keuze van series en films.
Heb ergens gelezen dat de nieuwste releases altijd eerst op de Engels talige site komen,en die zou Je nog niet kunnen zien.
Gemis van de ondertiteling hebben we niet dus!
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

frits marantz

Quote from: Harry HT on January 18, 2019, 19:37:56
Vanavond Punisher S02 en de nieuwe Star Trek Discovery

Gegroet

Harry

Hmm, Startrek kon ik gisteravond nog niet vinden.

Idske

Cowboy Bebop

Is een anime. Maar ondanks dat ik geen echte anime fan ben is deze serie echt geniaal. Ter vergelijking komt het enorm in de richting van de legendarische SF serie Firefly.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

Harry HT

Hoi Frits,

Het is de serie, zie https://www.netflix-nederland.nl/dit-is-het-uitzendschema-van-star-trek-discovery-seizoen-2-op-netflix/

Gegroet,

Harry Arcam
Quote from: frits marantz on January 20, 2019, 09:07:04
Hmm, Startrek kon ik gisteravond nog niet vinden.

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

frits marantz

Quote from: Harry HT on January 20, 2019, 09:37:13
Hoi Frits,

Het is de serie, zie https://www.netflix-nederland.nl/dit-is-het-uitzendschema-van-star-trek-discovery-seizoen-2-op-netflix/

Gegroet,

Harry Arcam
Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Klopt, ik heb Seizoen 1 ook gezien. Kon het gisteravond nog niet vinden op Netflix, Seizoen 1 wel. Zal vandaag nog eens kijken.

N1v3K

Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar ben nu aan het kijken naar "Love, death & robots".
Een serie korte animatiefilms (10-20min per stuk). Sci-fi, fantasy, horror en komedie. Kijkt lekker weg :)

eddy135

Quote from: N1v3K on May 25, 2019, 01:17:05
Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar ben nu aan het kijken naar "Love, death & robots".
Een serie korte animatiefilms (10-20min per stuk). Sci-fi, fantasy, horror en komedie. Kijkt lekker weg :)
Heel leuk idd.  :clapping:
Graag meer van dat werk...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HJ

Niet op netflix maar ik wil hem hier toch even melden ;-)

Tjernobyl op ziggo.
5 delige serie imo zeer de moeite waard.
Natuurlijk gebaseerd op het waargebeurde ongeluk in 1986. In hoeverre alles echt gebeurd is vraag ik me af maar het geeft me wel de kriebels gezien er nog meer en nog grotere van deze powerplants gebouwd zijn.
Imo echt een Aanrader!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Lucky.L

Quote from: hans. on June  8, 2019, 19:36:27
Niet op netflix maar ik wil hem hier toch even melden ;-)

Tjernobyl op ziggo.
5 delige serie imo zeer de moeite waard.
Natuurlijk gebaseerd op het waargebeurde ongeluk in 1986. In hoeverre alles echt gebeurd is vraag ik me af maar het geeft me wel de kriebels gezien er nog meer en nog grotere van deze powerplants gebouwd zijn.
Imo echt een Aanrader!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Toevallig vandaag aan begonnen.  4 afleveringen gekeken,nog 1 te gaan. Echt een geweldige serie.
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

flakkees

gisteren babydriver gezien en me eindelijk weer eens vermaakt , goeie film
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

reza

Undercover. Zeer goede Nederlandse/Belgische productie. Dikke 8
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HJ

Quote from: reza on June  9, 2019, 15:03:33
Undercover. Zeer goede Nederlandse/Belgische productie. Dikke 8
Jaaaaah, super vet!
Schijnbaar Nog gebaseerd op waargebeurd verhaal ook!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


chansig

Zojuist de laatste aflevering gekeken. Inderdaad een erg goede serie.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

pameijer

#397
Gisteren begonnen met Godless. Western serie met Jeff Bridges Daniels in een schitterende rol. Gave plaatjes ook!

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

CZ79

Klinkt leuk, ga ik in de lijst zetten
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

pameijer

Quote from: cz79 on June  9, 2019, 18:06:32
Klinkt leuk, ga ik in de lijst zetten
Eerste half uur is even wennen en is het wat onduidelijk, maar daarna vallen de verhaallijnen al gauw samen en wordt het erg interessant!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!