aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

patsijb

kvin t niet de mooiste TT maar ok de volgende stap is waarschijnlijk de kronos
dies wel mooier haha
maar iig veel plezier ermee

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

skyfox

Maz, ga voor de 911 cabrio. Je houdt van open rijden, dus een 911 cabrio is dan wel het summum. En twee auto's is dan ook niet handig, gezien beide plezierauto's zijn. Ben benieuwd naar je keuze!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

ducman748

Wat voor elementje hangt er nu in?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


blue-eyes

Quote from: skyfox on June 30, 2017, 08:59:07
Maz, ga voor de 911 cabrio. Je houdt van open rijden, dus een 911 cabrio is dan wel het summum. En twee auto's is dan ook niet handig, gezien beide plezierauto's zijn. Ben benieuwd naar je keuze!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

+1

Of je moet een grote emo waarde aan de Benz hebben :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

i2Paq

Wat een prachtige speler is dat!

Veel mooier dan al die patserige booreilanden bij elkaar!

De eigenlijke eenvoud van het uiterlijk, jammer van die hele toren er onder maar swa!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

genesis

#13731
Hou er rekening mee dat 380 pk (te) krap bemeten is voor een sport auto, ik neem aan dat je (nog) geen echte 'bochten ridder', danwel een circuit man ben, dus om het potentieel te benutten die de Porsche heeft vraagt dat nogal wat stuurmanskunst.

Dus zal de beleving grotendeels aankomen op 'recht uit acceleraties', dan word je met enige regelmaat de oren gewassen door getunede "Golfjes" en soort gelijk. Heb je daar geen problem mee, dan heb je aan de Porsches die je op het oog hebt voldoende.

Indien niet dan zal je het moeten zoeken in sport auto's met een vermogen van boven de 500 pk en dan nog moet je niet te zwaar zijn. (+1600 kg)

Mijn eigen ervaring is dat een Porsche met 420 pk niet sneller is dan mijn auto (100 - 200) en een BMW met 500 pk idem ditto (is te zwaar).

just my 2 cents..

Genesis
Carpe Diem

blue-eyes

Quote from: genesis on June 30, 2017, 10:10:06
Hou er rekening mee dat 380 pk (te) krap bemeten is voor een sport auto, ik neem aan dat je (nog) geen echte 'bochten ridder', danwel een circuit man ben, dus om het potentieel te benutten die de Porsche heeft vraagt dat nogal wat stuurmanskunst.

Dus zal de beleving grotendeels aankomen op 'recht uit acceleraties', dan word je met enige regelmaat de oren gewassen door getunede "Golfjes" en sort gelijk. Heb je daar geen problem mee, dan heb je aan de Porsches die je op het oog hebt voldoende.

Indien niet dan zal je het moeten zoeken in sport auto's met een vermogen van boven de 500 pk en dan nog moet je niet te zwaar zijn. (+1600 kg)

Mijn Eigen ervaring is dat een Porsche met 420 pk niet sneller is dan mijn auto (100 - 200) en een BMW met 500 pk iedem ditto (is te zwaar).

just my 2 cents..

Genesis

In geval van zwaar getunede BMW 335D kan ik dat beamen. Er rijdt in Lelystad een gefrustreerde Porsche rijder rond die sprintjes niet kon winnen, en zeker niet rijdende sprintjes :D

Zo gaaf die gezichten ;)

Maar idd, zoals Genesis zegt. In de bochten was ik nergens.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Maz staat er ook een GT-RS of een Turbo? Want dat zijn de 'echte'! O0

Genesis
Carpe Diem

blue-eyes

Mensen die vandaag een bril moeten hebben.......... moeten maar even wachten :D

Go Maz!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Marco66

Zou de benz verkopen en gelijk een 911 naar het zin kopen!
Succes Maz.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Mr.M

330 op de teller.!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

botsen

Quote from: genesis on June 30, 2017, 10:10:06
Hou er rekening mee dat 380 pk (te) krap bemeten is voor een sport auto, ik neem aan dat je (nog) geen echte 'bochten ridder', danwel een circuit man ben, dus om het potentieel te benutten die de Porsche heeft vraagt dat nogal wat stuurmanskunst.

Dus zal de beleving grotendeels aankomen op 'recht uit acceleraties', dan word je met enige regelmaat de oren gewassen door getunede "Golfjes" en soort gelijk. Heb je daar geen problem mee, dan heb je aan de Porsches die je op het oog hebt voldoende.

Indien niet dan zal je het moeten zoeken in sport auto's met een vermogen van boven de 500 pk en dan nog moet je niet te zwaar zijn. (+1600 kg)

Mijn eigen ervaring is dat een Porsche met 420 pk niet sneller is dan mijn auto (100 - 200) en een BMW met 500 pk idem ditto (is te zwaar).

just my 2 cents..

Genesis

maar jij hebt een heel snelle auto Genesis.
Volgens mij is een 911 met 380 pk gewoon heel gaaf en geen schande om in de rechte lijn soms weggereden te worden.
En met de tijd kan Maz zich bekwamen in het betere bochtenwerk; dat is toch waar een 911 eigenlijk voor is?

Mr.M

Hij rijdt wel vet zeg. Nieuwe motor en een jaar garantie van Auto resto.! Wat wil ik nog meer !!

Cabrio gewoon lekker ernaast op de oprit! Droom die waar komt!

Even onderhandelen ....


**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Quote from: maz on June 30, 2017, 11:09:45
330 op de teller.!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Tssh op de mijne staat ook 320 maar dat haaltie niet. :D

Genesis
Carpe Diem

genesis

Quote from: botsen on June 30, 2017, 11:10:13
maar jij hebt een heel snelle auto Genesis.
Volgens mij is een 911 met 380 pk gewoon heel gaaf en geen schande om in de rechte lijn soms weggereden te worden.
En met de tijd kan Maz zich bekwamen in het betere bochtenwerk; dat is toch waar een 911 eigenlijk voor is?

Valt wel mee hoor, alleen de combinatie van het vermogen en het lage gewicht in zijn debet. Echt snelle auto hebben meer dan 500 pk en wegen (ruim) onder de 1500 kg, of hebben gewoon een surplus aan vermogen +650pk.

Genesis
Carpe Diem

skyfox

Wat een gave plek daar zeg! Jammer dat je niet voor de 911 cabrio gaat, hoop dat je daar geen spijt van krijgt. Nu toch dubbele laten, terwijl je maar in een auto tegelijk kan rijden. Maar goed, in huize Maz kan natuurlijk alles anderen :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

blue-eyes

Quote from: genesis on June 30, 2017, 11:31:34
Valt wel mee hoor, alleen de combinatie van het vermogen en het lage gewicht in zijn debet. Echt snelle auto hebben meer dan 500 pk en wegen (ruim) onder de 1500 kg, of hebben gewoon een surplus aan vermogen +650pk.

Genesis

Zolang je het ultieme niet hebt kan je dat blijven zeggen (generiek opgemerkt).
Het niet hebben van het ultieme betekent niet dat het in dit geval niet snel is, niet goed stuurt, niet goed noem maar op.


In vergelijk met een reguliere wagen is deze Porsche een waanzinnige sportwagen wat alles beter en sneller doet! En nogmaals, zie de Star Wars film uitspraak: there is always a bigger fish!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

twani

Quote from: maz on June 30, 2017, 11:24:04
Hij rijdt wel vet zeg. Nieuwe motor en een jaar garantie van Auto resto.! Wat wil ik nog meer !!

Cabrio gewoon lekker ernaast op de oprit! Droom die waar komt!

Even onderhandelen ....




Dat is er een met een "Klappenauspuff". Heerlijk :)

Mr.M

Quote from: Sirius666 on June 29, 2017, 10:57:48
Lol. Van een brakke R8 naar een Porsche? Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger hier.
Ongeloofwaardig maar WAAR. PORSCHE staat om 18.00 uur bij maz op de oprit naast de SL 500.

Heb hem bekeken en gereden en Gekocht.



Porsche staat  nu op de Brug en de laatste AUTO RESTO modificaties worden aan gedaan en vanmiddag is maz de eigenaar hiervan.

Dus de deal is ROND.

Grote beurt krijgt hij en volledig jaar Garantie van Auto resto Nymegen.

Nederlandse auto ,vol optie en volledig dealer onderhouden.

Een correct en "goed" onderhouden Nederlands geleverde Porsche 911.





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

ducman748

Gefeliciteerd Maz

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


genesis

Gefeliciteerd en veel mooi weer en rijplezier toegewenst. O0 En nu niet gaan up-graden zoals met je audio he'. ;D

Genesis
Carpe Diem

twani

Quote from: maz on June 30, 2017, 12:30:08
Ongeloofwaardig maar WAAR. PORSCHE staat om 18.00 uur bij maz op de oprit naast de SL 500.

Heb hem bekeken en gereden en Gekocht.



Porsche staat  nu op de Brug en de laatste AUTO RESTO modificaties worden aan gedaan en vanmiddag is maz de eigenaar hiervan.

Dus de deal is ROND.

Grote beurt krijgt hij en volledig jaar Garantie van Auto resto Nymegen.

Nederlandse auto ,vol optie en volledig dealer onderhouden.

Een correct en "goed" onderhouden Nederlands geleverde Porsche 911.





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Zelfs ík kan nu niets meer vinden om commentaar te geven :D

Gefeliciteerd mede 911 bezitter :pompom:

twani

#13749
Quote from: genesis on June 30, 2017, 10:10:06
Hou er rekening mee dat 380 pk (te) krap bemeten is voor een sport auto, ik neem aan dat je (nog) geen echte 'bochten ridder', danwel een circuit man ben, dus om het potentieel te benutten die de Porsche heeft vraagt dat nogal wat stuurmanskunst.

Dus zal de beleving grotendeels aankomen op 'recht uit acceleraties', dan word je met enige regelmaat de oren gewassen door getunede "Golfjes" en soort gelijk. Heb je daar geen problem mee, dan heb je aan de Porsches die je op het oog hebt voldoende.

Indien niet dan zal je het moeten zoeken in sport auto's met een vermogen van boven de 500 pk en dan nog moet je niet te zwaar zijn. (+1600 kg)

Mijn eigen ervaring is dat een Porsche met 420 pk niet sneller is dan mijn auto (100 - 200) en een BMW met 500 pk idem ditto (is te zwaar).

just my 2 cents..

Genesis

Zo'n ding heeft overigens bij lange na geen 380pk.  3,6 is standaard 320pk....

En dat is in een 911 prima om lekker te rijden..