aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

holco

Heel veel sterte toegewenst en duimend voor een spoedig herstel voor je broertje.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Staaled

Vol ongeloof gelezen dit. :(
Afschuwelijk bericht.
Houd jullie taai !
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mr.M

#17178
Quote from: Raphie on July  5, 2019, 07:29:44
Sterkte Maz, hoop op spoedig herstel!
Dankje raphi,
Quote from: BJF on July  5, 2019, 07:35:31
:omg: Heel veel sterkte!
Bjf , ook u bedankt.
Quote from: holco on July  5, 2019, 08:24:58
Heel veel sterte toegewenst en duimend voor een spoedig herstel voor je broertje.
Tnx hoco , We houden taai en bidden dat die snel wakker wordt uit coma.
Quote from: Staaled on July  5, 2019, 09:41:33
Vol ongeloof gelezen dit. :(
Afschuwelijk bericht.
Houd jullie taai !
Tnx staaled.

Wij zitten ook vol ongeloof en begrijpen dit niet.

De Recherche team is goed  beizig geweest en heeft ons een beetje ingelicht ove de stand van zaken, maar ze willen niet veel loslaten.

De dader(daders)  is een bekende van me broertje uit de oude vrienden groep waar geen contact meer mee is.

Dat doet ons te meer pijn gezien hij/zij wisten in wat voor staat me broertje is en dat die kwetsbaar en zwak is. Motief wilt de recherche nog niet zeggen maar ze zijn goed opweg zeggen ze , woning is onderzocht en vrijgegeven en ze hebben van forensisch team gister monster genomen van me broertje de nagels want wordt verwacht dat hij behoorlijk heeft gevochten om zijn leven.

We wachten het af en hopen dat alle daders opgepakt worden en opgesloten voor lange tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Sirius666

Quote from: maz on July  5, 2019, 10:16:15
De Recherche team is goed  beizig geweest en heeft ons een beetje ingelicht ove de stand van zaken, maar ze willen niet veel loslaten.

De dader(daders)  is een bekende van me broertje uit de oude vrienden groep waar geen contact meer mee is.

Dat doet ons te meer pijn gezien hij/zij wisten in wat voor staat me broertje is en dat die kwetsbaar en zwak is. Motief wilt de recherche nog niet zeggen maar ze zijn goed opweg zeggen ze , woning wordt onderzocht en ze hebben van forensisch team gister monster genomen van me broertje de nagels want wordt verwacht dat hij behoorlijk heeft gevochten om zijn leven.

We wachten het af en hopen dat alle daders opgepakt worden en opgesloten voor lange tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

:o

Tering wat een ellende. Zeer veel sterkte met het herstel gewenst.

Krijg je verdomme nog een extra tik. Gewoon bekenden......dat is echt heel ziekelijk. Jammer dat we in NL wonen, 'gepaste' straffen zijn een lachertje.

Hebben ze überhaupt wat buitgemaakt of was het een gerichte mishandeling naar je broertje toe?

Graphtuner

wat verschrikkelijk  :o
hoe laf kan een misdadiger toch zijn  :-X :-X :-X
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Maximus_Aurelius

Ik lees dit en ik ben er stil van.

Heel veel sterkte Maz en ook de rest van jouw familie.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

angelo41

wat een verhaal dit.sterkte man.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


Mr.M

#17183
Quote from: Sirius666 on July  5, 2019, 10:51:09
:o

Tering wat een ellende. Zeer veel sterkte met het herstel gewenst.

Krijg je verdomme nog een extra tik. Gewoon bekenden......dat is echt heel ziekelijk. Jammer dat we in NL wonen, 'gepaste' straffen zijn een lachertje.

Hebben ze überhaupt wat buitgemaakt of was het een gerichte mishandeling naar je broertje toe?
Dankje serius  , dit doet zeket meer pijn gezien het om mensem gaat die je kent van vroeger. (Oude woonplaats )
Me broertje was een allemans vriend en was goed van vertrouwen en de gene die dit heeft gedaan hebben ze afstand van genomen op gegeven moment omdat hij totaal verkeerd bezig was en "probleem" mens was geworden.

Dat heeft die dus niet in dank afgenomen dat hij afgestoot is en wilt wraak.
(Dit is wat wij denken). Want hij had al jaren geen contact meer met me broertje.

Dit is gewoon een ontspoord persoon die gevaar is voor de maatschappij.

Wat blijkt in de laatste paar maanden...

hij had een ander vriend en zijn kinderen bedreigd  ! En die zijn 3 en 4 jaar!  (Aangifte is gedaan). Hij had gezegd dat die wist waar zijn kinderen zijn en dat hij aan de buurt kwam.

Ook is er een aangifte tegen hem onlangs  van ontvoering (hij had zij ex vriendin tegen haar wil meegenomen) en sexueel betast.

Daarbaast had hij de ruit ingegooid bij de nieuwe vriend van de ex. (Ook aangifte gedaan)

Ook blijkt dat die onlangs nog is vrijgekomen , dus hij zat vast . Waarvoor weten we niet.

Dus dit is echt een gevaarlijk persoon voor maatschappij.

Snap niet dat na all die aangistes hij niet is opgepakt en is gewacht totdat die zoiets zou doen vokrdat ze daadwerkelijk iets gaan doen met all die aangiftes.

Je wordt pas serieus genomen hier als het te laat is....
Quote from: Graphtuner on July  5, 2019, 10:58:28
wat verschrikkelijk  :o
hoe laf kan een misdadiger toch zijn  :-X :-X :-X
Inderdaad . Geen woorden voor.

Quote from: Maximus_Aurelius on July  5, 2019, 11:04:31
Ik lees dit en ik ben er stil van.

Heel veel sterkte Maz en ook de rest van jouw familie.

Dankjewel maximus.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: angelo41 on July  5, 2019, 11:27:16
wat een verhaal dit.sterkte man.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Dankjewel angel

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

advr

Normaal lees ik alleen al je berichten maar nu toch maar even reageren om jou en je familie heel veel sterkte te wensen.

Er lopen overal idioten rond en natuurlijk ook in Nederland. Geen goed woord voor over. Een geluk bij een ongeluk dat je vader toch is gaan kijken en de hulpverlening verliep zoals die hoort te verlopen! Er rust toch nog een engeltje op de schouder van je broer.

Ben niet gelovig maar wij Bosschenaren steken toch vaak een kaarsje op in de St Jan om aan anderen te denken.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

JGvH

#17186
Heel veel sterkte Maz, en hopelijk komt je broertje er weer goed uit! Sterkte voor heel je familie en dat dader(s) flink aangepakt/,gestraft gaan worden!

Martin!!!

Verschrikkelijk zeg..... namens Wendy en mij heel veel sterkte Maz en familie
mainly British stuff

Harry HT

Hi Maz,


Bizar dit, ik wens je broer alle kracht, geluk en gezondheid van de hele wereld toe.

En alle familieleden en vrienden van jullie gezin ook heel veel sterkte !

Gegroet,

Harry




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

sultankat

Quote from: maz on July  4, 2019, 15:19:28


We zijn  gebroken maar we geven de hoop NOOIT op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Zo is dat Maz! Dat is jouw kracht. Sterkte en we leven met je mee!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Kwabbernoot

#17190
Verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jouw broer, jou en je naasten Maz.

Groeten...

Peerless Monster

Quote from: maz on July  4, 2019, 15:12:12
Even binnen vallen met slecht nieuws en dat ik waarschijnlijk de komende tijd helaas nergens meer beschikbaar voor ben.

Maz, man. Ik word hier echt even heel stil van.
Heel veel sterkte voor je familie vanuit ons gezin. Dit is wel erg verdrietig.
We leven met jullie mee!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

minplus

Ik ook.
Helaas loopt er veel van dit walgelijk tuig rond op deze planeet.

Heel veel sterkte samen en vooral je broertje!
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

henkt1

Sterkte Maz,
Hopelijk hersteld je broer en krijgen de daders gerechtigheid.
Probeer ook wat te ontspannen met mooie muziek.
Je hebt die hobby ook voor zware tijden.

Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

jan-rotterdam


Mr.M



Quote from: advr on July  5, 2019, 11:58:41
Normaal lees ik alleen al je berichten maar nu toch maar even reageren om jou en je familie heel veel sterkte te wensen.

Er lopen overal idioten rond en natuurlijk ook in Nederland. Geen goed woord voor over. Een geluk bij een ongeluk dat je vader toch is gaan kijken en de hulpverlening verliep zoals die hoort te verlopen! Er rust toch nog een engeltje op de schouder van je broer.

Ben niet gelovig maar wij Bosschenaren steken toch vaak een kaarsje op in de St Jan om aan anderen te denken.

Ieder gebed is er een advr, al is het met een kaarsje van een Bosschenaar.

We hebben inderdaad geluk in dit ongeluk dat me pa op de laatste tikken van mebroertje binnen viel en hem vond voordat de ademhaling wegvalt. Dus we blijven positoef en zien dit als een teken dat het bedoelt was dat die moet BLIJVEN.

Dit is wordt gewoon weer een Nare herinnering waar we overheen gaan komen.

Quote from: JGvH on July  5, 2019, 12:33:27
Heel veel sterkte Max, en hopelijk komt je broertje er weer goed uit! Sterkte voor heel je familie en dat dader(s) flink aangepakt/,gestraft gaan worden!

Dankjewel jgvh

Quote from: Martin!!! on July  5, 2019, 13:19:02
Verschrikkelijk zeg..... namens Wendy en mij heel veel sterkte Maz en familie


Namens on hele familie bedankt martin.

Quote from: Harry HT on July  5, 2019, 13:59:01
Hi Maz,


Bizar dit, ik wens je broer alle kracht, geluk en gezondheid van de hele wereld toe.

En alle familieleden en vrienden van jullie gezin ook heel veel sterkte !

Gegroet,

Harry




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Dankjewel harry .

Quote from: sultankat on July  5, 2019, 14:09:17
Zo is dat Maz! Dat is jouw kracht. Sterkte en we leven met je mee!

Dankjewel Rogier,

Dit heb ik van me moeder geleerd , wie opgeeft heeft de steijd verloren. Dus wij geven niet op tot die wakker is. Al moeten we de komende 5 jaar daar staan naast  zijn bed tot die wakker is.

Des te meer reden voor me ouders om oud te worden.

Positief zijn en doorzetten is de kracht van ons familei. Hier zie je het belang van een goed fundament in een familie.

Hoop dat ik dit ook zo door kan zetten met mijn gezin.

Quote from: Kwabbernoot on July  5, 2019, 16:17:06
Verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jouw broer, jou en je naasten Maz.

Groeten...

Dankjewel kwabbenoot.

Quote from: Peerless Monster on July  5, 2019, 16:50:14
Maz, man. Ik word hier echt even heel stil van.
Heel veel sterkte voor je familie vanuit ons gezin. Dit is wel erg verdrietig.
We leven met jullie mee!

Dankjewel pearless.





Quote from: minplus on July  5, 2019, 18:46:45
Ik ook.
Helaas loopt er veel van dit walgelijk tuig rond op deze planeet.

Heel veel sterkte samen en vooral je broertje!

Dankjewel minplus.

Quote from: henkt1 on July  5, 2019, 19:26:17
Sterkte Maz,
Hopelijk hersteld je broer en krijgen de daders gerechtigheid.
Probeer ook wat te ontspannen met mooie muziek.
Je hebt die hobby ook voor zware tijden.

Henk

Bedankt henk.

Ik had graag even willen zitten en luisteren maar ik zit niet thuis deze dagen.

Me vader is niet uit het ziekenhuis te slaan en slaapt daar op een bankje. Die laat me broertje niet alleen als er niemand anders van ons daar is. Dus hem laten we de  nachtdienst doen.

Ik slaap bij me moeder thuis omdat dat ons systeem is geweest altijd. Bij nood zijn we altijd SAMEN en peppen we elkaar op.

S ochtends ga ik meestal naar ziekenhuis en stuur me vader naar huis om te rusten en opfrissen.
Dan komen me ouders later en we blijve  met zijn alle daar en gaan om de buurt met me broertje  praten en hopen dat die zijn ogen open doet en uit coma komt.
We moeten hem blijven stimuleren om wakker te worden en dat is een heel slopend en moeilijk ding proces,  Praten met je broertje/ zoon terwijl die aan een zijde draad hangt wetende dat  je de dag ervoor nog mee aan lachen was. :(


Quote from: jan-rotterdam on July  5, 2019, 20:19:07
Sterkte Maz

Dankjewel Jan.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17196
Nogmaals bedankt iedereen voor jullie steun en woorden.


Vandaag was wellicht de moeilijkste dag vanaf dag 1 voor me want we kregen de sleuteld van de woning van me broertje en ik wilde niet dat me ouders daarheen zouden gaan om schoon te maken.

Dus ik heb het op mezelf genomen om het bloedbad op te ruimen daar . Hoe sterk je ook denkt te zijn, Het valt niet mee om bloed van je broertje van de bankstel te vegen.  Dit was een van de NAARSTE momenten van mijn leven.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

M

Sterkte Maz, hoop dat je broer er goed uit zal komen.


En er zal in dit land echt veel moeten veranderen, want zo gaan wij echt naar de klote. En dan druk ik mij nog zacht uit :devil:
LG G2 83
Sony X800m2
Apple 4K 2022
JBL Bar 1300

Mr.M



Quote from: Mayko on July  6, 2019, 00:18:58
Sterkte Maz, hoop dat je broer er goed uit zal komen.


En er zal in dit land echt veel moeten veranderen, want zo gaan wij echt naar de klote. En dan druk ik mij nog zacht uit [emoji317]

Helemaal met je eens. Dankjewel

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

J o e p

Wow, kom hier niet zo veel op het forum en dan lees je opeens dit. Dat is schrikken.
Sta hier toch wel even bij stil.

In ieder geval veel sterkte voor jouw broer, jezelf en je familie.





We hopen mee dat het toch allemaal weer goed gaat komen en deze zwarte bladzijde snel mag worden omgedraaid.
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.