TV-beeld.

Started by Translator., November 3, 2014, 19:52:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Translator.

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn TV,namelijk,het beeld verbrokkeld,ik heb een cisko van Ziggo ertussen staan,en wat je ook belt met die lui,ik krijg het niet voor elkaar,nu sturen ze me een nieuwe kabel op,want ,zegt men,juist dat luistert zeer nauwkeurig,nou,dat zal dan wel,we wachten maar af.
Weten jullie soms van dit probleem?
Translator reference-stylus one.
Luxman,Syn AP900,Thorens-125mkII-115mkII.NakamichiBX300E/Nakamichi CD5E/CD4,AKG,Senheiser 650-555.

Robiwan

Quote from: Translator. on November  3, 2014, 19:52:09
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn TV,namelijk,het beeld verbrokkeld,ik heb een cisko van Ziggo ertussen staan,en wat je ook belt met die lui,ik krijg het niet voor elkaar,nu sturen ze me een nieuwe kabel op,want ,zegt men,juist dat luistert zeer nauwkeurig,nou,dat zal dan wel,we wachten maar af.
Weten jullie soms van dit probleem?

staan de beeldinstellingen in het cisko menu e.d. allemaal goed? Is de aansluiting in de woonkamer of meterkast in orde?

Ik woon in een oud flat en de cai aansluiting komt aan de raamzijde van de woonkamer naar binnen. Ik had tot een paar jaar geleden ook veel last van uitval, schokkerig beeld e.d. met een UPC box. Uiteindelijk lag het aan de dikke buitenkabel waarvan de buitenmantel nog maar net vastzat aan het aansluitkastje voor internet, radio en tv.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2