aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Maikel_audionerd

Quote from: jahtari on January 22, 2019, 12:51:41
Nederland, het land van de afgunst....

Kop boven het maaiveld? Kop eraf.

Maz, hou lekker het gas erop!
Helemaal mee eens. Zielig gewoon.
Maz geniet ervan man!


Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

#16426
[emoji2359][emoji2359][emoji2359][emoji2359][emoji2359]

Ieder geval , we hebben volop lol gehad gister met Scruut door de Duitse Autobahn.

Soms met 2 hand , soms met 1 hand wat maakt het uit..  als je maar niet anderen in gevaar brengt.


@ Scruut, ik heb toxh niet per ongeluk aan jouw gezeten met schakelen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16427
Quote from: jahtari on January 22, 2019, 12:51:41
Nederland, het land van de afgunst....

Kop boven het maaiveld? Kop eraf.

Maz, hou lekker het gas erop!

Hoi  Jihtari


Ik heb altijd het gas erop... en soms met 1 hand.! Lol



Quote from: flakkees on January 22, 2019, 12:56:36
lekker bezig maz  :headbanging:
ik heb zelf wel eens 287 gehaald met een rs-4 op de A15 met de verkoper naast me  ;D ;D
die was niet blij nee  :clapping:

Ik ede de 300 + tikken als mogelijk maar da's me niet gelukt..

Geen lege deel kunnen vinden op de Autobahn om verantwoord de max uit te testen. Maar 300 moet kunnen hiermee....

Quote from: Maikel_audionerd on January 22, 2019, 12:57:59
Helemaal mee eens. Zielig gewoon.
Maz geniet ervan man!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tnx Maikel

We hebben lol gehad gister met Scruut, zowel met audio als met de auto en Autobahn...


We gaan nog een keer terug om die 300+ aan te tikken... moet kunnen. Ook met een Cabrio... lol



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Tis dat het weer dat niet toelaat maar wil wel een keer 250+ rijde  met de dak open.

Kijken hoe dat is...hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Quote from: Baardmannetje on January 22, 2019, 12:26:07
Dit suggereert dat Maz deze foto's zelf heeft genomen en dit citaat komt uit hetzelfde bericht als waar die foto's uit komen...

1+1= zeg het maar?

Wederom jouw interpretatie, zegd toch meer over jou hoor.... ::)

Genesis
Carpe Diem

genesis

Quote from: morca on January 22, 2019, 12:42:45
Dat eerste en  laatste geeft aan hoe je zelf denkt imo.
Jouw geest spreekt jouw gedachte.

Ik denk hier anders over.

Je reactie straalt pure afgunst uit naar iedereen die hier ook maar wat durft te zeggen.
Walgelijk imo dat je hier niks kan zeggen zonder commentaar dat het allemaal jouw probleem is.

Zegt heel wat over hoe jij denkt,niet over ons zoal jij wel denkt.

Hmm jij ben ook niet 'gochemste' hé! ::)

Genesis
Carpe Diem

genesis

Quote from: scrutinizer on January 22, 2019, 12:44:25
Rob,

Scheelt een slok op een borrel!
Deze 4S PDK versus voorlopers....
Vind het knap hoor 400 ps naturally aspirated

Redelijk behoudend nog vind ik, Ferrari haald(e) ongeveer 118 pk per liter en mijn Honda deed 125 pk liter n.a.

Porsche gaat daardoor wel wat langer mee :)

Genesis
Carpe Diem

genesis

Quote from: flakkees on January 22, 2019, 12:56:36
lekker bezig maz  :headbanging:
ik heb zelf wel eens 287 gehaald met een rs-4 op de A15 met de verkoper naast me  ;D ;D
die was niet blij nee  :clapping:

:D

Genesis  :angel:
Carpe Diem

morca

Quote from: genesis on January 22, 2019, 13:47:53
Hmm jij ben ook niet 'gochemste' hé! ::)

Genesis
Jij wel??
Gaan we nou ook nog neerbuigend doen.
Man man.

Maz niks tegen jouw of je hobby.
Leuk dat je er zo van geniet.
Ik ben weg uit dit topic je gasten zijn niet gastvrij.

scrutinizer

Quote from: genesis on January 22, 2019, 13:50:43
Redelijk behoudend nog vind ik, Ferrari haald(e) ongeveer 118 pk per liter en mijn Honda deed 125 pk liter n.a.

Porsche gaat daardoor wel wat langer mee :)

Genesis

Doelde op powerverdeling en voorlopers ..... ::)
En heel blijven is bij velen wel een dingetje ja.
Vind de compressieverhouding van 991.1 knap genoeg .......   ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Exxar

Maz, gebruik volgende keer iets Coyote/FM-achtig op de smartphone en een app om het scherm op te nemen. Kan niemand je verwijten dat je met 1 hand zou gereden hebben, zelfs al had je de telefoon in de hand op die app te starten  ::)

Van je 250 zal er maar een 235 meer over zijn op gps, mits juist gebruikt, want gps is alleen correct op vlakke rechte weg.

Geniet van de mooie snelle Duitse wegen nu het nog kan, ik zag onlangs een bericht voorbij komen dat ze snelweg snelheid willen verlagen om de vervuiling te verlagen...

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: genesis on January 22, 2019, 13:44:46
Wederom jouw interpretatie, zegd toch meer over jou hoor.... ::)

Maz heeft zelf aangeven dit te bedoelen en vervolgens aangeven dat het een grapje was...

Je hebt gewoon barslecht gelezen (what's new..?) en bent nu wanhopig proberen dat te verdoezelen... Hoeft niet, ik ben er wel klaar mee.

Tot een volgende keer.

;D

genesis

#16437
Quote from: Baardmannetje on January 22, 2019, 14:36:45
Maz heeft zelf aangeven dit te bedoelen en vervolgens aangeven dat het een grapje was...

Je hebt gewoon barslecht gelezen (what's new..?) en bent nu wanhopig proberen dat te verdoezelen... Hoeft niet, ik ben er wel klaar mee.

Tot een volgende keer.

;D

Jij was toch dezelfde 'sukkelaar' die alleen in gelijkheid in onze samenleving wil geloven en anders boos weg loopt als het niet zo is/gaat als jij wil

En ik mag je dan niet de gochemste noemen als je snapt hoe de wereld in elkaar steekt.... ::)

Genesis
Carpe Diem

twani

250 stelt niks voor.  Daarmee wordt je in DU compleet van de baan geblazen.

Bovendien red een beetje gechipte huis tuin en keuken bolide dat tegenwoordig ook met gemak.

Dus wat een ophef over helemaal niks.

Néxtttttt......

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: genesis on January 22, 2019, 14:59:03
Jij was toch dezelfde 'sukkelaar' die alleen in gelijk in onze samenleving wil geloven en anders boos weg loopt als het niet zo is/gaat als jij wil

En ik mag je dan niet de gochemste noemen als je snapt hoe de wereld in elkaar steekt.... ::

Okay, vooruit.

Ten eerste het trachten te kleineren van anderen maakt niet dat je punt duidelijker wordt, of sterker overkomt. Eerder het tegenovergestelde.

Ten tweede... Wat bedoel je? Je loopt blijkbaar ergens van over van emotie. Ga even een stukje lopen of drink een lekkere borrel want, dit lijkt nergens naar. Je schrijft dat ik snap hoe de wereld in elkaar steekt maar dat vind jij niet gogem? Of weet ik hoe de wereld in elkaar steekt maar heb ik liever dat jij dat niet verteld?

Bama

Kunnen jullie niet lekker met elkaar pm'en, dacht dat ik op het Libelle forum zat.

genesis

Quote from: scrutinizer on January 22, 2019, 14:21:56
Doelde op powerverdeling en voorlopers ..... ::)
En heel blijven is bij velen wel een dingetje ja.
Vind de compressieverhouding van 991.1 knap genoeg .......   ;)

Nou uh... niet echt.... Ik vind dat op gaat voor de hoogvermogende n.a. Porsches (de GT-RS'en) en de turbo uitvoer8ngen, de ontvoeringen daarin vallen voor toch niet in die categorie hoor

Genesis
Carpe Diem

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: Bama on January 22, 2019, 15:29:50
Kunnen jullie niet lekker met elkaar pm'en, dacht dat ik op het Libelle forum zat.

Viva, dacht ik?

Maar ik heb geenszins de behoefte om met de heer genesis is een om wisseling te verzanden, hoor. Hij vind nogal veel, ik vind daar dan weer wat van. Zo gaat dat op een forum.

Maar ik zal hier ophouden te reageren op de beste, misschien maar nergens meer doen...

Thanatos

Lijkt wel een echte maatschappij doorsnede hier, voelt iemand zich ook nog genegeerd of gediscrimineerd  :D

https://mindkorrelatie.nl/

Lekker dat gas er op waar en zolang het nog kan... O0

blue-eyes

300 is zo iets wat je een keer gedaan moet hebben. Eenmaal gedaan, ooh. Was dat het. Maar het is een kick, zeker!


(op de motor, teller technisch 300, GPS zal wel lager zijn geweest).


En zoals Twani al opmerkte. Chip een dikke diesel en haalt gemakkelijk de 250. Kortom, we willen de 300 pics zien :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

genesis

Quote from: twani on January 22, 2019, 15:11:32
250 stelt niks voor.  Daarmee wordt je in DU compleet van de baan geblazen.

Bovendien red een beetje gechipte huis tuin en keuken bolide dat tegenwoordig ook met gemak.

Dus wat een ophef over helemaal niks.

Néxtttttt......

Pcies zoals ik met mijn Oostblok tractor :D

Genesis
Carpe Diem

genesis

Quote from: Thanatos on January 22, 2019, 15:43:42
Lijkt wel een echte maatschappij doorsnede hier, voelt iemand zich ook nog genegeerd of gediscrimineerd  :D

https://mindkorrelatie.nl/

Lekker dat gas er op waar en zolang het nog kan... O0

O0

Genesis
Carpe Diem

twani

#16447
Quote from: genesis on January 22, 2019, 17:44:20
Pcies zoals ik met mijn Oostblok tractor :D

Genesis

Skôdâââhhhhhhhhh pôwerrrrrr :)

Uit de tijd dat VAG nog leuke blokkies maakte...

genesis

Quote from: Blue-Eyes on January 22, 2019, 17:01:44
300 is zo iets wat je een keer gedaan moet hebben. Eenmaal gedaan, ooh. Was dat het. Maar het is een kick, zeker!


(op de motor, teller technisch 300, GPS zal wel lager zijn geweest).


En zoals Twani al opmerkte. Chip een dikke diesel en haalt gemakkelijk de 250. Kortom, we willen de 300 pics zien :D

300 nu is hetzelfde als 200 km/h 20 jaar geleden, het went,  net zoals zoals naar de andere kant van de wereld reizen kon stop

Genesis
Carpe Diem

twani

#16449
Quote from: genesis on January 22, 2019, 17:50:36
300 nu is hetzelfde als 200 km/h 20 jaar geleden, het went,  net zoals zoals naar de andere kant van de wereld reizen kon stop

Genesis

En qua veiligheid maakt t ook niet uit.

Bij beide snelheden ben je kapôttt als t misgaat :D