aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Mr.M

#14400
Quote from: solitaire on October 27, 2017, 18:28:47
kan ik mijn bestelling aan jou doorgeven Maz ?



soli

Lol Soli.

Voorlopig zit ik klem en kan  me eigen bestelling niet eens doorzetten. Lol. Maz heeft genoeg wensen en bestellngen in gedachten alleen het geld niet om ze door te zetten. Lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

Contour


solitaire

'k zit ook te wachten
en  w a c h t e n
e n    w  a  c  h  t  e  n
;)




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Mr.M

Maz is weer goed bezig.. Niet verwacht maar deze monitors zijn groootttttt. En even eerste indruk was echt wauwwww voordat ik hem meenam.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

Wow Maz congrats maar niet alleen de speakers zijn groot [emoji16][emoji16] staan paar grote jongens nog achter [emoji41][emoji41]

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Contour

Die zijn echt fantastisch mooi, dit gaat echt perfect klinken denk ik...

solitaire

It's not the size that counts, it's how you use it.


Mooi is 't wel :clapping: Ben benieuwd hoe je ze aan de praat krijgt (afgezien van de kabels erin douwen :D)


gefeliciteerd Maz :headbanging:





soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Mr.M

Ben thuis en kijk hoe groot ze zijn.   


Ik heb nog een verrassing maar dat laat ik even achterwegen.
Dit wordt een Dikke set. Want ik heb een paar mooie Monoblokken singel ended op het oog.   

Ik wordt al gelukkig als ik aan denk.


Kharma Mini Exquisites naast de
Magico "MINI " Exquisite". Lol.


De magico is alles behalve mini. En zoooo mooi in het echt. 100x mooier dan foto.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Contour

Echt super om te zien! Ga je ze straks aansluiten?

bmateijsen

Daar heb ik laatst nog naar geluisterd toen ik bij Toni was... Wist niet dat hij ze weg ging doen ;).

felix01

Quote from: maz on October 28, 2017, 19:55:16
Ben thuis en kijk hoe groot ze zijn.   


Ik heb nog een verrassing maar dat laat ik even achterwegen.
Dit wordt een Dikke set. Want ik heb een paar mooie Monoblokken singel ended op het oog.   

Ik wordt al gelukkig als ik aan denk.


Kharma Mini Exquisites naast de
Magico "MINI " Exquisite". Lol.


De magico is alles behalve mini. En zoooo mooi in het echt. 100x mooier dan foto.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

ben benieuwd naar jouw bevindingen. :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,

blue-eyes

Het zijn inderdaad erg mooie speakers om te zien!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

solitaire

Het zijn idd. flinke jongens om te zien :wacko:

Typisch van die speakers die je wel eens wilt horen als ze éénmaal aan het zingen zijn gebracht.

luisterse, Maz !



soli


Hinterm Horizont geht's weiter.

Paul Demo

Geweldige speakers die Magico's, nog echt hout, nu is het Aluminium


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mr.M

Quote from: Contour on October 28, 2017, 19:57:23
Echt super om te zien! Ga je ze straks aansluiten?
Ga ze zometeen aansluiten, eerst de VIVIDS  aan de kant schuiven. ;).
Quote from: bmateijsen on October 28, 2017, 20:16:18
Daar heb ik laatst nog naar geluisterd toen ik bij Toni was... Wist niet dat hij ze weg ging doen ;).
Dit wilde hij ook niet wegdoen (al 2 jaar niet) maargoed , aanhoudend wind ,  doorzettingsvermogen en een handje vol Cash doet meer kietelen dan je zou denken. Lol. Zonder dolle , hij wilde ze ook niet wegdoen. En na velen malen vragen vragen en vragen ging die eindelijk over nadenken.
En met mijn verjaardag belde hij me dat hij het me wel "gunt" zulke mooie speakers en ik mocht ze ophalen.

Dit komt uit zijn" prive collectie "  en het waren zijn troetel kindjes.

Volgens hem een van de mooiste speakers... ;).
Quote from: felix01 on October 28, 2017, 20:20:35
ben benieuwd naar jouw bevindingen. :colgate:
Ik ook felix...  heb ze nu naast een setje VIVIDS staan dus dat wordt een mooie vergekijking.
Quote from: solitaire on October 28, 2017, 20:53:47
Het zijn idd. flinke jongens om te zien :wacko:

Typisch van die speakers die je wel eens wilt horen als ze éénmaal aan het zingen zijn gebracht.

luisterse, Maz !



soli
Als je de kans krijgt om er een te vinden en beluisteren zeer zeker de moeite waard.
Quote from: Paul Demo on October 28, 2017, 21:17:14
Geweldige speakers die Magico's, nog echt hout, nu is het Aluminium


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dit zijn de echte waar magico mee op de kaart is gezet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#14416
Ze staan opgesteld.  En wauwww wauww wauwww wat zijn ze mooi.

Er straalt een bepaald rust en autoritair gezag uit deze speakers dat je moeilijk kan zien op foto.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Richi

En, wat valt je het meest op als je ze vergelijkt met je Kharma's? Kan je de verschillen en overeenkomsten beschrijven?
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Mr.M

Quote from: Richi on October 28, 2017, 22:50:27
En, wat valt je het meest op als je ze vergelijkt met je Kharma's? Kan je de verschillen en overeenkomsten beschrijven?
Heb ze net neergezet en heb nog niet echt naar geluosterd. Ben ze nu net aan "goed" plaatsen.
Maar de eerste tonen vloeien er wel al uit en dit beloofd heeeeeel wat....

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Mr.M

Fotoooo

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Richi on October 28, 2017, 22:56:04
Mooi, have fun!
Dat gaat zeker lukken.... ik kan je nu al melden dat dit een heel ander speaker is dan dat ik had gedacht/verwacht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

FWK

Quote from: maz on October 28, 2017, 23:11:47
Dat gaat zeker lukken.... ik kan je nu al melden dat dit een heel ander speaker is dan dat ik had gedacht/verwacht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ben dan wel benieuwd of de verwachting positief of negatief uitpakt, ze zijn overigens wel heel erg mooi om te zien, op de foto's uiteraard. Voor monitoren erg groot ;)
Arcam SR 250- Arcam PA240 eindversterker - Arcam DV137 - Dynaudio Contour 1.4s le- REL t5i subwoofer - Linn Akurate ds - Ocos - Audioquest en Grimm bekabeling-QNAP NAS

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Mr.M

Quote from: FWK on October 28, 2017, 23:18:19
Ben dan wel benieuwd of de verwachting positief of negatief uitpakt, ze zijn overigens wel heel erg mooi om te zien, op de foto's uiteraard. Voor monitoren erg groot ;)
De kharmas Exquisites minis waren tot nu mijn Referentie speakers.

De hoge tonen uit de diamant tweeter  icm de  midtonen uit de Kharma Mini maakt hem heel bijzonder.
Voor mijn kamer was de koppeling met laag helaas niet optimaal waardoor je redelijk versmering krijgt in laag . Vooral bij wat Bass heavy muziek.

Dat was de enige minpunt van de combinatie Mini Exquisites /kamer.

Ik ben benieuwd of de Magico zodanig beter met de kamer koppelt en de zelfde voldoening kan geven in hoog en mid zoals de Kharma Mini dat doet.

Als de mid /hoog van de magico en muzikaliteit de Kharma Mini kan evenaren  zonder de Minpunten van de kamer akoestiek aan te spreken dan ben ik een blij mens en mogen ze blijven.

Hoop dat dit een beetje de best of both worlds is. En dan ben ik gesetteld met een mooie speaker die het goed doet in mijn vrij klein dedicated room.

Dan ga ik verder opzoek naar een MOOIE SET Amp in de zelfde Niveau.

IK WIL JE WEL VERKLAPPEN , DIT speelt nu in de eerste uur ver boven mij  verwachting.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**