aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

i2Paq

Ik ben het een keer eens met het opschonen in dit geval.

Inderdaad jammer van een paar reacties maar dit topic gleed wel af naar een bedenkelijk niveau.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Mr.M

Quote from: DB628 on June 22, 2019, 14:26:43
Weet niet of je al een HT processor hebt, maar ik ben na 10 jaar nog steeds erg tevreden met Bryston. Vooral de subtiele (kleine) geluiden die door deze processor worden neergezet maken een film erg realistisch. Ik heb de SP2 maar wellicht met de huidige digitale formaten is een SP3 beter qua mogelijkheden (al merk ik tot op heden niet dat ik ze nodig heb).
Ik heb een HT amp van onkyo (denk ik)  maar weet niet of dat voldoende is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

Quote from: maz on June 22, 2019, 14:57:36
Ik heb een HT amp van onkyo (denk ik)  maar weet niet of dat voldoende is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Klopt de onkyo tx nr 818  ;) ;D

https://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr818-80265.html

de zilveren uitvoering!
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Mr.M

Quote from: michel69 on June 22, 2019, 15:00:12
Klopt de onkyo tx nr 818  ;) ;D

https://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr818-80265.html

de zilveren uitvoering!
Die bedoel ik , geen idee of dat nu nog met de huidige "techniek/formaat" compatible is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Paul Demo

Quote from: maz on June 22, 2019, 14:39:02
Ik denk dat de gene die naast me staat met de "gouden handen" behoorlijk 3d is. ;)


Soms kan een foto niet het hele verhaal vertellen. ;)

Zij is zoooo stout! Pfffff tis warm hier z3g. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Je vriendin er ook bij?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

michel69

Quote from: maz on June 22, 2019, 15:20:22
Die bedoel ik , geen idee of dat nu nog met de huidige "techniek/formaat" compatible is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ligt er aan of je 4K(kan alsnog wel aangezien de meeste UHD spelers twee HDMI uitgangen hebben 1 naar receiver andere naar de projector) en Atmos speelt deze amp niet! wil je dat wel dan zal je naar een recenter model moeten kijken
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

genesis

Quote from: beunky on June 22, 2019, 13:49:30
Lol ;D

Ik heb de dame van mijn voorkeur thuis op de bank zitten, laten we het daar maar op houden.










Ok, echte antwoord: blond en goed in proportie ;D
En zeker geen plakplaatjes ;D

;D

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

#17032
Quote from: Paul Demo on June 22, 2019, 15:44:42
Je vriendin er ook bij?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Wat denk je zelf :)

Zij is niet zo van uitgaand, zij is meer een "rust  / relax  en gezond lifestijl persoon. Daardoor is ook wat meer rust in mijn leven gekomen . Uitgaan is niet zozeer haar ding en ik kan het alleen maar waarderen.

Zij houd meer vam weekendjes weg samen en relaxe vakantie en ik hou af en toe van een Feestje.

Belangrijkste is dat ze me niet lastig valt of bemoeit met mijn manier van HOBBY. Of het nou auto , audio of wat dan ook is .

De ying yang balans is goed tussen ons.


Nu ook,  als ik hier met vrienden gaat stappen is zij lekker boekje aan lezen of aan haar website aan werken.

Wat wil ik nog meer.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: michel69 on June 22, 2019, 15:49:26
Ligt er aan of je 4K(kan alsnog wel aangezien de meeste UHD spelers twee HDMI uitgangen hebben 1 naar receiver andere naar de projector) en Atmos speelt deze amp niet! wil je dat wel dan zal je naar een recenter model moeten kijken
Atmos hoef  niet van mij. 5.1 vind ik al zat maar gezien ik nu 7.1 optie heb zal ik daar wel gebruik van maken.

Nu nog even een projector, scherm en wat speakers ergens vamdaan frutselen.

Speaker suggesties voor ht? Niet te duur want maz is bijna door zijn besteedbare centen heen. Lol.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

bmateijsen

Projector... ik heb nog een occasion Sony VPL-HW45 staan in zwart. Wil je een vast framescherm of een oprolbaar scherm?

Mr.M

#17035
Quote from: bmateijsen on June 22, 2019, 16:36:45
Projector... ik heb nog een occasion Sony VPL-HW45 staan in zwart. Wil je een vast framescherm of een oprolbaar scherm?
Geen flauw idee wat ik wil Bjorn, ik zou even wat meer info moeten winnen over dit hele "ht opstellen". Om te kijken wat nou beste is voor me om te doen.

Dit is nieuw/onbekend audio gebied voor maz.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Staaled

Quote from: maz on June 22, 2019, 16:28:43
Atmos hoef  niet van mij. 5.1 vind ik al zat maar gezien ik nu 7.1 optie heb zal ik daar wel gebruik van maken.

Nu nog even een projector, scherm en wat speakers ergens vamdaan frutselen.

Speaker suggesties voor ht? Niet te duur want maz is bijna door zijn besteedbare centen heen. Lol.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
SVS of Arendal speakers indien je nieuw gaat kopen.
Veel waar voor het geld.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mr.M

#17037
Quote from: Staaled on June 22, 2019, 17:48:40
SVS of Arendal speakers indien je nieuw gaat kopen.
Veel waar voor het geld.
Het hoef van mij niet nieuw . Heb ze liever al ingespeeld / demo.

Daarnaast heb ik liever iets wat zijn dagwaarde vast houd en makkelijk te verkopen is mocht ik een upgrade willen realiseren na een "tijdje".

Dus ik wil geen weggegooid geld spul hebben.

Ik dacht zelf aan B&W of keff  set te denken of iets in die geest.
**UNDER CONSTRUCTION**

Tabcam

Quote from: maz on June 22, 2019, 22:35:14
Het hoef van mij niet nieuw . Heb ze liever al ingespeeld / demo.

Daarnaast heb ik liever iets wat zijn dagwaarde vast houd en makkelijk te verkopen is mocht ik een upgrade willen realiseren na een "tijdje".

Dus ik wil geen weggegooid geld spul hebben.
...
Kijk, dat is nou verstandig in audio investeren! En lekker geluid én bevalt t niet of wil je beter kan dat eenvoudig :clapping:. Zo hou je dus geld over voor leuke reisjes :tongue2:!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

twani

Quote from: maz on June 22, 2019, 22:35:14

Het hoef van mij niet nieuw


Ik dacht zelf aan B&W of keff 

Is Dubai toch wat te duur uitgevallen :D

RalphH

Allemaal overschakelen op Maz bier, help Maz aan de HT. Maz zelf dan wel even bellen voor successierechten ;D

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Mr.M

Quote from: TabCam on June 22, 2019, 22:51:34
Kijk, dat is nou verstandig in audio investeren! En lekker geluid én bevalt t niet of wil je beter kan dat eenvoudig :clapping:. Zo hou je dus geld over voor leuke reisjes :tongue2:!
Lol , het moet ergens vandaan komen, tis of in de lengte of breedte.

Als ik alles wat ik tot nu heb gedaan wilde bekostigen met nieuw aankoop dan was ik nu aanvraag aan indienen voor schuldsanering. Lol.

Wat de een afschrijft aan hobby geef maz uit aan vakanties.

Ik schrijf bijna nooit iets af met audio hobby (mits het stuk gaat) wat zelden is voorgekomen. 

Mijn audio aankopen zie ik als  investeringen die tot op heden altijd mijn inzet hebben uitbetaald.

Ik noem dat gratis hobbyen.

Ik zeg altijd ;   WINST zit in de INKOOP niet in de verkoop. ;)




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17042
Quote from: twani on June 22, 2019, 22:53:09
Is Dubai toch wat te duur uitgevallen :D

Als ik eerlijk mag zijn, JA , behoorlijk zelfs. Lol. Had een budget in gedachten maar dat is helemaal naar de klote.

Ik denk dat je Gemiddeld +- 750-1000 euro per dag moet rekenen voor Dubai . (Als je alles bij elkaar optel voor 2 man inclusief reis). Een van de duurste vakanties waar ik geweest ben (gezien de duur van de vakantie).  Hierheen komen is opzicht niet zo gek duur maar .... "leuke dingen doen op leuke plekken en  eten/drinken is peper duur.

Tuurlijk als je hele dag op strand gaat hangen en water uit kraan gaat drinken  dat het dan meevalt , maar als je Dubai echt wilt ervaren zoals bedoelt dat je dan schrikt hoe duur het hier allemaal kan zijn.

Vandaag naar Dubai Mall geweest , om de indoor aquarium van de mall te zien.

Koopje van een avond  dacht ik.

Nou! Nee.

*25 meter lopen door een glazen tunnel  in de aquarium =  100 euro.
*Taxi heen en weer=  50 euro,
*flesje wijn, hapje eten en desertje in de mall = 175 euro.

Dit was dus vanaf 20.00 tot 24.00

Dan komt nog de rest van de dag wat om 09.00 all was begonnen, want all inclusief gedoe kennen ze hier NIET En een wijntje kost 15 euro per glas en colaatje 6 euro. uiteraard  niet in de supermarkt. Lol

Met die drankprijzen en 41 graden zon / strand(gevoelstemp 52)  ,  voordat je het weet heb je op strand voor 100-150 euro per dag zitten drinken met zijn tweeën.
Laat maar staan als je klein hapjes wilt aan strand of een waterpijpje om gezellig te paffen.


Morgen naar Burj khalifa om op de 148ste verdieping over dubai te kijken en hapje eten en Daarna een Dubai cruis nemen.

Ben benieuwd!

Ik wilde ook dineren bij Burj Arab dat 7 sterren Hotel maar heb geen passende kleren en heb geen zin om daar speciaal voor te gaan inkopen want anders kom je niet in.

Ik denk dat je daar met zijn tweeen, als je leuk wilt eten met een flesje wijn dat je met gemak 400-500 euro verder bent met zijn tweeën. Sla dat wel over dit keer anders moet ik een Harman kardon 7.1 kopen op marktplaats met een kinder projector en een beetje wit verf voor op de muur.



**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17043
Quote from: twani on June 22, 2019, 22:53:09
Is Dubai toch wat te duur uitgevallen :D
Ik ben het toh even gaan opzoeken wat een avond etentje + drank kost bij de BURJ voordat ik wat roep wat niet goed is...

Ps . Goedkoopste kamer begint van 1000 euro per nacht dacht ik te hebben gehoord.

Koopje! Doe mij maar de penthouse. Suite. Ik denk dat je dan 35 k per nacht kwijt bent. Lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: RalphH on June 22, 2019, 23:03:14
Allemaal overschakelen op Maz bier, help Maz aan de HT. Maz zelf dan wel even bellen voor successierechten ;D
[emoji1787][emoji23][emoji23][emoji23][emoji1787][emoji23][emoji1787][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Dat aquarium in de shoppingmall was gratis toegankelijk in de tijd dat ik er was (zat naast de ijshockey baan), het andere (veel grotere aquarium) zit pal naast het 'Ferrari' pretpark, daar betaal je wel entree voor, ik dacht toendertijd iets van € 25

Ik zat in een hotel dat wel all-inclusieve was, bedrijf betaalde, want anders is het financieel niet te doen

Herinnerde me nog dat we door rooms service onze kleren lieten wassen, de prijs daarvan was gelijk aan de prijs van nieuwe kleding zo'n beetje in Nederland  ;D

Privé zou ik nooit Dubai hebben bezocht de verhouding 'value die money'  vind ik totaal uit balans :blink:

Genesis
Carpe Diem

vik

Maz een klant van mij verkoopt zijn Bonkyo setje. Wellicht iets voor jou..

Inclusief Kharma speakers... :P

€500,- en heb je een leuke complete set.

Het gaat om de HT R695 met nieuwste formaten inclusief streaming diensten.



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Contour

Ik gok dat Maz wel iets meer wil/kan uitgeven...  :laugh:

Staaled

Quote from: maz on June 23, 2019, 00:09:37
Lol , het moet ergens vandaan komen, tis of in de lengte of breedte.

Als ik alles wat ik tot nu heb gedaan wilde bekostigen met nieuw aankoop dan was ik nu aanvraag aan indienen voor schuldsanering. Lol.

Wat de een afschrijft aan hobby geef maz uit aan vakanties.

Ik schrijf bijna nooit iets af met audio hobby (mits het stuk gaat) wat zelden is voorgekomen. 

Mijn audio aankopen zie ik als  investeringen die tot op heden altijd mijn inzet hebben uitbetaald.

Ik noem dat gratis hobbyen.

Ik zeg altijd ;   WINST zit in de INKOOP niet in de verkoop. ;)




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik was even vergeten dat je liever handelt dan kijkt of luistert. :P
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

xlr8

Quote from: Contour on June 23, 2019, 09:47:28
Ik gok dat Maz wel iets meer wil/kan uitgeven...  :laugh:

Maz zou wel gek zijn,  als je die Bonkyo sub al ziet dan heeft die Kharma Exquisite sub geen schijn van kans!   :headbanging: