aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

denoontje and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: AudioEnZo on May 21, 2020, 22:51:40
Goed om te lezen Maz, audio blijft daarbij ook maar bijzaak hè. Maar wel erg prettig om je gedachten lekker te legen!
Wel een nodige bijzaak ;)  je kan niet altijd buiten je hoofd leegmaken en tot rust komen, dan is Audio een heel goed ontspanning en therapie.

Net als nu met mooi weer kan je best wat dingen doen maar in de winter is audio Hobby een redder in nood.

Van de week nog met Scrutinizer de oldtimer uit winterslaap gehaald en mee wezen vissen. Na een korte pech onderweg  toch de zee kunnen bereiken  lol.

Heerlijk in de zon , hengels tussen de stoelen en opzoek naar een Zeebarrsje.
Zeelucht doet wonderen met je en als je dan nogeens een Zeebaarsje uithaalt dan is de dag bijna compleet.

Als je dan thuis nog eens even muziekje op kan zetten om de dag af te sluiten dan is een goed slaap gegarandeerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

ruud2

er is geen beter leven dan een goe. 
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

ruud2

dialect.... goe,       in.... da hedde goe gedoan junske

"goed "    ( voor boven de rivieren)

;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M

Quote from: ruud2 on May 23, 2020, 22:01:17
dialect.... goe,       in.... da hedde goe gedoan junske

"goed "    ( voor boven de rivieren)

;D
[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

ruud2

Quote from: maz on May 22, 2020, 23:50:54



Van de week nog met Scrutinizer de oldtimer uit winterslaap gehaald en mee wezen vissen. Na een korte pech onderweg  toch de zee kunnen bereiken  lol.



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

oldtimer ?
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M

#17481
Quote from: ruud2 on May 25, 2020, 10:42:24
oldtimer ?
Yess... Deze oude dame.



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

skyfox

Gaaf, Maz! Echt een heel mooi exemplaar, zo te zien. Ik zou er zo een roadtrip in de States mee willen maken :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

ruud2

#17483
niet gek, voor een dagje te gaan vissen.... ;D
V8 ?
ah, ik zie  het al een 350
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M



Quote from: skyfox on May 25, 2020, 13:03:36
Gaaf, Maz! Echt een heel mooi exemplaar, zo te zien. Ik zou er zo een roadtrip in de States mee willen maken :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Hoi sky

Een roadtrip met een oldtimer is echt cool, heb er zelf ook aan gedacht om naar Marbella mee te rijden en terug.

In de states met een oldtimer lijkt me ook heeeel vet , ik heb in 2015 een roadtrip gemaakt door states met een Mustang cabrio . In de zomer ga je echt bakken in sommige plekken als je geen airco hebt,  dan is een Oldtimer iets minder geschikt voor lange roadtrip door Sahara. Lol

Maar VS is echt een top plek voor een roadtrip met een oldtimer langs de westkust   of Miami kant.

Ik ben toen van Vegas Naar Mexico gegaan en terug , was super...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17485
Quote from: ruud2 on May 25, 2020, 13:15:13
niet gek, voor een dagje te gaan vissen.... ;D
V8 ?
ah, ik zie  het al een 350
Jazeker 350 v8 , lekker brul in de rug en stank van verbrand benzine zonder Cat en geziek van Scrutinizer in de oren. Heerlijk....[emoji1787][emoji1787][emoji1787]



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

skyfox

Een roadtrip naar Marbella zou echt mooi zijn met zo'n auto. Weg van de route du soleil, lekker door de periferie cruisen. Overnachten in kleine, schilderachtige dorpjes. Een kleine detour naar Monaco om even de sfeer te proeven en de grandeur te aanschouwen. En al die nieuwe supercars die echt wel tof zijn, maar eigenlijk zo'n oldtimer niet kunnen verslaan. Al is het maar vanwege de nostalgie...

Sorry, ik zit te dagdromen.  :inlove:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

ruud2

Quote from: skyfox on May 26, 2020, 12:22:47
Een roadtrip naar Marbella zou echt mooi zijn met zo'n auto. Weg van de route du soleil, lekker door de periferie cruisen. Overnachten in kleine, schilderachtige dorpjes. Een kleine detour naar Monaco om even de sfeer te proeven en de grandeur te aanschouwen. En al die nieuwe supercars die echt wel tof zijn, maar eigenlijk zo'n oldtimer niet kunnen verslaan. Al is het maar vanwege de nostalgie...

Sorry, ik zit te dagdromen.  :inlove:

niet dromen, gewoon doen !!
en met die supercars in Monaco valt wel mee.... in een achteraf steegje slechts 1 gezien...aston
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

blue-eyes

Quote from: ruud2 on May 27, 2020, 10:53:48
niet dromen, gewoon doen !!
en met die supercars in Monaco valt wel mee.... in een achteraf steegje slechts 1 gezien...aston

In vakantie periodes zijn de mensen uit Monoca zelf ook met vakantie.....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ruud2

Quote from: Blue-Eyes on May 27, 2020, 11:07:19
In vakantie periodes zijn de mensen uit Monoca zelf ook met vakantie.....

dan ben jij ergens anders geweest maar in Monaco  hebben toch het gehele jaar  vakantie ... ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

skyfox

Quote from: ruud2 on May 27, 2020, 10:53:48
niet dromen, gewoon doen !!
en met die supercars in Monaco valt wel mee.... in een achteraf steegje slechts 1 gezien...aston
Ik snap wat je zegt. Met de kids is dat nu gewoon niet realistisch. Zijn nu 1 1/2 en 4. Geen leeftijd om mee te roadtrippen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

ruud2

herkenbaar...
is ook geen plaats om met kleine kinderen rond te zeulen.
parkeren is vrijwel onmogelijk , zo vol ( behalve de ondergrondse onder Monte Carlo).
grasveldjes , verboden te  betreden
warm , en ik moet plasseeeee
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Marco66

Quote from: ruud2 on May 27, 2020, 10:53:48
niet dromen, gewoon doen !!
en met die supercars in Monaco valt wel mee.... in een achteraf steegje slechts 1 gezien...aston

Ben je maar in 1 steegje geweest zeker  ;D
Meerdere keren geweest en toch aanzienlijk veel leuke auto's gezien.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

ruud2

#17493
Quote from: Marco66 on May 27, 2020, 13:16:46
Ben je maar in 1 steegje geweest zeker  ;D
Meerdere keren geweest en toch aanzienlijk veel leuke auto's gezien.

heel dat land doorgeslenterd.... en natuurlijk het F1  gedeelte gereden....voor zover mogelijk.
ja wel leuke wagens, maar minder spectaculair dan verwacht.zoals BE al schreef ze waren zeker zelf met vakantie..
met mooi weer op een zondag bij ons in het durp meer f raries en italiaanse schonen ( woon aan een toeristische teuten route)
van alles komt voorbij ,ooit hele clubs :wub:
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

blue-eyes

#17494
Quote from: ruud2 on May 27, 2020, 11:24:16
dan ben jij ergens anders geweest maar in Monaco  hebben toch het gehele jaar  vakantie ... ;D

Paar keer geweest. Viel mij iig op dat als de massale intocht van toeristen gaande is, er een massale uittocht is van inwoners naar hun boten of 4e huis :D


In het treintje rondgereden, door de tunnel. Ach, en viel mee en tegen, wel leuk. Glas cola gewoon 3 euro betaald. Ik schrok er van. Ik had iets anders verwacht lol
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M



Quote from: skyfox on May 26, 2020, 12:22:47
Een roadtrip naar Marbella zou echt mooi zijn met zo'n auto. Weg van de route du soleil, lekker door de periferie cruisen. Overnachten in kleine, schilderachtige dorpjes. Een kleine detour naar Monaco om even de sfeer te proeven en de grandeur te aanschouwen. En al die nieuwe supercars die echt wel tof zijn, maar eigenlijk zo'n oldtimer niet kunnen verslaan. Al is het maar vanwege de nostalgie...

Sorry, ik zit te dagdromen.  :inlove:

Dat had ik zelf ook in gedachten te doen dit jaar, sterker nog het was all soort van gepland om richting Monaco te gaan met de 911 cabrio. 

Met de oldtimer vind ik het zelf veel leuker, maar me vriendin vind het helemaal  niets. Geen airco, geen gordels, stank van uitlaat als de wind verkeerd staat. Enz enz.
Dus heel die rompslomp wat roadtrip met zoeen oldtimer juist leuk maakt vind zij maar niets. Dus daar moet ik even iemand anders voor zoeken . Lol.

Ik krijg 10x meer duimpjes omhoog met de Oldtimer dan de 911. Iedereen vind zoeen oldtimer geweldig.

Quote from: ruud2 on May 27, 2020, 10:53:48
niet dromen, gewoon doen !!
en met die supercars in Monaco valt wel mee.... in een achteraf steegje slechts 1 gezien...aston

Zo is het ook. Als je het kan moet je het doen. Dromen zijn om waar te maken.


Quote from: Blue-Eyes on May 27, 2020, 11:07:19
In vakantie periodes zijn de mensen uit Monoca zelf ook met vakantie.....

Van de mensen die ik ken die echt rijk zijn (in Dubai en marbella) in de drukke toeristen maanden zitten ze ergens rustiger en koeler met de jacht langs een mooie eiland  of  in de 5de vakantie huis. Ze willen echt niet in d3 toeristen drukte zitten met hoogseizoen en tophitte. 



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17496
Pakketje is onderweg ,nieuwe speelgoed in huize Maz.
[emoji41]

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

ruud2

navigatie voor het vliegend tapijt?
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

skyfox

Nieuwe draaitafel voor die gave Daft Punk plaat?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Peerless Monster

Quote from: skyfox on June  7, 2020, 15:37:02
Nieuwe draaitafel voor die gave Daft Punk plaat?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk



Ja RAM is echt een top plaat!
Zeker in het zwarte goud.
Draai hem regelmatig.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler