Probleem met afspelen Blu-Ray

Started by WillyP, November 6, 2014, 10:34:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WillyP

Ik weet niet of ik hier goed ben, maar ik zag niet zo gauw een ander board waar ik terecht kan.

Vorige week heb ik een Blu-Ray gekocht, Schindler's list. Deze wilde niet afspelen. Je hoort de disc spinnen en verder niets; op een gegeven moment kreeg ik de boodschap: unsupported file. Na vijf keer lukte het ineens wel, maar toen ik de volgende dag de film wilde afkijken, weer het zelfde probleem.

Terug naar de leverancier en zonder probleem kreeg ik een nieuw exemplaar. Alleen is deze ook niet helemaal koosjer. Het is me gelukt om de film af te kijken, maar daarvoor moest ik wel een paar keer de schijf laten inlezen.

Ik kan natuurlijk weer terug, maar is er soms iets anders aan de hand? Is er een probleem met de batch?

Mijn Blu-Ray speler is voorzien van de laatste firmware en DVD's en andere Blu-Rays spelen zonder problemen.

Wie weet raad?

Groet,

Willy

Witalik

Wat voor speler is het ? Heeft die schijf misschien een andere land code ? Heb je die schijf in de winkel of online gekocht ? Misschien zou je hem in de winkel kunnen afspelen/testen.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"