aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: myself on July 16, 2019, 14:02:43
Mijn zus en haar man zijn IC verpleegkundigen en bijna 100% vd coma patienten die bijkomen, geven aan dat ze in coma alles hebben kunnen horen.
Dus ga ervan uit dat je broertje je echt hoort dus vertel hem zoveel mogelijk en hou contact.
Wat je zelf al zei is dat zijn lichaam iddnog niet kan reageren door de ogen te openen maar gezien zijn andere reacties probeert hij volop.

Blijf praten met hem


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hoi myself


We praten ook dagelijks met hem , soms wordt hij behoorlijk gestrsssed aan de signalen en bloeddruk en ademhaling te zien. Maar we willen hem ook niet stressen. Dus het is moeilijk voor ons om de juiste keuze te maken.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

peterbig

Tjonge, jonge.
Wat een verhaal, wat ik nu pas lees. Sterkte

Voor wat het waard is,
Mijn vrouw heeft indertijd 28 dagen in coma gelegen. En moest toen best lang revalideren. Bij hersenletsel is er in tilburg een revalidatie centrum " het leypark"
Dat heeft 8 maanden geduurd, maar wel met een geweldig resultaat.
Een mens kan veel herstellen. Maar probeer strakjes wel de beste hulp te krijgen.

Nogmaals veel sterkte👍

ruud2

Hoi Maz,

alle  aandacht gaat natuurlijk uit naar je broertje, begrijpelijk, en ik hoop dat hij snel weer bijkomt en kan beginnen aan z'n herstel.
jij kan je uitingen hier op het forum kwijt en je krijgt ontzettend veel bijval en misschien kan je daar wat steun uit putten..
maar hoe gaat het met name je vader ? , in het begin schreef je dat hij op de bank sliep in het ziekenhuis.
voor hem komt zoiets ook erg hard aan, machteloosheid is moeilijk....zeker als het gaat om een je kinderen.

veel vooruitgang gewenst, Ruud



Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M



Quote from: peterbig on July 20, 2019, 22:46:07
Tjonge, jonge.
Wat een verhaal, wat ik nu pas lees. Sterkte

Voor wat het waard is,
Mijn vrouw heeft indertijd 28 dagen in coma gelegen. En moest toen best lang revalideren. Bij hersenletsel is er in tilburg een revalidatie centrum " het leypark"
Dat heeft 8 maanden geduurd, maar wel met een geweldig resultaat.
Een mens kan veel herstellen. Maar probeer strakjes wel de beste hulp te krijgen.

Nogmaals veel sterkte[emoji106]

Hoi peter

Blij om te horen dat je vrouw goed herstel heeft gehad na de coma en revalidatie, wij zijn inmiddels bijna 3 weken verder en laatse paar dagen is zijn toestand stabiel maar nog in coma. De linker oog lijkt af en toe open te gaan maar echt een duidelijk reactie van hem hebben we nog niet gehad.
Lijkt of die kijkt maar kan niet reageren. :(

Van de verpleging en artsen hebben we begrepen dat dit veel tijd in beslag neemt. We hopen ieder geval dat die een deze dagen bijkomt en ons duidelijke tekens geeft dat die ons hoort en ziet. Als dat gebeurt dan gaan we kijken naar revalidatie centrums enz enz. We moeten ons daar echt in verdiepen binnenkort. Want we weten hier zo weinig van....

Quote from: ruud2 on July 21, 2019, 11:38:47
Hoi Maz,

alle  aandacht gaat natuurlijk uit naar je broertje, begrijpelijk, en ik hoop dat hij snel weer bijkomt en kan beginnen aan z'n herstel.
jij kan je uitingen hier op het forum kwijt en je krijgt ontzettend veel bijval en misschien kan je daar wat steun uit putten..
maar hoe gaat het met name je vader ? , in het begin schreef je dat hij op de bank sliep in het ziekenhuis.
voor hem komt zoiets ook erg hard aan, machteloosheid is moeilijk....zeker als het gaat om een je kinderen.

veel vooruitgang gewenst, Ruud

Hoi Ruud

Me vader is zwaar getraumatiseerd hiervan. Vooral van de beelden waar die mee geconfronteerd is toen hij mijn broertje vond in zijn huis.

Hij is nog altijd van 09.00 tot 21.00 in ziekenhuis. Gelulkig hebben we hem zover  gekregen om thuis te slapen en iets meer aan hem zelf te denken, want als hem wat overkomt word het verhaal alleen moeilijker voor me broertje en ons .

We proberen steeds hem positief op te stellen want de beelden van de vonds van me broertje blijven hem volgen.

We proberen hem ook steeds op een ander pad te zetten met : Pa  , moet dit  niet als "traumatisch" zien maar als redding van je zoon,  Zonder jouw was hij er nu niet , wees blij dat je hem heb gezien zoals die daar lag , anders hadden we hem te laat gevonden ...Zo proberen we het minpunt om te draaien naar een pluspunt en hem een goed gevoel te geven over wat die heeft gezien en gedaan.Dat lukt nu ook redelijk goed maar je ziet gewoon af en toe dat die weer terugvalt naar die dag en we moeten hem weer uit de put halen.

Dit gun je geen enkel ouder , dit hoort een ouder niet te zien of te doen. Dit is echt vreselijk.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17254
Quote from: peterbig on July 20, 2019, 22:46:07
Tjonge, jonge.
Wat een verhaal, wat ik nu pas lees. Sterkte

Voor wat het waard is,
Mijn vrouw heeft indertijd 28 dagen in coma gelegen. En moest toen best lang revalideren. Bij hersenletsel is er in tilburg een revalidatie centrum " het leypark"
Dat heeft 8 maanden geduurd, maar wel met een geweldig resultaat.
Een mens kan veel herstellen. Maar probeer strakjes wel de beste hulp te krijgen.

Nogmaals veel sterkte[emoji106]

Hoi Peter,

Nogmaals bedankt voor je Tip.

We hebben het voor elkaar om vanaf volgende week  mensen van "leypark" revalidatie centrum hier te krijgen in Erasmus MC Rotterdam om  me broertje te helpen met opstarten met revalideren (al is hij nog niet wakker)   het is belangrijk om  alvast zijn spieren enz aandacht te geven.

Tnx voor de tip.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Graphtuner

beste Maz, heb je nog een update voor ons? Hopelijk al beterschap voor je broer...
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mr.M

#17256
Quote from: Graphtuner on August  5, 2019, 10:36:24
beste Maz, heb je nog een update voor ons? Hopelijk al beterschap voor je broer...
Hoi Graphtuner,

Bedankt voor vragen,  broertje is op dag 28 officieel uit Coma , berekent vanaf 2 juli. Hij heeft zijn ogen open gedaan en ik zag dat die goed kon knipperen. Ik merkte dat die wat wilde zeggen maar niet kon , toen bedacht ik me, als die me een teken kan geven door te knipogen dan weet ik ieder geval dat die ons hoort.

Dus ik vroeg hem, Arri als je me hoort , knipper 1x met je oog. En toen kwam het , hij knipperde, en om zeker te zijn heb ik het nog een paar keer herhaald waarbij hij 2x moest knipogen naar me als die me hoorde en wist wie ik was, en hij deed dat. Onvoorstelbaar, dat je zo blij kan zijn met een knipoog.


We zijn ieder geval zeer blijdat die bijbewust is en ons herkent en regeert op ons.

Sinds dien is het steeds beter geworden waarbij hij zelfs met zijn linker hand opdrachten kan volgen. We hopen dat die met revalidatie en tijd de oude kan worden.

Zijn linker kant lijkt redelijk bewegelijk te zijn , hij kan simpele opdrachten uitvoeren links maar rechts niet :( , praten gaat ook nog niet helaas.

We zijn ieder geval blij dat we hem nog hebben.

Bedankt voor vragen....




**UNDER CONSTRUCTION**

VlisChris

Fantastisch nieuws dat die wakker is geworden.
Het zal nog een zeer lange weg worden, maar het belangrijkste begin is er al.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

AudioEnZo

Top om dit te lezen Maz, geweldig mooi dat het nu eindelijk de goede kant op gaat!!

genesis

God zij dank is je broer uit zijn coma gekomen en is zijn persoonlijkheid zoals hij voorheen was als ik je goed begrijp, jullie hebben elkaar nog als familie

Wens jullie alle sterkte toe met revalideren, elke stap vooruit is er 1 :)

Genesis
Carpe Diem

Richi

Wat geweldig Maz. Zo fijn om te lezen. Sterkte en fijn dat hij bij jullie mag blijven.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

michel69

Oh wat fijn om te horen dat Arri uit coma is en langzaam op zijn liefdevolle familie reageert!

Hopelijk gaat de revalidatie ook tot een goed einde komen!

Nogmaals heel veel sterkte voor jouw en je familie!

Groetjes Michel en Willeke.

Verstuurd vanaf mijn RNE-L01 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Graphtuner

het gaat de goeie richting uit, take care maz
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

FWK

Mooi bericht dat er enige verbetering optreedt, sterkte Maz met het verdere herstel van je broertje.
Arcam SR 250- Arcam PA240 eindversterker - Arcam DV137 - Dynaudio Contour 1.4s le- REL t5i subwoofer - Linn Akurate ds - Ocos - Audioquest en Grimm bekabeling-QNAP NAS

simsatit

Veel sterkte toegewenst en hopelijk een goed herstel!
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Exxar

Hey Maz,

Ik ben hier nu pas terecht gekomen, en ben echt met verstomming geslagen van dit voorval. Dat iemand zo laf en wreed kan zijn valt gewoon niet te snappen.

Maar ondertussen heeft jouw broer weer bewezen een echte vechter te zijn. Geweldig om te lezen dat hij uit coma geraakt is.

Het is ook echt prachtig dat, in zo'n moeilijke tijd, jouw familie een heel hechte groep is die er onvoorwaardelijk is voor mekaar.
Dit zie je in de huidige tijd minder en minder, en dat lijkt me toch ook een van de redenen waarom je broer nu zo hard aan't vechten is.

Hou de moed er in, blijf mekaar steunen!

Contour

Zo dat is goed nieuws Maz, ik ben blij voor jullie dat het herstel is ingezet.

mijkie

Dat is toch fantastisch nieuws Maz, begin van revalidatie en werken naar de best mogelijke situatie !!

Als nog veel sterkte en geduld toegewenst
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

chansig

Goed nieuws Maz. Wat zullen jullie blij zijn met deze stappen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Marco66

Fijn om te zien en lezen dat ie vooruit gaat, hoop zo voor jullie dat het doorzet!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Staaled

Goed nieuws.
Ik hoop van ganser harte voor jullie dat het voortzet. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Peerless Monster

Wat een aangrijpende foto Maz.
Alle sterkte voor jullie, Arri zet hem op!


Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

ruud2

hoi Maz,

eindelijk wat goed nieuws, de eerste stap is gezet...

groet, Ruud
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Mr.M

#17273
Bedankt weer aan iedereen voor jullie lieve  woorden.

We zijn inderdaad dolblij dat hij in ieder geval wakker is en iedereen lijkt te herkennen.  Hij is nog wel laagbewust maar dat geef niet , belangrijkste is dat die wakker is.

Dat is de eerste stap tot zijn herstel en een heel belangtijk keerpunt. Dit zal wel een lang en intens wandeling worden voor ons om hem op de benen te krijgen. maar das geen probleem , we zijn vanaf begin 24 uur per dag bij hem en wisellen elkaar af , Mijn tante van 09.00 tot 17.00 , ik na werk van17.00 tot 23.00 en pa vanaf 22-23.uur tot 09.00 uur s ochtends.
Zo zijn we al vanaf 02 juli bezig , en zoals het uitziet de komende tijd ook.

Ongeacht de situatie zijn we dolblij dat  die eindelijk beetje bijbewust is, al is het laagbewust, hij is "bewust" en kan onze handen vast houden.[emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

Blijf erin geloven Maz: wij allen, zoals je kunt lezen van dit Forum, duimen vor jou en jouw broer! Positief denken: het gaat hem lukken! Morele steun, dat helpt hem de brug over komen. En dat kunnen jullie!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock