aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Mr.M



Quote from: Jean Sibelius on October  3, 2020, 14:12:51
Welkom terug Maz. Audio luisteren is toch veel leuker dan vissen? ;D

Dankjewel Jean,

Eerlijk gezegd geniet ik van Vissen meer dan van Audio in de zomer. :) in de winter is het juist andersom. Dan is het weer lekker in een warm kamertje te zitten met gloeiende buizen.

Het is een heel ander soort "ZEN" om bij water te staan en een dikke Zeebaars aan de haak te slaan.(wat overigens heel moeilijk is om te vangen).



Quote from: phy on October  3, 2020, 16:42:22
nou dat weet ik nog niet die spullen kunnen nog wel eens bevorderlijk zijn voor de akoestiek
serieus, het kan maar zo dat het minder goed klinkt als er opruimt is.

Zoals het nu bij elkaar gepropt is niet helaas. Ik heb mijn kamer lekkerder horen klinken.
Die spullen ga ik met spoed uit de kamer halen ern deze dagen.

Quote from: ruud2 on October  3, 2020, 18:10:00
ach, ik heb m'n luisterruimte misbruikt voor het restaureren van m'n sportautootje.
bekleden van het dashboard, ... [emoji23]

Kijk! Ben niet de enige die zijn audio kamer misbruikt  voor andere dingen.


Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: scrutinizer on October  3, 2020, 18:31:50
Dat is een toch een mentale diffuser, Ruud? ;D
Ik ken nog iemand die mentaal diffuus is.[emoji28][emoji28][emoji28][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787] ik ga maar geen namen noemen.[emoji28][emoji28]

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

ruud2

Quote from: scrutinizer on October  3, 2020, 18:31:50
Dat is een toch een mentale diffuser, Ruud? ;D

zoiets,met een Cw.A waarde van 0,25
alleen voor pure muziek, de rest wordt aerodynamisch weggeleid direct naar buiten.
met een alcantara stofje.. :inlove:
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

phy

Quote from: maz on October  3, 2020, 19:10:47





Zoals het nu bij elkaar gepropt is niet helaas. Ik heb mijn kamer lekkerder horen klinken.
Die spullen ga ik met spoed uit de kamer halen ern deze dagen.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
oei oei.... ik ben benieuwd naar de nieuwe audio die er weer gaat komen   :D

Mr.M

Quote from: phy on October  4, 2020, 16:35:41
oei oei.... ik ben benieuwd naar de nieuwe audio die er weer gaat komen   :D
Ben aan oriƫnteren voor "iets" moois. ;)


Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17706
Eerste aankoop van "Seizoen" lol..

Een zo goed als nieuw Grado THE STATEMENT mc element  . Was een van de reserve Carts van een verzamelaar geweest en nu gaat die weer als reserve cart bij Maz in de verzameling. Eigenlijk spijt dat ik me Airtight PC1 heb weggedaan vorige jaar. Die had ik moeten bewaren.

http://www.tonepublications.com/analogaholic/grado-statement-1/

Het is nogsteeds een zooitje in de Mancave maar daar wordt aan gewerkt.

Verstuur
**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

#17707
Quote from: maz on October 11, 2020, 20:35:57
Eerste aankoop van "Seizoen" lol..

Een zo goed als nieuw Grado THE STATEMENT mc element  . Was een van de reserve Carts van een verzamelaar geweest en nu gaat die weer als reserve cart bij Maz in de verzameling. Eigenlijk spijt dat ik me Airtight PC1 heb weggedaan vorige jaar. Die had ik moeten bewaren.

http://www.tonepublications.com/analogaholic/grado-statement-1/

Het is nogsteeds een zooitje in de Mancave maar daar wordt aan gewerkt.

Verstuur

Je begint steeds meer op onze vriend te lijken , die verzameld ook van alles :D

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

Quote from: genesis on October 11, 2020, 22:44:46
Je begint steeds meer op onze vriend te lijken , die verzameld ook van alles :D

Genesis
Lol , Genesis


Verschil is ik gebruik ze en als ik ermee klaar ben doe ik ze weer weg. Hij gaat met sommige dingen zijn kistje in. [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ondertussen is de Rust een beetje terug gekeerd in Huize Maz

Vorige week de laatste zitting gehad en de 24ste is de uitspraak van de rechtbank.
Eis van officier viel zwaar tegen , 4 jaar maar voor wat in de ogen van Recherche poging moord is. Maar OM ziet het anders en eist 4 jaar voor "mishandeling" met voorbedachte rade en zwaar lichamelijk letsel tot gevolg.

Dit was een foto van de advocaat van verdachte. Zelfs die was vanuit gegaan dat het Poging moord was. Zwak rechtsysteem heeft NL volgens de heren Recherche En dit is daar het bewijs van.

Criminelen worden behoorlijk  hand boven het hoofd gehouden  omdat wij hier geloven in dat men tweede en derde lans verdient.. :(



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17710
Maargoed  , nieuwe dag nieuwe kansen  .

Van de weekend kwam ik een setje oud "kharma/OLS tegen die ik nog niet had gehad en gehoord.
Dus besloten om het maar op te halen om te kijken  wat deze jongens toen in huis hadden.

Dit was niet de duurste serie van OLS  maar een beetje "mid klasse".

Ik heb het even bij de oude eigenaar gehoord en daar klonk het tot mijn verbazing best goed voor een oud gebak als dit.  Deed me beetje denken aan de oude Goldmund speakers die ik had.




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Quote from: maz on December 13, 2020, 22:08:34
Ondertussen is de Rust een beetje terug gekeerd in Huize Maz

Vorige week de laatste zitting gehad en de 24ste is de uitspraak van de rechtbank.
Eis van officier viel zwaar tegen , 4 jaar maar voor wat in de ogen van Recherche poging moord is. Maar OM ziet het anders en eist 4 jaar voor "mishandeling" met voorbedachte rade en zwaar lichamelijk letsel tot gevolg.

Dit was een foto van de advocaat van verdachte. Zelfs die was vanuit gegaan dat het Poging moord was. Zwak rechtsysteem heeft NL volgens de heren Recherche En dit is daar het bewijs van.

Criminelen worden behoorlijk  hand boven het hoofd gehouden  omdat wij hier geloven in dat men tweede en derde lans verdient.. :(



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Helemaal K#T  :mad:

Genesis
Carpe Diem

blue-eyes

#17712
Quote from: maz on December 13, 2020, 22:08:34
Ondertussen is de Rust een beetje terug gekeerd in Huize Maz

Vorige week de laatste zitting gehad en de 24ste is de uitspraak van de rechtbank.
Eis van officier viel zwaar tegen , 4 jaar maar voor wat in de ogen van Recherche poging moord is. Maar OM ziet het anders en eist 4 jaar voor "mishandeling" met voorbedachte rade en zwaar lichamelijk letsel tot gevolg.

Dit was een foto van de advocaat van verdachte. Zelfs die was vanuit gegaan dat het Poging moord was. Zwak rechtsysteem heeft NL volgens de heren Recherche En dit is daar het bewijs van.

Criminelen worden behoorlijk  hand boven het hoofd gehouden  omdat wij hier geloven in dat men tweede en derde lans verdient.. :(



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk



Bijzonder en vooral frustrerend lijkt mij.....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Marco66

Pff erg naar allemaal!
Hoop dat het wat beter gaat met je broer ieg.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

ruud2

geen fijne uitkomst voor  je familie.
maar hoe gaat het met je broertje?
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M

#17715
Quote from: genesis on December 13, 2020, 22:23:53
Helemaal K#T  :mad:

Genesis
Hier nog een die helemaal woedend is , maargoed wat kan je doen? Helemaal niets!
Quote from: Blue-Eyes on December 14, 2020, 07:22:22
Bijzonder en vooral frustrerend lijkt mij.....
Hoi Blue

Frustrerend op zijn minst. Als je weet hoe OM te werk gaat met evt bewijzen tegen over wat niet bewezen kan worden dan lach je je rot hoe krom het allemaal is.

Geen wonder dat niemand bang is om fouten te begaan. Hoe ernstig ze ook zijn gevolgen voor daders zijn 10x milder dan de schade die ze aanbrengen.

Quote from: Marco66 on December 14, 2020, 08:44:17
Pff erg naar allemaal!
Hoop dat het wat beter gaat met je broer ieg.
HOI Marco

Het gaat gelukkig naar omstandigheden redelijk Goed met me broertje. Hij kan al redelijk goed praten en geheugen begint iets beter te worden.
Rechterkant van lichaam blijft helaas haperen en werkt niet mee.

Maargoed gezien hoe hij er aan toe was in begin is dit veel meer dan we hadden kunnen hopen.
Quote from: ruud2 on December 14, 2020, 12:54:51
geen fijne uitkomst voor  je familie.
maar hoe gaat het met je broertje?
Niet alleen voor ons maar ook voor de rest van bevolking, deze verdachte gaat straks een ander familie heel erg pijn doen als hij vrij is.
Strafblad is tig blz waaronder Verkrachting , mishandeling, ontvoering en ga zo maar door. Niet overal voor veroordeelt ivm gebrek aan bewijs maar de aangiftes zijn er en hij leert niets.

Het is dus wachten tot hij weer iemand anders de kind van leven beroofd ,  invalide slaat of verkracht.  :(

Het is triest dat de Nederlandse rechtsysteem zijn Maatschappij niet adequaat kan beschermen tegen zulke mensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Om Maar eens weer terug te komen op audio...

Net de knoop doorgehakt en een Audio Research Reference Phono Gekocht .

http://www.soundstagenetwork.com/vinyl/vinyl200008.htm

https://www.stereophile.com/phonopreamps/200ar/index.html

Wordt binnen 2 weekje afgeleverd. :)

Ben ook nog aan onderhandelen over een Brinkmann platenspeler met een goede vriend van me, hij heeft er 2 stasn in verschillende configuraties, eentje mag weg omdat er een Ferarri oldtimer in de garage is bijgekomen en zijn geliefde M6 "oldtimertje" in een NIET VERWARMDE  box staat. Dus de garage moet worden verbouwd. Lol

Misschien komt dat ook mijn kant op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17717
Brinkmann...

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17718
En zijn nieuwe aanwinst voor de auto liefhebbers onder ons..

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17719
.
**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Lijkt een beetje op een Ferrari 308 GTS van de serie Magnum P.I., maar vlgs mij is dit een recenter type

Genesis
Carpe Diem

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patsijb


ruud2

die ouwe ferrari naar buiten en die mooie BMW binnen  ;D ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M

Quote from: genesis on December 15, 2020, 05:25:56
Lijkt een beetje op een Ferrari 308 GTS van de serie Magnum P.I., maar vlgs mij is dit een recenter type

Genesis
Zoiets. Niet echt mijn "Ferarri" maar is eenleuk speelgoed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**