Buffy knipt haar haren af  !

Started by J.A.F._Doorhof, December 28, 2001, 16:02:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#1
Dankzij Morpheus en eDonkey ben ik helemaal bij met seizoen 6. Seizoen 6 is weer erg sterk, vooral de musical episode  :D  :D
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

#2
Ik heb de bewuste aflevering ("Gone") net gezien.
In de woorden van Willow:
QuoteYour hair! It is adorable!

 ;D
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#3
SCREENSHOT !!!

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#4
Sorry, het lukt me niet om een screendump te maken van windows media player  :-[ :-[
I.p.v. een bitmap zet XP een media-player object of zo op het clipboard. Als ik dan paste naar een picture in bijv. LViewPro zie ik gewoon de movie doorspelen. Heel bizar.

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#5
Jammer, moeten we maar even wachten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#6
Ik wil een Buffy fan niet teleurstellen, dus ik heb wat beters gevonden dan een screenshot  ;D
Is ze niet adorable? :



Met dank aan www.smgfan.com .
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#7
He,
Da's aardig.

Maar zo lang had ze haar haar toch ook al in seizoen 3 (zijn we nu aan het kijken)?

Blijft een leuke foto  ;D.

MvrGr,
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#8
In de latere seizoenen heeft ze flink lang haar. Er is nu minstens 10cm ervan af. Even een random foto:



Maar wat maakt het uit, ze ziet er altijd leuk uit.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#9
Je hebt inderdaad gelijk.
Ik heb er nu opgelet en ze heeft inderdaad langer haar in Seizoen 3, dan de foto.

Maar all by all, het blijft leuk  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sarjenka

#10
Ik zie altijd de laatste paar minuten van Buffy, omdat ik naar Dharma & Greg kijk... Ik begrijp ook nooit waar het over gaat... Vandaag nog... Buffy zit te janken op de trap en dan komt dat kortharige blonde joch eraan... Ik kon mij herinneren dat zij ooit aardsvijanden waren... En nu was ie o zo lief...

het zal wel, maar ik snap er geen reet van !

FrankL

#11
Je kijkt er nooit naar, en je snapt er niets van?
Wat wil je nu dat we ervan zeggen? Zit je flames uit te lokken?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Sarjenka

#12
QuoteJe kijkt er nooit naar, en je snapt er niets van?
Wat wil je nu dat we ervan zeggen? Zit je flames uit te lokken?

Nee hoor... ik lok niets uit... Ik wil er dus eigenlijk alleen maar mee zeggen dat ik geen Buffy fan ben en dus nooit kijk en aangezien dit een forum is waarmee je je mening kwijt kunt, bij dezen... als ik flames wil uitlokken, zou ik wel zeggen dat ik vind dat ze Buffy moeten verbieden (dat vind ik niet hoor)

J.A.F._Doorhof

#13
Buffy is apart, en je moet er aan wennen.
Duurde bij mij ook even (een week of 4-5), maar als je erin zit is dit één van de ALLERBESTE series die er de laatste paar jaar is gemaakt.

In mijn opinie zelfs veel beter dan bv de X-files, hoewel ik die ook helemaal te gek vindt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

Hmmmmmm weet iemand waar ik Seizoen 6 kan halen? op buffy-episodes.com werken ze niet en ik hen op Mirc Spawn geregistreerd maar ik kan nog niet in hetkanaal van buffy episodes :'(

Greetz
Spawn
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

FrankL

De nieuwsgroep alt.binaries.multimedia.buffy-v-slayer.repost herhaalt alle buffy afleveringen. Je moet wel geduld hebben om een seizoen compleet te krijgen.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

wolsinkpower

Hoewerkt zo'n nieuws groep?

Greetz
Robert
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

sascha

hoi hoi allemaal. wou ff zeggen dat buffy gewoon te gek is, en dat het balen is dat ze niet meer verder gaat,. ben nu druk op zoek naar seizoen 7, dus als iemand me daar aan kan helpen, heel graag,
en heb het playstation spel ook direct gehaald, zeer gaaf en moeilijk zit nu in level 8 met spike in the initiatief en kom er gewoon niet uit, dus als iemand daar een tip over heeft, ook graag,

groetjes sascha (buffy fan for life) ::)

FrankL

Seizoen 7 komt bijna op DVD uit (waarschijnlijk). En het wordt nu op de BBC uitgezonden.
Verder kun je het wel vinden in de buffy nieuwsgroep of via P2P netwerken, als je geen geduld hebt.

Chaos Bleeds is bij mij nog onderweg, zal dus wel even duren voor ik op level 8 ben  :'(
Tot die tijd maar weer eens een oudje opzetten :)  Ik zit in seizoen 5 in de herhaling. Ook weer erg leuk.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Heb net het script van de laatste episode gelezen, zal daar een nieuwe thread over starten ivm spoilers.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

angel66

wooooo back up here!!!
beter dan x-files!!!!
ben ik niet mee eens.
de laatste aflevering was wel bout.
Quote from: J.A.F._Doorhof on May 11, 2002, 03:47:26
Buffy is apart, en je moet er aan wennen.
Duurde bij mij ook even (een week of 4-5), maar als je erin zit is dit één van de ALLERBESTE series die er de laatste paar jaar is gemaakt.

In mijn opinie zelfs veel beter dan bv de X-files, hoewel ik die ook helemaal te gek vindt.

MvrGr.
Frank

J.A.F._Doorhof

Smaken verschillen.
Ik ben een HELE grote fan van the X-files maar ik vindt de kwaliteit van Buffy door de seizoenen heen gewoon veel beter, de humor lokt me ook meer om eerlijk te zijn.

Seizoen 1 en 2 en ik dacht 4 van the X-files waren voor mij nog steeds de beste trouwens.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Mee eens. Ik weet niet wat bout betekent, maar Buffy is veel beter dan de X-files. Maar smaken verschillen.
Het maffe van de X-files was, (hoewel het een leuke serie was), dat er tussen de mythologie allerlei losse afleveringen zaten die deden alsof er tussendoor helemaal niets bijzonders gebeurd was. Alsof ze eigenlijk met hun eigen concept geen goed raad wisten.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

suyver

#23
Is er eigenlijk al iets bekend van wanneer seizoen 7 van Buffy (eindelijk) op DVD te koop zullen zijn? We hebben nog de helft van seizoen 6 te gaan, en daarna staan we 'droog' ;)

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Hertog_Martin

Nee nog steeds niet officieel bekend.

Ik ben bang dat ie pas in Mei komt.

Ik sta als het om buffy gaat al sinds mei dit jaar droog.

Volg je angel niet? dat gaat nog zeker tot en met seizoen 6 door.
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1