aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

scrutinizer

Technative...jouw respons is puur emotioneel en verteld mij iets over jouw beleving binnen muziek.
Raphie heeft het nodig daarin zijn 'eigen' wereld te creeren.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:25:48
... En dat zegt inderdaad veel over Raphie ;)
ach als je een beetje kietelt, krijg je vaak een meer directe reactie.
Wederzijds soms, is niks mis mee hoor. Ik klap iig nooit met een wrang gevoel m'n iPad dicht, ik heb mijn mening en perspectief heb zelf ook de stadia en excessen meegemaakt waar anderen hier nog in verkeren. Ik geef een ieder de ruimte voor zijn eigen reis. Ik ben op mijn eindbestemming aangekomen, daar bevalt het mij goed. Als anderen nog even ergens wat langer willen blijven plakken dan moet dat kunnen vind ik hoor. Geen maturity zonder adolescense....
JBL PRX Power!

Raphie

Quote from: scrutinizer on December 21, 2014, 12:35:27
Technative...jouw respons is puur emotioneel en verteld mij iets over jouw beleving binnen muziek.
Raphie heeft het nodig daarin zijn 'eigen' wereld te creeren.
heb niks "nodig" hoor, communiceer gewoon mee, op dezelfde frequency.....
Probeer wat perspectief te geven, of dat resoneert mag een ieder voor zichzelf bepalen
JBL PRX Power!

chansig

Grappig dat men de ander van alles verwijt alsof het alleen aan die persoon ligt. Blijft lastig om circulair te denken ipv lineair.

Maz al in Bazel ?

Gr Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:35:50
ach als je een beetje kietelt, krijg je vaak een meer directe reactie.
Wederzijds soms, is niks mis mee hoor. Ik klap iig nooit met een wrang gevoel m'n iPad dicht, ik heb mijn mening en perspectief heb zelf ook de stadia en excessen meegemaakt waar anderen hier nog in verkeren. Ik geef een ieder de ruimte voor zijn eigen reis. Ik ben op mijn eindbestemming aangekomen, daar bevalt het mij goed. Als anderen nog even ergens wat langer willen blijven plakken dan moet dat kunnen vind ik hoor. Geen maturity zonder adolescense....

Dank je!!Ik verkeer nog even .......voor ik op mijn eindbestemming ben aangekomen. Die temperatuur loopt verder op dan de 40 grd die jij schetste....

Ik dacht dat jij het 'nodig' had je 'eigen' muziek te creeren. 8)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Quote from: chansig on December 21, 2014, 12:41:02
Grappig dat men de ander van alles verwijt alsof het alleen aan die persoon ligt. Blijft lastig om circulair te denken ipv lineair.

Maz al in Bazel ?

Gr Hans
:D ik hoe ouder ik word, hoe meer ik circulair projecteer vanuit een egocentrisch perspectief :D
JBL PRX Power!

Deleted member

Quote from: scrutinizer on December 21, 2014, 12:35:27
Technative...jouw respons is puur emotioneel en verteld mij iets over jouw beleving binnen muziek.
Raphie heeft het nodig daarin zijn 'eigen' wereld te creeren.
Iedereen leeft toch in z'n eigen wereld? De een meer dan de ander, maar geen mens is gelijk.

Daarin zit nou juist de kern van mijn boodschap: val elkaar niet aan op punten waarop je het niet eens bent. Discussieer, beargumenteer, maar maak die ander niet voor volslagen idioot uit. Het ontbreekt bij enkelen hier aan respect en daar heb ik een probleem mee.

Forums zijn leuk omdat je een gemeenschappelijk iets kunt delen. Dat leuke ontbreekt hier wel eens door denigrerende opmerkingen van deze en gene. Niet aan mijn adres, maar wel aan de bekende namen. Dat is niet acceptabel, want het verpest voor die mensen de lol in het forummen. En daarmee verpest het ook voor mij de lol omdat in mijn bescheiden mening juist die mensen kleur geven aan een forum, en wellicht een tikkie vooruitstrevend zijn. Hoeveel mensen zijn er nou helemaal die dag in dag uit met kabeltjes en stekkertjes rotzooien? Dat moet gekoesterd worden, niet belachelijk gemaakt! Tuurlijk mag je er het jouwe van denken en het onzin vinden. Ik denk er ook het mijne van, maar eerlijk is eerlijk, ik moet toegeven dat ik een aantal tweaks heb doorgevoerd waar ik aanvankelijk geen brood in zag die me toch heel wat hebben opgeleverd (bijvoorbeeld de Furutech A3 ader in de meterkast).

En zo komen we dan hopelijk toch weer terug op een audio-inhoudelijke discussie... ;)
Stereo-fan for life!

scrutinizer

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:37:51
heb niks "nodig" hoor, communiceer gewoon mee, op dezelfde frequency.....
Probeer wat perspectief te geven, of dat resoneert mag een ieder voor zichzelf bepalen

Perspectief is overzicht en kennis delen. ........
Voor de rest 'resoneert' alles binnen het heelal.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Quote from: scrutinizer on December 21, 2014, 12:43:49
Dank je!!Ik verkeer nog even .......voor ik op mijn eindbestemming ben aangekomen. Die temperatuur loopt verder op dan de 40 grd die jij schetste....

Ik dacht dat jij het 'nodig' had je 'eigen' muziek te creeren. 8)
ook dat, maar vind genieten van andermans werk en zo leuk als creëren 
JBL PRX Power!

Zodiac

Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Deleted member

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:44:54
:D ik hoe ouder ik word, hoe meer ik circulair projecteer vanuit een egocentrisch perspectief :D
Ik verwacht ook niet anders... vooral blijven projecteren... dat egocentrische was me inderdaad al opgevallen.
Stereo-fan for life!

scrutinizer

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:46:49
ook dat, maar vind genieten van andermans werk en zo leuk als creëren

Gelukkig!!! Dacht dat we je kwijt raakte.....Njoy ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:45:52
Iedereen leeft toch in z'n eigen wereld? De een meer dan de ander, maar geen mens is gelijk.

Daarin zit nou juist de kern van mijn boodschap: val elkaar niet aan op punten waarop je het niet eens bent. Discussieer, beargumenteer, maar maak die ander niet voor volslagen idioot uit. Het ontbreekt bij enkelen hier aan respect en daar heb ik een probleem mee.

Forums zijn leuk omdat je een gemeenschappelijk iets kunt delen. Dat leuke ontbreekt hier wel eens door denigrerende opmerkingen van deze en gene. Niet aan mijn adres, maar wel aan de bekende namen. Dat is niet acceptabel, want het verpest voor die mensen de lol in het forummen. En daarmee verpest het ook voor mij de lol omdat in mijn bescheiden mening juist die mensen kleur geven aan een forum, en wellicht een tikkie vooruitstrevend zijn. Hoeveel mensen zijn er nou helemaal die dag in dag uit met kabeltjes en stekkertjes rotzooien? Dat moet gekoesterd worden, niet belachelijk gemaakt! Tuurlijk mag je er het jouwe van denken en het onzin vinden. Ik denk er ook het mijne van, maar eerlijk is eerlijk, ik moet toegeven dat ik een aantal tweaks heb doorgevoerd waar ik aanvankelijk geen brood in zag die me toch heel wat hebben opgeleverd (bijvoorbeeld de Furutech A3 ader in de meterkast).

En zo komen we dan hopelijk toch weer terug op een audio-inhoudelijke discussie... ;)
dat "idioot" is vaak het zelfbesef na het geïnformeerd raken. Dat maakt het pijnlijk. Wanneer jij dat voor jezelf naast je neer kan leggen is er voor jou niks aan de hand toch? De tegenargumenten vertellen geen onzin. De "gekke Henkie" conclusie trek je echt zelf, niemand maakt je hier voor een  idioot uit.
JBL PRX Power!

Deleted member

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:50:22
dat "idioot" is vaak het zelfbesef na het geïnformeerd raken. Dat maakt het pijnlijk. Wanneer jij dat voor jezelf naast je neer kan leggen is er voor jou niks aan de hand toch? De tegenargumenten vertellen geen onzin. De "gekke Henkie" conclusie trek je echt zelf, niemand maakt je hier voor een  idioot uit.
Het gaat ook niet over mij, maar dat was je vanuit je egocentrische perspectief waarschijnlijk nog niet opgevallen...

Nogmaals: IK voel me niet aangevallen, het gaat me om de denigrerende en laatdunkende opmerkingen richting andere forumleden.
Stereo-fan for life!

chansig

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:48:38
Ik verwacht ook niet anders... vooral blijven projecteren... dat egocentrische was me inderdaad al opgevallen.

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:45:52
Iedereen leeft toch in z'n eigen wereld? De een meer dan de ander, maar geen mens is gelijk.

Daarin zit nou juist de kern van mijn boodschap: val elkaar niet aan op punten waarop je het niet eens bent. Discussieer, beargumenteer, maar maak die ander niet voor volslagen idioot uit. Het ontbreekt bij enkelen hier aan respect en daar heb ik een probleem mee.

Forums zijn leuk omdat je een gemeenschappelijk iets kunt delen. Dat leuke ontbreekt hier wel eens door denigrerende opmerkingen van deze en gene. Niet aan mijn adres, maar wel aan de bekende namen. Dat is niet acceptabel, want het verpest voor die mensen de lol in het forummen. En daarmee verpest het ook voor mij de lol omdat in mijn bescheiden mening juist die mensen kleur geven aan een forum, en wellicht een tikkie vooruitstrevend zijn. Hoeveel mensen zijn er nou helemaal die dag in dag uit met kabeltjes en stekkertjes rotzooien? Dat moet gekoesterd worden, niet belachelijk gemaakt! Tuurlijk mag je er het jouwe van denken en het onzin vinden. Ik denk er ook het mijne van, maar eerlijk is eerlijk, ik moet toegeven dat ik een aantal tweaks heb doorgevoerd waar ik aanvankelijk geen brood in zag die me toch heel wat hebben opgeleverd (bijvoorbeeld de Furutech A3 ader in de meterkast).

En zo komen we dan hopelijk toch weer terug op een audio-inhoudelijke discussie... ;)

Cool....binnen een minuut  (sorry 3 minuten) of zo. Raphie maakt het slechte in je los begrijp ik...over wie zegt dat nu wat?

:D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Deleted member

Raphie niet, maar zijn laatdunkende houding jegens anderen wel.
Stereo-fan for life!

Raphie

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:52:28
Het gaat ook niet over mij, maar dat was je vanuit je egocentrische perspectief waarschijnlijk nog niet opgevallen...

Nogmaals: IK voel me niet aangevallen, het gaat me om de denigrerende en laatdunkende opmerkingen richting andere forumleden.
oh, dus anderen zijn niet weerbaar en jij springt alleen maar in de bres? Zeg dat dan........ (over egocentrisch gesproken :D. ) een soort van audiofiele variant van Munchhausen bij proxy :D leuk!
JBL PRX Power!

Deleted member

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:57:16
oh, dus anderen zijn niet weerbaar en jij springt alleen maar in de bres? Zeg dat dan........ (over egocentrisch gesproken :D. ) een soort van audiofiele variant van Munchhausen bij proxy :D leuk!
Volgens mij is dat niet nodig. Ik geef alleen mijn observering weer.

Maar wederom onderstreept dit hoe jij over anderen denkt.
Stereo-fan for life!

chansig

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:56:08
Raphie niet, maar zijn laatdunkende houding jegens anderen wel.

Oh gelukkig het is Raphie zijn schuld.....tsjongejongejonge.  Kleuterschool is er niets bij.

Veel plezier verders...ik ga schoonmaken...morgen hoog bezoek. Lynch en Doorofnight.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:58:26
Volgens mij is dat niet nodig. Ik geef alleen mijn observering weer.

Maar wederom geeft dit weer hoe jij over anderen denkt.
ik ben te lui om te citeren, misschien dat Chansig nog wat meer tijd wil besteden aan je inzicht...
JBL PRX Power!

chansig

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:59:31
ik ben te lui om te citeren, misschien dat Chansig nog wat meer tijd wil besteden aan je inzicht...

Quote from: chansig on December 21, 2014, 12:59:19
Veel plezier verders...ik ga schoonmaken...morgen hoog bezoek. Lynch en Doorofnight.

Gr Hans

Helaas... :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

...the family that plays together!!!

von Munchhausen...... :D.(Je kunt me opvegen)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Zodiac

Zullen we anders vanmiddag ergens een biertje gaan drinken...dan bedaren de gemoederen wellicht weer een beetje?

Vanmiddag 16.00 ' Wapen van Bunnik'
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Han S

Quote from: technative on December 21, 2014, 12:56:08
Raphie niet, maar zijn laatdunkende houding jegens anderen wel.

Probeer je eens in de ander te verplaatsen, die het niet hoort en het wel eens wil meemaken, maar weet dat zoiets nooit gaat gebeuren.

En dan over respect: ik heb heel wat technisch goed onderbouwde postings gelezen welke achteloos als onzin werden bestempeld door de gemeente van goedgelovigen. Ik vind het allemaal prima, maar verdiep je ook eens in de rationeel denkende ongelovige, want zijn verhaal klopt meestal wel.

Bama

Jammer dat er weer zoveel onzin is gepost in dit grappige topic. :-[