aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Bas Akkerman

#11650
Je werkt er hard voor, dus met maar beperkte jaloezie
Kijk ik naar je foto's en vraag ik me af met wie
Je deze prachtige reis aan het maken bent
Dat doe je namelijk niet alleen, als men je een beetje kent

Is het je vriendin, een vriend of een van de Zwarte Pieten
Waar je heerlijk mee bent genieten?
En heel erg flauw en het is ook een beetje smoezen
Vooruit, vertel, met wie ben je aan het cruisen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Quote from: Bas Akkerman on December  5, 2016, 18:45:24
Je werkt er hard voor, dus met maar beperkte jaloezie
Kijk ik naar je foto's en vraag ik me af met wie
Je deze prachtige reis aan het maken bent
Dat doe je namelijk niet alleen, als men je een beetje kent

Is het je vriendin, een vriend of een van de Zwarte Pieten
Waar je heerlijk mee bent genieten?
En heel erg flauw en het is ook een beetje smoezen
Vooruit, vertel, met wie ben je aan het cruisen?

.....meesterlijk weer  :D

@Maz  Geniet van je vakantie én de mooie culturele bezienswaardigheden; ik wist eerlijk gezegd niet dat je dat zo kon waarderen  :)

Trouwens wel opletten v.w.b. een stukje hygiëne aangezien er op die cruise schepen regelmatig maag-en darm virussen opduiken, kan je vakantie aardig verzieken  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Richard70…

Quote from: maz on December  5, 2016, 14:25:26
Ik dacht 2 dagen jamaica, de rest 1 dag. S nachts varen en vroeg in de ochten aan wal.

Als ik het goed begrepen heb dan is Jamaica een van de leukste plekken van deze streek.

Ben beniuewd!
Absoluut de moeite . Als je met je vriendin ben probeer dan naar de Blue hole te gaan. Schitterende waterval en niet zo commerciële als de dune river falls. Bob Marley in kingston , maar das wel een rot eind van Montego Bay
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Mr.M



Quote from: Bas Akkerman on December  5, 2016, 18:45:24
Je werkt er hard voor, dus met maar beperkte jaloezie
Kijk ik naar je foto's en vraag ik me af met wie
Je deze prachtige reis aan het maken bent
Dat doe je namelijk niet alleen, als men je een beetje kent

Is het je vriendin, een vriend of een van de Zwarte Pieten
Waar je heerlijk mee bent genieten?
En heel erg flauw en het is ook een beetje smoezen
Vooruit, vertel, met wie ben je aan het cruisen?

Hoi Bas.

Ben heerlijk met mijn vriendin op vakantie  , ook zij heeft het dik verdient .

Naast haar werk doet ze nog eens de huishouden enzo.Daar heb ik een hekel aan namelijk. ;).



Quote from: YamahaRXV on December  5, 2016, 19:02:35
.....meesterlijk weer  :D

@Maz  Geniet van je vakantie én de mooie culturele bezienswaardigheden; ik wist eerlijk gezegd niet dat je dat zo kon waarderen  :)

Trouwens wel opletten v.w.b. een stukje hygiëne aangezien er op die cruise schepen regelmatig maag-en darm virussen opduiken, kan je vakantie aardig verzieken  ;)

Hoi Jan , tnx voor de tip, ben zeer zeker aan opletten , hoewel hier alles super Schoon en steriel is / oogt.


Maar een beetje extra opletten doet idd geen pijn.

Wat reizen betreft,

Ik hou zeer zeker van  reizen , vooral de wat  bijzondere / moeilijk bereikbaar plekken vind ik heel boeiend om te zien.Ik ben meer een reiziger dan een strand ligger op een resort.

Ik wil het liefst zoveel mogelijk van dat land zien waar ik ben zoals het "echt" is . Ben niet zoeen garnaal die hele dag dagen lang op een plek kan liggen. ;)








Quote from: rdebruin on December  5, 2016, 19:54:10
Absoluut de moeite . Als je met je vriendin ben probeer dan naar de Blue hole te gaan. Schitterende waterval en niet zo commerciële als de dune river falls. Bob Marley in kingston , maar das wel een rot eind van Montego Bay
Ga het zeker doen!
Quote from: michel69 on December  5, 2016, 18:31:56
Geniet van je wel verdiende vakantie Maz 😁 gaaf bakkie btw op eerste foto😁

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Tnx michel komt goed.

Voor bas...

Foto 1 maz en vriendin.

Foto 2 .. audiofiel bekabeling rechtstreeks de grond in.lol

Foto 3 meest audiofiel audio systeem vindbaar in cuba. Lol

Foto 4 een levensgenietend hond aan zonnen aangezien het hier winter is.
**UNDER CONSTRUCTION**

blue-eyes

Staat je vriendin links of rechts naast je Maz :P lol
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

lynch1979

#11655
Geniet er beide van  :pompom:

De anderen op de foto kijken niet zo blij  :D En volgens mij zijn jullie de jongste daar  ;)

sultankat

Quote from: lynch1979 on December  6, 2016, 08:14:48


De anderen op de foto kijken niet zo blij  :D

Die staan meer naar achteren en moeten dus langer wachten op de reddingsboten  >:D
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

lynch1979

Quote from: sultankat on December  6, 2016, 08:31:39
Die staan meer naar achteren en moeten dus langer wachten op de reddingsboten  >:D

;D

Bas Akkerman

Quote from: sultankat on December  6, 2016, 08:31:39
Die staan meer naar achteren en moeten dus langer wachten op de reddingsboten  >:D
;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M



Quote from: Blue-Eyes on December  6, 2016, 07:01:27
Staat je vriendin links of rechts naast je Maz [emoji14] lol

Me nieuwe vriendin staat links van me en me ex rechts.lol



Quote from: lynch1979 on December  6, 2016, 08:14:48
Geniet er beide van  :pompom:

De anderen op de foto kijken niet zo blij  :D En volgens mij zijn jullie de jongste daar  ;)

Hoi Frank,

Nee niemand was blij met de oefening,

Iedereen lag lekker te zonnen en relaxen en na de alarm moest iedereen helemaal naar de kamer om de vest te halen en verzamelen bij de reddingsboten.

Nou was dit was voor ons geen probleem (we waren al in de kamer) maar de veel  oudjes moesten een behoorlijk eind lopen voordat ze bij hun kamers kwamen om de reddings vesten te halen (met de trap want de lift doet niet bij nood) om dan vervolgems naar de reddingsboten te gaan.

Dus voor velen was het van 12 hoog naar 7 lopen en dan weer naar 5.

Dus er waren behoorlijk wat chageijnig gezichten om ons heen.

Wat de leeftijd betreft, er zijn idd veel ouderen aan board. Ik had iets meer jongeren verwacht maar blijkbaar niet deze tijd van het jaar en niet deze bestemming.(dit is niet bepaald een feest bestemming , maar meer zien en ervaren).

Ik schat de leeftijds categorie op.

60% over 50 jaar en ouder.
30%  30 tot 50 jaar.
10% onder de 30jaar.

Quote from: sultankat on December  6, 2016, 08:31:39
Die staan meer naar achteren en moeten dus langer wachten op de reddingsboten  >:D
Lol. Als dit echt een ramp was dan had 30% het niet eens op tijd gehaald om bij de reddingsboten te komen gezien de leeftijds categorie waar veel mensen onder vallen.
**UNDER CONSTRUCTION**

Roksan

#11660
Een echte Maz headphone amp met veel blingbling  ;)
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

AudioEnZo

Wow, is die van Liberace  geweest?  :o ;D

patsijb


flakkees

Quote from: Roksan on December  7, 2016, 05:48:23
Een echte Maz headphone amp met veel blingbling  ;)
ik zit te kijken en denk , waar komt dat aapje met dat trommeltje dan uit ?
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

eddy135

Quote from: flakkees on December  7, 2016, 17:05:25
ik zit te kijken en denk , waar komt dat aapje met dat trommeltje dan uit ?
En ik ben meer op zoek naar de zigeuner die me een buks aanreikt! :sneaky2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Maximus_Aurelius

Quote from: Roksan on December  7, 2016, 05:48:23
Een echte Maz headphone amp met veel blingbling  ;)

Staat bij mij gelijk met stip op 1 als een van de lelijkste apparaten. :mellow: Ik kan hier niet één ding van ontdekken wat er mooi aan is. :angel:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Roksan

Quote from: Maximus_Aurelius on December  8, 2016, 00:39:11
Staat bij mij gelijk met stip op 1 als een van de lelijkste apparaten. :mellow: Ik kan hier niet één ding van ontdekken wat er mooi aan is. :angel:

Ben ik helemaal met je eens!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

kermy

Om dit apparaat in het openbaar te mogen tentoonstellen heb je een hinderwetvergunning nodig. ;D

Met grote afstand het lelijkste wat ik ooit gezien heb.

Met vriendelijke groet,

Kermy

Bas Akkerman

Quote from: Maximus_Aurelius on December  8, 2016, 00:39:11
Staat bij mij gelijk met stip op 1 als een van de lelijkste apparaten. :mellow: Ik kan hier niet één ding van ontdekken wat er mooi aan is. :angel:
Quote from: Roksan on December  8, 2016, 05:28:45
Ben ik helemaal met je eens!
Quote from: kermy on December  8, 2016, 10:19:38
Om dit apparaat in het openbaar te mogen tentoonstellen heb je een hinderwetvergunning nodig. ;D

Met grote afstand het lelijkste wat ik ooit gezien heb.

Met vriendelijke groet,

Kermy
Kortom, Maz neemt hem. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Maikel_audionerd

Maz, das is wel wat voor jou. Maz-buizen  :P
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Mr.M

#11670
Quote from: Roksan on December  7, 2016, 05:48:23
Een echte Maz headphone amp met veel blingbling  ;)
Wowwwww.... hier heb ik een speciaal stand voor nodig met eigen verlichting en stof kap!


Quote from: Maximus_Aurelius on December  8, 2016, 00:39:11
Staat bij mij gelijk met stip op 1 als een van de lelijkste apparaten. :mellow: Ik kan hier niet één ding van ontdekken wat er mooi aan is. :angel:
Ben met je eens. Deze amp staat stipt op 1.

Maar dan mooiste ooit! Lol , je hoef hier niets aan te ontdekken wat mooi is. Staat recht voor je.




Quote from: kermy on December  8, 2016, 10:19:38
Om dit apparaat in het openbaar te mogen tentoonstellen heb je een hinderwetvergunning nodig. ;D

Met grote afstand het lelijkste wat ik ooit gezien heb.

Met vriendelijke groet,

Kermy
Nee hoor. Die komt niet in het openbaar. Die komt in mijn prive collectie en muziek kamer terecht!
Quote from: Bas Akkerman on December  8, 2016, 11:05:07
Kortom, Maz neemt hem. ;D
Waar kan ik er een bestellen? En wat kost zoiets? Hahaha


Gr Uit  Jamaica Mannnnn...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Oeps...iets gaat fout bij de buurcruis! Alle reddingsboten worden in watergezet.!
**UNDER CONSTRUCTION**

VlisChris

 Www.cruiseindustrynews.com geeft nog geen verhalen over zinkende schepen.

Dus het zal wel meevallen :D Have fun!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

holco

Misschien hebben ze de huur niet betaald  ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

paaj

Misschien hebben ze ook een oefening :)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2