aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

twani

#17350
Alleen in donkere ruimtes en met rustige muziek gespeeld.......

chansig

Quote from: twani on October 20, 2019, 11:54:33
Alleen in donkere ruimtes en met rustige muziek gespeeld.......

Bij speakers heb ik het laatste wel eens gelezen. Je valt op momenten echt van je stoel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Koop je tweedehands speakers zijn ze nog niet ingespeeld...

blue-eyes

Quote from: maz on October  9, 2019, 14:11:51
Hoi Jan

Ik dacht dat ik al gereageerd had hierop maar blijkbaar niet op enter gedrukt , lol.

Broertje is inmiddels verhuisd naar me ouders in de woonkamer mdat ze in ziekenhuis niets meer konden doen , hij moet gaan revalideren maar hij is niet sterk genoeg voor revalidatie en ook nog niet bewust genoeg.
Dus hij moest of naar een zorghotel of verzorgingsshuis om aan te sterken maar dat wilde we niet. Daaron hebben we gekozen om de woknkamer bij me ouders om te bouwen tot zijn zorg/revalidatie kamer tot hij sterk genoeg is om naar Woerden te worden overgeplaats bij Daan Theeuwes Revalidatie centrum.

Verder wachten we de eerste zitting af op 16 okt kijken wat er met de verdachte gaat geburen. Ben benieuwd ....



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk



Hoe is het nu met alles Maz?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

DofN

Quote from: chansig on October 20, 2019, 12:06:31
Bij speakers heb ik het laatste wel eens gelezen. Je valt op momenten echt van je stoel.

Gr. Hans

Bandtweeters moet je uit het zonlicht houden. Ik bewaak dat ook.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mr.M

Quote from: michel69 on October 18, 2019, 20:28:52
Hoi Maz waarom heb je hem eigenlijk al te koop staan als je hem nog niet beluisterd hebt?

https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/mediaspelers/m1470219979-ayre-qb-9-dsd-dac-da-converter.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

zag hem net voorbij komen en weet dat jewel snel van spullen veranderd maar dit is wel heel snel ;D
Omdat ik me vergist heb in de input mogelijkheden van de dac.

Ik heb een dac nodig met meerdere input mogelijlheden.

Ik moet mijn cd speler, mijn mediaplayer en   evt computer op aan kunnen sluiten.

Normaal gesproken heb je een voortrap waar je meerdere apparaten op aan kunt sluiten, je dac , je cd speler enz enz.
Maar die heb ik niet en mijn dac zit meteen op de eindtrap. Daarom moet de dac meerdere input opties hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: twani on October 18, 2019, 20:32:42
ALTIJD IN DEDICATED AUDIOKAMER GESTAAN MELDT DE ADVERTENTIE......


Welja.........  was ie al uitgepakt dan? [emoji23]
Dat verwijst meer naar de vorige eigenaar , en in mij  geval ook niets gelogen. "Altijd" hoef geen jaren te zijn. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Mitch-- on October 20, 2019, 11:39:58
Van oud omaatje geweest, nooit hard mee gereden.... 8)
Zoiets.;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17358
Quote from: Blue-Eyes on October 20, 2019, 12:35:38
Hoe is het nu met alles Maz?
Hoi blue

Woensdag was de eerste zitting bij de rechtbank en ik moest me echt inhouden toen de verdachten naar voren werd gehaald en aan de rechters gepresenteerd.

Hij wilde schorsing ivm te lang durende onderzoek en het feit hij in zijn verklaring beweerd dat me broertje van de bank zou zijn gevallen en hoofd zou hebben gestoot waardoor de huidige schade zou zijn ontstaan.
Hij heeft toegegeven me broertje een "tikje" te hebben gegeven maar niet meer dan dat en de meegenomen horloges en spullen zouden "geleend" zijn maar door "omstandigheden" noet meer terug gebracht. Lol
Maar gelukkig geloofde de rechtbank hem niet en is zijn verblijf met 3 maandem verlengd. Tot alle onderzoeken afgerond zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Kerkhoffd

Sterkte weer Maz. Juist als de zaak onder de rechter is, neemt de machteloosheid toe. Hopelijk krijgt de dader een rechtvaardige straf, maar belangrijker is dat je broer er weer helemaal bovenop komt.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

Quote from: Kerkhoffd on October 20, 2019, 16:44:52
Sterkte weer Maz. Juist als de zaak onder de rechter is, neemt de machteloosheid toe. Hopelijk krijgt de dader een rechtvaardige straf, maar belangrijker is dat je broer er weer helemaal bovenop komt.
Daar concentreren we ook ons nu op, herstel van me broertje is belangrijker dan wst dan ook op dit moment.

Ik hoop dat de rechtbank hem straks een goed straf geeft. Want zulke mensen zonder besef,huis , werk zijn zeer gevaarlijk.Het is dan weer wachten op een moment waarbij zo iemand dronken of aan drugs is  , zonder geld komt te zitten en een nieuw slachtoffer maakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Thx Maz, maar ik doelde meer hoe het met je broertje is ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M

Quote from: Blue-Eyes on October 20, 2019, 21:46:43
Thx Maz, maar ik doelde meer hoe het met je broertje is ;)
Ik dwaal weg van je vraag lol.  Gaat gelukkig met de dag iets beter , zijn lichaam en spieren worden iets sterker en zij bewustzijn wordt ook beter.Hij kan helaas nog niet praten en rechterkant va lichaam is nogsteeds verlamd.

Maar de linker kant doet het steeds beter. Laatst met de rolstoel hem aan tafel gezet en met links heeft die met moeite toch ZELF wat lepels kunnen tillen en naar de juiste plek brengen zonder onze hulp. Dus we waren heel blij om te zien dat die zelfstandig dingen probeert te doen.

We zijn in ieder geval blij dat hij zijn best doet.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Gelukkig gaat het elke keer als je post iets beter, maar wat een lange weg heeft je broer nog te gaan. Bewonderingswaardig hoe positief je er in staat, er in blijft geloven.
Top, rationeel gedacht moet je / kan je ook niet anders, maar doe het maar even!


Sterkte!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Paul Demo

Quote from: maz on October 20, 2019, 22:10:19
Ik dwaal weg van je vraag lol.  Gaat gelukkig met de dag iets beter , zijn lichaam en spieren worden iets sterker en zij bewustzijn wordt ook beter.Hij kan helaas nog niet praten en rechterkant va lichaam is nogsteeds verlamd.

Maar de linker kant doet het steeds beter. Laatst met de rolstoel hem aan tafel gezet en met links heeft die met moeite toch ZELF wat lepels kunnen tillen en naar de juiste plek brengen zonder onze hulp. Dus we waren heel blij om te zien dat die zelfstandig dingen probeert te doen.

We zijn in ieder geval blij dat hij zijn best doet.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Gelukkig maar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

Quote from: Blue-Eyes on October 21, 2019, 06:56:09
Gelukkig gaat het elke keer als je post iets beter, maar wat een lange weg heeft je broer nog te gaan. Bewonderingswaardig hoe positief je er in staat, er in blijft geloven.
Top, rationeel gedacht moet je / kan je ook niet anders, maar doe het maar even!


Sterkte!
inderdaad een hele lange weg en veel obstakels.

Broertje is eindelijk goed gekeurd voor revalidatie maar we stuiten tegen zoveel bureaucratisch ellende om hem te laten starten met revalidatie , onvoorstelbaar.

Heb nu een gooie revalidatiecentrum gevonden in België maar die is particulier en de verzekering doet daar moeilijk om.

Ondertussen moet mijn broertje revalideren want in de eerste half vindt de belangrijkste herstel plaats en als je dan niet revalideer dan heb je die kans gemist.

Dus ik ga maar zelf wat regelen met België want in NL schiet het helaas niet op.

Heb vorige week de factuur binnen gehad van de Revalidatie centrum en je schrikt je de ..... 56k voor 3 maanden ex zorghotel a 150 euro per dag.


Maar goed ... Tis niet anders, we gaan gewoon beginnen in België en hopen dat er tussentijd een plek vrijkomt in NL op de plek waar we moeten zijn, ik kan dit misschien een paar maanden volhouden maar dan is het bij mij ook "op"...
Quote from: Paul Demo on November 16, 2019, 13:03:55
Gelukkig maar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
We doen ons best Paul... meer kan je niet doen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Richi

Man oh man, wat een gedoe allemaal. Zo snel mogelijk het revalideren oppakken lijkt mij ook van groot belang. De bureaucratie staat op die manier een goed herstel in de weg.

Sterkte met deze uitdagingen en hopelijk pakt je broer het allemaal goed op!

Groet,
Richard
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Mr.M

En ondertussen probeer ik ook af en toe te relaxen en ouderwets te hobbyen...


Ik had laatst de Ayre dac  maar die kon ik niet aansluiten op de Cd speler , dus die geruild tegen een Ps audio Perfect wave 2 dac maar dat was geen match met mijn set , toen die weer ongeruild met een Moon Evolution 650d dac transport en die speelt echt op een ander Niveau..


Alleen ik kan de foto's niet uploaden.... even puzellen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17368
Quote from: Richi on November 16, 2019, 18:57:37
Man oh man, wat een gedoe allemaal. Zo snel mogelijk het revalideren oppakken lijkt mij ook van groot belang. De bureaucratie staat op die manier een goed herstel in de weg.

Sterkte met deze uitdagingen en hopelijk pakt je broer het allemaal goed op!

Groet,
Richard
Hou op schei uit... zoveel regels hier die nergens op slaan , van kastje naar de muur en onnodige wachtlijsten... we hadden al aan de beurt kunnen zijn maar omdat hij al uit ziekenhuis is ontslagen krijgt hij geen voorrang terwijl ziekenhuis ons had gezegd dat die eerst thuis moet beetje aansterken ... anders hadden we hem in ziekenhuis gehouden.
Dus het loopt niet bepaald lekker...

In België kan je meteen starten met revalidatie en je wordt daar toch heel anders behandelt als in NL (veel professioneler en beter)...terwijl in NL net zoveel geld wordt gevraagd als in België voor revalidatie .

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Moon 650D Dac /Transport.

Laatste aanwinst in Huize maz... ben benieuwd of dit zich kan meten in "muzikaliteit" tegen mijn favoriete  Marantz dac/ cd 12.



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Voor de Moon was de beurt aan Ps audio Perfectwave dac2...

Wat me het meest verbaasde is de stilte tussen de "noten" en zwart achtergrond....

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

... triest dat je na de levensstrijd van je broer, nu zelf de strijd met instanties moet aan gaan ☹️

Respect voor jouw volharding en de keuzes die je maakt ten gunste van jouw broer. Doorzetter 💪🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mr.M

#17372
Quote from: Xander32 on November 16, 2019, 22:30:46
... triest dat je na de levensstrijd van je broer, nu zelf de strijd met instanties moet aan gaan [emoji3525]

Respect voor jouw volharding en de keuzes die je maakt ten gunste van jouw broer. Doorzetter [emoji1320]
Dankjewel Xander...

Dit is echt bizzar om te zien hoe slecht dit hier geregeld is vergeleken met de buurlanden.
Hier kan ik zooo boos om worden! Regels en protocols , dat is waar naar gekeken wordt in de zorg .Niemand kijkt naar het  belang van patiënten maar naar wat de regels en protocols zijn. Je bent maar een nummer en zo wordt je ook behandelt of je nou een heup gebroken heb of een ernstige hersenletsel heb , je bent een  nummer in de wachtrij tussen regels en protocols... In ons geval kan snel revalideren het verschil  maken tussen "leven en dood".

Hoe zielig is het als je hierin verzeild raak en niet bijdehand  bent om achter dingen aan te gaan en ervoor te vechten. Of je hebt de midellen niet om elders "onderdak" en zorg te vinden terwijl je wacht op een passend oplossing die eigenlink veels te laat gaat  komen als je zelf niets doet.

Gelukkig heb ik de midellen om tijdelijk  mijn broertje elders te revalideren en zo maximale uit zijn hersteltijd te halen , maar ik zie zoveel andere die dit niet kunnen en genoeg moeten nemen met wachten terwijl ze juist Nu de grootste stappen maken in herstel als ze ergens terecht kunnen voor revalidatie.

Hier kan ik nou boos , moe en verdrietig van worden. Dit kan zoveel beter hier... als belgen en Duitsers het kunnen , waarom wij hier niet????
**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

Exact hetzelfde in onze situatie Maz. Mijn schoonvader leeft nog omdat we 'rijk zijn' hier en dus het geld hebben om hem naar een van de beste ziekenhuizen te brengen elke paar dagen. Als wij dat niet konden was hij er 2 maanden geleden al niet meer geweest.
Heel erg veel succes gewenst en grote klasse Maz


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Kerkhoffd

Het is nog een lange weg Maz. fijn dat je weer een update deelt. Gelukkig is je broer er tegen alle verwachtingen van het eerste uur in nog. Hij heeft geluk dat hij zich omringt ziet door jullie als familie. Dat zal hem zeker sterken.

(Mantelzorg en alle stress daaromheen van niet-meedenkende partijen in de zorg zijn zó frustrerend. I know. Hopelijk vind je zelf de tijd om bij te tanken. Zo belangrijk als je niet weet hoe lang jullie nog in onzekerheid zitten. Je levensmotto bewijst zich weer eens.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio