aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

scrutinizer

Quote from: maz on July  4, 2021, 16:05:18
Verder wat audio betreft , er staat me nu een ding op de planning  en dat is het aanleggen van een dedicated groep en kabel uit meterkast naar de setup.

Ben zo benieuwd wat hier de resultaten van zullen zijn. Dit stond al heel lang op de verlanglijst alleen met verbouwing hebben ze foutje gemaakt en de leidingen die aangelegd waren voor stroom naar mijn mancave maar 16mm dik gemaakt. Hierdoor ben ik een beetje beperkt met de dikte van me  stroomkabel naar de kamer toe.

Ga zometeen eens die Scruitinizer bellen en hopen dat die niet in Zomerslaap is gevallen.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
En.... heb je hem nog te pakken gekregen.......... :ph34r:?
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Spijkie

Sterkte Maz, ik "ken" je alleen van het forum maar het lijkt alsof je gied balans weet te houden en zelf ook nog kan genieten ondanks de omstandigheden. Ik vind dat heel knap!

En niks mis met een koptelefoon toch als je maar kunt genieten.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

michel69

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Pjotr27

Quote from: michel69 on July 12, 2021, 13:11:18
https://highendaudio.nl/product/magico-mini-monitor-ii-verkocht/

Zal toch niet die van Maz zijn?

Verstuurd vanaf mijn CPH1951 met Tapatalk

Wie weet, of hij heeft definitief besloten ze nooit meer weg te doen? En de rekening dus betaald?
Ben benieuwd, zoveel sets zullen er niet in Nederland verkocht zijn denk ik.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mr.M


[/quote]
Quote from: MarcelHLX on July  5, 2021, 06:47:36
Hey Maz,

Heftig om te horen.

Naast het genieten van alle mooie dingen in het leven, kom je soms weer keihard terug in de realiteit van onze samenleving.

Ik begrijp dat de prioriteit nu totaal anders ligt en dat jouw broer nu alle aandacht behoeft, zou ik ook voor mijn dierbare doen.

Ik hoop dat het allemaal een beetje te combineren met de zaak is en dat jouw broer snel weer hersteld en de veroorzaker hiervoor wel de gepaste (zware) straf krijgt.

Sterkte met deze situatie en probeer toch af en toe waar mogelijk een moment te vinden om even je zinnen te verzetten.

Groeten,
Marcel
hoi  Marcel
sorry voor de late reactie, helemaal vergeten te reageren . en zoals ik kan zien zijn er meerdere reacties die nog niet zijn beantwoord, lol.

ondertussen is de eerste operatie geweest en met goed resultaat. nu nog eentje en dat is dan hopelijk de laatste. inmiddels 63 operaties achter de rug in 36 jaar. we hopen dat dit de laatste is . wat de verdachte betreft die is in hoger beroep gegaan en we hopen dat het hem zwaarder wordt afgerekend dit dan een simpel mishandeling met voorbedachte rade en zwaar lichamelijk letsel tot gevolg.

sorry maar om .4.00 uur snachts iemand thuis overvallen en achterlaten voor dood met hersenbloeding is in mijn ogen geen simpel mishandeling en een max van 4 jaar ( en 30% korting bij goed gedrag).

Mijn broertje is voor het leven verlamd en  hij mag volgende jaar alweer naar buiten en een volgende slachtoffer maken.  >:(  kan niets anders dan kwaad om worden want soms is eerlijkheid helaas ver te zoeken in onze maatschappij.

tnx ieder geval voor je medeleven.



Quote from: Spijkie on July  7, 2021, 06:34:26
Sterkte Maz, ik "ken" je alleen van het forum maar het lijkt alsof je goed balans weet te houden en zelf ook nog kan genieten ondanks de omstandigheden. Ik vind dat heel knap!

En niks mis met een koptelefoon toch als je maar kunt genieten.

Gr Spijkie

dankjewel spijkie

POsietief blijven is enige wat je kan doen. ik leef sowieso met de dag :pompom: :pompom: :pompom:... te lang vooruit denken wordt je alleen maar somber van in mijn situatie. lol



Quote from: michel69 on July 12, 2021, 13:11:18
https://highendaudio.nl/product/magico-mini-monitor-ii-verkocht/

Zal toch niet die van Maz zijn?

Verstuurd vanaf mijn CPH1951 met Tapatalk



hoi Michel ,  die Magicos zijn niet van mij :). Die van mij staan lekker op zijn plek aan wachten op een mooie versterking. ik denk dat ik een setje JADIS JA 80 aan gaat hangen , ik ben ermee bezig.:)


mij zie je de magicos niet gauw wegdoen voor iets anders. Die speakers zijn de BASIS van mijn setup.

ik heb gister wel wat nieuws gekocht voor de audiokamer.:) :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:



Quote from: Pjotr27 on July 12, 2021, 13:43:20
Wie weet, of hij heeft definitief besloten ze nooit meer weg te doen? En de rekening dus betaald?
Ben benieuwd, zoveel sets zullen er niet in Nederland verkocht zijn denk ik.

hoi Pjoter

De magicos  die Toni te koop had voor een hele scherpe prijs waren niet van mij.  er zijn 2 setjes als goed is in NL. Dit was daar een van . was ook binnen no time weg. hij kon ze wel 3x verkopen voor die prijs . lol



Quote from: Vinyl_Fuchs on July  4, 2021, 17:29:19
Ook namens mij sterkte met je broertje. Serieus: een mindervalide overvallen met geweld.  :mad:

ook u bedankt voor medeleven en lieve woorden vinyl Fuchs , wordt gewaardeerd. :worship:

Quote from: Kerkhoffd on July  5, 2021, 10:42:40
Sterkte Maz.

dankjewel kerkhoffd.


Quote from: scrutinizer on July  5, 2021, 10:45:44
En.... heb je hem nog te pakken gekregen.......... :ph34r:?

jij en die K.T tel van je. O0 O0.  lol.  wanneer kom je nou mijn audiogroep leggen? niet dat ik er haast mee heb ofzo maar zou fijn  zijn als het voor de winter gebeurt , dan ga ik weer wat muziek luisteren.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18332
Quote from: MarcelHLX on July  5, 2021, 06:47:36
Hey Maz,

Heftig om te horen.

Naast het genieten van alle mooie dingen in het leven, kom je soms weer keihard terug in de realiteit van onze samenleving.

Ik begrijp dat de prioriteit nu totaal anders ligt en dat jouw broer nu alle aandacht behoeft, zou ik ook voor mijn dierbare doen.

Ik hoop dat het allemaal een beetje te combineren met de zaak is en dat jouw broer snel weer hersteld en de veroorzaker hiervoor wel de gepaste (zware) straf krijgt.

Sterkte met deze situatie en probeer toch af en toe waar mogelijk een moment te vinden om even je zinnen te verzetten.

Groeten,
Marcel

Ps ik heb mijn zinnen aardig verzet laatste tijd. Lol.

Nieuwe platenspeler,  en misschien een mooie Jadis JA 80 amp en een nieuwe boot   ;). Dat laatste was meer  meer voor me familie, me broertje kan toch niet meer reizen en heel veel  "leuks" doen , zo kunnen we tenminste als familie leuke dingen samen doen zonder dat we ver hoeven te reizen. Zoeen dag op water voelt als vakantie. :)


Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18333
ben benieuwd wat de Feikert platenspeler gaat doen in me setting.

komt ieder geval uit een audiofiele setting.


Dit is de tafel die je ziet in de rievieuw.  Henk en Marja van 6 moon zijn er helaas  niet meer maar hun platenspeler en platenpuck lig bij Maz in de audiokamer. 

https://6moons.com/audioreviews/feickert3/blackbird.html


**UNDER CONSTRUCTION**

Pjotr27

Quote from: maz on August 23, 2021, 16:07:05
ben benieuwd wat de Feikert platenspeler gaat doen in me setting.

komt ieder geval uit een audiofiel setting.


Dit is de tafel die je ziet in de rievieuw.  Henk en Marja van 6 moon zijn helaas er niet meer en hun tafel en platenpuck lig bij Maz in de kamer. 

https://6moons.com/audioreviews/feickert3/blackbird.html

Mooi zeg, Feickert maakt echt mooi spul. Geniet ervan!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mr.M

Quote from: Pjotr27 on August 23, 2021, 16:13:52
Mooi zeg, Feickert maakt echt mooi spul. Geniet ervan!

ziet er in ieder geval heel goed uit en mooi afgewerkt, ben zeer benieuwd naar deze samenstelling van tafel, arm en element. als dit zo opgesteld is voor een revieuw dan belooft het wat.
**UNDER CONSTRUCTION**

Marco66

Geniet er van Maz, en hopelijk gaat het snel beter met je broer!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Mr.M

Quote from: Marco66 on August 23, 2021, 16:18:49
Geniet er van Maz, en hopelijk gaat het snel beter met je broer!

dankjewel Marco.

we doen wat we kunnen en meer kan je niet doen.
**UNDER CONSTRUCTION**

twani


Mr.M

Quote from: twani on August 23, 2021, 22:57:15
Zit MAMMAMAZ er even lekker bij :)
Mammamaz zit er bij als een Baas Theo, Lol.




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18340
Nieuwe audio speelgoed in Huize maz...

Dr Feikert  en Pluto platen puck.lk-cdn.com/20210823/122c88ce930b6034991a89c8a39479fb.jpg[/img]

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18341
Mijn platenspelers op een rij,

*Weltempered labs reference + vdhl Colibri + Goldmund Goldclamp.

*Clearaudio champion level 2 + RB1000 en Rega Ania cart en Goldmund black Clamp

*Dr Feikert + Zu audio 103 level2 + Pluto audio Ebbenhout / steen clamp.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

DofN

Doe even een trekhaak op je Porsche, Maz :)



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

patsijb

veel plezier met je dr feickert..ook al jaren blij met min woodpecker

Mr.M

Quote from: DofN on August 24, 2021, 07:54:00
Doe even een trekhaak op je Porsche, Maz :)

lol Abel , zit genoeg pks onder om een bootje te traileren maar die optie hebben ze niet denk ik voor een 911. ;D
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: patsijb on August 24, 2021, 12:14:47
veel plezier met je dr feickert..ook al jaren blij met min woodpecker

ben zeer benieuwd , was de voeding vergeten mee te nemen dus nog niet aangesloten, die is inmiddels gearriveerd maar ben niet onder indruk van zijn voeding. :( welke voeding heb jij?
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Feikert voeding...

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

katwax

Quote from: maz on August 24, 2021, 00:17:25
Mijn platenspelers op een rij,

*Weltempered labs reference + vdhl Colibri + Goldmund Goldclamp.

*Clearaudio champion level 2 + RB1000 en Rega Ania cart en Goldmund black Clamp

*Dr Feikert + Zu audio 103 level2 + Pluto audio Ebbenhout / steen clamp.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Ik zou er toch 1 van de 3 weg doen, 2 lijken heel sterk op elkaar  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Mr.M

#18348
Quote from: katwax on August 24, 2021, 14:34:36
Ik zou er toch 1 van de 3 weg doen, 2 lijken heel sterk op elkaar  ;D
Of ik doe ze alle drie weg en neem een thorens Reference. Of prestige.



Die dingen verliezen toch geen waarde! 

https://highendaudio.nl/product/thorens-reference-verkocht/

https://highendaudio.nl/product/thorens-prestige/

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**