aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

#16350
Klopt...aanpassen is een dingetje wat ik eigenlijk meer moet doen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

#16351
Laat maar.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

#16352
Quote from: Baardmannetje on December 30, 2018, 15:09:06
Waarom en klinkt het nu beter?

Omdat het leuk is om te experimenteren. Bovendien is een DSP het meest effectief in het laag. Het klinkt anders.. Of ik het beter vind? Of mooier? Ik ben er nog niet uit.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

op eigen verzoek verwijderd.

Experimenteren is een absoluut legitieme reden inderdaad. En met een beetje 'mazzel' wordt het soms ook nog eens beterderder.

Ik ben onlangs nog eens flink met de opstelling bezig geweest, daar heb ik ook weer een hoop kunnen halen.

genesis

Carpe Diem

op eigen verzoek verwijderd.


chansig

Ik trouwens ook....omdat Baard mijn mattie is. Daarnaast heb ik besloten dit jaar nog minder zelf na te gaan denken en anderen te laten bepalen wat ik voel/denk en doe.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Nou!

In dat geval, Contour kompt er maar in!

:music:

Contour

Helaas had ik voor dit jaar besloten, geen energie meer te steken in toch al hopeloze gevallen...

:laugh: :laugh: :laugh:

VlisChris

Quote from: Contour on January  1, 2019, 17:11:13
Helaas had ik voor dit jaar besloten, geen energie meer te steken in toch al hopeloze gevallen...

:laugh: :laugh: :laugh:

Je heft je account op? :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

xlr8

Quote from: chansig on January  1, 2019, 16:44:14
Daarnaast heb ik besloten dit jaar nog minder zelf na te gaan denken en anderen te laten bepalen wat ik voel/denk en doe.

^^

Da's niet alleen zeer nobel Hans maar ook nog eens lichtpuntje aan de horizon !   :pompom:  ...er is dus nog hoop binnen het forum voor 2019  :D

Mr.M

#16361
We gaan toch geen eenheidsworst worden hier he? Straks wordt het nog saai ook . Lol.



Verdere wens ik iedeen (met een zonder dsp) een hele gezond 2019  en mogen al jullie dromen  uitkomen.


Gr maz

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

HuubF

Gelukkig Maz is alive & kicking ... jij ook een mooi en dsp-loos 2019!   ;)
Roon Rock server, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Atlas Mavros, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

skyfox

De Malediven, heerlijk! Zo te zien op de foto's vonden jullie dat ook ;)

Welkom terug, Maz! Tijd voor HT, audio en Porsches [emoji2][emoji322][emoji323]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Mr.M

#16364
Quote from: Contour on January  1, 2019, 17:11:13
Helaas had ik voor dit jaar besloten, geen energie meer te steken in toch al hopeloze gevallen...

[emoji23] [emoji23] [emoji23]
Er is nog hoop Voor sommige ....

Mij kan je vergeten want ik ben niet te genezen.

... heb geduld en geloof erin... maar vooral luister met je eigen OREN en niet naar Anderen.

De "eerste"  heeft de dsp all  gedeeltelijk uitgezet en dat is al een hele stap vooruit. dus er is echt wel hoop.....


@Abel ik kom snel weer luistere bij je maat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Contour on December 30, 2018, 15:31:31
In een budget systeem kan het een meerwaarde zijn, en ook als de akoestiek erg slecht is. Een high end set netjes opgesteld heeft in het midhoog doorgaans geen DSP nodig.
Amen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: chansig on December 30, 2018, 16:50:35
Soms is 1 woord genoeg. Vaak 1 zin. Bij 2 zinnen wordt het al lastig. Bij drie kan je je afvragen wat men nu eigenlijk wilt zeggen... :D

Gr. Hans
Vandaar dat ik jullie vaak niet snap. Er wordt gewoon teveel woorden gebruikt. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: doorofnight on December 30, 2018, 17:00:10
Omdat het leuk is om te experimenteren. Bovendien is een DSP het meest effectief in het laag. Het klinkt anders.. Of ik het beter vind? Of mooier? Ik ben er nog niet uit.
Welcome to my world of "experiments" Abel....

Tis mar net wat je zintuigen op dat moment tikkelt...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16368
Quote from: chansig on January  1, 2019, 16:44:14
Ik trouwens ook....omdat Baard mijn mattie is. Daarnaast heb ik besloten dit jaar nog minder zelf na te gaan denken en anderen te laten bepalen wat ik voel/denk en doe.

Gr. Hans
Maar ik dacht dat je juist altijd voor anderen dacht hans? Dat was je sterkste punt maat. Gaan we de rollen omdraaien dit jaar? Lol.

Straks ga je de dsp nog echt uitzetten ook.   ;).

Ps als ik binnen kort een beetje opgeruimd heb hier dan doen we weer met zijn alle een drankje samen , de analogers en dsp'ers weer aan een tafel.

Brandblusser staat al klaar.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: xlr8 on January  1, 2019, 18:11:59
^^

Da's niet alleen zeer nobel Hans maar ook nog eens lichtpuntje aan de horizon !   :pompom:  ...er is dus nog hoop binnen het forum voor 2019  :D
Het is echt NIEUWJAAR met nieuwe voornemens.... ik .... sta ervan te kijken...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: HuubF on January  2, 2019, 10:07:57
Gelukkig Maz is alive & kicking ... jij ook een mooi en dsp-loos 2019!   ;)
Zeker live and kicking Huub...


Ben alweer beetje bezig met audio hobby. Van de week wat shatki stones (had 2 heb 2 erbij genomen) besteld omdat ik er toch blij mee ben.

En was gister aan hobbyen met de AIRTIGHT passief VOORTRAP op de AUDIO RESEARCH.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16371
Quote from: skyfox on January  2, 2019, 15:18:16
De Malediven, heerlijk! Zo te zien op de foto's vonden jullie dat ook ;)

Welkom terug, Maz! Tijd voor HT, audio en Porsches [emoji2][emoji322][emoji323]


Maldieven was Inderdaad top top top. Wat een rust krijg je daar. Sporten , eten, drinke ,zon  en waanzinnige stranden. Droomeilanden zijn het. Echt.


Verder werk ik de komende maanden  maar 3-4 dagen per week dus heb veel tijd om te hobbyen en mooie spullen opzoeken en uittesten.
Wat de Porsche betreft , die staat en rijdt als een Dijk, super blij ermee en denk niet dat ik snel een ander gaat halen. Dit bevalt me zeer goed.

Wat audio betreft , Wacht nu op een paar mooie zwevende plateaus die ik heb gekocht voor onder me apparatuur , die krijg ik als goed is vrijdag binnen , dan gaan we weer beetje schuiven met de spullen.
**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Quote from: maz on January  3, 2019, 08:54:32
Maar ik dacht dat je juist altijd voor anderen dacht hans?

Ik denk dat iemand je dat wijsgemaakt heeft.  ;D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#16373
Quote from: maz on January  3, 2019, 09:00:29


Wat de Porsche betreft , die staat en rijdt als een Dijk, super blij ermee en denk niet dat ik snel een ander gaat halen. Dit bevalt me zeer goed.



Heel goed Maz, óók jij wordt volwassen  :D




En over een paar jaar nog een keer een standaard 964 RS erbij voor de mooie zondagen in de zomer en klaar ben je.

Méér heb je niet nodig, minder hoeft ook niet.

BJF

Wat Twani eigenlijk zegt: ik heb er eentje staan en weet dat jij niet een paar jaar kunt wachten. Wanneer kom je hem halen?
NAD M10 V2
Elac FS247