aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Paul Demo

Quote from: Baardmannetje on September 17, 2018, 19:10:43
En?
Laat Maz antwoorden en bemoei je er niet mee


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

op eigen verzoek verwijderd.

Je quote mij notebene, en dan mag ik mij er niet mee bemoeien? En waar moet Maar op antwoorden?

Je hebt ze verder wel allemaal op een rij?

genesis

Quote from: chansig on September 17, 2018, 19:09:11
Nee....Genesis met Sirius, dus een duo, maar het was een vraag. Geen idee of die 2 elkaar echt nodig zoals wij elkaar perfect aanvullen als wij saampjes, hand in hand, op oorlogspad gaan.

Gr. Hans

Wie is Sirius?

Genesis
Carpe Diem

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Paul Demo

Quote from: Baardmannetje on September 17, 2018, 19:53:23
Je quote mij notebene, en dan mag ik mij er niet mee bemoeien? En waar moet Maar op antwoorden?

Je hebt ze verder wel allemaal op een rij?
Volledig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mr.M

#16106
Quote from: Paul Demo on September 17, 2018, 19:50:30
Laat Maz antwoorden en bemoei je er niet mee


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Maz was even druk bezig en even 2 dagen  geen audio gedaan. Zit nu even te relaxen met gedachten straks even te zitten  luisteren en Ik dacht net : laat eens even kijken of iemand nog naar me topic heeft gekeken.  :)

En ja hoor ,  ik GA STUK van gelach weer.

Man man man wat kunnen jullie af en toe me dag goedmaken . L

Tjaaa waar moet ik beginnen en wat moet ik zeggen??? ? Dit is vermakelijk en triest, tis maar net hoe je er naar kijkt .

Gelukkig ben ik van de positieve en zie dit als ZEER VERMAKELIJK . Neem niemand iets kwalelijk en je mag in mijn Topic best wat neerzetten (ook offtopic) zo moeilijk ben ik niet. Zolang iedereen het leuk vindt en een beetje met RESPECT gebeurt  vind Maz het OK.

ik dacht dat iedereen al een beetje wist dat ik niet helemaal de normale gang van "leven" volgde en mijn aankopen weleens nergens op gebaseerd zijn.
Als je het een plek moest geven van:  waarom?  Simpel Omdat het kan!

Soms sta je ergens en je kijkt naar iets wat je aanspreekt , velen zullen doorlopen , MAZ neemt het mee. :)

Mijn vriendin snapte me ook vaak niet , dus van jullie verwacht ik dat al helemaal niet. ;).

Het is wel leuk om te lezen dat sommige me wel snappen en kennen ondertussen en niet raar kijken als ik ineens ergens mee kom wat nergens op slaat.

Je moet leven wel een beetje spannend houden. Alles van te voren plannen , weten precies hoe je week gaat lopen en wat je gaat doen en kopen is niets voor mij.....


Verder ben ik zeer tevreden met me set, Alleen heb nog geen passend Phono voor me Audion 845 amp. Dus dat wordt weer een zoektochtje om een mooie Phono Te vinden die met deze amp overweg kan.

Eigenlijk heb ik en een gooie phono nodig en een mooie Voortrap met unity gain...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: chansig on September 17, 2018, 19:21:36
Theo en Thea, Bassie en Adriaan, Sjors en Sjimmie. Helaas is Peppie en Kokkie al bezet.

Ws krijgen we zo het advies dat we dit beter via de pm kunnen doen maar niet in het topic van Maz. Laten we dat moment voor zijn...

Gr. Hans
Ik hou het niet meer..... hahahahahahhaahah. Aaaaahahahahaha...

Ons kent ons is licht uitgedrukt hier....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

alexander2

Quote from: maz on September 17, 2018, 21:04:25
Maz was even druk bezig en even 2 dagen  geen audio gedaan. Zit nu even te relaxen met gedachten straks even te zitten  luisteren en Ik dacht net : laat eens even kijken of iemand nog naar me topic heeft gekeken.  :)

En ja hoor ,  ik GA STUK van gelach weer.

Man man man wat kunnen jullie af en toe me dag goedmaken . L

Tjaaa waar moet ik beginnen en wat moet ik zeggen??? ? Dit is vermakelijk en triest, tis maar net hoe je er naar kijkt .

Gelukkig ben ik van de positieve en zie dit als ZEER VERMAKELIJK . Neem niemand iets kwalelijk en je mag in mijn Topic best wat neerzetten (ook offtopic) zo moeilijk ben ik niet. Zolang iedereen het leuk vindt en een beetje met RESPECT gebeurt  vind Maz het OK.

ik dacht dat iedereen al een beetje wist dat ik niet helemaal de normale gang van "leven" volgde en mijn aankopen weleens nergens op gebaseerd zijn.
Als je het een plek moest geven van:  waarom?  Simpel Omdat het kan!

Soms sta je ergens en je kijkt naar iets wat je aanspreekt , velen zullen doorlopen , MAZ neemt het mee. :)

Mijn vriendin snapte me ook vaak niet , dus van jullie verwacht ik dat al helemaal niet. ;).

Het is wel leuk om te lezen dat sommige me wel snappen en kennen ondertussen en niet raar kijken als ik ineens ergens mee kom wat nergens op slaat.

Je moet leven wel een beetje spannend houden. Alles van te voren plannen , weten precies hoe je week gaat lopen en wat je gaat doen en kopen is niets voor mij.....


Verder ben ik zeer tevreden met me set, Alleen heb nog geen passend Phono voor me Audion 845 amp. Dus dat wordt weer een zoektochtje om een mooie Phono Te vinden die met deze amp overweg kan.

Eigenlijk heb ik en een gooie phono nodig en een mooie Voortrap met unity gain...

Je vriendin snapte je niet? Die ook al ingeruild. :D ;)

Mr.M

#16109
Quote from: twani on September 17, 2018, 17:40:30
Ik kijk niet eens meer. Tis toch volgende week weer weg.

Had een luisterstoel van zn broertje gekregen voor zn verjaardag. Nooit meer gezien dat ding :D

Eventjes was je wel bij de les omdat ik met Porschkes bezig was maar helaas kan ik niet zo snel van Porschkes wisselen als audio.  ;) Wat zeg ik nou?  Ondertussen al 3 x van Porschkes verwisseld in een jaar tijd dus dat wisselen zit in het aard van beesie denkt ik Theo..... audio , auto's, ....."Onrust" zit niet blijkbaar overal bij MAZ...

Wat de luister stoel betreft, die is omgewisseld naar een ander,  betere versie..

ik ben audio verzamelaar , me broertje verzamelt highend fauteuil. :) dus het zit in de familie dat verzamelen. Lol.

Heb de stoel van me broertje geruild bij hem voor deze...


leolux kikko , dit omdat de rugleuning laag ligt en geen hoofdsteun heeft wat geluid reflecteert van achter.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16110
Quote from: alexander2 on September 17, 2018, 21:12:41
Je vriendin snapte je niet? Die ook al ingeruild. :D ;)
Lol Alexander ,

Neeeee haar hoef ik niet in te ruilen , zij heeft vrede mee dat ze me niet snapt en valt me daar niet lastig mee. :)

Heeft even geduurt en heel wat vriendinnen "ingeruild" tot ik er een vond die me beviel Lol..

Zal met audio en autos ook wel goedkomen op gegeven moment, ooit vind ik de juiste match. Lol.  Maar tot dan blijven we lekker hobbyen. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Quote from: maz on September 17, 2018, 21:26:04


Zal met audio en autos ook wel goedkomen op gegeven moment, ooit vind ik de juiste match. Lol.  Maar tot dan blijven we lekker hobbyen. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Pcies ;)

Genesis
Carpe Diem

oud_account_1

Quote from: maz on September 17, 2018, 21:22:59
leolux kikko , dit omdat de rugleuning laag ligt en geen hoofdsteun heeft wat geluid reflecteert van achter.
O nee, toch geen Kikko!
Nu zit je te laag, uit focus, moet de hele set weer op de schop...
Op zoek naar een klassieke Genesis II.5


:tongue2: :tongue2:
(Bovenstaand niet al te serieus nemen...)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Mr.M

#16113
Quote from: squadra on September 18, 2018, 13:45:26
O nee, toch geen Kikko!
Nu zit je te laag, uit focus, moet de hele set weer op de schop...
Op zoek naar een klassieke Genesis II.5


:tongue2: :tongue2:
(Bovenstaand niet al te serieus nemen...)
De kikko zit echt heerlijk, hoogte is ook goed hoor. ;) benen lekker gestrekt en comfi zitten. Rugleuning is lekker beweegbaar , dus kan alle kanten op met de kikko.. :)

Verder vandaag mooie buisjes voor de 845 geregeld en wat maakt dit verschil zeg.

Heb nu de Philips SQ (special quality) e182cc erin gezet en wauww... wat een verschil.  Stiller chtergrond , meer focus en  en "zwart" tussen insteumenten e, heel bijzonder wat een groot verschil EEN buisje kan maken...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16114
.
**UNDER CONSTRUCTION**

Sirius666

#16115
Quote from: Baardmannetje on September 17, 2018, 19:14:52
Oh zo! Schrijf dat dan... Ik dacht wij hand in hand met Sirius... Foetsie zou onze perfectie als duo op oorlogspad zijn. Daarbij vrees ik dat hij ietwat kleffe handjes heeft...

Maar wellicht dat zij als startend duo iets van ons op kunnen steken. Al een artiestennaam op het oog?

Dat van die kleffe handjes klopt. Een natuurlijke reactie als er een ménage à trois met jou en chansig wordt geopperd...waarbij ik naar verwachting van Paul Demo werkloos zal zijn :D. Stoute forumrelnichtjes  :tounge2:

Quote from: Baardmannetje on September 17, 2018, 19:53:23
Je quote mij notebene, en dan mag ik mij er niet mee bemoeien? En waar moet Maar op antwoorden?

Je hebt ze verder wel allemaal op een rij?

Maz moet blijkbaar antwoorden op de 'werkloos' reactie van Paul Demo naar mij. Paul heeft ze in zijn dimensie denk ik wel op een rijtje  :D

dre73

#16116
.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Jullie nemen een forum in ieder geval een beetje te serieus. Kan ook een functie hebben

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Quote from: Hans47 on September 19, 2018, 07:54:59
Klein pikkie, en cursus goed nederlands zou geen kwaad kunnen gaaap!

Dan ben ik wel weer benieuwd naar wat een Neerlandicus van bovenstaande zin vindt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

genesis

#16119
Quote from: Hans47 on September 19, 2018, 07:54:59
Bééééééh Bééééééh Bééééééh
:popcorn:

Genesis
Carpe Diem

Peerless Monster

Waarom is de post van Hans weg?
Of wordt er nu censuur toegepast?
Zou je de quote van andere Hans weg moeten halen...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

chansig

Mijn post staat er nog, die van de andere Hans is inderdaad weg. Dus niets aan het hansje. :D

Andere Hans heeft ook een ban....deze niet. Bofferd. Wie ? Jullie allemaal omdat ik er nog mag zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Quote from: chansig on September 19, 2018, 11:29:01
Mijn post staat er nog, die van de andere Hans is inderdaad weg. Dus niets aan het hansje. :D

Andere Hans heeft ook een ban....deze niet. Bofferd. Wie ? Jullie allemaal omdat ik er nog mag zijn.

Gr. Hans

Gelukkig tellen wij onze zegeningen Hans en niet ons geld 😂
Maakt erg gelukkig.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Mr.M

Heb ik weer wat gemist ? Blijkbaar heeft iemand weer moeite met mijn showcase en me kleine pikkie ?

Gelukkig kan ik nog een en ander met matriaal compenseren. Zou helemaal vervelend zijn om kleine te hebben en niets om mee het te compenseren. ;). Lol

Mij hoor je niet klagen ieder geval.

Annyways , was weer even raak zo te zienvanochtend en ik heb het weer gemist.


Wat heb ik nog meer om te showen .... even zoeken... 







Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Het wordt licht homo erotisch als Hans47 moeite heeft van jouw kleine pikkie. Maar oke....we leven in een vrij land.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.