aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: Xander32 on April 18, 2018, 19:28:49
Dat doe je dan goed Maz, je hebt letterlijk jouw zaakjes goed voor elkaar  :thumbs-up:.
We Doen ons best  Xander  :).  Ben ieder geval heel blij dat ik weer met plezier naar de zaak toe ga. Want mijn "drive" begon een beetje in te kakken. Lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Paul Demo

En, nog wat nieuws te melden?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

Quote from: Paul Demo on May  3, 2018, 20:44:54
En, nog wat nieuws te melden?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ja en nee. Ben met een paar dingen bezig geweest maar ging niet door helaas anders had ik een mooie Eindtrap staan hier.

Ben aan Kijke  voor een ander mooie Mono blokken. Alleen vind ze best prijzig.


Nu even lekker weekendje Weg ivm een vrijgezellen feest. ;)



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

peterbig

#15728
Hoi Maz,

Quote from: maz on May  6, 2018, 10:10:27

Ben aan Kijke  voor een ander mooie Mono blokken. Alleen vind ze best prijzig.
Mooie mono blokken. Ken jij Hegel H30?

Zijn behoorlijk zware dingen, bouw ziet er prima uit. Maar zou het wat waard zijn?

Gr. Peter

DofN

Quote from: maz on May  6, 2018, 10:10:27
Ja en nee. Ben met een paar dingen bezig geweest maar ging niet door helaas anders had ik een mooie Eindtrap staan hier.

Ben aan Kijke  voor een ander mooie Mono blokken. Alleen vind ze best prijzig.


Nu even lekker weekendje Weg ivm een vrijgezellen feest. ;)



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ga je trouwen? Moetje? :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mr.M

Quote from: peterbig on May 12, 2018, 11:45:37
Hoi Maz,
Mooie mono blokken. Ken jij Hegel H30?

Zijn behoorlijk zware dingen, bouw ziet er prima uit. Maar zou het wat waard zijn?

Gr. Peter
Hegel ken ik maar verder geen ervaring mee... past niet echt in mijn straatje denk ik.

Ik was aan kijke  voor een setje WAVACS.
Quote from: doorofnight on May 12, 2018, 12:36:03
Ga je trouwen? Moetje? :)
Lol. Abel... ik ga voorlopig niet trouwen. Zie de meerwaarde er niet in.Een Krabbetje maakt mijn relatie niet meer of minder waard voor me. Het Kost  een berg geld dat trouw gedoe en maakt alles enkel gecompliceerd.

Ik geef het liever uit aan mezelf en familie dan een "onnodig"  trouwfeest wat tegenwoordig al gauw 30k kost voor een avondje muziek en etentje.





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ik hen wel een mooie Luidspreker kabel erbij wat heeeel mooi is ....

Maak straks wel een foto van de setup..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

Hoi Mazke [emoji16] ben benieuwd wat voor parel..... Uhm kabel er nu ligt haha

Hier over een paar weken ARC voor het eerst in huize Michel alleen nog even tijd vinden om op te halen bij een bekend adresje voor jouw!
Quote from: maz on May 14, 2018, 17:47:03
Ik hen wel een mooie Luidspreker kabel erbij wat heeeel mooi is ....

Maak straks wel een foto van de setup..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Peerless Monster

Quote from: michel69 on May 14, 2018, 18:38:16
Hoi Mazke [emoji16] ben benieuwd wat voor parel..... Uhm kabel er nu ligt haha

Hier over een paar weken ARC voor het eerst in huize Michel alleen nog even tijd vinden om op te halen bij een bekend adresje voor jouw!
Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk



Zal ik hem alvast reserveren?
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=168172.0
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

michel69

Quote from: Peerless Monster on May 14, 2018, 19:38:55
Zal ik hem alvast reserveren?
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=168172.0
Hoi Rens helaas ga ik iets lager op de ladder zitten de aanstaande verbouwing valt hoger uit dan we gerekend hadden zit er dus voor nu helaas niet in!
Ben nog wel in de markt voor een EV van ARC liefst de VT 100 maar wellicht een ander type ook een optie dus als iemand wat weet/te koop heeft? Stuur dan even een DM.



Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Peerless Monster

Quote from: michel69 on May 14, 2018, 20:25:02
Hoi Rens helaas ga ik iets lager op de ladder zitten de aanstaande verbouwing valt hoger uit dan we gerekend hadden zit er dus voor nu helaas niet in!
Ben nog wel in de markt voor een EV van ARC liefst de VT 100 maar wellicht een ander type ook een optie dus als iemand wat weet/te koop heeft? Stuur dan even een DM.



Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk



Een d90?
Zelden zo'n prachtige eindtrap gehoord.
Persoonlijk vind ik hem bijna de d79c evenaren.

Welke heb je op het oog als ik vragen mag?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

michel69

#15736
Quote from: Peerless Monster on May 14, 2018, 21:38:13
Een d90?
Zelden zo'n prachtige eindtrap gehoord.
Persoonlijk vind ik hem bijna de d79c evenaren.

Welke heb je op het oog als ik vragen mag?

Heb vandaag de LS-17 als pre gekocht en heb een bod uitstaan op een VT 200 maar is via particulier en vraag meer dan ik wil/kan en volgens mij ook te veel voor en gezien mij geringe ervaring in deze klasse/app een beetje huiverig over om dat zo blind ok kan luisteren en kijken maar dat zegt mij nog niet veel ;). We gaan in Juni de hele huiskamer verbouwen dus heb nog wel de tijd om een passende EV te vinden de ls17 gaat tot die tijd netjes in zijn doos naar boven met de rest van de app ;D

Maar waar blijft nu de pic van je nieuwe aanwinst Maz ;) :tongue2:
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Peerless Monster

Quote from: michel69 on May 14, 2018, 23:02:13
Heb vandaag de LS-17 als pre gekocht en heb een bod uitstaan op een VT 200 maar is via particulier en ben gezien mij geringe ervaring in deze klasse/app een beeje huiverig over. We gaan in Juni de hele huiskamer verbouwen dus heb nog wel de tijd om een passende EV te vinden de ls17 gaat tot die tijd netjes in zijn doos naar boven met de rest van de app ;D

Maar waar blijft nu de pic van je nieuwe aanwinst Maz ;) :tongue2:

Neem maar van mij aan, laten staan die 200.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

michel69

Quote from: Peerless Monster on May 14, 2018, 23:07:44
Neem maar van mij aan, laten staan die 200.
Is goed als ik je morgen of v d week even een DM stuur?
Blijft toch topic v Maz [emoji6] hoop stiekem dat waar ik de pre ga halen tegen die tijd er ook een mooie passende ev staat weet ik iig dat het qua staat in orde is.
Thx voor meedenken

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Peerless Monster

Quote from: michel69 on May 14, 2018, 23:14:22
Is goed als ik je morgen of v d week even een DM stuur?
Blijft toch topic v Maz [emoji6] hoop stiekem dat waar ik de pre ga halen tegen die tijd er ook een mooie passende ev staat weet ik iig dat het qua staat in orde is.
Thx voor meedenken

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk



Je mag me altijd pmmen. 😄
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

michel69

Quote from: Peerless Monster on May 14, 2018, 23:18:16
Je mag me altijd pmmen. [emoji1]
Toppie nu het topic open laten staan voor de Maziaanse kabel [emoji23][emoji23]

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Mr.M

#15741
Lekker posten wat je wilt heren... mazke maakt het geen bal uit.. zolamg je lol hebt vind ik het best.


@ miech... ik had je al getipt over de ls17... hele mooie vv voor een hele nette prijs... hier ga je echt blij van worden.

Wat EV betreft...de vt200 is niet voor beginners.lol.. met alle respect  Miech... zulke spul moet je aan de kant laten staan.

Dat ding vreet stroom en stookt hitte als een gek en is in onderhoud duur als er wat mee is of buizen aan vervanging zijn.

Tegenwoordig kost een cwing 6950 arc rond 500 per gematched 4... vt200 heeft 16 gematchde 6950 wingerd C... 16X GEMATCHED Buizen is vandaag de dag bijna onvindbaar , zelfs bij Arc.

Ga voor zo min mogelijk buizen... bv een eindtrap met 2 a 4 (max)buizen per kant.

Een d70 , d90 , ... iets in die geest.


**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15742
Mazke de nieuwe kabel... KIMBER SELECT 3035.

Op een na de Mooiste KIMBER Select LS kabel...




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Kimber select KS 3035..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15744
Iemand interesse in een mooie Porschke , inruil Audio spul mogelijk. Lol.

Had beter met audio kunnen rouleren, kost veel minder als ik naar de afschrijving/onderhoud/ maandelijkse kosten kijk.lol.

Drie 911fjes  in een jaar tijd was een beetje teveel van het gooie voor Maz.


Deze mooie dame gaat de deur uit binnenkort.

Daarna kan maz weer op de Linkerbaan Gas,  met audio hobby.





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15745
De nieuwe speeltje is wel een stuk sexier van achteren.;).

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

Idd een veel fraaiere bolide dan de witte (uitvoering, kleur, wielen).

Quote from: maz on May 15, 2018, 03:17:14
De nieuwe speeltje is wel een stuk sexier van achteren.;).

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

Quote from: Xander32 on May 15, 2018, 06:31:42
Idd een veel fraaiere bolide dan de witte (uitvoering, kleur, wielen).
Nu nog wel Xander.

Hij wordt gewrapped binnenkort in een ander kleur.. vindt agaat grijs een beetje saai. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Xander32 on May 15, 2018, 06:31:42
Idd een veel fraaiere bolide dan de witte (uitvoering, kleur, wielen).
Nu nog wel Xander.

Hij wordt gewrapped binnenkort in een ander kleur.. vindt agaat grijs een beetje saai. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**