aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.M

#15875
Quote from: Bama on July  1, 2018, 13:00:43
Opletten Maz, dit is geen F1 waar je kan gaan eten en 30 ronden later is er nog niks veranderd.
Jij had hier bij moeten zijn Ton , als motor gek zou je dit echt vet hebben gevonden.

Ik ben sprakeloos van hoe vet dit was.... waanzinnig zeg.. zo spannend dit,  en we mochten zo dichtbij komen tijdens de race , wat overigens NIET Toegangkelijk is voor publiek,  Je moest door 4 checkpoints voordat je daar kon komen en dan nog alleen onder toezicht van een official. Hier kon je ook geen toegangkaart voor kopen.

Dit deel was alleen voor de GP officials , tv ploeg en beveiling/brandweer.

Dichterbij de track tijdens een race kon je haast niet komen , want dan zou je  op de track lopen .lol.

Hoor eens hoe dit klinkt vanaf 5 meter afstand...

Wauwwww.....

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1819976618060767&id=100001453386946

Quote from: Blue-Eyes on July  1, 2018, 13:08:11
Precies!

Elke ronde veranderen er 30 posities!

Veel gaver om naar te kijken, de motoGP rijders hebben meer ballen dan de F1 gasten ;)

200 Plus km's / uur, op 2 wielen, glijdend, zelfs de ellebogen op de grond door de bocht........

Dit was idd totaal anders dan F1. Veeel spannender en mooier om te zien. Ben helemaal verkocht.

Quote from: W.Otter on July  1, 2018, 13:11:18
Mooi man als Assenaar wens ik je een mooie dag!! Juichen voor Valé of ben je meer een marquez/lorenzo fan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Tnx W.Otter,

Ik heb een vette dag gehad en volop zitten juichen. Ik was nooit zo in de motor GP dus maakte me niet echt uit wie zou winnen. Lol.

Dit is 10x spannender dan formule 1.. die gasten razen met 220km liggend door de bocht en gaan als een raket uit en dat op 2 wielen en geen safety kooi ofzo . Wauww wauww wauww

Stalen ballen hebben die gasten, nu pas snap ik wat die gasten aan doen zijn en hoe "gek" dit wat zij doen is. Pfffffff

Quote from: skyfox on July  1, 2018, 14:02:06
Geniet ervan Maz! Mooi dagje voor een GP :)
Tnx skyfox

Ik heb een waanzinnig dag gehad. Mooiste was de "service road access pass" normaal  enkel toegangkelijk voor Track mensen , Brandblussers en Medical support team voor het geval ze de baan op moeten. Ik kon zo de baan op en op somigge plekken letterlijk nog geen 3 meter van de motors vandaan die met 200km voorbijgingen.

Wat een waanzinnig race en ervaring...


Quote from: Blue-Eyes on July  1, 2018, 14:17:47
Man.... In de eerste ronde is er meer spanning dan in een hele F1 wedstrijd! Geen fan van Lorenzo, maar erken wel zijn kwaliteiten....



man man.... In deze 10 ronden al meer spanning dan in 1 seizoen F1 :D

Echt he! Ik heb op de punt van me tenen staan kijken. Wauwwww

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Kijk hoe ze liggend met 200+ km voorbij vliegen op spuug afstand. Lol. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

BJF

Al aan het rondkijken voor een motor?  :angel:
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

T "vroeg bij God syndroom" heeft mij altijd bij motoren weggehouden......

En verdomd, ik ben er nog :D

addesmo

Quote from: twani on July  2, 2018, 08:26:12
T "vroeg bij God syndroom" heeft mij altijd bij motoren weggehouden......

En verdomd, ik ben er nog :D

Mij niet. En ik ben er ook nog!

DofN

#15880
Maz, verkoop die duffe koekblikken voor halve kicks en als je echt van sturen houdt.. Schaf een paar mooie motoren aan :)

Ik heb 10 jaar Honda racemotoren gereden door heel Europa (Nederland is nauwelijks een leuk motorland) en Honda zal wel te gewoontjes zijn voor jouw smaak. Maar ik zie jou wel ongelooflijk veel plezier hebben op een Ducati met gouwen pijpjes  8)

En trek je niets aan van mensen die het gevaarlijk vinden. Je kan je ook doodrijden in een Fiat Panda (makkelijker dan in een BMW) of op een brommertje (ook makkelijker dan op een fraaie BMW motor).

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

genesis

Quote from: addesmo on July  2, 2018, 08:32:47
Mij niet. En ik ben er ook nog!

Mij ook niet en vaak stevig aan het gas gehangen :)

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

Quote from: BJF on July  2, 2018, 08:14:46
Al aan het rondkijken voor een motor?  :angel:
Pfffff, ik zou graag willen maar denk dat ik mezelf dood rij ermee. Ik heb me all een paar keer bijna doodgereden in me jonge jaren op mijn toen Top getuned Yamaha Aerox scooter met full Polini evolution tuneings kit. Scooter ging 150km en kon haast niet normaal mee wegrijden . Man man wat heb ik smakkers gemaakt met dat ding.
Quote from: twani on July  2, 2018, 08:26:12
T "vroeg bij God syndroom" heeft mij altijd bij motoren weggehouden......

En verdomd, ik ben er nog :D
Ik ken mezelf ook en weet dst het een kwestie van tijd is tot ik mijn grenz bereik en achter kom dat ik net iets te ver ben gegaan. Lol.

Net auto valt het nog mee als je echt een fout maakt maar op de motor kan het een dure grap zijn.

Quote from: doorofnight on July  2, 2018, 08:35:04
Maz, verkoop die duffe koekblikken voor halve kicks en als je echt van sturen houdt.. Schaf een paar mooie motoren aan :)

Ik heb 10 jaar Honda racemotoren gereden door heel Europa (Nederland is nauwelijks een leuk motorland) en Honda zal wel te gewoontjes zijn voor jouw smaak. Maar ik zie jou wel ongelooflijk veel plezier hebben op een Ducati met gouwen pijpjes  8)

En trek je niets aan van mensen die het gevaarlijk vinden. Je kan je ook doodrijden in een Fiat Panda (makkelijker dan in een BMW) of op een brommertje (ook makkelijker dan op een fraaie BMW motor).
Hoi Abel,

Een Ducati is idd mijn droom Race motor, hoewel ik een mooie chopper ook kan waarderen. En ja , de kick van motor rijden is niet te vergelijken met auto. Alleen mezelf kennende , dat grenzen opzoeken mentaliteit kan me duur te komen staan met een Duc. Lol.

Dus dan maar af en toe naar zoeen race! Wat een vet ervaring was dat , om naast de zandbanken te mogen staan langs de weg. Het is echt ongeloofijk hoe hard die gasten gaan. Op moment dat ze aankomen richting op 5 meter afstand met 230km denk je "DIE HAALT HET NOOIT" die gaat nu gewoon rechtdoor door het zandbak,  Lol , maar dan gaan ze ineens volop de rem en haast liggend door de bocht met tig km per uur. Helemaal gek die gasten!!!



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15883
Dit was ook leuk om te "doen".

Soort van Backstage waar de coureurs de motors inrijden na de race bij de technicie en monteurs die allemaal in eigen hokken zitten.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Quote from: twani on July  2, 2018, 08:26:12
T "vroeg bij God syndroom" heeft mij altijd bij motoren weggehouden......

En verdomd, ik ben er nog :D

Ik ben geen begenadigd rijder op het circuit, maar heb het wel gedaan. Nu wel gestopt. Paar in je broek doen angst momenten en 2 maal erg af gestuiterd, erg hard eraf gestuiterd.......

Maar ik leef nog :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Overigens, bezoek ook de Britisch Superbike races, eind september, begin oktober.

Gaat niet veel minder hard, maar wellicht nog iets spannender. Die mannen zijn echt gek en kunnen rijden....  En gezien je ervaring met "open " paddock, bij de BSB komen veel minder mensen maar is het paddock open, echt open.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M

#15886
Quote from: Blue-Eyes on July  2, 2018, 10:14:03
Overigens, bezoek ook de Britisch Superbike races, eind september, begin oktober.

Gaat niet veel minder hard, maar wellicht nog iets spannender. Die mannen zijn echt gek en kunnen rijden....  En gezien je ervaring met "open " paddock, bij de BSB komen veel minder mensen maar is het paddock open, echt open.
Dat lijkt me ook gaaf om erheen te gaan.

Gister hadden wij gewoon geluk dat de hoofd van DHL die alle transport regelt voor de GP een bekende is en ons een " NO Limit" acces pass had gegeven naast de VIP arrangement,  En zelfs dat was niet genoeg om bij de zandbanken en service roads te komen.

Dat we langs de baan mochten staan was alleen mogelijk onder zijn persoonlijke toezicht,  ons "clearance" stond op zijn pas geregistreerd.

Dus wat we hier voor mekaar hadden  ,was vrij "uniek", naar zandbanken kunnen lopen en op staan tijdens de GP.

Dit was een van de leukste dagen van me leven denk ik ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Quote from: maz on July  2, 2018, 10:06:58
Pfffff, ik zou graag willen maar denk dat ik mezelf dood rij ermee. Ik heb me all een paar keer bijna doodgereden in me jonge jaren op mijn toen Top getuned Yamaha Aerox scooter met full Polini evolution tuneings kit. Scooter ging 150km en kon haast niet normaal mee wegrijden . Man man wat heb ik smakkers gemaakt met dat ding. Ik ken mezelf ook en weet dst het een kwestie van tijd is tot ik mijn grenz bereik en achter kom dat ik net iets te ver ben gegaan. Lol.

Net auto valt het nog mee als je echt een fout maakt maar op de motor kan het een dure grap zijn.
Hoi Abel,

Een Ducati is idd mijn droom Race motor, hoewel ik een mooie chopper ook kan waarderen. En ja , de kick van motor rijden is niet te vergelijken met auto. Alleen mezelf kennende , dat grenzen opzoeken mentaliteit kan me duur te komen staan met een Duc. Lol.

Dus dan maar af en toe naar zoeen race! Wat een vet ervaring was dat , om naast de zandbanken te mogen staan langs de weg. Het is echt ongeloofijk hoe hard die gasten gaan. Op moment dat ze aankomen richting op 5 meter afstand met 230km denk je "DIE HAALT HET NOOIT" die gaat nu gewoon rechtdoor door het zandbak,  Lol , maar dan gaan ze ineens volop de rem en haast liggend door de bocht met tig km per uur. Helemaal gek die gasten!!!



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Precies wat ik bedoelde.  Ik ben niet geschikt voor op een motor.  Ben nogal grenzeloos van aard...

Mr.M

Quote from: twani on July  2, 2018, 11:01:28
Precies wat ik bedoelde.  Ik ben niet geschikt voor op een motor.  Ben nogal grenzeloos van aard...
Dan moet je jezelf beschermen en niet aan beginnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

VlisChris

Ik stel een Ilse de Man TT Forummeeting voor in 2019 ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Kerkhoffd

Quote from: VlisChris on July  2, 2018, 11:59:33
Ik stel een Ilse de Man TT Forummeeting voor in 2019 ;)

In cross dress? Leuke typo.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

#15891
Quote from: VlisChris on July  2, 2018, 11:59:33
Ik stel een Ilse de Man TT Forummeeting voor in 2019 ;)
Daar had ik het met mijn neef over over . Die is die hard motor liefhebber  en wilde dat ook eens meemaken.
Dus het staat op mijn planning, schrijf mij maar in...

Dat lijkt me ZIEK!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Stalen ballen..


https://youtu.be/HuC1lcS2FlQ

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

W.Otter

Mooi dat je zo hebt genoten! En wat een race was het!! Ik heb rossi bijna elke keer zien inhalen in de GT tot op de laatste ronde zat de spanning er goed in, dat zie je ook niet altijd hoor ;) ik woon 500 meter van het circuit dus ga al sinds kleins af aan heen. Ik moet zeggen dat dit wel een nagelbijter was:) geweldig

Mooi dat je zo dichtbij kon zijn, weinig mensen die het zo ervaren! Volgens mij hebben we er een motogp fanaat bij. Tot volgend jaar ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

blue-eyes

Quote from: maz on July  2, 2018, 19:57:18
Daar had ik het met mijn neef over over . Die is die hard motor liefhebber  en wilde dat ook eens meemaken.
Dus het staat op mijn planning, schrijf mij maar in...

Dat lijkt me ZIEK!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Kaartjes voor de boot moet je nu eigenlijk al geregeld hebben. Idem voor slaapplekken.
Let wel, je hebt verschillende races, kijk goed naar welke je gaat, of wilt gaan.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M



Quote from: W.Otter on July  3, 2018, 00:01:53
Mooi dat je zo hebt genoten! En wat een race was het!! Ik heb rossi bijna elke keer zien inhalen in de GT tot op de laatste ronde zat de spanning er goed in, dat zie je ook niet altijd hoor ;) ik woon 500 meter van het circuit dus ga al sinds kleins af aan heen. Ik moet zeggen dat dit wel een nagelbijter was:) geweldig

Mooi dat je zo dichtbij kon zijn, weinig mensen die het zo ervaren! Volgens mij hebben we er een motogp fanaat bij. Tot volgend jaar ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Wauwww je woont haast op de baan. Lol. Wij waren om 06.30 all vertrokken van huis en om +- 10 waren we er.
En aan eind rond 16.00 vertrokken en 21.00 pas aangekomen, en het was ieder seconde waard.
Er is zeker een motor GP fan erbij. Dit was veeeeeeel spannender , leuker en emotioneler dan dat ik had verwacht. Voor de "eerste keer" Motor GP meemaken en HOE!

Het glimlach zit me nogsteeds op de bek van zondag. Wauwww wauwww wauww...

Echt , ik ben op plekken gekomen , wauww wauww wauww zo blij... Ben bij de start/finish langs de baan, Valentino Rossi de ploeg gekeken , onder de podium gestaan, op de Service Road en een persoonlijk ontmoeting gehad met de BAAS van Motor GP. Pffff wat wil je nog meer van een Eerste keer GP?lol.
Ken de beste man niet maar heb wel zijn hand geschud. Leek me wel gaaf!

Dit neem je niet meer van me af...


Nu sparen en of bedelen bij Peet en Piet die dit event mogelijk maakten voor me om vokgende jaar weer mee te mogen. :). Dus dit wordt een dikke fles drank halen straks als bedanktje voor dit ongelofelijke dag.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15896
Quote from: Blue-Eyes on July  3, 2018, 06:49:10
Kaartjes voor de boot moet je nu eigenlijk al geregeld hebben. Idem voor slaapplekken.
Let wel, je hebt verschillende races, kijk goed naar welke je gaat, of wilt gaan.
Ik ga het met me neef er over hebben van de week.

@ BAMA,  Ton , ga jr mee? jij en Scruut zijn de echte motor freaks! Dit moeten we meemaken een keer vindt je niet?

Doen we met zijn drieen wat leuks regelen voor Isle man.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Quote from: maz on July  3, 2018, 09:03:44
Ik ga het met me neef er over hebben van de week.

@ BAMA,  Ton , ga jr mee? jij en Scruut zijn de echte motor freaks! Dit moeten we meemaken een keer vindt je niet?

Doen we met zijn drieen wat leuks regelen voor Isle man.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Kijk even op het motor forum, daar zijn enkele dedicated topics gewijd aan Isle of Man wedstrijden, specfiek de reis, de plekjes, kaarten, etc. etc.
Reken op  2 - 3 k pp all inn voor onbezorgd weekje.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

vik

Dit is de GT3 van forum lid (rara hoe kan het ook anders  ;D)  HansGT3  en mag deze foto ook delen met zijn toestemming. Prachtige auto en we willen een keer jouw kant op komen.

De GT3 is ondertussen ook een erg leuke investering en fantastische Porsche!



Zo te horen heeft jouw buurman een leuke collectie staan.  8)




Quote from: maz on June 30, 2018, 23:11:54
Dit was echt een plaatje om te zien. Kreeg haast hartkloppingen toen hij aankwam rijden. Eerst dacht ik dat het een "rs look"  was gezien die dingen haast niet te vinden zijn, en helemaal niet op straat RIJDEND.

Maar deze buurman heeft ze niet voor de sier maar rijdt ze ook echt! Waanzinnig om dat ding in het echt te zien. 

Zo simpel, praktisch en Mooiiiii.... pffffffffffff.... en het is WIT!!!!! LOL

Ik wilde hem vragen of ik er mee rondje mocht rijden maar was te bang om die verantwoordelijkheid op me te nemen. Lol.

Grappige is , hij wilt niet zeggen wat die allemaal in zijn collectie heeft.:( Ik weet nu dat die de
911 Gt3RS , 911speedster en de 911,1973 RS heeft. De rest is een verassing. Ben benieuwd waar die nog meer mee komt.

Een ding is zeker , hij heeft enkel zeer exclusieve spul....Ik weet het Theo, begint langzamerhand onder mijn huid te kruipen zoeen puristen auto. Alleen onbetaalbaar helaas zulke Exoten....... misschien ooit als ik de jackpot win.
Ik denk dat ik volgende jaar voot de Targa Ga, ieder keer als ik 33n Targa zie krijg ik een Groot glimlach, dus denk dst dat de volgende stap ik. Dan heb je een klassieker en een beetje dst cabrio gevoel. klopt  , vind hem zelf ook heeel erg mooi. De techniek achter is ook heel erg mooi.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

VlisChris

QuoteReken op  2 - 3 k pp all inn voor onbezorgd weekje.

:o

Wat maakt dat zo idioot duur?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.