aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Tabcam

Quote from: maz on July 12, 2019, 00:20:09
...
Broertje was "mindervalide" persoon met over 50 operaties in meerdere landen voor nieren , darmen , blaas, anus, unineleider en nog veel meer.

Laatste jaren ging het fysiek redelijk goed na de laatste niertransplantatie, we zouden zelfs voor het eerst met hele gezin op vakantie gaan dit jaar . Alle jaren ervoor kregen we steeds negatief reisadvies voor hem en mochten niet weg met hem . (Moeten binnen 2-3 uur zijn van een goed ziekenhuis voor in het geval) .

Maargoed leven is onvoorspelbaar en stelt niets voor zoals je ziet. De eene dag ben "gezond"  er en de ander dag aan vechten voor je leven.

Sinds we bij de Intensive care zijn zien we zoveel gevallen van "simpel ongeluk" met dodelijk gevolgen dat je je afvraagt hoe fragiel we eigenlijk in het echt zijn.

Simpel fiets val en daar lag je dan verlamd. Of een bromfietser die met 15 km per uur valt en in coma ligt. Of een stevig man van 62 die valt van de laatste 3 trappen van de gang en al 17 weken niet wakker wolt worden.

Allemaal mensen die nooit hadden gedacht dat dit kon gebeuren met ze.

Tis bizzar hoe leven eigenlijk aan een zijde draadje  hangr en wíj  denken dat we onverwoestbaar. EEN simpel ongeluk en alles kan over zijn.... zo simpel is leven...
Poh, klopt natuurlijk allemaal dat alles tijdelijk en relatief is, maar ik vind het echt klote dat met zo'n vooruitzicht ze dat jouw broertje aandoen. Ik kan alleen maar hopen dat karma de daders zwaar zal achterhalen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Mr.M



Quote from: Staaled on July 12, 2019, 09:11:42
Dat zet dingen wel even in perspectief inderdaad.

Gezondheid kan verkeren en je moet een beetje geluk in het leven hebben.
Of beter nog, geen ongeluk.
Daarom kijk ik altijd met verwondering naar lui naar die menen dat die zaken ze toekomen en dat alles maakbaar is.

Na zulke ervaringen ga je zeker anders naar leven kijken. Wat vroeger belangrijk was is ineens totaal niet van belang en wat onbelangrijk was wordt ineen de aandachtspunt van je leven.

Voor mij was leven al met de dag, en gelukkig maar ook gezien waar ik nu sta  Want die mooie dagen kan niemand meer van me afpakken.






Quote from: TabCam on July 12, 2019, 11:42:11
Poh, klopt natuurlijk allemaal dat alles tijdelijk en relatief is, maar ik vind het echt klote dat met zo'n vooruitzicht ze dat jouw broertje aandoen. Ik kan alleen maar hopen dat karma de daders zwaar zal achterhalen.


Vooruitzichten waren inderdaad niet "rose" kleurig voor ons maar dit is wel de toppunt van "ongeluk" en "pech". Zo zinloos , onvoorspelbaar en onnodig.

Was me broertje een crimineel geweest die met rare dingen bezig was dan hadden we kunnen zeggen : wie met vuur speelt kan zich verbranden  , maar een mindervalide persoon beroven , mishandelen en achterlaten onbewust is gewoon ziek!



Ondertussen vechten we door en houden we  hoop dat me broertje snel wakker wordt.

We boeken ieder dag een klein beetje vooruitgang in zijn fysiek toestand alleen nig niet wakker.



Duimen dat dat een deze dagen gaat komen want dit onzekerheid vreet aan je energie en gezondheid .




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Dolby

#17227
Sterkte!

Staaled

Quote from: maz on July 14, 2019, 22:00:29

Na zulke ervaringen ga je zeker anders naar leven kijken. Wat vroeger belangrijk was is ineens totaal niet van belang en wat onbelangrijk was wordt ineen de aandachtspunt van je leven.

Voor mij was leven al met de dag, en gelukkig maar ook gezien waar ik nu sta  Want die mooie dagen kan niemand meer van me afpakken.







Vooruitzichten waren inderdaad niet "rose" kleurig voor ons maar dit is wel de toppunt van "ongeluk" en "pech". Zo zinloos , onvoorspelbaar en onnodig.

Was me broertje een crimineel geweest die met rare dingen bezig was dan hadden we kunnen zeggen : wie met vuur speelt kan zich verbranden  , maar een mindervalide persoon beroven , mishandelen en achterlaten onbewust is gewoon ziek!



Ondertussen vechten we door en houden we  hoop dat me broertje snel wakker wordt.

We boeken ieder dag een klein beetje vooruitgang in zijn fysiek toestand alleen nig niet wakker.



Duimen dat dat een deze dagen gaat komen want dit onzekerheid vreet aan je energie en gezondheid .




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Probeer het laatste echt te vermijden.
Wat jullie meemaken is zeer aangrijpend, maar je broer is er niet bij gebaat.
Dat je momenteel min of meer machteloos toeziet roept frustratie op en daaruit spreekt de liefde voor je broer.
Laat die frust echter maar ff varen ( frustratie is echt enorm negatief ), het over aan de professionals, waardeer elke verbetering in zijn toestand en hoop op het beste.

Het kan zeer wel een kwestie van lange adem blijken te zijn en dan is jullie energie kostbaar en van belang in zijn herstel.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Raphie

Maar waren het nou "vrienden" van hem die zich naar binnen hadden gepraat en beroofd?
JBL PRX Power!

Sirius666

Quote from: Raphie on July 15, 2019, 10:10:41
Maar waren het nou "vrienden" van hem die zich naar binnen hadden gepraat en beroofd?

Quote from: maz on July  5, 2019, 11:49:53
Dankje serius  , dit doet zeket meer pijn gezien het om mensem gaat die je kent van vroeger. (Oude woonplaats )
Me broertje was een allemans vriend en was goed van vertrouwen en de gene die dit heeft gedaan hebben ze afstand van genomen op gegeven moment omdat hij totaal verkeerd bezig was en "probleem" mens was geworden.

Dat heeft die dus niet in dank afgenomen dat hij afgestoot is en wilt wraak.
(Dit is wat wij denken). Want hij had al jaren geen contact meer met me broertje.

Dit is gewoon een ontspoord persoon die gevaar is voor de maatschappij.

Wat blijkt in de laatste paar maanden...

hij had een ander vriend en zijn kinderen bedreigd  ! En die zijn 3 en 4 jaar!  (Aangifte is gedaan). Hij had gezegd dat die wist waar zijn kinderen zijn en dat hij aan de buurt kwam.

Ook is er een aangifte tegen hem onlangs  van ontvoering (hij had zij ex vriendin tegen haar wil meegenomen) en sexueel betast.

Daarbaast had hij de ruit ingegooid bij de nieuwe vriend van de ex. (Ook aangifte gedaan)

Ook blijkt dat die onlangs nog is vrijgekomen , dus hij zat vast . Waarvoor weten we niet.

Dus dit is echt een gevaarlijk persoon voor maatschappij.

Snap niet dat na all die aangistes hij niet is opgepakt en is gewacht totdat die zoiets zou doen vokrdat ze daadwerkelijk iets gaan doen met all die aangiftes.

Je wordt pas serieus genomen hier als het te laat is....Inderdaad . Geen woorden voor.

Dankjewel maximus.


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Raphie

Maar dit leest meer als een afrekening dan overval?  :o
JBL PRX Power!

Sirius666

Quote from: Raphie on July 15, 2019, 15:33:45
Maar dit leest meer als een afrekening dan overval?  :o

Wat een zieke debiel is die kerel he? Na maz' 1e berichten voelde ik aan m'n water dat er iets niet klopte maar bovenstaand verhaal is écht shockerend. Die kerel is levensgevaarlijk.

Marco66

Pff maatschappij is echt verrot!
Sterkte nogmaals!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Rob46

Ook ik ben niet zo vaak meer op dit forum actief, ben meer aan het afbouwen. En dan komt dit bericht voorbij. Afgrijselijk Maz! Voor jou en jouw naasten alle sterkte toegewenst!
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

eddy135

Sprakeloos...

Heel veel sterkte toegewenst
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Mr.M

#17236
.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17237
Quote from: Dolby on July 15, 2019, 05:12:12
Sterkte!
Dankjewel Dolby
Quote from: Staaled on July 15, 2019, 09:14:40
Probeer het laatste echt te vermijden.
Wat jullie meemaken is zeer aangrijpend, maar je broer is er niet bij gebaat.
Dat je momenteel min of meer machteloos toeziet roept frustratie op en daaruit spreekt de liefde voor je broer.
Laat die frust echter maar ff varen ( frustratie is echt enorm negatief ), het over aan de professionals, waardeer elke verbetering in zijn toestand en hoop op het beste.

Het kan zeer wel een kwestie van lange adem blijken te zijn en dan is jullie energie kostbaar en van belang in zijn herstel.
Bedankt voor je post staaled,

Hoe positief ik ook ben in leven en probeer mooiste uit een dag te halen(zelfs nu) je kan er soms als mens niets meer aan doen  aan de situatie en je moet het maar doen met wat je hebt, en wat we nu hebben is veel hoop en elkaar.

We zijn al blij dat we mijn broertje nog hebben, al is zijn toekomst en toestand  zo onzeker , we houden vast aan wat we hebben.

Wat mij hierin het meest opvreet is kijken naar me ouders en hoe zij hieronder lijden.

Mijn vader die op zijn 70ste,  tot vandaag haast 24 uur per dag in ziekenhuis is gebleven en op een bankje heeft geslapen omdat hij me broertje niet alleen wilde laten en Mijn moeder die op haar 69 ste zolang op de knieen zit te bidden dan ze haast niet meer rechtop kan .

En dit allemaal door een idioot die kiest om een zwak persoon  als prooi te nemen omdat hij zelf niets van zijn leven heeft gemaakt en op straat zit zonder geld, familie en vrienden en haat heeft naar iedereen die wel een leven hebben opgebouwd naast hem.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17238
Quote from: Raphie on July 15, 2019, 10:10:41
Maar waren het nou "vrienden" van hem die zich naar binnen hadden gepraat en beroofd?
Hoofdverdachte is een surinaamse man van 39.

Hij is een straattuig wat bij de politie bekend is .
Ik ken hem van vroeger toen we nog jong waren, en toen was hij al geen lieverdje.

Iedereen had een beetje afstand van hem genomen door zijn gedrag en vervelend karakter (vooral als die een slokje op had).

Blijkbaar is die de laatste jaren behoorlijk achteruitgegaan en afgetakeld mentaal, financieel en gezins betreft.

Zijn kinderen mocht die niet meer zien en was zijn huis uitgezet en was weer aan de drank en drugs.

Daarnaast is hij nog geen half jaar geleden vrijgekomen, ( waarom wilt de politie niet zeggen). In die half jaar heeft hij zijn Ex ontvoerd , mishandelt en verkracht! Daar is aangifte van gedaan door haar maar is verder niets met de aangifte gedaan!
Even later heeft hij bij de nieuwe vriendje van de ex (goede vriend van me broertje) de ruiten ingegooid en weggelopen. Buren hebben hem gezien en daar is ook aangifte van met naam en toenaam. Ook dat is op een stapel gegaan.
Ook heeft hij de kinderen bedreigd van de neiuwe vriend van zijn ex bedreigd , (die zijn 4 en 5 jaar). Hoe gek ben je dan als je het in je hoofd haalt om iets te doen met kinderen van 4 en 5??? )

Pas nadat mijn broertje slachtoffer is gewordenen en zijn naam weer is opgedoken is hij Prioriteit geworden voor de recherche en is een hele team op gezet om hem op te sporen. En jaaaa dan kunnen ze hem ineens binnen 24 uur in de boeien slaan.


Ik denk dat mijn broertje slachtoffer is geworden doordat er meerdere dingen tegen zaten.

1) me broertje woont in de stad en was binnen bereik van een verdwaald gek.

2)  als mindervalide was hij voor hem makkelijk prooi.

3) als je met verkrachring en ontvoering weg kan komen en niet wordt opgehaald , waarom zou je nu wel bang zijn?

4) hij wilde de rest ook bang maken met deze daad . Want hij heeft die avond meerdere mensen uit de oude vrienden groep bedreigd , blijkt nu.

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Sirius666 on July 15, 2019, 18:13:04
Wat een zieke debiel is die kerel he? Na maz' 1e berichten voelde ik aan m'n water dat er iets niet klopte maar bovenstaand verhaal is écht shockerend. Die kerel is levensgevaarlijk.
Hij is zeer gevaarlijk en onstabiel, vooral als die een borreltje op heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M



Quote from: Marco66 on July 15, 2019, 20:43:26
Pff maatschappij is echt verrot!
Sterkte nogmaals!

Marco

Dat besef ik me ook steeds meer. We zijn  al 13 dagen op de intensive care en als je ziet wat voor gevallen binnen komen! Gewoon onvoorstelbaar en ziek voor woorden.

tieners die met wapens rondlopen, minderjarige die elkaar steken ,jongen van 20 die per ongeluk een meisje in de buik schiet omdat die met een wapen aan spelen is.  Is gewoon te ziek voor woorde .



Quote from: Rob46 on July 15, 2019, 22:07:11
Ook ik ben niet zo vaak meer op dit forum actief, ben meer aan het afbouwen. En dan komt dit bericht voorbij. Afgrijselijk Maz! Voor jou en jouw naasten alle sterkte toegewenst!

Dankjewel Rob 46 ,

Dit is  de nachtmerry van ieder ouder. Hopelijk kunnen me ouders dit doorstaan want we hebben ze nig even nodig.

Positief blijven en doorzetten is enige wat we kunnen doen.

Quote from: eddy135 on July 15, 2019, 22:11:58
Sprakeloos...

Heel veel sterkte toegewenst

Dankjewel eddy 135.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

VlisChris

De nekharen staan weer overeind als ik dit zo lees jong.
Het lijkt ook altijd of dit precies "de verkeerde" moet overkomen :(

Die onzekerheid en die frustratie van niet weten waar je aan toe bent, het lijkt me een regelrechte nachtmerrie.

Ik hoop oprecht voor jullie dat er asap vooruitgang komt in zijn herstel.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

#17242
Quote from: VlisChris on July 16, 2019, 02:02:40
De nekharen staan weer overeind als ik dit zo lees jong.
Het lijkt ook altijd of dit precies "de verkeerde" moet overkomen :(

Die onzekerheid en die frustratie van niet weten waar je aan toe bent, het lijkt me een regelrechte nachtmerrie.

Ik hoop oprecht voor jullie dat er asap vooruitgang komt in zijn herstel.
Dankejwel vlischris.

Dit is ook een regelrecht nachtmerrie.

Ieder ochtend als ik wakker wordt dan hoop ik dat ik aan dromen was, maar helaas. Tis ieder ochtend  mezelf oprapen , me pokerface opzetten en naar ziekenhuis gaan.

We laten ons niet uit veld slaan door een gek en een beetje pech.
**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Hoe is het nu met je broertje Maz?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M

#17244
Quote from: Blue-Eyes on July 16, 2019, 07:44:27
Hoe is het nu met je broertje Maz?
Hoi blue

Ze hebben gister een tracheotomie ( https://nl.m.wikipedia.org › wiki › T...
Tracheotomie - Wikipedia  ) ingreep gedaan bij me broertje omdat een slang door je mond en keel behoorlijk irritatie veroorzaakt en vervelend is voor hem.
Dat is gelukkig goed verlopen, we hebben ook een gesprek met de arts gehad en verpleging en ze vinden dat hij toch vooruitgaat (vooral fysiek)
Als ze het in cijfers mpeten uitdrukken dan krijgt Zijn fysiek toestand een 8 maar de hersennne  krijgt een 3-4 , Dit omdat hij nig niet wakker is en we zijn inmiddels 14 dagen verder.de eerste week was die weleens waar in slaap gehouden maar ondertussen al een week niet meer aand de slaap medicatie, dus we hopen dat die snel wakker wordt .

Het maakt ons dan ook niet uot als die niet kan lopen of wat dan ook, daar gaan we straks weer voor strijden maar belangrijk is dat die wakker wordt en bijbewust komt.

Hij maakt wel steeds meer bewegingen met handen en voet en is stukken actiever lichamelijk maar echt bijbewust nog niet.

We zien ook zijn oogleden bewegen en krijpen, en hij reageert op de pijnprikkels van de artsen maar een opdracht uitvoeren wat gevraagd wordt aan hem is nog niet aan de orde.

Je ziet wel dat die ons hoort (bewust / ongbewust???) Want vorige keer was ik binnne bij hem en was behoorlijk van slag en was met hem aan praten , toen ik beetje  " boos "  en met "tranende stem hem soort van commandeerde  dat die zijn ogen open  moest doen , ging zijn lichaam helemaal tekeer.

Zijn ademhaling en harstslag steeg behoorlijk , zijn bloeddruk ging ineens behoorlijk omhoog en hij begon een beetje met zijn spieren te spannen , alle alarms en  en bellen van de kamer gingen  ineens af en rode lampjes gingen aan in de kamer,  ik schrok me de tandjes.

Ik weet 100% dat die mij hoorde maar omdat die niet kon reageren op me was die helemaal van slag en ging helemaal in de stress.

Artsen zeggen dat hij ons waarschijnlijk kan horen maar lichaam en hersennen kunnen nog niet reageren zoals hij zou willen door zijn toestand en daardoor raakt doe in paniek en stress.

Dus we moeten geduld hebben en hopen dat hij langzaam de draadjes aan elkaar knoopt en ogen opendoet.

Zulke dingen hebben veel tijd nodig om "goed te komen". Dit is geen wondje of botbreuk die een standaard genezingstijd heeft.
Hersennen moeten zich als een computer "resetten" en opnieuw configureren. Dat kan even duren voordat je kop alles bij elkaar zet en de contacten met lichaamsdelen weer oppakt.

Een ding is zeker , me broeetje heeft een zeer hoog overlevingsdrang.

Artsen zeiden bij geboorte al , 3 maanden max maar we zijn al 34 jaar en 5 landen verder, dag in dag uit lossen we de problemen op die  ontstaan en gaan door naar het volgende.

Hij heeft al 55 keer bewezen dat hij onder de zwaarste operatie en  met succes uitkomt al waren de verwachtingen NIHIL.

Nu gaan we ook niet anders doen dan anders.


Dit is een recente foto met de familei en neefjes . Jongen met grote bril is me broertje.
**UNDER CONSTRUCTION**

Sirius666

#17245
K&t  die machteloosheid man. Buiten de huidige situatie om, wat voor schade heeft hij fysiek door de mishandeling opgelopen? Was er niets gebroken? Je broertje is een tengere jongen zo te zien.

myself

Quote from: maz on July 16, 2019, 10:30:13

Je ziet wel dat die ons hoort (bewust / ongbewust???) Want vorige keer was ik binnne bij hem en was behoorlijk van slag en was met hem aan praten , toen ik beetje  " boos "  en met "tranende stem hem soort van commandeerde  dat die zijn ogen open  moest doen , ging zijn lichaam helemaal tekeer.

Zijn ademhaling en harstslag steeg behoorlijk , zijn bloeddruk ging ineens behoorlijk omhoog en hij begon een beetje met zijn spieren te spannen , alle alarms en  en bellen van de kamer gingen  ineens af en rode lampjes gingen aan in de kamer,  ik schrok me de tandjes.

Ik weet 100% dat die mij hoorde maar omdat die niet kon reageren op me was die helemaal van slag en ging helemaal in de stress.

Artsen zeggen dat hij ons waarschijnlijk kan horen maar lichaam en hersennen kunnen nog niet reageren zoals hij zou willen door zijn toestand en daardoor raakt doe in paniek en stress.

Dus we moeten geduld hebben en hopen dat hij langzaam de draadjes aan elkaar knoopt en ogen
Mijn zus en haar man zijn IC verpleegkundigen en bijna 100% vd coma patienten die bijkomen, geven aan dat ze in coma alles hebben kunnen horen.
Dus ga ervan uit dat je broertje je echt hoort dus vertel hem zoveel mogelijk en hou contact.
Wat je zelf al zei is dat zijn lichaam iddnog niet kan reageren door de ogen te openen maar gezien zijn andere reacties probeert hij volop.

Blijf praten met hem


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Tabcam

Triest om te lezen dat het probleem aangepakt wordt als het te laat is voor het zwaarste slachtoffer. Dat je ouders zo betrokken zijn snap ik en dat dat het voor jou nog zwaarder maakt snap ik helemaal. Wens je heel veel sterkte en hoop het beste voor je broertje.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Mr.M

Quote from: Sirius666 on July 16, 2019, 10:57:55
K&t  die machteloosheid man. Buiten de huidige situatie om, wat voor schade heeft hij fysiek door de mishandeling opgelopen? Was er niets gebroken? Je broertje is een tengere jongen zo te zien.
Fusiek was de schade meer aan gezicht en hoofd, daar zijn de meeste klappen uitgedeelt. Die zijn ondertussen al genezen en hij ziet er redelijk goed uit (op boven kant van hoofd na omdat de schedel weggehaald is en nog niet teruggezet.

Verder niets gebroken ofzo. Schade is echt intern in de hersennen door de zware klappen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: TabCam on July 16, 2019, 18:02:33
Triest om te lezen dat het probleem aangepakt wordt als het te laat is voor het zwaarste slachtoffer. Dat je ouders zo betrokken zijn snap ik en dat dat het voor jou nog zwaarder maakt snap ik helemaal. Wens je heel veel sterkte en hoop het beste voor je broertje.
Dat is onderdaad heel triest dat zo iemand die "voorwaardelijk" heeft opnieuw binnen korte tijd de mist ongaat en na aangifte niets mee gedaan wordt. Pas nadat te laat is komt er echte aktie.dat maakt het nogeens extra zwaar. Want dit had voorkomen kunnen worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**