aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: Mayko on October 10, 2018, 21:11:08
Waarom zou je die Porsche liever hebben/waarom duurder zijn dan deze,

https://topgear.nl/autotests/porsche-911-gt2-rs-rijbaarheid2018/
Als ik mocht kiezen dan is de gt2rs het EINDE ... Monster op 4 wielen...

De 997 serie is enkel duur ivm zeldzaamheid. Qua prestatie is de 991 gt2rs in alle opzichten BAAS....

Maar gezien ik van cabrios ben... zal het over paar jaar waarschijnlijk een 911 Turbo /s worden met bijna 600pk waar de gt2rs blok uit gebouwd is met groter motor.

600 pk op een cabrio is ook genoeg ... en ze kosten nu net onder 150k. Verschil tussen een 991 4s en 991 turbo is +- 30k tweedehands. Dus in principe al een bereikbaar upgrade gezien ik me 997 cabrio onlangs verkocht heb.
Maar voor de komende jaartje of 2 ben ik meer dan blij met me 991 4s cabriotje. (Denk ik.) Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16301
Quote from: Blue-Eyes on October 10, 2018, 20:43:32
Dat roep je zo ongeveer eens per maand, en we zien je blijven gaan [emoji14]

Dus. Wanneer?  [emoji317]





p.s. Overwaarde over 2 jaar is nu speculatieve lucht :D
Lol blue eyes...

Ik verwacht de turbo/ s binnen paar jaar te kopen (denk ik) meestal doe ik een jaartje of 3-5 gemiddeld met mijn autos , alleen bij Porsche ben ik op een of ander rede harder gegaan dan "normaal" 1.5 jaar terug begonnen met de eerste 911-997 coupe naast de sl500. Coupe irriteerde omdat ik graag cabrio reed en steeds de sl500 meenam en de Porsche liet staan bij mooi weer, dus  de 997 coupe ingeruild en 997 cabrio erbij gekocht. Daarna de sl500 verkocht  en half jaar laten een 991 4s cabrio erbij gekocht naast de 997 cabrio en de 997 cabrio weer verkocht paar weken terug.

Dus een hele reeks veranderingen binnen 1.5 jaar.

En nu ben ik best blij met de 991 4s en de performance, dus nog geen upgrade kriebel... ;)

Even wat fotos erbij zoeken...


**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16302
Ondertussen met de audio ook niet stil gezeten en als goed is komt de Transrotor ORION FMD REFERENCE met double arm in  huize maz....


Heb hem van de week zien spelen en het is heel leuk om te zien goe de plateau aangedreven wordt zonder enig fysiek contact van motor of snaar...

Aandrijving is van plateau maakt geen contact met plateau (FMD) FREE MAGNETIC DRIVE... HEEL GAAF OM TE ZIEN




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Graphtuner

das wel een zeer mooie speler Maz!
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mr.M

Quote from: Graphtuner on October 12, 2018, 00:29:14
das wel een zeer mooie speler Maz!
Heb het ook meer voor de looks gedaan dan de "klank" want se orpheo doppio wat ik nu heb is hier de kleine broertje van. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

#16305
Je hoeft mij niets uitleggen Maz, ik plaag alleen maar. Ik vind het gaaf om te volgen. Als ik het kon zou ik het ook doen, het is toch top dat het kan? Geniet ervan! Als je dood gaat en staat nog geld op je rekening heb je te weinig lol gemaakt :D :D



Draaitafels is niets voor mij, maar ook dit vind ik dan wel erg gaaf om te zien, waanzinnig mooi design en techniek!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Quote from: maz on October 11, 2018, 23:55:20
Ondertussen met de audio ook niet stil gezeten en als goed is komt de Transrotor ORION FMD REFERENCE met double arm in  huize maz....


Heb hem van de week zien spelen en het is heel leuk om te zien goe de plateau aangedreven wordt zonder enig fysiek contact van motor of snaar...

Aandrijving is van plateau maakt geen contact met plateau (FMD) FREE MAGNETIC DRIVE... HEEL GAAF OM TE ZIEN




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Jawdropping Maz!!
Echt fantastisch mooi om te zien. Lekker bling bling, maar daar hou ik wel van met een platenspeler.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

Quote from: Blue-Eyes on October 12, 2018, 08:51:29
Je hoeft mij niets uitleggen Man, ik plaag alleen maar. Ik vind het gaaf om te volgen. Als ik het kon zou ik het ook doen, het is toch top dat het kan? Geniet ervan! Als je dood gaat en staat nog geld op je rekening heb je te weinig lol gemaakt :D :D



Draaitafels is niets voor mij, maar ook dit vind ik dan wel erg gaaf om te zien, waanzinnig mooi design en techniek!

lol blue, was ook niet de bedoeling om jouw express iets uit te leggen, soms betrap ik mezelf met verstrekken van iets te veel info waar niet nodig. zal wel in het aard van beesje liggen, geheimzinnig doen is nooit mijn ding geweest. Heb ook niets om geheimzinnig over te doen, maar heb ondertussen ervaren dat openheid in openbaar ook verkeerd kan opgevat worden, zelf in een ""showcase"". lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Peerless Monster on October 12, 2018, 09:13:55
Jawdropping Maz!!
Echt fantastisch mooi om te zien. Lekker bling bling, maar daar hou ik wel van met een platenspeler.

Dat bling is ook wat mij kraaien ogen heeft aangetrokken. lol
**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Quote from: maz on October 12, 2018, 11:28:52
lol blue, was ook niet de bedoeling om jouw express iets uit te leggen, soms betrap ik mezelf met verstrekken van iets te veel info waar niet nodig. zal wel in het aard van beesje liggen, geheimzinnig doen is nooit mijn ding geweest. Heb ook niets om geheimzinnig over te doen, maar heb ondertussen ervaren dat openheid in openbaar ook verkeerd kan opgevat worden, zelf in een ""showcase"". lol

Raar eigenlijk, maar zo is het nu eenmaal.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Marco66

Wat voor jou Maz?
Horo turntable, letterlijk hoog bling gehalte haha.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Sirius666

Oei, afgezien van de hoogte van de draaitafel zelf vind ik dit een plaatje!

Marco66

Quote from: Sirius666 on October 23, 2018, 23:06:51
Oei, afgezien van de hoogte van de draaitafel zelf vind ik dit een plaatje!

Op bestelling gebouwd vanaf 41.000 dollar in 2010 pfff.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Paul Demo

Quote from: Marco66 on October 24, 2018, 09:41:30
Op bestelling gebouwd vanaf 41.000 dollar in 2010 pfff.
Pfff, wat een geld, maar ik zou toch eerst die pootjes eronder afzagen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

DofN

Nou, die vind ik wel OK. Ik blief vinyl niet, maar moest het moeten, dan had deze stellage gekund. Als ik het wel mooi vind, dan vindt Maz het vast niet om naar te kijken :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Paul Demo

Het is weer een hele tijd stil, dat betekend weer een grote aanschaf?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Pjotr27

Maz al twee weken niet op het forum gekeken... Vakantie wellicht of zou er een andere reden zijn?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

twani

T is vooral (incl mezelf :D) vooral ook heel veel van hetzelfde op HT.

Kan me goedvoorstellen dat de interesse wat wegebt....

VlisChris

Als je zolang als wij op een forum rondhangen komt er automatisch wederkerigheid van onderwerpen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Alex Groningen

Godskolere,  meen je dat, al 2 week niet meer op het forum geweest? Ik hoop nog wel dat je een oogje dicht kan doen vannacht! :D

Quote from: Pjotr27 on November 25, 2018, 09:30:44
Maz al twee weken niet op het forum gekeken... Vakantie wellicht of zou er een andere reden zijn?

genesis

#16321
Hij bezig met z'n eerste 'Gulfstream'. ;)

Genesis
Carpe Diem

selmer

Quote from: genesis on November 25, 2018, 22:05:50
Hij bezig met z'n eerste 'Gulfstream'. ;)

Genesis
Ben benieuwd of de Kharma's een beetje klinken in een Gulfstream.


Mr.M

Quote from: Marco66 on October 23, 2018, 21:58:53
Wat voor jou Maz?
Horo turntable, letterlijk hoog bling gehalte haha.
Hoi Marco

Daar draait maz idd niet zijn hoofd voor weg.

Ondertussen iets rustiger in de audio gedaan en druk met andere dingen , maar het be gint weer donker en koud te worden dus we gaan weer wat doen.;).

Ik heb al iets op de rustbank van maz om eens weer ouderwets te hobbyen...;).


Het begint weer ouderwets zooitje te worden hier. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**