aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Mr.M

Quote from: dre73 on September 19, 2018, 16:36:34
Klein land.... :D
Lol.. dan ben ik hier goed terecht gekomen . :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

phy

Quote from: maz on September 19, 2018, 16:28:15
Heb ik weer wat gemist ? Blijkbaar heeft iemand weer moeite met mijn showcase en me kleine pikkie ?


Wat heb ik nog meer om te showen .... even zoeken... 


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Nee laat maar Maz we hoeven het niet te zien  :o

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Mr.M

Quote from: phy on September 19, 2018, 17:34:16
Nee laat maar Maz we hoeven het niet te zien  :o
Lol.....hahhahaha...... maak je niet druk phy,  er valt toch niet veel te zien  bij Maz.[emoji23][emoji1787][emoji23][emoji1787][emoji23][emoji1787][emoji1787]





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

op eigen verzoek verwijderd.


Mr.M

Quote from: Baardmannetje on September 19, 2018, 18:25:58
Had Hans47labs toch gelijk...

:hehe:
Tjaaaa.... niet iedereen wordt met een 20+er geboren helaas.

Gelulkig kan MAZ zich verlengen met andere dingen. Geeft net zo bevredigend gevoel kan ik je mededelen. Lol.

Maz krijg je niet "klein" met zulke uitspraken zoals die van meneer 47 , Tegendeel , het motiveert om juist nog harder te werken om grotere verlengstukken  te  kunnen kopen. ;) want daar wordt ik nou gelukkig van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Sirius666

#16132
Quote from: chansig on September 19, 2018, 16:34:07
Het wordt licht homo erotisch als Hans47 moeite heeft van jouw kleine pikkie. Maar oke....we leven in een vrij land.  :D

Gr. Hans

En het homogehalte verdwijnt als Hans47 juist géén moeite met maz' pikkke heeft? :tounge:

QuoteHans47 ban van een week voor tja welke regel heeft ie niet overtreden in 1 post:
oa naming & shaming user, grof taalgebruik, op de man spelen, beledigen alle forum users, forum afkraken, forumontwrichtend posten.
Misschien kan hij beter zijn eigen forum beginnen.

Shizzle. Gemist!

VlisChris

Ik denk dat als Hans47 zijn eigen forum zou beginnen, hij zichzelf op dag 1 een ban for life zou opleggen voor die post :D (ja, ik heb hem nog gelezen).
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sirius666


Mr.M

#16135


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Contour


Roksan

Quote from: Contour on September 21, 2018, 12:39:09
Je laatste bericht is leeg Maz!

Het is een selfie van zijn kleine  :P ;)

Goed kijken
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

twani

#16138
Quote from: Roksan on September 21, 2018, 13:03:12
Het is een selfie van zijn kleine  :P ;)

Goed kijken

Foto heeft te weinig PIKsels  :D

alexander2


Mr.M

Quote from: Contour on September 21, 2018, 12:39:09
Je laatste bericht is leeg Maz!
Quote from: Roksan on September 21, 2018, 13:03:12
Het is een selfie van zijn kleine  [emoji14] ;)

Goed kijken
Klopt , ik had wat geschreven maar er ging iets fout met de app en had geen zin meer om nog een keer alles te tikken.


Quote from: twani on September 21, 2018, 13:48:42
Foto heeft te weinig PIKsels  :D
Das een gooie theo...hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

Jammer dat de post van deze Hans niet meer zichtbaar is, heeft nogal wat losgemaakt.

Maikel_audionerd

Quote from: Contour on September 22, 2018, 15:28:18
Jammer dat de post van deze Hans niet meer zichtbaar is, heeft nogal wat losgemaakt.
Je hebt er weinig aan gemist. Een helehoop negatief modder gegooi


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

Quote from: Contour on September 22, 2018, 15:28:18
Jammer dat de post van deze Hans niet meer zichtbaar is, heeft nogal wat losgemaakt.
Die heb ik gister van een forumgenoot doorgestuurd gekregen, die had hem opgeslagen. Lol.

Tjaaa wat moet ik daarvan zeggen? Hans 47 heeft heel wat opgekropte emoties zo te lezen. Zoals ik het las, was het niet alleen naar mij bedoelt maar ook in algemeen.

Tjaaa.... Of het nou Facebook, insta, of showcase? Wat boeit dat ? Zoals ik het lees is een showcase een topic om te showen. Lol.


Als je daar niet tegen kan of niets vindt dat internet , waarom kijk je ernaar?

Ik heb persoonlijk geen moeite met wat "grof" taalgebruik of een sterk mening hebben en uiten , maar als het beledigend en kwetsend wordt dan heb je naar mijn idee het grens overschreden. Een Ban als gevolg van zijn tekst is naar mijn idee ook niets overdreven.

Moet eerlijk zeggen,  ik heb met een breed glimlach zijn tekst gelezen en het was een vermakelijk stukje tekst...





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Sirius666

Als jij het met een brede glimlach leest en vermakelijk vindt, hoe kan het dan beledigend en kwetsend zijn en een ban opleveren in jouw topic? :tounge:

Overigens vrij dubieus/kinderachtig als iemand zo'n post leest en als 1e reactie kopieert om het later naar jou door te sturen....welke van jouw volgelingen was dat? :D :D


Cobraatje

Is er een MAZ-sekte ;)
Zijn ze gevaarlijk?

Sirius666


VlisChris

Quote from: Sirius666 on September 22, 2018, 18:16:17
Als jij het met een brede glimlach leest en vermakelijk vindt, hoe kan het dan beledigend en kwetsend zijn en een ban opleveren in jouw topic? :tounge:

Overigens vrij dubieus/kinderachtig als iemand zo'n post leest en als 1e reactie kopieert om het later naar jou door te sturen....welke van jouw volgelingen was dat? :D :D



Gevalletje notificatie aanzetten voor een topic. Krijg je per reactie een mail met de tekst.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

#16148
Quote from: Sirius666 on September 22, 2018, 18:16:17
Als jij het met een brede glimlach leest en vermakelijk vindt, hoe kan het dan beledigend en kwetsend zijn en een ban opleveren in jouw topic? :tounge:

Overigens vrij dubieus/kinderachtig als iemand zo'n post leest en als 1e reactie kopieert om het later naar jou door te sturen....welke van jouw volgelingen was dat? :D :D
Ik heb het idd met breed glimlach en vermaak gelezen , dat die weggehaald is vind ik begrijpelijk.

Heb ik gevraagd om het weg te halen nee, had het van mij mogen staan, JA .
Ik heb vaker gezegd,  ik ben niet gevoelig voor zulke tekst. Dit is niet de eerste keer dat zoiets voorkomt in mij topic en zal de laatste niet zijn denk ik.

Het is aan de Mods en mensen omheem om die dingen te beoordelen of het wel/niet binnen de forum REGELS past.

Zoals ik de regels heb gelezen was dit niet bepaald binnen de regels en de opgelegde "sanctie" was niet onverwacht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Cobraatje on September 22, 2018, 19:30:21
Is er een MAZ-sekte ;)
Zijn ze gevaarlijk?
Lol. Hahahahaha. Ik heb hier op forum best een aantal leuke mensen leren kennen en daar heb ik ook regelmatig contact mee , dat wilt niet zeggen dat we altijd met elkaar eens zijn geweest. In tegenstelling , de gene die ik ken zijn allemaal totaal anders in manier van denken , doen en hobbyen. Daar vloeit vaak hele leuke discussies en weerwoord uit tijdens een m&g. Soms heb je zelfs een linkse en rechtse Partij, Lol,  wat haaks op elkaar de ideeën liggen  ,maar uiteindelijk ga je met RESPECT met elkaar om deelt je mening respectvol uit.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**