aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: ruud2 on July  1, 2020, 17:30:48
hmmmm, bij de reference staat de arm op een houtenplankje ;) , maar voor mij goed genoeg
had eigenlijk zilver of beter nog goud moeten zijn  :ohmy:  bling bling , daar houd Maz wel van....
Ik ben zeker niet  vies van bling en de thorens ref met gouden arm en detail is zeker iets wat ik zou willen hebben.
De prestige (met goud details) is ook heel mooi.
Die hebben we laatst nog bij naast elkaar gezien onder een heerlijk bakkie koffie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17651
Quote from: Peerless Monster on July  1, 2020, 19:04:03
Hmmm is op de foto de set van Maz te zien?
Welke bling bling hebben we het over?
Ouwe meuk uit zelfs begin jaren 80.
Ik wordt ook en dagje ouder peer..... tis niet tegen te houden, ;).

Laatste tijd weinig muziek geluisterd helaas want ik ben mijn nieuwe zaak aan verbouwen (double pand) wat voor september open moet. Daarnaast veel met de nieuwe zomer hobby aan oefenen geweest want varen/aanleggen is moeilijker dan ik dacht .

Dus als jullie op 8uur journaal een deze dagen gezonken speedboat zien met 2 opvarende aan boord dat waren ik en scruut ! Lol.

**UNDER CONSTRUCTION**

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

jahtari

Betere video van deze amg:

https://youtu.be/TBALE5hJPxs

Deze heeft overigens weer dubbel zo veel pk dan de amg:

https://youtu.be/aYvtWfSHvUQ

Leuk boten youtube kanaal vanuit miami:

https://youtu.be/gXqxXrb8lJg

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Mr.M

#17654
Quote from: Roksan on August  9, 2020, 20:07:31
Maz, dit is echt een bootje voor jou! https://www.gewoonvoorhem.nl/met-bijna-130-km-u-over-het-water-in-deze-amg-2700-pk-speedboot/
Die is baas.... droombootjes zijn dat. Alleen in NL heb je er weinig aan.. in VS heb je mooie wateren en minder ristricties. Hoer heb je op klein stukje vaarwater met 3 verschilde soorten wetgevingen te maken.
Quote from: jahtari on August  9, 2020, 20:27:35
Betere video van deze amg:

https://youtu.be/TBALE5hJPxs

Deze heeft overigens weer dubbel zo veel pk dan de amg:

https://youtu.be/aYvtWfSHvUQ

Leuk boten youtube kanaal vanuit miami:

https://youtu.be/gXqxXrb8lJg
Die cigarette is ziek. Weet je wat zoiets zuipt aan benzine...hier heb je een tankstation voor nodig .

Mij speedboat met een "klein" 4.3liter motor duwt al  45liter per uur als je de gas openzet.
[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]

Trouwens vandaag geslaagd voor mijn vaarbewijs , Dus de begrenzing van  20km puur kan eraf.

Tis vanaf nu linkerbaan gas! Lol

Deze is voor mij de boys toys....


https://youtu.be/btmJDoJg-8w

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Zymotic


mijkie

Gefeliciteerd Maz, onbegrensd hard varen waar t kan en mag [emoji1303]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Mr.M

Quote from: Zymotic on August 10, 2020, 18:24:51
Gefeliciteerd! :headbanging:
Tnx Zymotic
Quote from: mijkie on August 10, 2020, 18:31:42
Gefeliciteerd Maz, onbegrensd hard varen waar t kan en mag [emoji1303]
Jazeker... nu nog even uitzoeken wie wat en waar.... waar mijn boot aanlegt (brielse meer) heb je "open stukjes" waar je lekker kan knallen met de gas ..

Nu kan ik tenminste waterskieen , met 20km per uur was dat niet zo succes. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mr.M

Quote from: Jumping Jack on August 10, 2020, 22:39:57
Meer waterlanglaufen  ;D
Laufen is sowieso niet mijn sterkste vak, maar op een ski achter een speedboat "langlaufen" lukt wel...

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Witalik

Vet hoor, brielse meer is wel echt mega druk. Was van de week bij Breeze. Maar lijkt me niet echt ideaal om daar lekker te knallen.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

phy

En Maz
Alweer een beetje met de audio bezig? het varen zal voor dit jaar wel gedaan zijn nu.

ruud2

volgens mij heeft hij schipbreuk geleden en zit nu op een onbewoond eiland ;D  maz crusoe..
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M

Goeden middag allemaal,

Sorry voor mijn late reactie en afwezigheid, had weer wat rampweken achter de rug met de gezondheid van mijn broertje en veel ziekenhuisbezoek.


Maar het gaat alweer wat beter en we kunnen weer hobbyen. ;) lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Dat is wel zo belangrijk toch ;)

Zwaar kl... dus. Maar fijn te lezen dat het nu toch weer de goede kant op gaat!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Paul Demo

Quote from: maz on September 28, 2020, 18:37:39
Goeden middag allemaal,

Sorry voor mijn late reactie en afwezigheid, had weer wat rampweken achter de rug met de gezondheid van mijn broertje en veel ziekenhuisbezoek.


Maar het gaat alweer wat beter en we kunnen weer hobbyen. ;) lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Hoop dat het wel goed met hem gaat


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M



Quote from: Witalik on August 12, 2020, 22:05:10
Vet hoor, brielse meer is wel echt mega druk. Was van de week bij Breeze. Maar lijkt me niet echt ideaal om daar lekker te knallen.

Hoi witlalik

Brielse meer is inderdaad redelijk druk weekends als het mooi weer is dus ech knallen over water met 90 km is lastig. Maargoed 15 min varen en je bent op de waterweg :).


Quote from: phy on September 27, 2020, 22:09:13
En Maz
Alweer een beetje met de audio bezig? het varen zal voor dit jaar wel gedaan zijn nu.

Hoi Phy...

Ik heb heel de zomer weinig audio gedaan, ben meer met vissen en varen bezig geweest.
Zoals met audio toen ben ik met vissen  ook beetje uitgeschoten en zit met een  berg visspullen in me audio kamer. Lol

Gister nog helemaal naar Almelo gereden voor een Shimano Stella Molen en vrijdag ga ik naat Brabant om een bijzonder hengel op te halen. Dus ik blijf bezig met zoeken naar spullen voor de hobby alleen nu in een ander "gebied" dan audio.

Maar nu het weer niet meer meezit ben ik weer begonnen met audio spullen zoeken.

Ik heb van de week een nieuwe element gekocht voor mijn tweede Tafel maar die moet ik nog ophalen.

Heb ook een mooie Kimber 8AG speaker kabel welke in ga uitproberen ter vergelijking met de Kimber Black Pearl.

Dus ben alweer begonnen met audio. ;)




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M



Quote from: Blue-Eyes on September 28, 2020, 18:41:16
Dat is wel zo belangrijk toch ;)

Zwaar kl... dus. Maar fijn te lezen dat het nu toch weer de goede kant op gaat!

Hoi blue,

Was inderdaad zwaar Kl... we moesten me broertje thuis reanimeren tot de ambulance er was dus Ja.... het was even heftig.

Zo zie je maar hoe slecht je ook denkt het te hebben , het kan altijd erger....

Het zet je met beide benen op de grond om te genieten van je ieder moment.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M



Quote from: phy on September 27, 2020, 22:09:13
En Maz
Alweer een beetje met de audio bezig? het varen zal voor dit jaar wel gedaan zijn nu.

Hoi Phy... varen is bijna voorbij ieder geval maar kan nog wel varen om te vissen.;) dus hij ligt nog in het water , ik haal hem denk ik in oktober ergens uit water.
Kreeg eergister nog een apje van de "buurman" dat me boot beetje nat aan worden is en dat iedereen een beetje aan "opruimen" is met de bootjes.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: ruud2 on September 27, 2020, 22:14:00
volgens mij heeft hij schipbreuk geleden en zit nu op een onbewoond eiland ;D  maz crusoe..
Hoi Ruud, heb gelukkig niet met schipbreuk gezeten, wel met autobreuk .
Tijdens vissen in Rozenburg mijn auto sleutels kwijt geraakt en niet meer terug gevonden.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Paul Demo on September 28, 2020, 18:41:41
Hoop dat het wel goed met hem gaat


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hoi Paul

Het gaat nu gelukkig beter, hij is aan revalideren in Woerden , dus me ouders en ik hebben even "rust".



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Had ik all gezegd dat ik nieuwe platensper had voor de bij?

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ondertussen is de nieuwe winkel ook up and running dus er is genoeg te doen hier in huize Maz

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

patsijb

krijg je die trompet bij de platenspeler?

DofN

Quote from: maz on September 28, 2020, 19:21:47
Ondertussen is de nieuwe winkel ook up and running dus er is genoeg te doen hier in huize Maz

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Is mooi geworden Maz! Gefeliciteerd en goede zaken gewenst! Ik loop wel een keertje binnen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software