aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Maikel_audionerd

Quote from: chansig on May 20, 2017, 10:16:24
Iemand ook benieuwd hoe Raphie gereageerd zou hebben ? Ik wel.

Gr. Hans
Ik niet!
Vind t een prachtige actie van Maz, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg  :P
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Xander32

Wanneer het stuur glad gaat worden, zal het rijden in de Benz er niet op vooruit gaan.

Quote from: chansig on May 20, 2017, 10:22:44
Gaat de Benz er beter door rijden dan ? Dan is het voor 90 euro een prima actie van Maz.

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Als autoliefhebber zeg ik maar niks... 

En een hele avond restylen op twee kleine k*t deukjes :blink:

Een half uur en €150 max. Alles méér is gepruts.

Sirius666

Nee joh, is een verticale deuk toch? Geen 2 puntjes.

Mr.M

#13304
Quote from: AudioEnZo on May 20, 2017, 01:31:52
Je moet er van houden uiteraard, maar er spelen in de jazzrock bekende namen in mee, zoals uiteraard Lee Ritenour zelf maar ook Harvey mason (drum), Anthony Jackson (bass) en bijvoorbeeld Chris Botti (trompet).
Maar hiervoor heb ik de dvd van phil Collins gedraaid, The last Farwel tour, ook kippevel, vooral True Colors in acapella, mijn meisje en ik zaten op de bank mee te zingen haha, daar gaat het uiteindelijk om, echt genieten van muziek!
Daar gaat het ook idd om. Genieten van muziek.
Quote from: Zweitse on May 20, 2017, 08:32:41
Gewoon even via Spotify luisteren naar de playlist van Lee Ritenour en je wil nooit meer ergens anders naar luisteren ;D ;D
Ga ik vanavond doen.
Quote from: Jumping Jack on May 20, 2017, 08:39:34
Het interieur van een dure benz overspuiten met verf van de action  :wacko:.
Jup. Met 2.99 action verf en lak.
Quote from: sultankat on May 20, 2017, 09:08:07
Da's het mooie van Action: heel veel overproductie daar voor een ongekend lage prijs. Ook gewone merkartikelen. Je kunt altijd nog elders gaan kijken, maar hier begin ik ook altijd.
Idd. Spectrum verf gebruikte ik 15 jaar terug ook voor spuiten van scooters. Alleen toen kocht ik ze bij een verfzaak voor 12 euro per flesje.

Nu heeft action ze voor 2.99! Snel drogend, hard, en goed kwaliteit.

http://www.spectrumverf.nl/
Quote from: i2Paq on May 20, 2017, 09:32:05
Hopelijk wel een goede primer en een blanke laklaag gebruikt?
Primer niet , want dat hoef ook niet. Ik spuit niet op kunststof. Maar over een bestaande laklaag.



Quote from: Xander32 on May 20, 2017, 09:42:43
... voor het leer van het stuur heb je hopelijk wel speciale leerverf gekozen. Zo hiet dan zal het dtuur binnen de korste keren daar super glad worden en/of de verf loslaten.

Ik heb alleen het leer op de pook geverfd. En dat kan gewoon met de spectrum verf.

Heb vaker leer geverfd met spuitbus en mits goedgedaan gaat is de hechting perfect.
Zo draag ik al 6 jaar een zelf gespoten riem en het verf zit er mooi op.


Stuur leer is niet meegespoten. Stuur is gedeeltevan leer en de gedeelte dik gelakt hout .

De gelakte hout heb ik zwart gemaakt. Dat beetje gladde van het lak valt behoorlijk mee. Het stuur was al dik gelkt. En het voelt heerlijk aan dat glad gelakte.

Quote from: brtram on May 20, 2017, 10:03:23
Je was zo blij en trots met de Audio Research versterker zonder modificaties.

En nu verpruts je het interieur van de Mercedes  :( :o :nowink:

Maz, je bent onnavolgbaar, maar dat wisten we al  ;D


Lol brtram.

De interieur is echt mooier geworden! Mits je over de 60 bent en van klassiek oud engels houtkleuren houdt  . ;).

Alles was voor mij mooier dan de lelijke hout kleur. Zelfs een zelfgeprutste zwart kleur. ;)

Aangezien de originele carbon interieur delen (5delen) inclusief stuur ruim 3500 euro kosten. Leek dit mij een veel goedkoper optie.

Lekker aan me benz prutsen met 2.99 spuitblikjes van Action.

Denk niet dat je gauw een tweede vindt die dat zou durven met zijn benz.lol.

Dat maakt de auto hobby ook leuk. Nu is deze benz mij nog meer lief. Ieder keer dat ik er in zit kijk ik naar de diamant zwarte delen en krijg er een breed glimlach van.

Vandaag nogeens de voorwiel en achterwielen voorzien van spoorverbreeders om de auto een iets breder look te geven en ook daar vonden ze de interieur kleur heel erg mooi.
Auto staat nu als een huis op de grond met de wielen die tot de rand van de wielkuip komen.

Nu zie je hoe breed de banden zijn met 295 breedte aan de achterkant.



Quote from: Contour on May 20, 2017, 10:19:15
Tsja, de een verft het stuur van zijn benz, de ander hangt een dekbed tussen 6K aan speakers!

:colgate: :colgate: :colgate:

Lol. Zo doet ieder zijn ding!
Quote from: chansig on May 20, 2017, 10:22:44
Gaat de Benz er beter door rijden dan ? Dan is het voor 90 euro een prima actie van Maz.

Gr. Hans
Jazeker. Want ik rij met een glimlach en veel beter gevoel zonder irritaties. ;).
Quote from: Maikel_audionerd on May 20, 2017, 10:41:11
Ik niet!
Vind t een prachtige actie van Maz, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg  [emoji14]
Tnx maikel.

Ik heb gewoon lekker gedaan wat ik wilde doen.

Mercedes ,Opel of een scooter maakt me niet uit.  Dit is voor mij ook hobbyen.

En ook hier geld , waarom teveel betalen als ik het misschien voor veel minder kan? Alleen je moet DURVEN je Benz interieur zelf te spuiten in de schuur!
Lol.

All zou ik het verprutsen voor mij kon het NIET LELIJKER dan het was.! :). Dus kon niet doorgaan hiermee.


Als iets mij irriteerd ga ik er wat aan doen.Maar dat wisten jullie al. En dat doe ik op de simpelst mogelijk manier. Echter was dit een "goed" doordacht plan met veel hoop op zegen.

Quote from: Xander32 on May 20, 2017, 11:08:21
Wanneer het stuur glad gaat worden, zal het rijden in de Benz er niet op vooruit gaan.
We gaan het meemaken. Maar dat betwijfel ik. Dat gladde lak heeft echt iets sjieks en het voelt super aan.

Af fabriek was de stuur ook zwaar gelakt. Ik heb het alleen een ander kleur gegeven. Lol.

Quote from: twani on May 20, 2017, 11:34:56
Als autoliefhebber zeg ik maar niks... 

En een hele avond restylen op twee kleine k*t deukjes :blink:

Een half uur en €150 max. Alles méér is gepruts.

Hoi Twani.

Het heeft idd lang geduurd maar dat komt ook doordat de Benz een ALUMINIUM body heeft en heel moeilijk was om bij de eerste deuk te komen omdat er een versteviging balk door de deur ging waar het deuk zat.

1 deuk was 3 cm in lengte  over een verhoging op de deur.
De grootste deuk was ruim 15cm hoog!

Dus het was niet even 2 butsje wegwerken.


Ik heb betaald 250 euro voor het verwijderen van die twee plekken. En ik ben er zeer blij mee . Want je ziet niets meer.

Kan zijn dat ik teveel heb betaald maar ik wilde dat het meteen gebeurde. En hij heeft het meteen gedaan voor me na 18.00 uur en Daar heb ik waardering voor en betaal graag iets extras voor. Sterker nog ik heb hem 300 gegeven voor de moeite om me uit me irritatie te helpen.

Wie speciale eisen heeft moet ook bereid zijn ervoor te betalen! Op zondags voeg ik ook 200% salaris.

Nu Heb ik weer hele dag met een heerlijke gevoel rond gereden in een deuk vrij en irritatie vrij auto. En dat is me veel meer waard dan de 300 wat ik kwijt ben geraakt. Nu was ik weer een dag blij ipv geïrriteerd om een deuk wat te verhelpen is.



Quote from: Sirius666 on May 20, 2017, 16:35:10
Nee joh, is een verticale deuk toch? Geen 2 puntjes.
Ruim 15 cm in verschillende lang aan een kant en 3 cm aan de andere kant op een niet vlakke deel maar verhoogd gedeelte.

Nu is die gemodificeerd naar maz zijn smaak.

Spoorverbreeders, check!
Interieur gespoten, check!
Deukjes weg , check!
Maz blij , check!
**UNDER CONSTRUCTION**

Kantuit

Je hebt ook je nummerplaat overspoten met Action-verf, merk ik.
Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

Mr.M

Quote from: Kantuit on May 20, 2017, 22:32:29
Je hebt ook je nummerplaat overspoten met Action-verf, merk ik.
Lol. Da's gedaan met de Samsung verf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

MauZ

Quote from: maz on May 20, 2017, 23:21:06
Lol. Da's gedaan met de Samsung verf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
OOH.. Zitten die tegenwoordig ook in de verf!! 😂😉

BTW... Nice ride.. 👌👌👍

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

Mr.M

#13308
Gister avond met de buurjongen zijn Porsche gaan racen om 03.00 uur s'nachts  en wat een verschil tussen mijn Mercedes en de Porsche! Die Porsche is met geen geweld van de grond te krijgen. Bizzar!

Waar mijn Mercedes in de bochten een beetje "onzeker " voelt gaat de Porsche als een rakket doorheen. En de remweg is zeker 30% korter.
Ook qua snelheid is de Porsche een stuk feller en pittiger met zijn 3.8 liter 381 pk.

Vergeleken met de Porsche is mijn Mercedes een "fast cruiser" en niet echt minder een Sport auto.
De Porsche is een echte " heerlij, sjiek, Racer".

Nu snap ik wat ze bedoelen met Porsche Rijden is leuk!

Ik wilde eerst de nieuwe boxter pdk kopen maar dit is ook een "Fun" auto om te rijden zeg.
Alleen jammer dat het geen Cabrio is.



**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: MauZ on May 21, 2017, 07:57:55
OOH.. Zitten die tegenwoordig ook in de verf!! 😂😉

BTW... Nice ride.. 👌👌👍

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk
Tnx Mauz , was er zeer blij mee tot ik vannacht met de buurjongen zijn Porsche ging Rijden. Lol.




Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

Porsche ... daar gaan Maz z'n euris  8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

blue-eyes

Moet je ook niet vergelijken Maz ;) Die Porsche is een sportwagen, de jouwe een auto met de looks van een sportwagen. Dat zijn twee verschillende zaken!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Maikel_audionerd

Quote from: Blue-Eyes on May 21, 2017, 11:32:06
Moet je ook niet vergelijken Maz ;) Die Porsche is een sportwagen, de jouwe een auto met de looks van een sportwagen. Dat zijn twee verschillende zaken!
Precies, dan noem je ook niet zo maar een sportwagen, maar de sportwagen onder de sportwagens.
Enne Maz, t woord cabrio noemen in dezelfde zin als Porsche is wel redelijk vloeken in de kerk haha
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

Quote from: Xander32 on May 21, 2017, 11:19:42
Porsche ... daar gaan Maz z'n euris  8).
Zeg dat wel. Die dingen zijn peper duur. (Als je de gooie wilt).
Quote from: Blue-Eyes on May 21, 2017, 11:32:06
Moet je ook niet vergelijken Maz ;) Die Porsche is een sportwagen, de jouwe een auto met de looks van een sportwagen. Dat zijn twee verschillende zaken!
Lol. Blue

Als ik Porsche en  mij Benz vergelijk qua sportief rij eigenschappen  dan is de Porsche in alle opzichte de Baas.
Qua comfort is de Benz weer een stuk relaxer rijden en veel comfortabeler dan de porsche.

Bv vandaag,  ik heb de hele dag heerlijk met de dak open gereden en echt genoten van de zon en me vrije dag. Dat plezierig Rond cruisen is dan weer wat minder als je geen cabrio hebt.

Natuurlijk heb je ook Porsche Cabrios maar dat noemen ze vloeken in de kerk lees ik hier. En ze zijn redelijk prijzig vergeleken met de coupe series!


Quote from: Maikel_audionerd on May 21, 2017, 18:22:33
Precies, dan noem je ook niet zo maar een sportwagen, maar de sportwagen onder de sportwagens.
Enne Maz, t woord cabrio noemen in dezelfde zin als Porsche is wel redelijk vloeken in de kerk haha

Lol Maikel ,  Als de cabrio Porsche zelfde rijdt dan maakt het me niet uit of het vloeken is of niet. Ik wil graag de cabrio optie behouden , want ik heb er echt plezier mee. Alleen is  de cabrio Porsche  behoorlijk prijzig




**UNDER CONSTRUCTION**

twani

#13314
Quote from: maz on May 21, 2017, 10:46:15
Gister avond met de buurjongen zijn Porsche gaan racen om 03.00 uur s'nachts  en wat een verschil tussen mijn Mercedes en de Porsche! Die Porsche is met geen geweld van de grond te krijgen. Bizzar!

Waar mijn Mercedes in de bochten een beetje "onzeker " voelt gaat de Porsche als een rakket doorheen. En de remweg is zeker 30% korter.
Ook qua snelheid is de Porsche een stuk feller en pittiger met zijn 3.8 liter 381 pk.

Vergeleken met de Porsche is mijn Mercedes een "fast cruiser" en niet echt minder een Sport auto.
De Porsche is een echte " heerlij, sjiek, Racer".

Nu snap ik wat ze bedoelen met Porsche Rijden is leuk!

Ik wilde eerst de nieuwe boxter pdk kopen maar dit is ook een "Fun" auto om te rijden zeg.
Alleen jammer dat het geen Cabrio is.




Porsche 911.

Kijk eens aan, MAZ komt bij zinnen :D

Peerless Monster

Maz, laat je niet gek maken joh. Jij bent geen racer.
Jij bent de man van de bling bling en het mooie analoge geluid van een Mercedes.
Niet het gemaakte digitale randje van Porcha.
Veel te kaal.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Maikel_audionerd

Quote from: Peerless Monster on May 21, 2017, 23:17:32
Maz, laat je niet gek maken joh. Jij bent geen racer.
Jij bent de man van de bling bling en het mooie analoge geluid van een Mercedes.
Niet het gemaakte digitale randje van Porcha.
Veel te kaal.
:clapping:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

Quote from: twani on May 21, 2017, 20:18:31
Porsche 911.

Kijk eens aan, MAZ komt bij zinnen :D
Lol. Ik heb Porsche altijd mooi gevonden. Alleen de gene die ik wil/mooi vindt lopen echt in de papieren!

Ik heb nooit eigenlijk gesnapt waarom Porsche in tegenstelling tot andere sportwagens behoorlijk HOOG tweedehands waarde heeft!

Ieder ander sport auto van rond 2 ton nieuw loopt naar de minimum van rond de 40k  terwijl een 2ton  Porsche bijna dubbel dat blijft opleveren.


Quote from: Peerless Monster on May 21, 2017, 23:17:32
Maz, laat je niet gek maken joh. Jij bent geen racer.
Jij bent de man van de bling bling en het mooie analoge geluid van een Mercedes.
Niet het gemaakte digitale randje van Porcha.
Veel te kaal.

Hahahaha. Komt goed hoor met Maz Peerless.

De Porsche is idd wat kaaltjes vergeleken met de Benz en wat "oncomfortabeler". Een echte sportauto.

De benz is echt allrounder. Comfortabel, blikvanger,redelijk snel, cabrio, en voorzien van alle gemak . Tot aan therapeutisch, trillende, en masserende  stoelen met ingebouwde Airco en berwarming voor je Billetjes . Lol.

Stel voor dat je zweet billen krijg in de zomer in je mooie pak ,  . Hahah.





Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ik ga van de week  hier even naar kijken .

Misschien ruil ik de Benz in volgende week. Als die super rijdt. Dan hebben we een Porsche ook gehad.

Liefst wil ik een R8 cabrio maar die is even nog buiten bereik.

Dan maar een Porsche cabrio om de tijd te verdoen.

Dit is Cabrio en Porsche in EEN Zin . Lol

http://www.astara.nl/index.php/nl/voorraad-astara-selected/2005-997s-cabriolet

Eerst maar eens een PROEFRIT maken , kijken of het me bevalt. 

Ondertussen bezig geweest om de straat beeld mooi te houden door de oprit eens aan te pakken .

De buren vinden het in ieder geval mooi . Lijkt op een landingsbaan s avonds zeggen ze. Lol

15 X 25 kg zakken steentjes en 6 lampjes voor in de grond.

Totaal nog geen 100 euro aan kosten!

Maar ziet er tig keer beter uit dan dat lelijke gras aan de zijkant.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Dit is de Natte droom van Maz.

Ik heb nog wat dromen om waar te maken.  Dus Maz moet nog harder aan werk. Ik kom dagen tekort in een week straks  , want 7 dagen werken per week is niet voldoende om mijn dromen binnen de "gewilde " tijd waar maken. Lol

Nu kan ik er alleen van dromen maar geef me een jaartje 6/7. Dit komt op de oprit van Maz.



**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ondertussen zit ik heerlijk te luisteren naar TRACY Chapman en wat klinkt dit toch goed zeg!

De Sp11 / ref 110 / Kharma Mini is een muzikale combinatie .

Kan niet wachten tot de sp10 nagekeken en klaar is voor gebruik.!



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

#13321
Quote from: maz on May 15, 2017, 00:28:55
De vt200 is echt een GROOT dingen.  Grootste versterk ooit in Huize maz.

De foto waar ik naast zit is de vt200. Ik gebruik nu de ref 110 nog steeds.Ja, naar Thanathos voor een grote check  voordat ik hem aan de kharmas hang!

Er zitten in totaal 25 buizen in en ze moeten allemaal eerst op de buizen testbank voor controle en dan terug zetten in de vt200 en  kijken of de vt200 naar behoren werkt zodat ik hem VEILIG aan de KHARMAS kan hangen. De vt 200 heeft een aardig tijdje stilgestaan na de verhuizing van de eigenaar  (eerste eigenaar) dus moet zeker zijn dat die naar behoren en betrouwbaar werkt.Idd. Hij is weggebracht voor een grote beurt. Alleen Thanathos heeft het redelijk druk deze week en ik heb er geen haast mee. Beter safe than sorry. ;).Klopt. Als goed is gaat die ergens volgende week aan beginnen. Ondertussen is maz de ls17se en de sp11 mk2 met elkaar aan vergelijke  En aan onderhandelen voor een hele zeldzame ARC AMP waar nog geen 30 stuks van ooit zijn gemaakt.

Ik ga van de week ernaar luisteren en kijken hoe en Wat!
Maz, ligt de vt200 nog op de operatietafel of is ie van de (landings-)baan?
Tracy Chapman is inderdaad erg lekkere muziek, enjoy!
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

twani

#13322
Quote from: maz on May 24, 2017, 01:24:34
Ik ga van de week  hier even naar kijken .

Misschien ruil ik de Benz in volgende week. Als die super rijdt. Dan hebben we een Porsche ook gehad.

Liefst wil ik een R8 cabrio maar die is even nog buiten bereik.

Dan maar een Porsche cabrio om de tijd te verdoen.

Dit is Cabrio en Porsche in EEN Zin . Lol

http://www.astara.nl/index.php/nl/voorraad-astara-selected/2005-997s-cabriolet

Eerst maar eens een PROEFRIT maken , kijken of het me bevalt. 

Ondertussen bezig geweest om de straat beeld mooi te houden door de oprit eens aan te pakken .

De buren vinden het in ieder geval mooi . Lijkt op een landingsbaan s avonds zeggen ze. Lol

15 X 25 kg zakken steentjes en 6 lampjes voor in de grond.

Totaal nog geen 100 euro aan kosten!

Maar ziet er tig keer beter uit dan dat lelijke gras aan de zijkant.


Mooie auto MAZ.

Laat wel even een cilinderwand inspectie bij een specialist doen. Daar waar de Mercedes V8-en zoals de jouwe zonder uitzondering een half miljoen kilometers draaien zónder één sleutel erop zijn de 911's met deze motoren vaak vóór de 100000km al aan hun tweede of zelfs derde blokkie toe.

Kosten voor een revisiemotor bedragen "pak 'm beet" een kleine 15K, dus let op.

Verder natuurlijk een wereldkar. Ik heb zelf de laatste luchtgekoelde "964" en ja daar wordt je blij van :)

Dé specialist op het gebied van 996 en 997 motorproblematiek en modificatie is Auto Resto. Een grootheid in Porscheland.

http://auto-resto.nl

DofN

Quote from: maz on May 24, 2017, 01:43:43
Dit is de Natte droom van Maz.

Ik heb nog wat dromen om waar te maken.  Dus Maz moet nog harder aan werk. Ik kom dagen tekort in een week straks  , want 7 dagen werken per week is niet voldoende om mijn dromen binnen de "gewilde " tijd waar maken. Lol

Nu kan ik er alleen van dromen maar geef me een jaartje 6/7. Dit komt op de oprit van Maz.





10x mooier dan de R8, dat vind ik echt een domme patserbak voor dat verwende zoontje van rijke ouders. Geen auto voor een volwassen man met smaak.

Zo dat is er ook weer uit.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

blue-eyes

Hmmm. Smaak denk ik ;)
Ga dan voor een Aston Martin. Oeps! Weer smaak :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey