aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Wat een teringlijers.

Sterkte Maz. Voor jouw en je naasten.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Perfectionist

Heel veel sterkte Maz wat een vreselijk bericht.
Een beter forum begint bij jezelf.

Dolby

Veel sterkte Maz, ook voor de rest van de familie. Ik hoop op een goed herstel.

Mr.M



Quote from: mancaver on July  4, 2019, 16:22:06
Veel sterkte gewenst Maz! En natuurlijk duizendmaal beterschap voor je broertje....

Dankjewel mancaver,


Quote from: i2Paq on July  4, 2019, 16:27:16
Namens mevr. i2Paq willen ik jou en je familie heel veel sterkte wensen!

We hopen het allerbeste voor je broer  :yinyang:


Dankjewel i2paq en mevr i2pak ,

Quote from: Richi on July  4, 2019, 16:27:50
Wat vreselijk Maz. Zit hier met tranen in mijn ogen. Hoe oneerlijk kan het leven zijn. Sterkte. Ik hoop dat hij hier goed van herstelt.

Hoi Richi,  tis inderdaad en oneerlijk wereld waar we in leven  waar de zwaksten vaak de dupe zijn  helaas.

Bedankt voor je fijne woorden.

Quote from: Kingpin on July  4, 2019, 16:38:43
Sterkte voor iedereen.

Dankjewel kingpin.

Quote from: myself on July  4, 2019, 16:42:23
Carpe diem Maz.
En heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk gerchtigheid dat de daders flink bestraft worden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Ook u bedankt , we hopen inderdaad dat de daders goed gestrafed worden.

De hoofdverdachte is in ieder geval in hechtenis en forensische team is druk bezig bij me broertje thuis. Ze hebben heel veel goede aanwijzingen en de aanhouding was vrij snel gedaan omdat het om iemand ging die dus bekende is van politie en onlangs nog op vrije voeten is gesteld.


Quote from: TabCam on July  4, 2019, 16:58:30
Poeh heftig, dat zet mij weer met beide benen op de grond. Sterkte met alles Maz! Hoop dat ze de juiste beslissingen maken in het ziekenhuis. Hoop ook dat ze de juiste verdachte hebben en alle daders pakken. Dat je inbreekt is al niet ok, maar dat je zoveel geweld gebruikt :nopompom:.

Wees er voor je familie, die HIGH END quest kan wel wachten.

We houden ons taai en gaan positief hier tegenaan. Het is zwaar om je broertje aan beademing te zien waar je "nrt" nog mee in gesprek was. Woede in me is onvoorstelbaar dat men tot zoiets in staat is...

Dankjewel ...


Quote from: Jumping Jack on July  4, 2019, 17:26:40
Pfff veel sterkte en beterschap voor jouw broer. Moge ze de verantwoordelijken omhooghangen met hun scrotum aan een roestige spijker.

Amen.  Zulke mensen horen niet de kans te krijgen om zoiets nogmaals te doen.

Quote from: Paul Demo on July  4, 2019, 18:00:17
Sterkte met je broer en voor de rest van de familie


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dankjewel paul... wordt gewaardeerd.

Quote from: naish123 on July  4, 2019, 18:04:15
Dat is heftig. Heel veel sterkte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bedankt naish...

Quote from: RalphH on July  4, 2019, 18:08:17
Bizar heftig verhaal weer dit... Sterkte gewenst!

Dank u.

Quote from: ruud2 on July  4, 2019, 18:10:27
heel veel sterkte gewenst voor jou en je naasten MAZ !

Ruud.

Dankjewel Ruud2

Dankjewel Ruud.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: 5061 on July  4, 2019, 18:37:21
Ken je niet persoonlijk maar toch heel veel sterkte en wens jullie een voorspoedig herstel.
Dankjewel 5061.

We hoeven elkaar niet te kennne om elkaar te steunen. Zo hoort het te zijn , begrip en medeleven is wat ons een mens maakt.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#17155
Quote from: chansig on July  4, 2019, 18:41:44
Wat een teringlijers.

Sterkte Maz. Voor jouw en je naasten.

Gr. Hans

teringlijers is licht uitgedrukt.  Dankjewel Hans....



Quote from: Perfectionist on July  4, 2019, 18:46:40
Heel veel sterkte Maz wat een vreselijk bericht.

Bedankt Perfecrionist.

Quote from: Dolby on July  4, 2019, 18:49:08
Veel sterkte Maz, ook voor de rest van de familie. Ik hoop op een goed herstel.

Dat hopen wij ook en daar gaan we ook voor.

Stap voor stap, en de eerste stap is er.

Zijn linker oog reageert al op licht... en dat was er eerst niet.

Het zijn kleine stappen maar ieder vooruitgang geeft ons hoop. Al moet ik hier nig 15 jaar staan tot die op de benen is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

xlr8

Mijn god, verschrikkelijk dit...

Ook vanaf hier,  hopende op een spoedig herstel voor Arri en veel sterkte voor jou en familie .

 

Jean Sibelius

Hoi Maz,

Wat een vreselijk nieuws als reactie op mijn berichtje. Even stil van omdat ik me nog goed herinner hoe trots je aan het vertellen was over jouw familie en hoe jullie als familie alle eerdere tegenslagen hebben doorstaan en te boven zijn gekomen als gezin. Ik en Angelie kunnen jou en jouw familie vanaf deze kant alleen maar heel veel sterkte en succes en toewensen en hopen dat je broer(tje) ook deze 51-ste keer snel en in goede gezondheid het ziekenhuis kan verlaten. Mensen die andere mensen dit soort dingen aandoen, mogen wat mij betreft voor een hele lange tijd tussen vier muren verdwijnen. Hopelijk hebben ze de hoofdader al te pakken en nu de mededaders nog. We houden contact. Voor nu richt je op de dingen die er echt toe doen!

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Mr.M

#17158
Quote from: xlr8 on July  4, 2019, 19:09:06
Mijn god, verschrikkelijk dit...

Ook vanaf hier,  hopende op een spoedig herstel voor Arri en veel sterkte voor jou en familie .



Tnx xlr8. We blijven sterk.

Quote from: Jean Sibelius on July  4, 2019, 19:12:28
Hoi Maz,

Wat een vreselijk nieuws als reactie op mijn berichtje. Even stil van omdat ik me nog goed herinner hoe trots je aan het vertellen was over jouw familie en hoe jullie als familie alle eerdere tegenslagen hebben doorstaan en te boven zijn gekomen als gezin. Ik en Angelie kunnen jou en jouw familie vanaf deze kant alleen maar heel veel sterkte en succes en toewensen en hopen dat je broer(tje) ook deze 51-ste keer snel en in goede gezondheid het ziekenhuis kan verlaten. Mensen die andere mensen dit soort dingen aandoen, mogen wat mij betreft voor een hele lange tijd tussen vier muren verdwijnen. Hopelijk hebben ze de hoofdader al te pakken en nu de mededaders nog. We houden contact. Voor nu richt je op de dingen die er echt toe doen!

Groeten, Jan

Klopt jan, we hebben gebikkeld hiernaar en zijn de wereld afgereisd om vervolgens NL als eindbestemming te nemen.
Hier was de basis goed voor ons om een herstart te maken door de gpede mesisch zorg van NL.
En ik ben  trots dat we als familie altijd hard hebben gewerkt en ons best hebben gedaan om een gezond deel van de maatschappij te zijn.

Maar als je dan zoiets meemaakt dan is het moeilijk te beseffen wat je overkomt.


Bedankt in ieder geval aan jullie allen voor de lieve woorden en steun. Hoe vlekkerig ook mijn beeld nu is van de mens er zijn meer goede mensen gelukkig dan slecht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

AudioEnZo

Alle sterkte gewenst voor jou, jouw broer en de hele familie. Dat ze voor die gasten maar een pittig hoge boom zullen vinden.....

Mr.M

#17160
Quote from: AudioEnZo on July  4, 2019, 19:50:54
Alle sterkte gewenst voor jou, jouw broer en de hele familie. Dat ze voor die gasten maar een pittig hoge boom zullen vinden.....
Dankjewel audioEnzo

Hoop inderdaad dat ze een hoog boom vinden voor ze zodat ze niemand meer zoiets kunnen aandoen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

beunky

Maz, heel veel sterkte voor jou en je naasten gewenst in deze rotsituatie. Wat een heftig bericht :(
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Contour


denoontje

Natuurlijk ook vanuit mij heel veel sterke voor allemaal....ongelofelijk....




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

phy

verschrikkelijk  :(
sterkte Maz ik hoop dat je broer een goed herstel heeft en dat de daders hun straf niet ontlopen
en dat jullie ook duidelijkheid krijgen over het hoe en waarom.

eduard

Maz jij en je familie heel heel veel sterkte toe gewenst.

Eduard

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


michel69

Wellicht een idee als Maz en zijn familie dat fijn zouden vinden? Gezamenlijk als forumleden een passelijk boeket met kaart te sturen?

Verstuurd vanaf mijn RNE-L01 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Mr.M

#17167
Quote from: beunky on July  4, 2019, 20:32:47
Maz, heel veel sterkte voor jou en je naasten gewenst in deze rotsituatie. Wat een heftig bericht :(
Dankjewel  beunky,
Quote from: Contour on July  4, 2019, 20:34:31
Veel sterkte Maz.
Ook jij bedankt contour,
Quote from: denoontje on July  4, 2019, 20:46:38
Natuurlijk ook vanuit mij heel veel sterke voor allemaal....ongelofelijk....




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dankjewel danoontje
Namens ons familie aan iedereen bedankt die meeleeft en meedenkt.
Quote from: phy on July  4, 2019, 21:11:56
verschrikkelijk  :(
sterkte Maz ik hoop dat je broer een goed herstel heeft en dat de daders hun straf niet ontlopen
en dat jullie ook duidelijkheid krijgen over het hoe en waarom.
Tnx phy,

Ik hoop echt dat de daders hun verdiende loon krijgen.  Dit mag niemand meer overkomen.
Quote from: eduard on July  4, 2019, 21:14:41
Maz jij en je familie heel heel veel sterkte toe gewenst.

Eduard

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Bedankt eduard   
Quote from: michel69 on July  4, 2019, 21:26:58
Wellicht een idee als Maz en zijn familie dat fijn zouden vinden? Gezamenlijk als forumleden een passelijk boeket met kaart te sturen?

Verstuurd vanaf mijn RNE-L01 met Tapatalk
Jullie steun en lieve woorden doen meer dan 100 bos bloemen miech.

Dat ik even afgeleid kan worden is al een heel positief bijdragen van jullie.

We wist dat mijn topic divers was maar dhet aanvulling zoals nu  had ik in me verste dromen niet kunnen bedenken.

Dat een plek Waar af en toe zoveel meningsverschil , weerwoord en meningsverschil  is in een oogomslag tot een liefdevol heel kan komen.

Bedankt nogmaals voor jullie steun en fijne woorden,  dit wordt een lang traject voor ons familie en hopelijk eentje met een goed eind.

Zo zuur is dit forum nog lang niet als velen denken.



**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

... met (veel te grote) regelmaat zie ik gelijkende situaties op tv, bij programma's als opsporing verzocht en 'gelukkig' zijn de slachtoffers altijd anderen, maar het kan ook zo opeens heel erg dichtbij komen  :(.

Veel sterkte met de situatie.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Marino

Zulke laffe acties als dit zal ik nooit snappen, hopelijk komt alles goed en worden de daders flink gestraft.. houd moed!
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

genesis

Sterkte toegewenst voor jullie familie en hoop op een goede afloop met herstel voor jullie allen

Genesis
Carpe Diem

noot87

Sterkte Maz! Wat een ellende, hopelijk volgt een spoedig herstel
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

Mr.M

Quote from: Xander32 on July  4, 2019, 22:20:12
... met (veel te grote) regelmaat zie ik gelijkende situaties op tv, bij programma's als opsporing verzocht en 'gelukkig' zijn de slachtoffers altijd anderen, maar het kan ook zo opeens heel erg dichtbij komen  :(.

Veel sterkte met de situatie.
Das inderdaad waar ik vanmiddag aan zat te denken. Hoe erg ik ook open minded ben wat  betreft leven en dat het zo kort kan zijn en dat je moet genieten van je momenten ,  Dit had ik niet zien aankomen.

Je zag dit  alleen in de films of op tv en nieuws . Je denkt dan bij jezelf  wat een gekke op de aardbol ,  maar heb nooit bij stilstaan dat het ons kan overkomen. Daarom is dit weer een lesje voor me, alles kan geburen in leven. Alles..... alleen wij liezen ervoor om het idee te negeren omdat we in werkelijkheid veel fragieler zijn dat we denken.







Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M



Quote from: Marino on July  4, 2019, 23:14:21
Zulke laffe acties als dit zal ik nooit snappen, hopelijk komt alles goed en worden de daders flink gestraft.. houd moed!

Dankjewel marino,

Ik snap zulke dingen ook niet , dit omdat ik weet hoe meoilijk het is om iemand zoals me broertje uberhaupt in leven te houden met zijn complicaties. Dus te meer reden voor mij om voorzichtig te zijn voor/met ander mensen.

Quote from: genesis on July  4, 2019, 23:48:35
Sterkte toegewenst voor jullie familie en hoop op een goede afloop met herstel voor jullie allen

Genesis

Dankjewel genesis , wij hopen ook dat we dit achter de rug zullen hebben zsm.

Quote from: noot87 on July  4, 2019, 23:51:04
Sterkte Maz! Wat een ellende, hopelijk volgt een spoedig herstel

Thanks noot87,  dank dank dank aan iedereen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Raphie

Sterkte Maz, hoop op spoedig herstel!
JBL PRX Power!