Experienzzz 2014

Started by citac, September 27, 2014, 01:44:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

citac

Dacht ik leuk, een audio show in Amsterdam met vele merken.
Entreekaartje 19 euro! :-X  Laat maar!
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

gast2018

Daarvoor mag je dan ook naar de woonbeurs. :baaa:

jeffaudio

#2
edit
Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

Rudy1968

Quote from: citac on September 27, 2014, 01:44:55
Dacht ik leuk, een audio show in Amsterdam met vele merken.
Entreekaartje 19 euro! :-X  Laat maar!

Ik ben niet echt een ervaren beursganger om toegangsprijzen goed te kunnen beoordelen.
Ter vergelijk:
de ASSA (Alkmaar) is gratis en de High End München is EUR 12.
EUR 19 vind ik veel geld voor alleen toegang.

Deleted User

Een cursus begrijpend lezen is hier op zijn plaats...

Je betaalt 19 euro voor de woonbeurs en Experienzzz 2014, of andersom... En als je nu snel was geweest 15 euri.

Rudy1968

Quote from: jazzman on October  4, 2014, 20:25:30
Een cursus begrijpend lezen is hier op zijn plaats...

Je betaalt 19 euro voor de woonbeurs en Experienzzz 2014, of andersom... En als je nu snel was geweest 15 euri.
Inderdaad.
Het forum heet HTForum.nl.
Het topic heet Experienzzz 2014.
De TS heeft het over kosten om een audio show (Experienzzz 2014) te mogen bezoeken.

Onbewust komt nu de herinnering aan een commercial over pizza ham kaas en ansjovis naar boven drijven.

Robiwan

#6
Quote from: jazzman on October  4, 2014, 20:25:30
Een cursus begrijpend lezen is hier op zijn plaats...

Je betaalt 19 euro voor de woonbeurs en Experienzzz 2014, of andersom... En als je nu snel was geweest 15 euri.

Daarnaast hoge parkeerkosten en voor mij 180 km aan benzinegeld, laat maar zitten.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

viceadmiraal61

Het wordt tijd om die marco lisi een flinke schop belgie in te be@##%t#@#$(&(*........alweer
heeft hij kans gezien om de vaderlandse hifi geld uit de zak te kloppen...voor een nepshow
prachtige verhalen over heeeeeeeeeeel veeeeeeel bezoekers..ik zag er 10.op de experienzzzz
Dat was ook al zo met de voorjaars audiovideo 2day show in veldhoven. lege gangen en zalen.
door die kloojo is de xfishow niet door gegaan. Even een rondje je gemaakt op de adam experienzzz show.......heel veel klachten van standhouders...

Roeland22

Hij is er bijzonder goed in om



te verkopen ;-) En zolang mensen dat blijven kopen, who can blame him...
Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

Robiwan

Quote from: viceadmiraal61 on October  6, 2014, 09:18:01
Het wordt tijd om die marco lisi een flinke schop belgie in te be@##%t#@#$(&(*........alweer
heeft hij kans gezien om de vaderlandse hifi geld uit de zak te kloppen...voor een nepshow
prachtige verhalen over heeeeeeeeeeel veeeeeeel bezoekers..ik zag er 10.op de experienzzzz
Dat was ook al zo met de voorjaars audiovideo 2day show in veldhoven. lege gangen en zalen.
door die kloojo is de xfishow niet door gegaan. Even een rondje je gemaakt op de adam experienzzz show.......heel veel klachten van standhouders...

:crazy: :crazy:
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

citac

Zag het al aankomen.
Woonbeurs trekt toch een heel ander publiek dan een audioshow, voor hun is Bose tophifi.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Deleted User

Het viel me wel op dat er geen stand was van audiovideo2day, schaamden ze zich of zo? 10 bezoekers is overdreven, men kwam pas na 12 uur de beurs op. Maar rond 16 uur hadden wij (2 personen) een prive demo van B&W. Ik zou me als standhouder flink genaaid voelen.

Die huppeltrutjes beneden wisten zaterdag niet eens dat er een Experrienzzz beurs was. "U zit verkeerd hoor meneer".....

viceadmiraal61

de gangsters uit belgie wisten niet hoe hard zij weg moesten komen...om het hakblok te voorkomen.
vandaar geen aanspreek punt................

htlucky

Quote from: viceadmiraal61 on October  6, 2014, 09:18:01
Het wordt tijd om die marco lisi een flinke schop belgie in te be@##%t#@#$(&(*........alweer
heeft hij kans gezien om de vaderlandse hifi geld uit de zak te kloppen...voor een nepshow
prachtige verhalen over heeeeeeeeeeel veeeeeeel bezoekers..ik zag er 10.op de experienzzzz
Dat was ook al zo met de voorjaars audiovideo 2day show in veldhoven. lege gangen en zalen.
door die kloojo is de xfishow niet door gegaan. Even een rondje je gemaakt op de adam experienzzz show.......heel veel klachten van standhouders...

in de wandelgangen van de laatste New Music show werd reeds gezegd dat New Music niet langer zou samenwerken met AV2D. Het is realiteit geworden. De mensen achter AV2D geven zelfs hun eigen klanten geen hand (bvb meegemaakt in München waar de heren ook rondliepen) en er waren heel wat klachten van disitributeurs op de laatste New Music show. Dus New Music organiseert dus voortaan zelf zijn show zonder AV2D, en uiteraard gaat AV2D dan op zoek naar nieuwe kansen.

Maar waarom slaagt men er niet in om voldoende volk bij mekaar te krijgen ? Op de NAVD in Veldhoven (Nationale AV dagen, ook een AV2D show) moest je werkelijk zoeken naar volk, van experienzzz wordt gezegd dat er 400 a 500 man passeerde .... niet echt veel beter.

Om dan als standhouder vele duizenden euro's te gaan geven voor deelname en zo'n beperkte opkomst .... daar moet je goed zot voor zijn om de organisator steeds opnieuw te blijven geloven.

Anderzijds op de X-FI in Veldhoven krijgt een andere organisator wel enkele duizenden in beweging en zaten sommige zalen echt goed vol kwa bezoekers. Dus het bewijs dat het wel degelijk ook anders kan.

htlucky

Quote from: Roeland22 on October  6, 2014, 09:46:34
Hij is er bijzonder goed in om



te verkopen ;-) En zolang mensen dat blijven kopen, who can blame him...

zijn dagen zijn geteld

Ik passeerde gisteren bij één van de deelnemers, een dag na de show dus, deze deelnemer sprak echt van 'investeren in die show' ... ik denk dat ze het geen 2e keer zullen doen. Deelnemer 1 schatte 400, nr 2 500 .... dus heel magertjes.

daanvanduif

Ben er zelf even binnengelopen, was er met 10 minuten ook weer weg..
Had beter een goede audiozaak binnen kunnen lopen, zie je meer mooie spullen.

Quote from: htlucky on October  7, 2014, 21:50:46
zijn dagen zijn geteld

Ik passeerde gisteren bij één van de deelnemers, een dag na de show dus, deze deelnemer sprak echt van 'investeren in die show' ... ik denk dat ze het geen 2e keer zullen doen. Deelnemer 1 schatte 400, nr 2 500 .... dus heel magertjes.
Corazón

Rudy1968

#16
Quote from: viceadmiraal61 on October  6, 2014, 09:18:01
Het wordt tijd om die marco lisi een flinke schop belgie in te be@##%t#@#$(&(*........alweer
heeft hij kans gezien om de vaderlandse hifi geld uit de zak te kloppen...voor een nepshow
prachtige verhalen over heeeeeeeeeeel veeeeeeel bezoekers..ik zag er 10.op de experienzzzz
Dat was ook al zo met de voorjaars audiovideo 2day show in veldhoven. lege gangen en zalen.
door die kloojo is de xfishow niet door gegaan. Even een rondje je gemaakt op de adam experienzzz show.......heel veel klachten van standhouders...

Ben zelf niet zo bekend met het NL audio wereldje, maar zouden de partijen (importeurs, distribiteurs, fabrikanten, etc) niet moeten weten op welke show van welke organisator ze beter wel kunnen staan en op welke show beter niet?

R0N

Vandaag aan het bijkomen van de Music Hifi Thialf show. Heerlijk weekend met leuke en geïnteresseerde bezoekers.
Voor de eerste keer van dit evenement toch ruim 500 enthousiaste bezoekers!

Belangrijke les: Het gaat niet om de organisator, maar om de deelnemers. Bij dit evenement is alles tezamen met de deelnemers gedaan, gelijke belangen. Een dure organisatie is overbodig en zelfs niet wenselijk vanwege verschillende belangen.

Volgend jaar weer, ik kan niet wachten!

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)