aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: pameijer on July 12, 2018, 23:19:16
Ik niet.

https://www.youtube.com/v/QereR0CViMY
Owwww shit.. ik ga stuk hiero,  hahahahahah

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

op eigen verzoek verwijderd.

#15951
Quote from: HuubF on July 12, 2018, 20:37:59
Maar dat 'weten' is toch ook gebaseerd op lezen, van horen zeggen en eigen subjectieve ervaringen, right?

Nope. Er zijn ook mensen die de materie wetenschappelijk benaderd. Objectief zogezegd. Ga eens Toole lezen. Doe dat nou eens, in plaats van tussen al dat subjectieve geleuter op fora zoeken naar ervaringen die lijken op de jouwese.

Waarom niet?

Kwabbernoot

Het is net alsof Toole de nieuwe Breem is.  :-X

chansig

#15953
Tsja....en ?

Misschien kan je er wat van leren...of niet. Of mag je alleen maar zeggen wat je ervaart ?

En die life of Brian.... :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: Kwabbernoot on July 13, 2018, 08:55:57
Het is net alsof Toole de nieuwe Breem is.  :-X

Haha. Zou Breem willen.

Kwabbernoot

Quote from: chansig on July 13, 2018, 09:59:34
Tsja....en ?

Misschien kan je er wat van leren...of niet. Of mag je alleen maar zeggen wat je ervaart ?

En die life of Brian.... :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :headbanging:

Gr. Hans

Nee hoor. Ik wil niemand verbieden wat dan ook te zeggen. Maar ik wordt er eerlijk gezegd wel een beetje flauw van.
Ik had al een tijdje niet meer gekeken in Maz's topic, voornamelijk omdat ik helemaal niets heb met Porsches (sorry Maz  :-[). Dus ik dacht: laat ik weer eens kijken hoe het ervoor staat. Wat voor een prachtspul heeft hij ondertussen in huis gehaald. En dan kom ik weer hetzelfde tegen als in zoveel andere topics, die ik daardoor ook al niet meer volg. Ik krijg daar een beetje een SJW-vibe bij en daar wordt ik nogal moe van zo langzamerhand. Ik ga mij maar weer toeleggen op de niet-hifi draadjes.  :)

Ik wens jullie nog veel plezier alhier.  ;)

Groeten...

chansig

Volgens mij ging het nauwelijks over audio.  :D

SJW-vibe was da ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Kun je nagaan.  :laugh: :laugh:

SJW: social justice warrior

Groeten...

chansig

Ah oke....ik ben niet begonnen hoor. Ook nu niet. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Hoi Maz, over het verschil tussen luidsprekerkabels: ik zal je dan wel verkeerd begrepen hebben :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mr.M

Quote from: doorofnight on July 14, 2018, 09:28:56
Hoi Maz, over het verschil tussen luidsprekerkabels: ik zal je dan wel verkeerd begrepen hebben :)
Hoi Abel,

Ik ben altijd een kabel geil geweest , lol. Dat weten meeste hier ook. Heb de meest extreme spul gehad en hoe imposanter hoe mooier. Lol 
Het oog wilt ook wat bij maz. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

DofN

Ik weet dat je verzot bent op kabels :) Maar ik dacht eens begrepen te hebben dat dit vooral voor het oog was. Maar ik zit er helemaal naast.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

blue-eyes

Quote from: maz on July 14, 2018, 11:35:30
Hoi Abel,

Ik ben altijd een kabel geil geweest , lol. Dat weten meeste hier ook. Heb de meest extreme spul gehad en hoe imposanter hoe mooier. Lol 
Het oog wilt ook wat bij maz. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

En dan rij je Porsche  :devil: :worship: :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Dirk

business moet ook draaien natuurlijk...het oog wil een bril BE  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Mr.M

#15964
Quote from: Blue-Eyes on July 14, 2018, 12:21:28
En dan rij je Porsche  [emoji317] :worship: :D
Echt he! Er Moet minimaal Ferarri of lambo voor de deur als je het over DIKKE UITERLIJK hebt. ;)

Heb gedachten om een R8 spyder te halen of een California ,  Ben alleen bang als ik dat doe dat mensen me gaan "misgunnen"  (zakelijk ) lol.

Met Porsche valt de "misgun" nog mee tot zover. Lol.

Probeer nog wel een beetje "inkognito" te blijven (zakelijk) anders had ik een Ferarri California of Audi R8 spyder gehaald wat zicht betreft.

De nieuwe 911 van me is redelijk "incognito" vergeleken met een Exoot als ferarri of lambo.

Zelfs vergeleken met de witte 911 van me is die minder opvallend door de kleur.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

paaj

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Xander32



Smaakvol, niets meer aan doen. Al zie ik ze zelf liever met een dak.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

#15967
Quote from: paaj on July 14, 2018, 22:53:50
Echt vet die grijze
Tnx Paaj.

Ben er zeer blij mee ;).
Quote from: Xander32 on July 14, 2018, 23:03:11


Smaakvol, niets meer aan doen. Al zie ik ze zelf liever met een dak.
Ik denk ook dat ik hem zo laat voorlopig. Lol.



Mooiste aan deze auto vind ik de achterlichten...

**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

Mooie wagen Maz, het is je gegund!

Gr. Walter

Mr.M

#15969
Quote from: Contour on July 15, 2018, 09:58:44
Mooie wagen Maz, het is je gegund!

Gr. Walter
Tnx Walter, :).


Ondertussen een Cardas Golden Cross speaker kabel binnen om te testen en er komt vandaag een mooie speaker in huize maz voor in de woonkamer :).

Het is een speaker wat ik heb gehad en het is een absoluut favoriet van me, dus ben weer blij dat ik er een heb kunnen vinden.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

Moet bijna wel een Kharma zijn...?

Gr. Walter

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Contour

Ja, dat kan ook natuurlijk! We gaan het snel zien hoop ik.

Mr.M

Hier zijn ze dan... vivid v1.5 ...


Ben benieuwd wat mijn vriendin van de kleur vindt. Persoonlijk vind ik het een hele mooie bescheiden  kleurtje , beetje apart blauw /grijz metallic kleurtje , hij oogt heel bescheiden blauw maar ook een beetje grijz .... vivid staat ook bekend om zijn  aparte kleuren en dit is een van de mooiere kleuren naast zwart/grijz/wit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

En de mooie cardas Golden cross LS cable natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**