aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Peerless Monster

#16825
Quote from: maz on April  3, 2019, 12:19:55
Heb ik iemand uitgedaagd ergens? Lol


Alles staat weer op zijn plek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk



Omdat het de mooiste kabel is die je hebt gehoord gehad...
Die uitdaging wilde ik wel aangaan.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

DofN

#16826
De nuance is mooi:

Quote from: maz on April  2, 2019, 23:15:41

Dit is denk ik zonder twijfel de MOOISTE kabel die ik heb gedad.


Niet de mooist klinkende kabel... Maar wel de mooiste :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

BJF

Dubbele nuance dan: 'denk ik zonder twijfel'  ;D
NAD M10 V2
Elac FS247

Mr.M

Quote from: doorofnight on April  3, 2019, 15:05:57
De nuance is mooi:

Niet de mooist klinkende kabel... Maar wel de mooiste :)
Mooi om te zien en horen en neot te vergeten,  proud of ownership. :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: BJF on April  3, 2019, 15:53:26
Dubbele nuance dan: 'denk ik zonder twijfel'  ;D
Goed gezien ;). Nu nog de bijbehorende Quattro voortrap ergens Regelen en ik heb een zeldzaam set bij elkaar met veel onbekend en onbemind spul. :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Paul Demo

Quote from: maz on April  3, 2019, 23:01:14
Goed gezien ;). Nu nog de bijbehorende Quattro voortrap ergens Regelen en ik heb een zeldzaam set bij elkaar met veel onbekend en onbemind spul. :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wat een stilte hier


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mr.M

Quote from: Paul Demo on May 27, 2019, 14:23:05
Wat een stilte hier


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goed he!
Maz is / wae  Druk met verbouwing binnen en buiten huis. Kon sowieso 3 weken geen muziek luisteren omdat het puinhoop was ,  En nu zijn ze met de voor en achtertuin bezig hierna ga ik een carport bouwen als de gemeente een beetje meewerkt en dan ben ik klaar met huis en zal me verdiepen in de Bios op de 3de verdieping.

Veder niet heel veel ontwikkelingen in de audio, een en ander weggedaan omdat ik ze toch niet gebruikte .


Hoe is hier op de forum?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Ralf67

Ik zie geen audio meer, alles inbouw geworden ?  :D

BJF

Zo! Dat bad is er met de schoenlepel in gezet!  :tounge2:
Goed bezig, hier ook het hele huis op de kop ivm een verbouwing.
NAD M10 V2
Elac FS247

Mr.M

Quote from: Ralf67 on June  7, 2019, 00:09:52
Ik zie geen audio meer, alles inbouw geworden ?  :D
ik heb alles ingebouwd in de muren, mooie dsp en je inbouwspeaker meten netzogoed als een Groot systeem van 100k No problem.. Diana Krell staat live voor je neus lijkt wel. [emoji39][emoji39][emoji39][emoji39][emoji23][emoji23][emoji23]

Verder staat de man cave netjes op zijn plek met de magico mini speakers , marantz cd/dac 12 combi , de audion 845 Se monos en de weltempered labs reference platenspeler. Owjaaa de Arc Sp10 heb ik opk nog samen met de d70 eindversterker en nog wat klein spul en kabels.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: BJF on June  7, 2019, 07:51:38
Zo! Dat bad is er met de schoenlepel in gezet!  :tounge2:
Goed bezig, hier ook het hele huis op de kop ivm een verbouwing.
vriendin wilde graag een nieuwe douche met : inloopdouche , vrijstaand bad , double wasbak regendouche vloerverwarming en spotjes.

dat "vrijstaande bad is niet bepaald "vrij" meer omdat hij zo groot is. Hij past in ieder geval en tis mooier dan zoeen vierkant lomp ding.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16836
Verder ben ik een beetje met de auto hobby bezig geweest en wat auto trips door europa,  me oldtimer heb ik met behulp van scruut een beetje aangepakt en zomer klaar gemaakt, Porsche achterlichten donker getint(deels) omdat ik dat rooie niet mooi vond en door Porsche de Porsche Motorsport strepen op de zijkant laten zetten omdat ik de auto wat "saai" vond


**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Owjaa en ik had een moment waarbij ik aan de eene zijde van de kamer me Aufio researche sp10 vv / d70 ev en de Guarneries had opgesteld tegenover de Magicos op de 845 monos . Om zo 2 verschillende setups te hebben in een kamer , maar dat werd geen echt succes. Een setup laten klinken in een kamer is al moeilijl genoeg, 2 is haast onmogelijk. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

mancaver

#16838
Zit ik nu op het 'Gumball' forum? Dit was vroeger toch het webadres voor Audo/video liefhebbers?


Mr.M

#16839
Quote from: mancaver on June  7, 2019, 08:54:05
Zit ik nu op het 'Gumball' forum? Dit was vroeger toch het webadres voor Audo/video liefhebbers?



Lol  mancaver , Voegerrrr maar dan ook heel "voeger" was dit een leuk audio forum. Tegenwoordig is het ..... ik ga maar niets zeggen anders heb ik het weer gedaan Lol.  Met de komst van dsp heb je weinig audio nodig dus de fora gaan het moeilijk krijgen. 2 melkpakjes , internet verbinding ,  dsp programma,  de juiste "Target Curve" en u bent er[emoji39][emoji39]

**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

... zelf de achterlichten spuiten, van een 911. Dat ben ik nog weinig tegen gekomen  ;D. Maar het resultaat ziet er best oké uit.

Vroegâh ook eens zelf gedaan, maar dat was bij een oud Opeltje met een dagwaarde van nog geen mille.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Contour

Zeer mooi allemaal Maz!

Gr. Walter

Pjotr27

Quote from: maz on June  7, 2019, 09:00:52
Lol  mancaver , Voegerrrr maar dan ook heel "voeger" was dit een leuk audio forum. Tegenwoordig is het ..... ik ga maar niets zeggen anders heb ik het weer gedaan Lol.  Met de komst van dsp heb je weinig audio nodig dus de fora gaan het moeilijk krijgen. 2 melkpakjes , internet verbinding ,  dsp programma,  de juiste "Target Curve" en u bent er[emoji39][emoji39]

2 melkpakjes, internet verbinding, dip programma, de juiste "Target Curve" en u bent er?
Ik geloof er helemaal niets van.... Wellicht als je muziekkeuze Top40 is, maar als je een hele kritische luisteraar ben kan heb je echt heel wat meer nodig...Droom maar lekker verder over melkpakjes... ;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

i2Paq

Misschien je kentekens even bluren?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

VlisChris

Quote from: Pjotr27 on June  7, 2019, 10:58:28
2 melkpakjes, internet verbinding, dip programma, de juiste "Target Curve" en u bent er?
Ik geloof er helemaal niets van.... Wellicht als je muziekkeuze Top40 is, maar als je een hele kritische luisteraar ben kan heb je echt heel wat meer nodig...Droom maar lekker verder over melkpakjes... ;)

Je hebt de cursus cynisme 101 duidelijk gemist :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mr.M

#16845
Quote from: i2Paq on June  7, 2019, 11:13:36
Misschien je kentekens even bluren?
Tegemwoordig met facebook enz enz ben je toch niet inkognito. Dan maakt dit dan ook geen bal meer uit. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16846
Quote from: Pjotr27 on June  7, 2019, 10:58:28
2 melkpakjes, internet verbinding, dip programma, de juiste "Target Curve" en u bent er?
Ik geloof er helemaal niets van.... Wellicht als je muziekkeuze Top40 is, maar als je een hele kritische luisteraar ben kan heb je echt heel wat meer nodig...Droom maar lekker verder over melkpakjes... ;)
Dan hoor jij bij de gene die het wel snappen vrees ik. Lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Mr.M

Quote from: Kingpin on June  7, 2019, 13:42:20
Goed bezig, Maz :headbanging:
Je moet je wel ergens mee bezig houden kingpin... anders wordt het snel saaie boel en worden we als Robots.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

vik

Welcome Back Maz.

Shoppen in de AC-tión? Niet gewend van je MAZ.  :P

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike