aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Vinyl_Fuchs

Met welke DT('s) draai jij nog Maz?
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Paul Demo

Denk dat Maz weer ff met wat aners bezig is dan audio

Mr.M

sorry maar maz zat weer in de echte wereld waar ellende heerst en de rest bijzaak is. helaas veel ziekenhuisbezoeken ivm acute nierfalen van me broertje waardoor ik nergens meer voor tijd heb gehad.
daarnaast hielp het ook niet dat ht forum op tel \ app niet doet???

Tot zover zeer onder de indruk van Kondo spul , maar vooral de combinatie van Ongaku en Onaku pre M77 phono is echt magie. Ben nog wel opzoek gegaan naar een Kondo interlink voor tussen de twee kondos en heb uiteindelijk een kondo KSL LPZ interlink kunnen vinden voor tussen de voor en eindbak.

vandaag toevalllig een mooie setje GOLDMUND Interlink binnen gekregen van een vriend uit zweden en die komt dan tussen de platenspeler ( weltempered labs Refrence |vdhl COLIBRI) en de actieve audion silvernight phono stepup . Ik heb voor goldmund gekozen ivm de coaxiale opbouw en gebruik van zilver geleiders.

Dus die audio nervosa wordt vervolgd.....
**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Die echte wereld is ook wel even belangrijker ;)

Sterke met en voor je broertje!



Fijn dat je plezier uit andere zaken blijft halen!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mitch--

He klote maz, jullie krijgen het niet cadeau helaas.... Hoop dat het snel beter gaat met hem!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Xander32

Sterkte en al het goede gewenst met en voor je broer.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

MarKath

Hey Maz, heel veel sterkte toegewenst voor jou en jouw dierbaren!
Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

Hannibal_

getver...
Hoop dat het goed komt met je broer.

sterkte voor iedereen daar
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Kerkhoffd

Fijn voor je ouders dat ze jou als steun hebben en jullie er samen voor je broer kunnen zijn. Sterkte voor jullie allemaal.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

LittleNinja

Oefff.. Beterschap voor je broertje man. Hoop dat het goed gaat komen daar!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Paul Demo

Quote from: maz on February  8, 2023, 17:20:16sorry maar maz zat weer in de echte wereld waar ellende heerst en de rest bijzaak is. helaas veel ziekenhuisbezoeken ivm acute nierfalen van me broertje waardoor ik nergens meer voor tijd heb gehad.
daarnaast hielp het ook niet dat ht forum op tel \ app niet doet???

Tot zover zeer onder de indruk van Kondo spul , maar vooral de combinatie van Ongaku en Onaku pre M77 phono is echt magie. Ben nog wel opzoek gegaan naar een Kondo interlink voor tussen de twee kondos en heb uiteindelijk een kondo KSL LPZ interlink kunnen vinden voor tussen de voor en eindbak.

vandaag toevalllig een mooie setje GOLDMUND Interlink binnen gekregen van een vriend uit zweden en die komt dan tussen de platenspeler ( weltempered labs Refrence |vdhl COLIBRI) en de actieve audion silvernight phono stepup . Ik heb voor goldmund gekozen ivm de coaxiale opbouw en gebruik van zilver geleiders.

Dus die audio nervosa wordt vervolgd.....

Sterkte met je broer.

Pjotr27

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

paaj

#19313
die passen misschien wel net zij-aan-zij-wand-tot-wand :tounge:
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Mr.M

Tnx allemaal voor de reacties,

Inmiddels zijn we begonnen met Dyalise (3x per week , 4uur per keer) en die dagen heb ik op me genomen zodat me ouders ook ff rust kunnen pakken. Ik bind het al moeilijk dit laat staan als je 71 en 72 bent!  Daarnaast heeft Moeders al 2x Borst K overwonnen waarvan laatste keer nog geen jaar terug.

Maar we klagen niet, familie is nogsteeds compleet en we genieten nogsteeds van elkaars gezelschap. Sterker nog we hebben nog nooit zoveel tijd samen doorgebracht. Lol.

Om maar even over audio te hebben, ik Ot inmiddels vanaf 10 uur lekker plaatjes te draaien in de neiuwe setup en het gaat zeer goed!

Beetje bij beetje valt alles op zijn plek en pu tjes worden op de I gezet.

Net nog de Expressive Technologies IC1 interlink tussen de Audio Silvernight actieve Stepup en Kondo m77 voortrap gezet en alweer een stapje vooruit.
De IC1 is speciaal gebouwd voor overdracht van zeer kleine signalen tussen stepup en phono en dat hoor je meteen terug in de weergave.

ik ben ook in onderhandeling voor een Bergmann Platenspeler. Misschien komt die deze kant op....

Ps... waarom zie ik geen knopje voor foto's uploaden?

Alles is anders geworden qua lay-out op ht forum als je via tel de site opzoek.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Pjotr27 on February 12, 2023, 16:42:52Mooie speakers Maz: https://www.cjm-audio.de/lautsprecher/kondo/#cc-m-product-12399427112

Die past niet eens in me kamer. Dan moet ik me apparatuur op balkon zetten en via raam speakers kabels naar binnen brengen. Hahaha
**UNDER CONSTRUCTION**

Richi

Fijn om te lezen dat je ook de positieve kanten ziet van de moeilijke situatie waarin jullie zitten. Ik stuur je veel kracht in deze pittige tijden. Weet dat er mensen zijn die aan je denken en je steunen.

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

minplus

Ik lees het nu pas, Maz. Hierbij worden internet en installaties aardig irrelevant.
Heel veel sterkte samen.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Mr.M

Quote from: Richi on February 14, 2023, 07:55:57Fijn om te lezen dat je ook de positieve kanten ziet van de moeilijke situatie waarin jullie zitten. Ik stuur je veel kracht in deze pittige tijden. Weet dat er mensen zijn die aan je denken en je steunen.

Groet,
Richard

Dankjewel voor je medeleven Richard wordt zeer gewaardeerd.

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: minplus on February 14, 2023, 18:22:10Ik lees het nu pas, Maz. Hierbij worden internet en installaties aardig irrelevant.
Heel veel sterkte samen.

Dankjewel, af en toe is het ook fijn om iets te hebben waarmee je even kan ontspannen.  Muziek helpt zeker, alleen je moet tijd voor jezelf kunnen maken om ervan te kunnen genieten.

**UNDER CONSTRUCTION**

AudioEnZo

Jemig Maz, het stopt ook niet echt hè, die ellende. Sterkte voor jou en je familie en gelukkig pak je de leuke momenten met audio!

Mr.M

Quote from: AudioEnZo on February 16, 2023, 12:14:51Jemig Maz, het stopt ook niet echt hè, die ellende. Sterkte voor jou en je familie en gelukkig pak je de leuke momenten met audio!

Dankjewel Audioenzo,
Gelukkig zijn er ook dingen in het leven waar je af en toe jezelf blij mee kan maken.

Zoals deze .

Heel lang naar gezocht en eindelijk gevonden.


De Nagra PLP voortrap... dit is een vam die dingen die steeds zeldzamer worden en een absolute collector items.
Deze heeft zelfde de OVP!

**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

Wow!!! Dat is een fraaie aanschaf.

mijkie

Oeffff, je familie en jullie worden ook niet gespaard ........sterkte ermee Maz!

Leuk dat je af en toe toch een momentje vind om te genieten van je set en de muziek
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

blue-eyes

Quote from: maz on April 10, 2023, 15:32:08Dankjewel Audioenzo,
Gelukkig zijn er ook dingen in het leven waar je af en toe jezelf blij mee kan maken.

Zoals deze .

Heel lang naar gezocht en eindelijk gevonden.


De Nagra PLP voortrap... dit is een vam die dingen die steeds zeldzamer worden en een absolute collector items.
Deze heeft zelfde de OVP!



Niet eens in de gordels :D


Veel plezier ermee ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey