aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

lynch1979

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 10:57:15
kabel blijkt uiteindelijk goedkoper, ook niet continue scooters aan de deur, naalden op de grond, lepels kwijt..... Je kent het wel....

Hier komen alleen geen scooters aan de deur de gebruikers hier komen in stijl, naalden ruimen ze netjes op, lepels vodoende op voorraad.....je ziet dat ik het beter heb geregeld  ;)

Maar ik wens iedereen een fijne zondag toe.....de klanten komen zo  :D

Raphie

Quote from: ajbeefde on December 21, 2014, 10:59:29
;D  Heb je ook geen geneuzel over mijn naald is beter want ........
ja, of met welk "element" je lekkerder "based" :D
JBL PRX Power!

scrutinizer

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 10:57:15
kabel blijkt uiteindelijk goedkoper, ook niet continue scooters aan de deur, naalden op de grond, lepels kwijt..... Je kent het wel....

Sorry!!! Geen ervaringsdeskundigheid in deze......

Zelfs "in de fik" wordt je enkele minuten in hout gerookt. :D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Bas Akkerman

Quote from: Onder013 on December 21, 2014, 10:20:41
Ja bas, het is me wel goed hoor. Als dit zonder onbetamelijke taal al niet meer kan.....
We hebben het er altijd over dat emotie in de muziek zo belangrijk en mooi is. Waar jij op doelt is emotie in zijn pure vorm. Als je dat wilt killen, haal je de ziel uit een forum en krijg je gort droge en saaie teksten.

Gr
Henk
Er is ook een tussenweg waarbij je rekening houdt met hoe je je emotie uit. Dat is alles.

Quote from: lynch1979 on December 21, 2014, 10:59:59
Hier komen alleen geen scooters aan de deur de gebruikers hier komen in stijl, naalden ruimen ze netjes op, lepels vodoende op voorraad.....je ziet dat ik het beter heb geregeld  ;)
Ik heb me netjes bij je gedragen, ja. *snif*
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

Quote from: scrutinizer on December 21, 2014, 11:01:52
Sorry!!! Geen ervaringsdeskundigheid in deze......

Zelfs "in de fik" wordt je enkele minuten in hout gerookt. :D
hmmm ik wil graag gewoon op een stalen grill / gasbarbecue
Hoef niet op houtskool gewoon blauwe vlam graag...
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 11:03:43
hmmm ik wil graag gewoon op een stalen grill / gasbarbecue
Hoef niet op houtskool gewoon blauwe vlam graag...

Beetje knappe Weber dus ?   ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raphie

JBL PRX Power!

scrutinizer

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 11:03:43
hmmm ik wil graag gewoon op een stalen grill / gasbarbecue
Hoef niet op houtskool gewoon blauwe vlam graag...

Ik had net 'contact'...Het is je tijd nog niet.....(als je jezelf tussentijds niet prikt aan rondslingerende syringe) :angel:
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Quote from: ajbeefde on December 21, 2014, 11:04:26
Beetje knappe Weber dus ?   ;D
idd. Ritueel verbranden is aan mij niet besteed, ze mogen me ook bij het medisch afval zetten hoor, merk er zelf weinig meer van dat "waardige" afscheid
JBL PRX Power!

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Robiwan

Quote from: lynch1979 on December 21, 2014, 10:59:59
Hier komen alleen geen scooters aan de deur de gebruikers hier komen in stijl, naalden ruimen ze netjes op, lepels vodoende op voorraad.....je ziet dat ik het beter heb geregeld  ;)

Maar ik wens iedereen een fijne zondag toe.....de klanten komen zo  :D

Dus toch........ :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Deleted member

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 10:42:19
Prima toch? Dat heet "beleving" en daar moet ruimte voor zijn.
Maar niet boos worden als anderen bepaalde zaken niet "horen" en het ook niet in REW tot uiting komt
Je weet hoe geluid werkt toch? En hoe het je oor bereikt? En hoe we dat benoemen in Freq, amplitude en tijd? Wat je ook tweaked, Het resultaat zal zich ALTIJD moeten vertalen en verschijnen in minimaal één van deze 3 domeinen. Is dat niet het geval, dan mag je er 100% zeker van zijn dat jouw "waarneming" niks te maken heeft met weergave :) je moet het dan meer zoeken in je eigen chemische huishouding, die je waarneming beïnvloedt. Maar onder aan de streep gaat niemand jou veroordelen als je d.m.v. Een kabeltje dezelfde euforie kan oproepen als een ander met heroïne.
En daar zit nou juist het probleem: die ruimte wordt door enkelen hier niet gegeven. Er zijn altijd dezelfde figuren die menen iemand te moeten afzeiken (zoals jij en Joris tegenover Frank bijvoorbeeld) en dan heb je nog een clubje meelopers (zoals ajbeefde bijvoorbeeld) die zich in dat clubje veilig voelen door heel hard ja te knikken en volkomen zonder eigen mening alleen smilies te posten wanneer jij weer eens een zogenaamd grappige afzeikpost hebt geplaatst.

Er zijn mensen die deze hobby vanuit de emotie beleven. Ik ben daar een van, maar ook Henk, Bas, Lynch, Frank2, enz. Je hebt me al meerdere keren uitgedaagd om mijn bevindingen wiskundig te onderbouwen. Dat lijkt me jouw taak, aangezien jouw beleving blijkbaar op die manier werkt. Bij mij niet: ik hoor iets en dat bevalt me, of bevalt me niet. Ik kan dit tot uitdrukking brengen in de termen die ik gebruik, en dat geldt ook voor andere leden. De eennis daarin meer eloquent dan de ander, maar in geen geval zou dat een opening moeten zijn tot afzeiken.

Geef elkaar ruimte en respect.
Stereo-fan for life!

Mr.M

Zemeteen lekker door zwitzerland naar basel om speakers op te halen...

Wat een heerlijk weer ..volop zon.. ben ik toch blij met mijn hobby.... :tounge:

**UNDER CONSTRUCTION**

scrutinizer

Quote from: maz on December 21, 2014, 11:48:15
Zemeteen lekker door zwitzerland naar basel om speakers op te halen...

Wat een heerlijk weer ..volop zon.. ben ik toch blij met mijn hobby.... :tounge:

Maar hopen dat dat zo blijft ..... wanneer je de luidsprekers in de auto "past". .....

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

scrutinizer

Quote from: technative on December 21, 2014, 11:46:33
En daar zit nou juist het probleem: die ruimte wordt door enkelen hier niet gegeven. Er zijn altijd dezelfde figuren die menen iemand te moeten afzeiken (zoals jij en Joris tegenover Frank bijvoorbeeld) en dan heb je nog een clubje meelopers (zoals ajbeefde bijvoorbeeld) die zich in dat clubje veilig voelen door heel hard ja te knikken en volkomen zonder eigen mening alleen smilies te posten wanneer jij weer eens een zogenaamd grappige afzeikpost hebt geplaatst.

Er zijn mensen die deze hobby vanuit de emotie beleven. Ik ben daar een van, maar ook Henk, Bas, Lynch, Frank2, enz. Je hebt me al meerdere keren uitgedaagd om mijn bevindingen wiskundig te onderbouwen. Dat lijkt me jouw taak, aangezien jouw beleving blijkbaar op die manier werkt. Bij mij niet: ik hoor iets en dat bevalt me, of bevalt me niet. Ik kan dit tot uitdrukking brengen in de termen die ik gebruik, en dat geldt ook voor andere leden. De eennis daarin meer eloquent dan de ander, maar in geen geval zou dat een opening moeten zijn tot afzeiken.

Geef elkaar ruimte en respect.

......het vertelt iets over de ander.
Niets zo prettig dan de rust die een "eigen mening" in deze verschaft......
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

Quote from: scrutinizer on December 21, 2014, 12:12:09
......het verteld iets over de ander.
Niets zo prettig dan de rust die een "eigen mening" in deze verschaft......
precies, maak je niet dik, dun is de mode....
Stel het is buiten 40 graden, maar jij hebt het koud, dan is toch objectief te meten dat het warm is en dat het toch echt aan jou ligt en niet aan de temperatuur.

Tech, Ik zeg niet dat jij het niet koud mag hebben, integendeel, als jij dat zo ervaart zal dat voor jou echt wel zo zijn, maar ik geef aan dat 99.99999% van de mensen je zullen zeggen dat het fucking heet is en dat je misschien eens naar de dokter moet omdat de oorzaak ergens anders vandaan komt..... Dat is de nuance die we even maken.
Niemand ontneemt jou je beleving, van mij hoef hij het ook niet heet te hebben, echt niet, geef alleen even aan dat de oorzaak niet de temperatuur is, de kachel hoger zetten zal niet helpen zeg maar..... Dat jij dat gezeik noemt zegt idd meer over jou dan over mij ;)
JBL PRX Power!

Deleted member

Als de boodschap in zulke bewoordingen gebracht wordt heb ik er geen probleem mee. Sterker nog: ik juich het toe!

Ik heb ook geen probleem met de inhoud van de boodschap, maar met de manier waarop het gebracht wordt.

Evenals het 'kijk eens wat ik nou weer heb durven schrijven', zodat het kliekje weer ja-en-amen kan roepen.

Ik verwacht zometeen wel weer een quote van je post met een smilie eronder...
Stereo-fan for life!

scrutinizer

Quote from: Raphie on December 21, 2014, 12:18:10
precies, maak je niet dik, dun is de mode....
Stel het is buiten 40 graden, maar jij hebt het koud, dan is toch objectief te meten dat het warm is en dat het toch echt aan jou ligt en niet aan de temperatuur.

Tech, Ik zeg niet dat jij het niet koud mag hebben, integendeel, als jij dat zo ervaart zal dat voor jou echt wel zo zijn, maar ik geef aan dat 99.99999% van de mensen je zullen zeggen dat het fucking heet is en dat je misschien eens naar de dokter moet omdat de oorzaak ergens anders vandaan komt..... Dat is de nuance die we even maken.
Niemand ontneemt jou je beleving, van mij hoef hij het ook niet heet te hebben, echt niet, geef alleen even aan dat de oorzaak niet de temperatuur is, de kachel hoger zetten zal niet helpen zeg maar..... Dat jij dat gezeik noemt zegt idd meer over jou dan over mij ;)

Respect voor de dubbelzinnigheid binnen je post..... :clapping:
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Deleted member

Quote from: scrutinizer on December 21, 2014, 12:22:43
Respect voor de dubbelzinnigheid binnen je post..... :clapping:
... En dat zegt inderdaad veel over Raphie ;)
Stereo-fan for life!

brtram

Quote from: scrutinizer on December 21, 2014, 10:57:00
Het enige dat wat MOET is uiteindelijk de houten jas aan en doodgaan.


Als het dan toch moet, dan liever in omgekeerde volgorde  :(

Zodiac

Quote from: maz on December 21, 2014, 11:48:15
Zemeteen lekker door zwitzerland naar basel om speakers op te halen...

Wat een heerlijk weer ..volop zon.. ben ik toch blij met mijn hobby.... :tounge:

So what...hier zijn ze elkaar de hersens aan het inslaan. Dat is veel interessanter.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Bas Akkerman

Quote from: brtram on December 21, 2014, 12:28:40
Als het dan toch moet, dan liever in omgekeerde volgorde  :(
:laugh: :worship: (Linda komt vragend binnen waarom ik zo moest lachen)

Quote from: Zodiac on December 21, 2014, 12:29:17
So what...hier zijn ze elkaar de hersens aan het inslaan. Dat is veel interessanter.

Wel goed lezen; we spuiten elkaar plat, stoppen elkaar in houten jassen en steken de fik erin. De hersens inslaan is zoooo 2013.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2