aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Ik lees het nu pas... en geen idee wat ik moet zeggen, behalve dan heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Mr.M

Quote from: J o e p on July  6, 2019, 14:21:01
Wow, kom hier niet zo veel op het forum en dan lees je opeens dit. Dat is schrikken.
Sta hier toch wel even bij stil.

In ieder geval veel sterkte voor jouw broer, jezelf en je familie.





We hopen mee dat het toch allemaal weer goed gaat komen en deze zwarte bladzijde snel mag worden omgedraaid.
Dankjewel Joep

Het is bij mij in topic nooit saai. Lol

Er zijn gooie tijden waar je van moet genieten en slechte tijden waar je van moet leren.

Dit zijn even de moeilijke tijden en daar komen we ook onderuit zoals al die andere keren.

We bidden en houden taai en hebben alleen positieve gedachten.

Dit is weer gewoon een tegenvaller in onze levensboek.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: bmateijsen on July  6, 2019, 14:54:46
Ik lees het nu pas... en geen idee wat ik moet zeggen, behalve dan heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Dankjewel  bmateijsen.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

marcelvandekamp

Heftig Maz. Veel sterkte voor jouw broer, jezelf en de rest van de familie!
met vriendelijke groet,

marcel

Mr.M

Quote from: marcelvandekamp on July  6, 2019, 15:12:50
Heftig Maz. Veel sterkte voor jouw broer, jezelf en de rest van de familie!
Dankjewel Marcel...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Kerkhoffd

Ondanks dat ik nog maar weinig post op het forum, lees ik met regelmaat even bij. Vandaag was zo'n dag en ik weet niet goed wat ik kan zeggen om jullie onmacht en verdriet dragelijk te maken. Ik hoop met jullie dat je broer dit onmenselijke geweld zonder nadelige gevolgen boven komt. Heel veel sterkte en kracht Maz.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

FWK

Kan niet anders zeggen dat ik jou Maz en familie heel veel sterkte toe wens met het verwerken van deze vreselijke gebeurtenis.
Ik hoop dat jouw broer volledig hersteld, dat is het meest belangrijke.
Arcam SR 250- Arcam PA240 eindversterker - Arcam DV137 - Dynaudio Contour 1.4s le- REL t5i subwoofer - Linn Akurate ds - Ocos - Audioquest en Grimm bekabeling-QNAP NAS

Mr.M



Quote from: Kerkhoffd on July  6, 2019, 22:29:54
Ondanks dat ik nog maar weinig post op het forum, lees ik met regelmaat even bij. Vandaag was zo'n dag en ik weet niet goed wat ik kan zeggen om jullie onmacht en verdriet dragelijk te maken. Ik hoop met jullie dat je broer dit onmenselijke geweld zonder nadelige gevolgen boven komt. Heel veel sterkte en kracht Maz.

Dankjewel voor jullie lieve woorden, ieder positief bijdragen is er een en dat geeft energie aan ons.[emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]

Quote from: FWK on July  6, 2019, 23:21:11
Kan niet anders zeggen dat ik jou Maz en familie heel veel sterkte toe wens met het verwerken van deze vreselijke gebeurtenis.
Ik hoop dat jouw broer volledig hersteld, dat is het meest belangrijke.

Dankjewel fwk.

We hebben goede hoop ontdanks alle tegenslagen dat het uiteindelijk goedkomt.

Tis niet onze eerste keer dat we vechten voor de leven van me broertje maar de zoveelste keer... en ook dit keer komt het goed.

We blijven positief .....  bedankt voor jullie lieve woorden.[emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Marco66

Lees net je bericht pas terug ivm verhuizing.
Wat een triest gebeuren, ik wens je broer een spoedig herstel en jullie heel veel sterkte met dit ingrijpende voorval!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

felix01

Quote from: maz on July  4, 2019, 15:12:12
Hoi Jan

Even binnen vallen met slecht nieuws en dat ik waarschijnlijk de komende tijd helaas nergens meer beschikbaar voor ben.

Jullie weten toch al alles van me en dit mag er ook bij.

Er zijn goede tijden bij maz en slechte tijden en helaas is dit een zeer slecht moment in ons leven.

Even kort samengevat , eergister nacht is mijn broertje bij hem thuis overvallen en daarbij zijn raake klappen uitgedeelt door de dader(s) .

Mijn vader heeft mijn broertje s ochtends bijna levenloos op bed gevonden en getraumatiseerd ambulance gebeld.

Er is sprake van veel geweld , mijn broertje is gister ochtend geopereerd aan de hersennen waarbij zijn hersenpan is verwijderd om de druk van hersennen te verlichten.

Tis onvoorspelbaar dat mensen in onze maatschappij rondlopen die zulke dingen in staat zijn.

Gister middag hebben we bericht gekregen van Recherche team dat de HOOFDVERDACHTE is aangehouden en meerdere aanhiudingen niet uitgesloten zijn.

We hebben 34 jaar gestreden om mijn broertje in leven te houden van dag tot dag gezien hij chronisch ziek en mindervalide is en nu het redelijk goed ging met hem iemand hem dit aandoet en ons beroofd van alles wat ons lief is en voor hebben gestreden.

Ik zou zeggen waardeer de momenten die je met elkaar hebt en zie leven niet als een VANZELFSPREKEND "iets".  We zijn allemaal van vlees en bloed en ieder dag die je met elkaar heb is een geschenk die je MOET koesteren.

We hebben 34 jaar ziekenhuis in en uitgegaan en gaan het nu ook met volle moed weer doen.

Enjoy the life your in and make the moments count!



Voor de gene die altijd mijn leven voor rozengeur en manenschijn zien...

Dit is de realiteit waar maz in is opgegroeid en waarom hij leeft zoals die leeft.

Bidden en hoop is de enige wat we nu nog hebben en kunnen doen....




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

net gelezen,ben niet zo vaak meer op het forum.
VEEL STERKTE MAZ!!!!
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

Mr.M

#17210
Quote from: Marco66 on July  7, 2019, 19:46:45
Lees net je bericht pas terug ivm verhuizing.
Wat een triest gebeuren, ik wens je broer een spoedig herstel en jullie heel veel sterkte met dit ingrijpende voorval!

Marco
Dankjewek marco66
Quote from: felix01 on July  7, 2019, 20:08:14
net gelezen,ben niet zo vaak meer op het forum.
VEEL STERKTE MAZ!!!!
Tnx felix01


Vooruitgang is positief, we hebben in de eerste 100 uur geen echte complicaties gehad gelukkig en zijn verwondingen zijn aan genezen.

Alleen wakker worden wilt nog niet lukken helaas. Maar we hebben hoop dat dat ook snel gebeurt, we zijn in ieder geval blij dat de signalen die we krijgen POSITIEF ZIJN.

We bidden en hopen.

Nogmaals bedsnkt aan iedereen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

BuSpu

Wat een verschrikkelijk verhaal Maz.

Ik lees vaak in je verhalen hoe hecht jullie familieband is, dan moet dit keihard binnenkomen.
Wens je alle sterkte in deze tijd en hou vooral je positieve kijk op dingen.

Groet BuSpu

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Mr.M

Quote from: BuSpu on July  9, 2019, 16:47:53
Wat een verschrikkelijk verhaal Maz.

Ik lees vaak in je verhalen hoe hecht jullie familieband is, dan moet dit keihard binnenkomen.
Wens je alle sterkte in deze tijd en hou vooral je positieve kijk op dingen.

Groet BuSpu
Dankje Baspu
Quote from: FDLARRY on July 10, 2019, 15:15:21
Sterkte Maz.
Ook u bedankt FDlarry
Quote from: cz79 on July 11, 2019, 07:06:53
Heel erg veel sterkte Maz!
Tnx chris

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Richi on July  9, 2019, 17:46:54
Hoe gaat het nu met je broer?
Hoi Richi

Hij is aan vechten en houd vol , ze zijn all paar dagen gestopt met het slaapmiddel maar hij wordt nog niet wakker en das wel zorgzaam.

We hopen en bidd3n dat die een deze dagen wakker wordt zodat we weer een stap verder kunnen.

Bedankt voor het vragen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Richi

Quote from: maz on July 11, 2019, 18:41:27
Hoi Richi

Hij is aan vechten en houd vol , ze zijn all paar dagen gestopt met het slaapmiddel maar hij wordt nog niet wakker en das wel zorgzaam.

We hopen en bidd3n dat die een deze dagen wakker wordt zodat we weer een stap verder kunnen.

Bedankt voor het vragen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Hopelijk komt hij snel weer bij. Sterkte nogmaals in deze onzekere periode.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Sirius666

:-[

Ik heb wel eens wat flarden mbt zijn gezondheid meegekregen maar hoe was je broertje fysiek?

Thesqualer

McIntosh MA5200 Wharfedale Diamond 225 Technics SL-PG440A Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Mr.M

#17221
Quote from: Richi on July 11, 2019, 21:54:22
Hopelijk komt hij snel weer bij. Sterkte nogmaals in deze onzekere periode.

Dankjewel Richi

Quote from: Sirius666 on July 11, 2019, 22:30:45
:-[

Ik heb wel eens wat flarden mbt zijn gezondheid meegekregen maar hoe was je broertje fysiek?

Hoi serius

Broertje was "mindervalide" persoon met over 50 operaties in meerdere landen voor nieren , darmen , blaas, anus, unineleider en nog veel meer.

Laatste jaren ging het fysiek redelijk goed na de laatste niertransplantatie, we zouden zelfs voor het eerst met hele gezin op vakantie gaan dit jaar . Alle jaren ervoor kregen we steeds negatief reisadvies voor hem en mochten niet weg met hem . (Moeten binnen 2-3 uur zijn van een goed ziekenhuis voor in het geval) .

Maargoed leven is onvoorspelbaar en stelt niets voor zoals je ziet. De eene dag ben "gezond"  er en de ander dag aan vechten voor je leven.

Sinds we bij de Intensive care zijn zien we zoveel gevallen van "simpel ongeluk" met dodelijk gevolgen dat je je afvraagt hoe fragiel we eigenlijk in het echt zijn.

Simpel fiets val en daar lag je dan verlamd. Of een bromfietser die met 15 km per uur valt en in coma ligt. Of een stevig man van 62 die valt van de laatste 3 trappen van de gang en al 17 weken niet wakker wolt worden.

Allemaal mensen die nooit hadden gedacht dat dit kon gebeuren met ze.

Tis bizzar hoe leven eigenlijk aan een zijde draadje  hangr en wíj  denken dat we onverwoestbaar. EEN simpel ongeluk en alles kan over zijn.... zo simpel is leven...






Quote from: Thesqualer on July 11, 2019, 23:08:29
heel erg veel sterkte



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Thesqualer on July 11, 2019, 23:08:29
heel erg veel sterkte
Tnx thesqualer

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

HuubF

Jeetje wat een verhaal... sterkte Maz.
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Staaled

Quote from: maz on July 12, 2019, 00:20:09
Dankjewel Richi

Hoi serius

Broertje was "mindervalide" persoon met over 50 operaties in meerdere landen voor nieren , darmen , blaas, anus, unineleider en nog veel meer.

Laatste jaren ging het fysiek redelijk goed na de laatste niertransplantatie, we zouden zelfs voor het eerst met hele gezin op vakantie gaan dit jaar . Alle jaren ervoor kregen we steeds negatief reisadvies voor hem en mochten niet weg met hem . (Moeten binnen 2-3 uur zijn van een goed ziekenhuis voor in het geval) .

Maargoed leven is onvoorspelbaar en stelt niets voor zoals je ziet. De eene dag ben "gezond"  er en de ander dag aan vechten voor je leven.

Sinds we bij de Intensive care zijn zien we zoveel gevallen van "simpel ongeluk" met dodelijk gevolgen dat je je afvraagt hoe fragiel we eigenlijk in het echt zijn.

Simpel fiets val en daar lag je dan verlamd. Of een bromfietser die met 15 km per uur valt en in coma ligt. Of een stevig man van 62 die valt van de laatste 3 trappen van de gang en al 17 weken niet wakker wolt worden.

Allemaal mensen die nooit hadden gedacht dat dit kon gebeuren met ze.

Tis bizzar hoe leven eigenlijk aan een zijde draadje  hangr en wíj  denken dat we onverwoestbaar. EEN simpel ongeluk en alles kan over zijn.... zo simpel is leven...








Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dat zet dingen wel even in perspectief inderdaad.

Gezondheid kan verkeren en je moet een beetje geluk in het leven hebben.
Of beter nog, geen ongeluk.
Daarom kijk ik altijd met verwondering naar lui naar die menen dat die zaken ze toekomen en dat alles maakbaar is.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)