aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

genesis

#17100
Quote from: maz on June 24, 2019, 12:00:01
Ik wil die tril apparaat voor onder de luisterstoel! Die heeft een vriend van Scruut in de Bios.

Je trilt "letterlijk" met de film mee. Da's pas een bijzonder ervaring.

Tis een soort speaker zonder conus blad. Zooo vet

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Wat jij bedoeld is een bass-shaker, dat is een 'vibrator'  die je onder je zetel schroeft, waar ik op bedoeld is een Sub formaatje flink aquarium, die doet dat ook zonder onder een zetel te schroeven, zou niet passen, maar is wel groot genoeg om er op te zitten  ;D

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

#17101
Quote from: genesis on June 24, 2019, 12:03:24
Wat jij bedoeld is een bass-shaker, dat is een 'vibrator'  die je onder je zetel schroeft, waar ik op bedoeld is een Sub formaatje flink aquarium, die doet dat ook zonder onder een zetel te schroeven, zou niet passen, maar is wel groot genoeg om er op te zitten  ;D

Genesis

Genesis
Hahahaha..  wil ik een keer bescheiden doen kom je met zoiets. Lol

Dacht me vriendin ook eens te "verwennen" met iets wat haar aanspreekt in de bios. Trilstoel !

Heeft zij ook een "sweetspot" in de Bios. Lol.


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

xlr8


vik

Dat zeg ik.... Bonkyo  :angel:

Quote from: maz on June 24, 2019, 11:40:50
Idd. Mijn HT wordt de "boom boom" room. Veel kabaal , harde knallen en een berg resonantie en laag voor de beleving. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

mancaver

Quote from: genesis on June 24, 2019, 11:44:36
Als sub als je een 'Bang for the Buck' wil, SVS PB12+2, te vinden voor rond de 500 - 800 euro heeft 900 Watt RMS krijg je de muren mee in beweging en je zetel trilt onder je k#nt

Genesis
Of je gaat voor kwaliteit Maz, en neemt een dual Rythmik opstelling. Klinkt het ook nog eens goed ;)

Mr.M

Quote from: mancaver on June 24, 2019, 12:49:22
Of je gaat voor kwaliteit Maz, en neemt een dual Rythmik opstelling. Klinkt het ook nog eens goed ;)
Ik zou eens dit goed moeten bespreken  met iemand en een budget vastleggen en kijken wat het beste is wat je kan kopen voor dat prijs.



Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ik ga eens kijke  wanneer een goed bbq weekendje is om dit met wat mensen te bespreken. :).

Ook ga ik met Scruut een dagje naar Jan om zijn prachtige ruimte en nieuwe opstelling te bewonderen.


Zeer benieuwd ..



Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17107
Als we toch over audio hebben , had ik al gezegd dat ik de orpheo doppio al van hand heb gedaan?  Mooie tafel maar speelde er haast nooit mee .



http://www.highendaudio.nl/en/apparatuur/transrotor-orfeo-doppio-tmd-bearing-sme-5009/

**UNDER CONSTRUCTION**

Peerless Monster

Quote from: maz on June 24, 2019, 14:20:10
Ik ga eens kijke  wanneer een goed bbq weekendje is om dit met wat mensen te bespreken. :).

Ook ga ik met Scruut een dagje naar Jan om zijn prachtige ruimte en nieuwe opstelling te bewonderen.


Zeer benieuwd ..



Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk



Veel plezier jullie!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

#17109
Quote from: Peerless Monster on June 25, 2019, 23:20:44
Veel plezier jullie!
Tnx , peerless

Kom net binnen van Vissen met scruut! Die is denk ik nog aan ontdooien . Lol.

Bij jan is sowieso altijd een bijzonder ervaring. Wat hij heeft neergezet is een "dream room" voor 99% van audiofielen waaronder ik zelf.

Dat wordt weer een interresant dagje met scruut bij Jan.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Quote from: maz on June 24, 2019, 14:41:46
Als we toch over audio hebben , had ik al gezegd dat ik de orpheo doppio al van hand heb gedaan?  Mooie tafel maar speelde er haast nooit mee .



http://www.highendaudio.nl/en/apparatuur/transrotor-orfeo-doppio-tmd-bearing-sme-5009/




Niets spannends meer denk ik :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M

Quote from: Blue-Eyes on June 27, 2019, 21:55:32

Niets spannends meer denk ik :D
Ik had hem gekocht omdat ik het mooi vond en niet zozeer omdat ik hem nodig had. Speelde 9 van de 10 keer met de Weltempered reference. Daar zit ook mijn "mooier" element in en gezien ik me ht wil opbouwen kan ik beter het geld daarin steken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Felixh

Quote from: maz on June 22, 2019, 14:57:36
Ik heb een HT amp van onkyo (denk ik)  maar weet niet of dat voldoende is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Paul Demo

Quote from: maz on June 28, 2019, 00:57:19
Ik had hem gekocht omdat ik het mooi vond en niet zozeer omdat ik hem nodig had. Speelde 9 van de 10 keer met de Weltempered reference. Daar zit ook mijn "mooier" element in en gezien ik me ht wil opbouwen kan ik beter het geld daarin steken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Denk nog steeds dat je daar de verkeerde keuze,hebt gemaakt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

#17114
Quote from: Paul Demo on June 30, 2019, 21:13:28
Denk nog steeds dat je daar de verkeerde keuze,hebt gemaakt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Wie weet....  Ik heb er geen spijt van  dus zal wel goed zitten.

Als ik alles wat ik mooi vond had gehouden was niet verder gekomen dan "dat". Wil je vooruit gaan dan moet je afscheid nemen van wat je "vroeger had" en in zee gaan met nieuwe spul . :)
Ik heb vaker in me leven verkeerde keuzes gemaakt , Dit kan er ook wel bij. Lol.

Als ik een glazen bol had.... Was nu miljonair. ...


**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17115
Quote from: Paul Demo on June 30, 2019, 21:13:28
Denk nog steeds dat je daar de verkeerde keuze,hebt gemaakt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ps, verkeerde keuze was mijn Continuum platensper te verkopen dit is maar een speelgoed tafeltje vergeleken met dat. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Jean Sibelius

Quote from: maz on June 24, 2019, 14:20:10
Ik ga eens kijke  wanneer een goed bbq weekendje is om dit met wat mensen te bespreken. :).

Ook ga ik met Scruut een dagje naar Jan om zijn prachtige ruimte en nieuwe opstelling te bewonderen.


Zeer benieuwd ..
Hoi Maz. Klinkt als een plan 8). Zodra ik het hier heb spelen zoals ik graag zou willen, dan spreken we snel een keertje af! Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

bmateijsen

Quote from: maz on June 24, 2019, 12:08:08
Hahahaha..  wil ik een keer bescheiden doen kom je met zoiets. Lol

Dacht me vriendin ook eens te "verwennen" met iets wat haar aanspreekt in de bios. Trilstoel !

D-Box motion... die trilt niet alleen, maar doet ook een full motion gedurende de film. Discreet geprogrammeerd!
Neem haar maar mee voor een demo bij ons ;).

QuoteHeeft zij ook een "sweetspot" in de Bios. Lol.


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk


hifiman

#17118
Quote from: maz on June 24, 2019, 12:00:01
Ik wil die tril apparaat voor onder de luisterstoel! Die heeft een vriend van Scruut in de Bios.

Je trilt "letterlijk" met de film mee. Da's pas een bijzonder ervaring.

Tis een soort speaker zonder conus blad. Zooo vet

De officiele term is Tactile Transducer. In de volksmond bass shaker genoemd. Ik gebruik 4 kleintjes van 25W van het merk Aura, dit geeft een realistischer ervaring dan 1 grote dikke. Heb er wel een 500W subwoofer amp op staan. Kom gerust nog een keer langs met Scruut voor een tweede demo of filmje kijken  :popcorn: :pompom: :coffee:

Mr.M

#17119
Quote from: Jean Sibelius on July  4, 2019, 13:53:06
Hoi Maz. Klinkt als een plan 8). Zodra ik het hier heb spelen zoals ik graag zou willen, dan spreken we snel een keertje af! Groeten, Jan
Hoi Jan

Even binnen vallen met slecht nieuws en dat ik waarschijnlijk de komende tijd helaas nergens meer beschikbaar voor ben.

Jullie weten toch al alles van me en dit mag er ook bij.

Er zijn goede tijden bij maz en slechte tijden en helaas is dit een zeer slecht moment in ons leven.

Even kort samengevat , eergister nacht is mijn broertje bij hem thuis overvallen en daarbij zijn raake klappen uitgedeelt door de dader(s) .

Mijn vader heeft mijn broertje s ochtends bijna levenloos op bed gevonden en getraumatiseerd ambulance gebeld.

Er is sprake van veel geweld , mijn broertje is gister ochtend geopereerd aan de hersennen waarbij zijn hersenpan is verwijderd om de druk van hersennen te verlichten.

Tis onvoorspelbaar dat mensen in onze maatschappij rondlopen die zulke dingen in staat zijn.

Gister middag hebben we bericht gekregen van Recherche team dat de HOOFDVERDACHTE is aangehouden en meerdere aanhiudingen niet uitgesloten zijn.

We hebben 34 jaar gestreden om mijn broertje in leven te houden van dag tot dag gezien hij chronisch ziek en mindervalide is en nu het redelijk goed ging met hem iemand hem dit aandoet en ons beroofd van alles wat ons lief is en voor hebben gestreden.

Ik zou zeggen waardeer de momenten die je met elkaar hebt en zie leven niet als een VANZELFSPREKEND "iets".  We zijn allemaal van vlees en bloed en ieder dag die je met elkaar heb is een geschenk die je MOET koesteren.

We hebben 34 jaar ziekenhuis in en uitgegaan en gaan het nu ook met volle moed weer doen.

Enjoy the life your in and make the moments count!



Voor de gene die altijd mijn leven voor rozengeur en manenschijn zien...

Dit is de realiteit waar maz in is opgegroeid en waarom hij leeft zoals die leeft.

Bidden en hoop is de enige wat we nu nog hebben en kunnen doen....




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Roksan

Heel, heel veel sterkte Maz met dit verschrikkelijke nieuws
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

hifiman


Mr.M

#17122
Quote from: Roksan on July  4, 2019, 15:14:38
Heel, heel veel sterkte Maz met dit verschrikkelijke nieuws
Dakjewel Rokshan,

We zijn  gebroken maar we geven de hoop NOOIT op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: hifiman on July  4, 2019, 15:18:19
:-X :-\ Heel veel sterkte Maz!
Ook u bedankt hifiman...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

Verschrikkelijk dit Maz heel veel sterkte gewenst voor je lieve broer! De daders wens ik ook heel wat maar dat laat ik maar achterwege!

In eigen huis ook nog wordt met de dag gekker in dit land!

Verstuurd vanaf mijn RNE-L01 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x