aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skyfox

Quote from: maz on May 15, 2018, 20:04:36

Hij wordt gewrapped binnenkort in een ander kleur.. vindt agaat grijs een beetje saai. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Neeeeeeeeeeeee, Mazke! Aan de andere kant... ik voel een kopergetinte wrap aankomen? ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Kerkhoffd

Quote from: maz on May 15, 2018, 20:04:20
Nu nog wel Xander.

Hij wordt gewrapped binnenkort in een ander kleur.. vindt agaat grijs een beetje saai. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Neeeeeeeeeeee Maz, doe het niiiiieeeeeet   :eh:
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Paul Demo

Quote from: Kerkhoffd on May 15, 2018, 20:26:39
Neeeeeeeeeeee Maz, doe het niiiiieeeeeet   :eh:
Maz weet wel hoe hij auto's moet verneuken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

VlisChris

Gelukkig is het wrappen zodat de volgende eigenaar de auto weer mooi kan maken.
Eeuwig, eeuwig zonde om zo'n fraaie auto te verknallen. Leek je eindelijk smaak te krijgen...
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

#15754
Zo'n auto wrappen is waanzin :devil:


Overigens zie je dat voornamelijk gebeuren op oudere verwaarloosde 996's en Boxsters..

Pure uiting van wansmaak om dat met deze zeer fraaie en stijlvolle Porsche te doen.

Xander32

Quote from: twani on May 15, 2018, 20:45:23
Zo'n auto wrappen is waanzin :devil:


Overigens zie je dat voornamelijk gebeuren op oudere verwaarloosde 996's en Boxsters..

Pure uiting van wansmaak om dat met deze zeer fraaie en stijlvolle Porsche te doen.


^^


Eeuwig zonde Maz, in de huidige kleur vind ik de 911 juist erg krachtig en stijlvol ogen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mijkie

Quote from: VlisChris on May 15, 2018, 20:38:12
Gelukkig is het wrappen zodat de volgende eigenaar de auto weer mooi kan maken.
Eeuwig, eeuwig zonde om zo'n fraaie auto te verknallen. Leek je eindelijk smaak te krijgen...

;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Contour

Je kan hem toch ook gewoon laten overspuiten, wat kost dat, iets van 10K? Moet te doen zijn toch Maz?  :laugh:

twani

Quote from: Contour on May 15, 2018, 21:14:13
Je kan hem toch ook gewoon laten overspuiten, wat kost dat, iets van 10K? Moet te doen zijn toch Maz?  :laugh:

Ook niet best voor de restwaarde op zo'n jong ding.

Ik vraag me oprecht af, wat is er nu fout aan?  Als je eenmaal in zon ding rijdt ben je toch gewoon klaar.

Dit is echt het oplossen van problemen die er helemaal niet zijn...

VlisChris

Dit is puur anders willen zijn om anders te zijn. Dat het verkrachting van een erg fraaie wagen is is dan volstrekt irrelevant. Want: het is anders.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

#15760
Quote from: VlisChris on May 15, 2018, 21:28:45
Dit is puur anders willen zijn om anders te zijn. Dat het verkrachting van een erg fraaie wagen is is dan volstrekt irrelevant. Want: het is anders.

Een ongepaste vorm van exhibitionisme welhaast.

Aan de andere kant. Het staat eenieder vrij om een zeer stijlvolle en iconische automobiel middels een 2k kostende wrap te degraderen tot petjesauto :D

VlisChris

Precies. Dat is het mooie aan eigenaar zijn: je mag exact doen wat je wilt ;)
Dat anderen van het idee over hun nek gaan is niet het probleem van de eigenaar ;) :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

#15762
Quote from: VlisChris on May 15, 2018, 21:42:20
Precies. Dat is het mooie aan eigenaar zijn: je mag exact doen wat je wilt ;)
Dat anderen van het idee over hun nek gaan is niet het probleem van de eigenaar ;) :D

Er moest zoiets bestaan als monumentenzorg voor auto's  :D

sultankat

Quote from: maz on May 15, 2018, 02:55:47
Mazke de nieuwe kabel... KIMBER SELECT 3035.

Op een na de Mooiste KIMBER Select LS kabel...


Heb ik (heel vroeger) ook gehad: uitstekende kabel, hogerop hoef je het niet te zoeken.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera Stereo eindversterker | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Innuos ZENmini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Elipson Futura speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels | Shunyata Research Black Mamba XLR + Chris Cables Van Damme Silver Series Lo-Cap 55 RCA en XLR | Van den Hul Digicoupler | NordOst Odin Gold power cables | Titan Audio powerblocks

Leeuwarden

Leuk man! Ik zou voor RAL 1026 of RAL 2005 gaan... Moeilijke keuze...

Mr.M

Het wordt de nieuwe Chalk kleur. En Ja mazke is nou eenmal koekoek  dus dit maar er ook wel bij.

Ik ben niet zoals anderen en zal het nooit worden ook. Mazke is "gek" en dat maakt mazke , .......Mazke he! Als ik het niet zou doen zou ik mezelf niet zijn.

Dan kan je mw netzogoed Twani/ theo noemen, of Xander, lol.


Porsche Chalk kleur .... in het echt 10x mooier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

Haha machtig mooie reactie Maz, f... de rest, lekker je eigen ding blijven doen. Ik vind t een gave en originele kleur. [emoji1360]


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

genesis

#15768
Quote from: maz on May 16, 2018, 15:18:52
Het wordt de nieuwe Chalk kleur. En Ja mazke is nou eenmal koekoek  dus dit maar er ook wel bij.

Ik ben niet zoals anderen en zal het nooit worden ook. Mazke is "gek" en dat maakt mazke , .......Mazke he! Als ik het niet zou doen zou ik mezelf niet zijn.

Dan kan je mw netzogoed Twani/ theo noemen, of Xander, lol.


Porsche Chalk kleur .... in het echt 10x mooier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Spoiler staat goed op dit model, moet wel samen gaan met het vermogen vind ik, minder dan 400 pk dan sta weer paal vind ik, maar dat is persoonlijk

Genesis
Carpe Diem

Graphtuner

had je al een leverancier voor het wrappen Maz?  ;) ;D
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

solitaire

#15770
Quote from: Leeuwarden on May 16, 2018, 12:55:10
Leuk man! Ik zou voor RAL 1026 of RAL 2005 gaan... Moeilijke keuze...

een RAL 1026 bestaat al zo te zien ... dus da's geen optie voor 'ons Mazke' ;)

Quote from: maz on May 16, 2018, 15:18:52
...
 

Chalk is zo gek nog niet. Way to go Maz !

Hinterm Horizont geht's weiter.

skyfox

Mooi, Maz! Stiekem toch sjiek :) en naast de cabrio is een Targa uitvoering toch wel een van m'n droomauto's :inlove:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

pameijer

Neem dan gewoon chalkpaint van de Action (krijtverf). Ben je klaar voor €1,99:

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Xander32

Geen probleem hoor; noem jezelf maar Xander en schuif de 911 naar mij door  :thumbs-up:.

Quote from: maz on May 16, 2018, 15:18:52
Het wordt de nieuwe Chalk kleur. En Ja mazke is nou eenmal koekoek  dus dit maar er ook wel bij.

Ik ben niet zoals anderen en zal het nooit worden ook. Mazke is "gek" en dat maakt mazke , .......Mazke he! Als ik het niet zou doen zou ik mezelf niet zijn.

Dan kan je mw netzogoed Twani/ theo noemen, of Xander, lol.


Porsche Chalk kleur .... in het echt 10x mooier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

#15774
Quote from: sultankat on May 16, 2018, 07:37:40
Heb ik (heel vroeger) ook gehad: uitstekende kabel, hogerop hoef je het niet te zoeken.

De 3035 is me echr heel erg goed bevallen Sultan  , had nu de Yter tussen zitten en die is ook waanzinnig goed voor de prijs. Eigenlijk in verhouding " te goed" voor de prijs( +- 1300 nieuw)  als je het vergelijkt met de 11k kostende Kimber 3035.

Maargoed , de kimber vormt een net iets mooier geheel dus die blijft nu lekker achter de set.

Quote from: Maikel_audionerd on May 16, 2018, 15:23:36
Haha machtig mooie reactie Maz, f... de rest, lekker je eigen ding blijven doen. Ik vind t een gave en originele kleur. [emoji1360]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tnx Maikel , ik doe Sowieso wat ik wil.
Als ik naar anderen had moeten luisteren dan  had ik nu NIET  met 2 Porschke 911, 2 mercedes  (A klaase en  sl350)  en een vespatje op de oprit gezeten.  Lol.

Tjaaa wie zal dan gelijk hebben?



Quote from: VlisChris on May 16, 2018, 15:53:08
Sterkte.

Dank u,  die heeft maz zeker nodig met de huidige leven. ;).

Quote from: genesis on May 16, 2018, 15:55:16


Spoiler staat goed op dit model, moet wel samen gaan met het vermogen vind ik, minder dan 400 pk dan sta weer paal vind ik, maar dat is persoonlijk

Genesis

400 pk is in de pokket Rob, alleen geen spoilers voor maz. Cabrio en spoilers is niet echt mooi vind ik.

Quote from: Graphtuner on May 16, 2018, 16:14:28
had je al een leverancier voor het wrappen Maz?  ;) ;D

Nope... nog niet  ;)...



Quote from: solitaire on May 16, 2018, 17:01:23
een RAL 1026 bestaat al zo te zien ... dus da's geen optie voor 'ons Mazke' ;)

Chalk is zo gek nog niet. Way to go Maz !

Chalk is echt waanzinnig mooi.. je moet het in echt zien. Zoooo mooi.

Is ook gewoon een PORSCHE kleur en een hele gewilde ook.


Quote from: skyfox on May 16, 2018, 20:09:52
Mooi, Maz! Stiekem toch sjiek :) en naast de cabrio is een Targa uitvoering toch wel een van m'n droomauto's :inlove:

De Targa is ook bij mij een absoluut favoriet Skyfox... alleen nu nog even buiten budget. De goedkoopste was +- 130 k. In principe kan ik ook de targa aanschaffen als ik beide 911's zou inruilen maar dat vindt ik een beetje zonde. 2 x 911 cabrios inleveren voor de zelfde 911  alleen dan met een "halve" dak. Lol.

Quote from: pameijer on May 16, 2018, 20:29:37
Neem dan gewoon chalkpaint van de Action (krijtverf). Ben je klaar voor €1,99:



Lol... misschien voor het bijtippe  van de uitlaat.

Quote from: Xander32 on May 16, 2018, 23:51:31
Geen probleem hoor; noem jezelf maar Xander en schuif de 911 naar mij door  :thumbs-up:.

Welke? De witte of de grijze? ;).


Mijn 2 speeltjes,  op de brug naast elkaar....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**