Warrior nun toch vernieuwd

Started by J.A.F._Doorhof, June 29, 2023, 11:07:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Volgens de producer is na de cancelling van Netflix (zucht) nu toch een groen licht voor S3

Er staat nergens of het op Netflix is.
Je zou toch denken dat ze bij de expanse hun lesje geleerd hadden.

Dit irriteert me echt mateloos. Maak dan een mooi einde op elk seizoen zoals bij The Winchesters. Niet bijster sterke serie maar wel fantastisch afgesloten en meteen de deur open voor meer supernatural (yes)

Dit houd me echt tegen van bepaalde series op Netflix te gaan volgen. Je weet gewoon dat de kans 90% is dat je op een cliffhanger blijft hangen.

Cowboy bebop vond ik bv ook erg leuk. Maar ook al weer gestopt.

Blij dat warrior nun doorgaat. Kunnen we nu s2 gaan kijken ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MechanicalAnimal

ja dat is echt bijzonder irritant..voor mij de reden dat ik ook echt de meeste series pas aan begin als ik zeker weet dat een serie afgerond is.

ik heb laatst Teenage Bounty Hunters gekeken, licht vermaak..maar wel inderdaad geeindigd met een cliffhanger van jewelste.......en dan trekken ze de stekker eruit  :nopompom:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

DofN

Ja het is jammer hoe het steeds vaker gaat.

Zo komt er helaas ook geen seizoen 3 van Shadow and Bone. Mooi opgezette productie en leuk verhaal.

https://www.imdb.com/title/tt2403776/

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

MechanicalAnimal

Quote from: DofN on January  8, 2024, 12:50:43Ja het is jammer hoe het steeds vaker gaat.

Zo komt er helaas ook geen seizoen 3 van Shadow and Bone. Mooi opgezette productie en leuk verhaal.

https://www.imdb.com/title/tt2403776/



ja klopt, ook zo'n dikke domper....die vond ik ook erg leuk.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

MechanicalAnimal

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 29, 2023, 11:07:28Volgens de producer is na de cancelling van Netflix (zucht) nu toch een groen licht voor S3

Er staat nergens of het op Netflix is.
Je zou toch denken dat ze bij de expanse hun lesje geleerd hadden.

Dit irriteert me echt mateloos. Maak dan een mooi einde op elk seizoen zoals bij The Winchesters. Niet bijster sterke serie maar wel fantastisch afgesloten en meteen de deur open voor meer supernatural (yes)

Dit houd me echt tegen van bepaalde series op Netflix te gaan volgen. Je weet gewoon dat de kans 90% is dat je op een cliffhanger blijft hangen.

Cowboy bebop vond ik bv ook erg leuk. Maar ook al weer gestopt.

Blij dat warrior nun doorgaat. Kunnen we nu s2 gaan kijken ;)

is dat dit artikel?

https://screenrant.com/warrior-nun-season-3-story-plans-future-details/

want daarin lees ik niet dat er een S3 komt maar dat er een film trilogy komt:

However, in this same interview, Barry indicates the movies will be going in a different direction from the show, underscoring why he decided to reveal season 3 details now. If Warrior Nun season 3 had come to fruition, it would have added depth to its core characters by giving them new, unexpected roles in the story. It remains to be seen if the movie trilogy will incorporate some of these ideas into its story, or if some version of the showrunner's plans will see the light of day in the future.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

J.A.F._Doorhof

Nee dit artikel is nieuwer.
Een film zou ook leuk zijn natuurlijk.
maar als je aan een serie begint is het gewoon mega irritant als er geen einde aan komt.
Net als toen Angel... neem jij de duizenden rechts, dan neem ik de honderden links.
En dan einde.... WTF ?

Buffy sloot tenminste een beetje normaal af.

(ja wij vonden dat leuke series :D)
Maak dan 1-2 extra afleveringen van wat extra budget en geef de fans een waardig afscheid.
Het is niet alleen een schop naar de maker maar ook naar de kijkers.

Mede waarom we tegenwoordig meer kijken naar die "korte" 8 episodes series.
Mooi verhaal vaak wat genoeg diepgang heeft door de langere speelduur, je kan het verspreiden over een week en er zit vaak een mooi einde aan, met misschien een optie voor meer.
Dat bevalt ons erg goed.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"