aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

i2Paq

Over zo'n dikke kabel ken ik nog een leuke anekdote  :laugh:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Mr.M

#15651
Krijg je ook niet buiten de Porsche Dealer.

Dat wordt geregeld  via Porsche Dealer..

Auto krijgt dan de Porsche approved 101 punten keuring (keuring kost +- 250 euro).

Als  alles goed gekeurd  is,  betaal je de  jaarlijkse Porsche approved garantie premie en je bent klaar. (1700 voor een jaar en iets van 3400 voor 2 jaar max ) daarna moet de  auto opnieuw Porsche approved gekeurd worden . En zo gaat dat door tot max 14 jaar oud auto. Dacht ik..

In dit geval zal dat geen probleem zijn want de auto is nog geen 3 jaar oud  maar 37k km gereden . Alles tot nu  Porsche dealer Onderhouden. Dus eigenlijk nog in de Garantie....
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: i2Paq on March 21, 2018, 13:37:16
Over zo'n dikke kabel ken ik nog een leuke anekdote  [emoji23]
Roept u maar. Kunne we weer lachen.lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

i2Paq

Quote from: maz on March 21, 2018, 15:39:43
Roept u maar. Kunne we weer lachen.lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Een aantal jaren geleden bracht een bekende in de High-end audio wereld een stroom-kabel op de markt die dik en stug was.
De ommanteling leek op die van een stofzuigerslang.

De kabel was +/- 2mtr lang, nauwelijks buigbaar en kwam met beugels en steuntjes anders trok hij je Amp. of wat dan ook om.

Iedereen die de kabel gebruikte roemde hem wegens zijn invloed op de weergave etc. etc. (men kent de superlatieven).

Een jaar lang ging de kabel van set naar set en elke zichzelf serieus nemende audiofiel kocht deze xxx dure kabel(s) (ik meen zo'n 10K) voor zijn set.

De "traveling" kabel was op een gegeven moment wel een beetje levensmoe en brak/scheurde open.

Wat bleek: het wás een stofzuigerslang, gevuld met standaard 3x 2.5 vmvk, luxe connectoren en: loden-hagel-kogeltjes.
Waarom loden-hagel-kogels: deze mochten niet meer gebruikt worden voor de jacht en men moest toch wat met deze...

Moraal van het verhaal; iedereen en zijn moeder was gefopt.  ;D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

addesmo

Het hele leven is een grote illusie. Wij zweven hier met z'n allen op een bolletje door een immmens heelal ;D  enjoy the show en laat je foppen :worship:

twani

#15655
Quote from: maz on March 21, 2018, 14:03:00
Krijg je ook niet buiten de Porsche Dealer.

Dat wordt geregeld  via Porsche Dealer..

Auto krijgt dan de Porsche approved 101 punten keuring (keuring kost +- 250 euro).

Als  alles goed gekeurd  is,  betaal je de  jaarlijkse Porsche approved garantie premie en je bent klaar. (1700 voor een jaar en iets van 3400 voor 2 jaar max ) daarna moet de  auto opnieuw Porsche approved gekeurd worden . En zo gaat dat door tot max 14 jaar oud auto. Dacht ik..

In dit geval zal dat geen probleem zijn want de auto is nog geen 3 jaar oud  maar 37k km gereden . Alles tot nu  Porsche dealer Onderhouden. Dus eigenlijk nog in de Garantie....

Volgens mij krijg je dat niet op een import Porsche....  Zeker niet op een exemplaar met een verleden als deze....  Maakt verder niet uit trouwens.  Waarom stop je het ding trouwens niet bij Michel in onderhoud i.p.v. die wouse dealers?

Teejoo

Quote from: maz on March 21, 2018, 14:03:00
Krijg je ook niet buiten de Porsche Dealer.

Dat wordt geregeld  via Porsche Dealer..

Auto krijgt dan de Porsche approved 101 punten keuring (keuring kost +- 250 euro).

Als  alles goed gekeurd  is,  betaal je de  jaarlijkse Porsche approved garantie premie en je bent klaar. (1700 voor een jaar en iets van 3400 voor 2 jaar max ) daarna moet de  auto opnieuw Porsche approved gekeurd worden . En zo gaat dat door tot max 14 jaar oud auto. Dacht ik..

In dit geval zal dat geen probleem zijn want de auto is nog geen 3 jaar oud  maar 37k km gereden . Alles tot nu  Porsche dealer Onderhouden. Dus eigenlijk nog in de Garantie....
Ik weet hoe het werkt, heb het zelf ook altijd. Maar dacht dat je dat ook via de specialist deed.

Teejoo

Quote from: twani on March 21, 2018, 20:10:31
Volgens mij krijg je dat niet op een import Porsche....  Zeker niet op een exemplaar met een verleden als deze....  Maakt verder niet uit trouwens.  Waarom stop je het ding trouwens niet bij Michel in onderhoud i.p.v. die wouse dealers?
Import maakt niet uit. Het is zelfs zo dat de approved gewoon gehandhaafd blijft als het er op zit mits je de auto hebt gekocht bij een buitenlandse dealer. Je sluit het eigenlijk ook niet met Porsche af, maar met hun verzekeringsmaatschappij.

De garantie is ook overdraagbaar tussen particulieren, maar vervalt als er een handelaar tussenkomt.

twani

Quote from: Teejoo on March 21, 2018, 20:39:11
Import maakt niet uit. Het is zelfs zo dat de approved gewoon gehandhaafd blijft als het er op zit mits je de auto hebt gekocht bij een buitenlandse dealer. Je sluit het eigenlijk ook niet met Porsche af, maar met hun verzekeringsmaatschappij.

De garantie is ook overdraagbaar tussen particulieren, maar vervalt als er een handelaar tussenkomt.

Ah oké, jij kunt t weten :). Mijn 964 is sowieso overal te oud voor :tounge2:

Mr.M

Quote from: addesmo on March 21, 2018, 19:43:55
Het hele leven is een grote illusie. Wij zweven hier met z'n allen op een bolletje door een immmens heelal ;D  enjoy the show en laat je foppen :worship:
AMEN.     Je wordt uiteindelijk toch gefopt ..   dan maar van genieten. ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Teejoo

Quote from: twani on March 22, 2018, 07:11:09
Ah oké, jij kunt t weten :). Mijn 964 is sowieso overal te oud voor :tounge2:
Jij krijgt tenminste classic tarief :-)

Mr.M

#15661
Quote from: Teejoo on March 22, 2018, 19:52:53
Jij krijgt tenminste classic tarief :-)
Idd. En wij maar afschrijven! Lol .



Ps. Teejoo, welke 911 heb jij eigenlijk?


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15662
Quote from: Teejoo on March 21, 2018, 20:39:11
Import maakt niet uit. Het is zelfs zo dat de approved gewoon gehandhaafd blijft als het er op zit mits je de auto hebt gekocht bij een buitenlandse dealer. Je sluit het eigenlijk ook niet met Porsche af, maar met hun verzekeringsmaatschappij.

De garantie is ook overdraagbaar tussen particulieren, maar vervalt als er een handelaar tussenkomt.

Kijk een kenner. ;).

Ik wist niet dat Porsche approved via een verzekeringsmaatschappij ging!  Ik dacht dat het van Porsche Zelf was.

Vind jij het waard om 1700 (garantie)+ 250 (keuringkosten ) per jaar te betalen voor  Garantie op een auto met 36k km erop?


Daarnaast komt er nogeens bij .... De velen malen hogere  kosten van verplichte  "DEALER ONDERHOUD" ipv onderhoud bij Porsche specialist zoals Auto-Resto Nijmegen of vd Gugten Bodengraven.

Ik ben zwaar in de twijfel om wel / niet dit porsche approved garantie te doen...

Wat denk jij?


**UNDER CONSTRUCTION**

twani

#15663
Quote from: maz on March 23, 2018, 00:04:36
Kijk een kenner. ;).

Ik wist niet dat Porsche approved via een verzekeringsmaatschappij ging!  Ik dacht dat het van Porsche Zelf was.

Vind jij het waard om 1700 (garantie)+ 250 (keuringkosten ) per jaar te betalen voor  Garantie op een auto met 36k km erop?


Daarnaast komt er nogeens bij .... De velen malen hogere  kosten van verplichte  "DEALER ONDERHOUD" ipv onderhoud bij Porsche specialist zoals Auto-Resto Nijmegen of vd Gugten Bodengraven.

Ik ben zwaar in de twijfel om wel / niet dit porsche approved garantie te doen...

Wat denk jij?

Als je de welbekende plof gaat meemaken zeur je niet meer over die paar ruggen approved premie :D

Nochtans zou ík m bij Michel laten doen ;)

Overigens heb je nú een 911 met serieus anders opgebouwde motoren dan de eerder zo gevreesde plofexemplaren.   Zou kunnen dat ze de problemen nu écht voor elkaar hebben. Moet zeggen dat de Porscheklanten dat na al die jaren ook wel eens een keer verdienen.

Ook een hoogvermogend blok moet bij goede behandeling en onderhoud gewoon probleemloos minimaal 250000km draaien. 

Er waren hele series 3,8-en die de 50000km niet haalden.....


Teejoo

#15664
Quote from: maz on March 23, 2018, 00:04:36
Kijk een kenner. ;).

Ik wist niet dat Porsche approved via een verzekeringsmaatschappij ging!  Ik dacht dat het van Porsche Zelf was.

Vind jij het waard om 1700 (garantie)+ 250 (keuringkosten ) per jaar te betalen voor  Garantie op een auto met 36k km erop?


Daarnaast komt er nogeens bij .... De velen malen hogere  kosten van verplichte  "DEALER ONDERHOUD" ipv onderhoud bij Porsche specialist zoals Auto-Resto Nijmegen of vd Gugten Bodengraven.

Ik ben zwaar in de twijfel om wel / niet dit porsche approved garantie te doen...

Wat denk jij?
Ik zou het altijd doen! Wat dat betreft ben ik niet zo impressed van de Porsche kwaliteit. Rijden is geweldig, maar er is geregeld wel wat aan en dan loop je leeg als je geen garantie hebt. Ik heb er nu 3 gehad (2x Cayenne en een Panamera), en ik heb al van alles gehad (PDK vervangen, lekkend motorblok, koelvloeistof, airco, en bij de huidige Cayenne ruitenwisserpomp. En dan nog wat klein gedoe. Ik koop ze meestal met ongeveer 50.000 op de klok.

Los daarvan vind ik de tarieven van de dealer nog gaan. Je moet alleen niet zaken als banden laten vervangen. Ook neem ik mijn eigen olie mee. Maar met een goede specialist kun je ongetwijfeld nog het nodige winnen. Het gaat er ook om hoe de dealer met dingen omgaat. Ook die kan gewoon netjes en zo kosteneffectief meedenken en redeneren.

Ik zou alleen idd even checken of je bij approved het onderhoud moet doen bij de dealer. Dat vraag ik me af of dat eigenlijk wel mag, maar heb het wel altijd gedacht. Check ook eens het Duitse Porsche forum PFF. Daar vind je echt alles antwoorden.
Met jouw 911 ben ik niet meer zo bang zoals Twani al aangeeft. Die motoren zijn gewoon heel anders en niet te vergelijke qua degelijkheid.

Ik heb dus geen 911, maar wel vaker en soms voor meerdere dagen ongeveer ale Porsche modellen gereden, behalve de extremere versies zoals de GT's.  Ervaring zat dus  8). Mij favoriet qua sportmodellen is qua looks overigens de 911 huidige generaties, maar qua rijden denk ik toch de 718, al dan niet de open variant. Dat ding rijdt echt super. Maar voor eigen dagelijks gebruik absoluut de Cayenne, waarbij de Panamera eigenlijk het mooiste is. Alleen is de kofferbak te klein voor onze reizen.

Teejoo

Het is trouwens een polis met Allianz.

Mr.M

#15666
Quote from: twani on March 23, 2018, 07:16:42
Als je de welbekende plof gaat meemaken zeur je niet meer over die paar ruggen approved premie :D

Nochtans zou ík m bij Michel laten doen ;)

Overigens heb je nú een 911 met serieus anders opgebouwde motoren dan de eerder zo gevreesde plofexemplaren.   Zou kunnen dat ze de problemen nu écht voor elkaar hebben. Moet zeggen dat de Porscheklanten dat na al die jaren ook wel eens een keer verdienen.

Ook een hoogvermogend blok moet bij goede behandeling en onderhoud gewoon probleemloos minimaal 250000km draaien. 

Er waren hele series 3,8-en die de 50000km niet haalden.....

Dat is ook het punt , de nieuwe motoren zijn geen plofmotoren. .

Enige waar ik evt voor vrees is de PDK. die kost 15k als het stuk gaat maar dat gebeurt zelden.

Voor de rest , .....  met 2000 euro per jaar kan je best veel onderhoud plegen aan je auto.

De oude 3.8 blok was een " probleem " blok ,  vandaar ook dat ik voor  de 3.6 blok had gekozen en dan de RESTO modificatie van IMSen koeling.

De nieuwe 991 blok heeft geen last van de oude kinderziektes en is best betrouwbaar.

Maargoed  , het blijft een auto met vele delen en er kan altijd wat stuk gaan , zolang het geen motor of bak is , kan je best wat besparen als je de 2000 euro garantie in eigen zak steek voor het " geval"...
De witte 911 997 heeft 150k gelopen en rijdt nog  perfect!!!

De nieuwe 911 991 4s van me heeft maar 35k gelopen , daar verwacht ik veel meer comfort...  en hij is met 400 pk iets krachtiger dan de huidige 325 pk...




Quote from: Teejoo on March 23, 2018, 09:39:19
Ik zou het altijd doen! Wat dat betreft ben ik niet zo impressed van de Porsche kwaliteit. Rijden is geweldig, maar er is geregeld wel wat aan en dan loop je leeg als je geen garantie hebt. Ik heb er nu 3 gehad (2x Cayenne en een Panamera), en ik heb al van alles gehad (PDK vervangen, lekkend motorblok, koelvloeistof, airco, en bij de huidige Cayenne ruitenwisserpomp. En dan nog wat klein gedoe. Ik koop ze meestal met ongeveer 50.000 op de klok.

Los daarvan vind ik de tarieven van de dealer nog gaan. Je moet alleen niet zaken als banden laten vervangen. Ook neem ik mijn eigen olie mee. Maar met een goede specialist kun je ongetwijfeld nog het nodige winnen. Het gaat er ook om hoe de dealer met dingen omgaat. Ook die kan gewoon netjes en zo kosteneffectief meedenken en redeneren.

Ik zou alleen idd even checken of je bij approved het onderhoud moet doen bij de dealer. Dat vraag ik me af of dat eigenlijk wel mag, maar heb het wel altijd gedacht. Check ook eens het Duitse Porsche forum PFF. Daar vind je echt alles antwoorden.
Met jouw 911 ben ik niet meer zo bang zoals Twani al aangeeft. Die motoren zijn gewoon heel anders en niet te vergelijke qua degelijkheid.

Ik heb dus geen 911, maar wel vaker en soms voor meerdere dagen ongeveer ale Porsche modellen gereden, behalve de extremere versies zoals de GT's.  Ervaring zat dus  8). Mij favoriet qua sportmodellen is qua looks overigens de 911 huidige generaties, maar qua rijden denk ik toch de 718, al dan niet de open variant. Dat ding rijdt echt super. Maar voor eigen dagelijks gebruik absoluut de Cayenne, waarbij de Panamera eigenlijk het mooiste is. Alleen is de kofferbak te klein voor onze reizen.

Hoi teejoo


Met Bak problemen loop je idd stuk als je geen garantie hebt .
In jouw geval zeer zeker die 2k investering per jaar waard als je zegt dat je al 3x naar de dealer ben geweest met problemen.

Voor mij was het de afweging: 2k per jaar weggeven aan garantie of die 2k zelf aan de kant schuiven per jaar voor het geval....

Als ik het zo hoor van jouw dan is de PORSCHE Approved garantie een "redder" geweest en zeker die 2k waard....


Ik ga maar eens rondvragen , kijken hoe en wat.

Loopt wel op zo de kostenplaatje jaarlijks....

2.0 k garantie 
2.5 k verzekering.
3.5 k onderhoudt
7.5 k  benzine (bij dagelijks gebruik).
1k belasting


Je voelt  de kosten niet zo omdat je alles in delen betaal over het hele jaar ,  maar het Gaat hard zo als je naar eindplaatje kijkt....



Ps de 718 is een serieus sport auto. Mooie midmotor en prachtig in balans....  zou het absoluut niet erg vinden om er een op de oprit te hebben.lol :)
**UNDER CONSTRUCTION**

Thanatos

Een setje Magico bij het grofvuil elk jaar als ik het zo lees  :D

Ik zou gaan fietsen naar het werk  O0 :devil:

clockwork

En dan mis ik de afschrijving nog... ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

skyfox

Maz, gezien je toch redelijk vlot van auto wisselt (lekker doen hoor, superleuk hobby!), waar zou je dan die verzekering nog voor nemen. Je zal vast binnen een jaar of twee naar een turbo upgraden, denk ik? Kan je die 2k beter daarvoor opzij zetten. Just a thought :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Thanatos

Ik zou om die reden wel die verzekering nemen. Het is nog een relatief onbekende auto voor Maz. Je weet nooit of het een maandagmorgen model is.. Er gaat op youtube ook een filmpje rond van een vrij nieuwe 911 waarbij het vroeg kerstmis was gezien alle lampjes die aangingen..

Een auto met een dergelijke toelating voor deze verzekering zal makkelijker te verkopen / hogere restwaarde kennen dan een zonder.

Op het totaal plaatje is die €2000,- maar een druppel en kan je veel schelen bij onverwachte pannen.

Flimpje waar ik op doelde : https://youtu.be/-eXUnZrykDY

Mr.M

#15671
Quote from: Thanatos on March 24, 2018, 19:12:42
Een setje Magico bij het grofvuil elk jaar als ik het zo lees  :D

Ik zou gaan fietsen naar het werk  O0 [emoji317]
Yup... having fun is expensive Johnnie... ;).

Tis dat ik nog geen kinderen heb , anders had ik iets voorzichtiger geld "verspild" lol...

Quote from: clockwork on March 24, 2018, 19:27:13
En dan mis ik de afschrijving nog... ;D
Die was ik idd vergeten...  dat kan ook hard gaan als je een vrij jong autootje hebt.
Quote from: skyfox on March 24, 2018, 19:51:08
Maz, gezien je toch redelijk vlot van auto wisselt (lekker doen hoor, superleuk hobby!), waar zou je dan die verzekering nog voor nemen. Je zal vast binnen een jaar of twee naar een turbo upgraden, denk ik? Kan je die 2k beter daarvoor opzij zetten. Just a thought :)
Dat was ook mijn gedachten... dat geld zelf apart zetten voor het geval.

Ik denk dat ik deze 4s een jaartje of 3 gaat houden.
Denk dat ik er een klein 50k km mee gaat maken en ergens bij 85 k km gaat verkopen.

Dan krijg je nog redelijk goed geld voor terug als je onder de 100k zit met de kilometers.

Quote from: Thanatos on March 24, 2018, 20:06:35
Ik zou om die reden wel die verzekering nemen. Het is nog een relatief onbekende auto voor Maz. Je weet nooit of het een maandagmorgen model is.. Er gaat op youtube ook een filmpje rond van een vrij nieuwe 911 waarbij het vroeg kerstmis was gezien alle lampjes die aangingen..

Een auto met een dergelijke toelating voor deze verzekering zal makkelijker te verkopen / hogere restwaarde kennen dan een zonder.

Op het totaal plaatje is die €2000,- maar een druppel en kan je veel schelen bij onverwachte pannen.

Flimpje waar ik op doelde : https://youtu.be/-eXUnZrykDY
Die gozer heeft echt pech!!! Pffff.


Voor de verkoop is het zeker een meerwaarde . Het maakt verkoop in ieder geval makkelijker.

Ik weet het nig niet John... twijfel twijfel...

Deze auto heeft zich al bewezen de eerste 36k km dus een maandagochtend Porschke is ze niet...



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#15672
Quote from: Thanatos on March 24, 2018, 19:12:42
Een setje Magico bij het grofvuil elk jaar als ik het zo lees  :D

Ik zou gaan fietsen naar het werk  O0 [emoji317]
Yup... having fun is expensive Johnnie... ;).

Tis dat ik nog geen kinderen heb , anders had ik iets voorzichtiger geld "verspild" lol...

Quote from: clockwork on March 24, 2018, 19:27:13
En dan mis ik de afschrijving nog... ;D
Die was ik idd vergeten...  dat kan ook hard gaan als je een vrij jong autootje hebt.
Quote from: skyfox on March 24, 2018, 19:51:08
Maz, gezien je toch redelijk vlot van auto wisselt (lekker doen hoor, superleuk hobby!), waar zou je dan die verzekering nog voor nemen. Je zal vast binnen een jaar of twee naar een turbo upgraden, denk ik? Kan je die 2k beter daarvoor opzij zetten. Just a thought :)
Dat was ook mijn gedachten... dat geld zelf apart zetten voor het geval en hopen dat het goed gaat en geld besparen . Ik ben van plan deze auto tot +- 85k km te houden. Da's een klein 50k km, +- 3 jaar en dan upgraden naar iets sneller. Als je onder de ton blijft met deze auto dan krijgen je nog redelijk goed restwaarde voor terug. .
Quote from: Thanatos on March 24, 2018, 20:06:35
Ik zou om die reden wel die verzekering nemen. Het is nog een relatief onbekende auto voor Maz. Je weet nooit of het een maandagmorgen model is.. Er gaat op youtube ook een filmpje rond van een vrij nieuwe 911 waarbij het vroeg kerstmis was gezien alle lampjes die aangingen..

Een auto met een dergelijke toelating voor deze verzekering zal makkelijker te verkopen / hogere restwaarde kennen dan een zonder.

Op het totaal plaatje is die €2000,- maar een druppel en kan je veel schelen bij onverwachte pannen.

Flimpje waar ik op doelde : https://youtu.be/-eXUnZrykDY
Die gozer heeft echt pech!!! Pffff.


Voor de verkoop is het zeker een meerwaarde . Het maakt verkoop in ieder geval makkelijker.

Ik weet het npg niet John... twijfel twijfel...

Deze auto heeft zich al "bewezen" in de eerste 36k km  die hij heeft gemaakt, dus een maandagochtend Porschke is ze niet hoop ik.

**UNDER CONSTRUCTION**

Roksan

Leuke verassingen in petto voor ons of gebeurd er niets meer aan het Maz front?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Mr.M

Quote from: Roksan on April 10, 2018, 19:36:32
Leuke verassingen in petto voor ons of gebeurd er niets meer aan het Maz front?
Vooruit .... tis alsof jullie het ruiken...


Weer een mooi en zeldzaam apparaat in huizen maz...


MARANTZ CD 12 / DAC 12 combo om mijn  "vintage" set bestaande uit zeldzame audio spul aan te vullen. ;)

Ik heb het Letterlijk net binnen gesjouwd ....

Drukke dag vandaag, lekker met scruutinizer op pad geweest om een en ander te bekijken en kopen en mijn Porschke een beurt te geven.

Al bij al een hele gezellige dag met een mooie aanwinst. .



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**