Strakke lijst met goed opgenomen easy listening jazz

Started by audiotechneut, September 29, 2014, 22:05:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FDLARRY

#125
Quote from: Jumping Jack on June 21, 2015, 21:11:11
Een blue note- topper van vorig jaar: Takuya Kuroda - Rising Son (geproduceerd door José James trouwens)

^^
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Siddartha

mooie Spotify lijst! Zo leer je op een leuke manier meer en meer goede muziek kennen!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Rusher

Zojuist volger geworden op Spotify van Bartmartens' greatest Easy Jazz (HT Forum list)
[emoji2]

audiotechneut

Even kijken of dit oude topic nog een doorstart kan krijgen met wat nieuwe tips: Hier komt er een Buika met de CD Nina De Fuego. Concha Buika is een Spaanse zangeres met een zeer rijke stem en veel passie. De stijl is een mix van jazz en flamengo. Uitzonderlijk mooi opgenomen. Track 4 is mijn favoriet.
Totem Model 1, Proac Response ER one actieve sub,
Myryad MP100 voor, MA240 eind, MCD200 cd, Creek Evolution Tuner, Cambridge 851n streamer, Sony MDS-JB930 Minidisc. Bekabeling Nordost Red Dawn LS kabels en v.d.Hul interlinks

noot87

De Blu-ray van Lee Ritenour - Overtime hoort mijn inziens ook in het rijtje.
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

fasteddie


Kees-O

Quote from: fasteddie on September 15, 2018, 08:02:21
Leuk om het weer nieuw leven in te blazen.... :colgate:

Laten we onze eigen Laura Fygi niet vergeten, blijft altijd fijn om haar oude cd's te beluisteren. Laatste cd uit 2016 Jazz Love zit vol met warme vocale verwennerij.

Kees-O

Een van de mooiste cd's die ik als luistertip kreeg was van Bebo Cigala.

Prachtige mix van Latijns Amerikaans, Cubaans, Jazz, Flamenco invloeden.

Cd start ook direct met een mooie contrabas met piano gevolgd door een geweldig gezongen stuk door Cigala.

Hou je van het gladde zoete idee wat Norah Jones neerzet zaldit misschien niet je ding zijn, hou je van Spaanstalige soms wat rauwig gezongen Muziek met toch wel een heerlijke Jazz ondertoon dan is dit een aanrader.

fasteddie


Kees-O

#134
-