aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mitch--

Quote from: Bama on November 27, 2016, 12:49:25
Welke streamer er moet komen is toch wel duidelijk Maz?

Met beschikbare fondsen was de keus voor mij ook nogal simpel geweest;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mr.M

Quote from: doorofnight on November 27, 2016, 10:52:36
Dat is een DAC, voorversterker, streamer en cd-speler in één. Als je al een CD speler hebt en een VV koop je die dus dubbel en betaal je voor functionaliteit die je niet gebruikt en betaal je minder voor wat je echt nodig hebt: een streamer. Dan kan je beter je geld uitgeven aan een dedicated streamer. Tenminste, als je ervan uitgaat dat meer geld uitgeven aan een streamer ook leidt tot een beter geluid.
Idd. Leek me wel wat om eens zoiets te proberen kijken hoe het bevalt wn klinkt.

Scheelt heel veel ruimte in de woonkamer.


Quote from: Mitch-- on November 27, 2016, 11:59:03
Dus er komt een set ref 210 aan?!
Als ik uitkomt met de inruil van de ref 110 dan wel.

Ik denk dat het gaat komen mitch.

Wilde altijd een DIKKE monoblok opstelling hebben. En dit is DE kans!


Quote from: Bama on November 27, 2016, 12:49:25
Welke streamer er moet komen is toch wel duidelijk Maz?
Hmmmmmm.... nu zet je meer aan denken!!!!!! Is het zo erg? Waar heb je die lijst vandaan Ton?

**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

Gebruikte Linn DS1 te koop voor ongeveer de helft van de nieuwprijs op die "andere" hifi-site
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

Quote from: Mitch-- on November 27, 2016, 13:15:52
Met beschikbare fondsen was de keus voor mij ook nogal simpel geweest;)
Ik weet niet waarom , maar linn heeft mij nooit aangesproken! Nooit een gehad en nooit de drang gehad om er een te hebben.
Weet ook niet wat voor klant karakter linn heeft.
Misschien dat ik me daar een beetje in moet verdiepen.
Maargoed als je naar de prijzen kijkt van de linn treamers, ze niet bepaald goedkoop!
**UNDER CONSTRUCTION**

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Mitch--

#11580
Quote from: maz on November 27, 2016, 15:41:35
Ik weet niet waarom , maar linn heeft mij nooit aangesproken! Nooit een gehad en nooit de drang gehad om er een te hebben.
Weet ook niet wat voor klant karakter linn heeft.
Misschien dat ik me daar een beetje in moet verdiepen.
Maargoed als je naar de prijzen kijkt van de linn treamers, ze niet bepaald goedkoop!

Tsja dat is smaak maz en gelukkig kan je daarvooor zelf kiezen! Ik vind audio research wat minder voor mezelf maar voor jouw is dat het einde, en dat is helemaal perfect! Hoop dat je het voor elkaar kan krijgen!:)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

sultankat

Quote from: maz on November 27, 2016, 15:41:35
Ik weet niet waarom , maar linn heeft mij nooit aangesproken! Nooit een gehad en nooit de drang gehad om er een te hebben.
Weet ook niet wat voor klant karakter linn heeft.
Misschien dat ik me daar een beetje in moet verdiepen.
Maargoed als je naar de prijzen kijkt van de linn treamers, ze niet bepaald goedkoop!

Helemaal met je eens!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Kerkhoffd

Gewoon gaan luisteren als je nieuwsgierig bent. En vlak Aurender op dit vlak ook niet uit. Heb je al een goede DAC dan heb je met een Aurender (N10 bijvoorbeeld) ook een hele mooie kandidaat.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Bama

Quote from: Kerkhoffd on November 27, 2016, 17:30:52
Gewoon gaan luisteren als je nieuwsgierig bent. En vlak Aurender op dit vlak ook niet uit. Heb je al een goede DAC dan heb je met een Aurender (N10 bijvoorbeeld) ook een hele mooie kandidaat.

En aurender heeft ook mooie software wat ik erg belangrijk vindt wat betreft de bediening.
Zit zelf nu ook te dubben tussen een aurender of een klimax renew (ds1 of 2)

Kerkhoffd

Als ik mijn Akurate DS/1 nog een keer vervang zet ik de N10 er zeker naast. Daarmee omzeil ik het hele transport van muziekfiles en de UPnP server op de NAS naar mijn set. Een betere UPnP server (Uniti Serve) toevoegen aan de Akurate DS heeft in mijn setup al een hoorbare verbetering van de geluidskwaliteit tot gevolg, maar wil eigenlijk niet nog een extra kastje in mijn rack erbij. Software zit bij Aurender inderdaad ook meer dan goed in elkaar. Zeker als je zoals ik veel klassieke muziek luistert.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Mr.M

 Vamdaag weer een glimp gehad van de kharma DIAMOND BLACK  EFFECT.
De nieuwere diamnt zwart is een stuk subtieler maar ik wilde perse deze met meer en  grof metallic deeltjes.

Is haast grijs als er daglicht op schijnt en je kijkt in bepaalde hoeken.

Twee fotos met verschillend licht inval.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Mitch-- on November 27, 2016, 16:01:54
Tsja dat is smaak maz en gelukkig kan je daarvooor zelf kiezen! Ik vind audio research wat minder voor mezelf maar voor jouw is dat het einde, en dat is helemaal perfect! Hoop dat je het voor elkaar kan krijgen!:)
Smaak is het niet echt want vroeger vond ik ARC ook verschrikkelijk om te zien met dat lelijke handvaten.
Nu nog hoor als ik eerlijk mag zijn. Maargoed kwa geluid is het wel een hele mooie audio product , dus heb het maar geaccepteerd dat het niet bepaald uitziet zoals MAZ het wensd.

Ik hou meer van een sjieker uitstraling dan industrieel.

Arc heeft geen WAUWW factor voor me.

Dit is meer wauw in de optiek van maz..


Zanden 9600..... er staat een paartje tekoop in NL maar voor 20k demo/tweedehands is het nog een droom dat waargemaakt moet worden.

Of een setje D agustino.  [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7]
Quote from: sultankat on November 27, 2016, 16:12:53
Helemaal met je eens!
Hoi Rogier.,

Wat mij aansprak vam de LINKDEMANN is dat het een cd speler /dac en een streamer is.

Ik dacht als ik dit in de woonkamer zet dan kan ik de rest meenemen maar de luisterkamer.

Dan hoef ik niet teveel spullen in de woonkamer te zetten.

Een rack en klaar.

Mijn rack heeft 4 verdiepingen.

1) isotk titan
2)Lindemann/dac/cd
3)vv
4) platenspeler./phono.

Naast de rack komt dan de monos.

Anders heb ik nog een paar extra plekjes nodig voor:

dac / cd speler/ streamer/.

Ik vond de lindemann een mooie oplossing om minder apparaten op te stellen.
Quote from: Kerkhoffd on November 27, 2016, 17:30:52
Gewoon gaan luisteren als je nieuwsgierig bent. En vlak Aurender op dit vlak ook niet uit. Heb je al een goede DAC dan heb je met een Aurender (N10 bijvoorbeeld) ook een hele mooie kandidaat.
Ben zeer zeker nieuwsgierig maar luisteren in een ander opspelling wat me niet bekend is heeft weinig nut denk ik.

Weet ik nog niet of een linn mooi matched met de rest van mijn set.

Daarom koop ik steeds alles zelf en verkoop ik weer door als het niet bevalt, dan hoor je hoe een o derdeel het doet met de rest van je set.

Nogmaals de lindemaan sprak me heel erg aan omdat het 3/4 apparaten in een is en heel erg ruimte besparend is in de woonkamer set.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Kijk, zo mowt het er uit zien...7
**UNDER CONSTRUCTION**

Kerkhoffd

Zanden en d'Agostino  :inlove:  Daar noem je ook niet de minsten. Errug gaaf!

Overigens snap ik je overweging om niet teveel apparaten op te nemen in je set erg goed Maz. Een van de redenen waarom Devialet bij mij in beeld kwam. Twee monoblokken van ieder amper 4cm dik, een goede voorversterker en een uitmuntende DAC in één met daarbij nog enkel een bron en een goede stroomverzorging is ook wel mijn ideaal op dit moment. Een grote stapel apparaten wordt hier thuis door zowel mij als mijn vrouw ook steeds minder gewaardeerd.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

sultankat

Quote from: Kerkhoffd on November 27, 2016, 20:31:16
Zanden en d'Agostino  :inlove:  Daar noem je ook niet de minsten. Errug gaaf!

Overigens snap ik je overweging om niet teveel apparaten op te nemen in je set erg goed Maz. Een van de redenen waarom Devialet bij mij in beeld kwam. Twee monoblokken van ieder amper 4cm dik, een goede voorversterker en een uitmuntende DAC in één met daarbij nog enkel een bron en een goede stroomverzorging is ook wel mijn ideaal op dit moment. Een grote stapel apparaten wordt hier thuis door zowel mij als mijn vrouw ook steeds minder gewaardeerd.

En het scheelt een kapitaal aan interlinks......
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Maximus_Aurelius

Persoonlijk zou ik eerder voor een Burmester streamer gaan dan een Linn(Klimax). Maar dat is smaak technisch en beoordeeld bij mij op klank.

Maar een Playback Designs Syrah plus Merlot  :wub: , matcht in mijn set ook zo geweldig  :inlove:.. M_A moet zich inhouden want even genoeg uitgegeven.  Playckback Designs Classic serie geeft het ook een MPS & MPD serie. De MPS serie is een hoogwaardige  DAC en loopwerk. (de 3 en 5 serie). De MPD 3 is een hele mooie DAC.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Mr.M

#11591
Quote from: Kerkhoffd on November 27, 2016, 20:31:16
Zanden en d'Agostino  :inlove:  Daar noem je ook niet de minsten. Errug gaaf!

Overigens snap ik je overweging om niet teveel apparaten op te nemen in je set erg goed Maz. Een van de redenen waarom Devialet bij mij in beeld kwam. Twee monoblokken van ieder amper 4cm dik, een goede voorversterker en een uitmuntende DAC in één met daarbij nog enkel een bron en een goede stroomverzorging is ook wel mijn ideaal op dit moment. Een grote stapel apparaten wordt hier thuis door zowel mij als mijn vrouw ook steeds minder gewaardeerd.

Ik begin steeds meer begrip te tonen voor de davialet eigenaren.

Inmiddels heb ik ARC , pass , Mark levinson en Linn eigenaren zien overstappen naar DAVIALET omdat ze het zat waren om teveel spullen op elkaar te stapelen.
Plus dat de davi nogeens gewoon goed klinkt.

Ik heb nu ondertussen paar keer Davialet gehoord en eerlijk is eerlijk voor zoeen compact apparaat is klinkt het behoorlijk audiofiel!

OK, het doet niet wat een  buizensetup kan doen en heeft geen buis klank , maar dat hoef ook niet voor iedereen een must te zijn.

Laatste keer dat ik een davialet bij mij thuis hoorde , vond ik het ook behoorlijk prettig om naar te luisteren.

Dus het zet je wel aan denken of de investering welke je doet in all die losse componenten wel in verhouding is met wat je terug krijgt.

Dac
Streamer
Vv
Ev
Phono

Allemaal in apparaat wat behoorlijk compact is met een audiofiel gezien, zacht prijsje.

Nou vind ik de mono blok opstelling toch behoorlijk prijzig voor 2 laptop formaat apparaat maargoed als het goedkoop zou zijn is het niet "audiofiel" ;). Lol en iemand met een dikke systeem zou het er niet achter willen hebben.

Dus de prijs is een bepalend factor voor een audiofiel om het te zien en accepteren als high end.

Ik heb zelf ook even gedacht om een davialet op te nemen in een van me twee sets.

Dus een volledig buizen zet met de ARC en de andere srtet davi!

Dat leek me een leuk combi in een huis. Plus dat de tweede set noet bepaald zo gek hoef te zijn als me primaire set.

Scheelt me veel ruimte /geld.



Quote from: sultankat on November 27, 2016, 21:13:49
En het scheelt een kapitaal aan interlinks......
Idd. Dat ook nog.

Quote from: Maximus_Aurelius on November 27, 2016, 22:02:01
Persoonlijk zou ik eerder voor een Burmester streamer gaan dan een Linn(Klimax). Maar dat is smaak technisch en beoordeeld bij mij op klank.

Maar een Playback Designs Syrah plus Merlot  :wub: , matcht in mijn set ook zo geweldig  :inlove:.. M_A moet zich inhouden want even genoeg uitgegeven.  Playckback Designs Classic serie geeft het ook een MPS & MPD serie. De MPS serie is een hoogwaardige  DAC en loopwerk. (de 3 en 5 serie). De MPD 3 is een hele mooie DAC.

De mooie burmester spullen kosten ook een fortuin. Maargoed dat kosten de linns ook.

Ik zou zelf ook voor Burmester gaan ipv Linn.

Veel mooier om te zien naar mijn idee.
**UNDER CONSTRUCTION**

Maximus_Aurelius

Quote from: maz on November 27, 2016, 23:50:23


De mooie burmester spullen kosten ook een fortuin. Maargoed dat kosten de linns ook.

Ik zou zelf ook voor Burmester gaan ipv Linn.

Veel mooier om te zien naar mijn idee.

Burmester is qua look inderdaad mooi, mooier dan de Klimax. Ook qua klank.
Helaas vind mijn vriendin de look van Burmester niet mooi. Qua looks heb ik niet te klagen met mijn Lindemann 800 serie. En qua sound en andere ook niet ;).

Een audiovriend heeft net weer upgrades doorgevoerd in zijn Burmester set. Van de 035 naar de 088 voorversterker inclusief DAC. En nu ook Burmester BA31 Luidsprekers.  Aangestuurd door de 956MK2 eindversterker.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

sultankat

Quote from: maz on November 27, 2016, 23:50:23
Ik begin steeds meer begrip te tonen voor de davialet eigenaren.

Inmiddels heb ik ARC , pass , Mark levinson en Linn eigenaren zien overstappen naar DAVIALET omdat ze het zat waren om teveel spullen op elkaar te stapelen.
Plus dat de davi nogeens gewoon goed klinkt.

Ik heb nu ondertussen paar keer Davialet gehoord en eerlijk is eerlijk voor zoeen compact apparaat is klinkt het behoorlijk audiofiel!

OK, het doet niet wat een  buizensetup kan doen en heeft geen buis klank , maar dat hoef ook niet voor iedereen een must te zijn.

Laatste keer dat ik een davialet bij mij thuis hoorde , vond ik het ook behoorlijk prettig om naar te luisteren.

Dus het zet je wel aan denken of de investering welke je doet in all die losse componenten wel in verhouding is met wat je terug krijgt.

Dac
Streamer
Vv
Ev
Phono

Allemaal in apparaat wat behoorlijk compact is met een audiofiel gezien, zacht prijsje.

Nou vind ik de mono blok opstelling toch behoorlijk prijzig voor 2 laptop formaat apparaat maargoed als het goedkoop zou zijn is het niet "audiofiel" ;). Lol en iemand met een dikke systeem zou het er niet achter willen hebben.

Dus de prijs is een bepalend factor voor een audiofiel om het te zien en accepteren als high end.

Ik heb zelf ook even gedacht om een davialet op te nemen in een van me twee sets.

Dus een volledig buizen zet met de ARC en de andere srtet davi!

Dat leek me een leuk combi in een huis. Plus dat de tweede set noet bepaald zo gek hoef te zijn als me primaire set.

Scheelt me veel ruimte /geld.


Idd. Dat ook nog.


Hoi Maz, je vergeet één voordeel dat volgens mij ook belangrijk is: jouw vriendin zal je dankbaar zijn!  :wub:
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

Quote from: sultankat on November 28, 2016, 08:57:22
Hoi Maz, je vergeet één voordeel dat volgens mij ook belangrijk is: jouw vriendin zal je dankbaar zijn!  :wub:

Ik heb MAZ er in bijna 500 pagina's nog geen één keer op kunnen betrappen rekening te houden met z'n vriendin, dus of dat argument nu zo valide is :D

Richard70…

Quote from: twani on November 28, 2016, 12:52:08
Ik heb MAZ er in bijna 500 pagina's nog geen één keer op kunnen betrappen rekening te houden met z'n vriendin, dus of dat argument nu zo valide is :D

Volgens mij heeft maz een hele lieve vriendin :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Mr.M

#11596
Quote from: sultankat on November 28, 2016, 08:57:22
Hoi Maz, je vergeet één voordeel dat volgens mij ook belangrijk is: jouw vriendin zal je dankbaar zijn!  :wub:
Ik denk dat ze idd heel erg blij zult zijn als er minder spullen in de woonkamer tw komen staan.
Quote from: twani on November 28, 2016, 12:52:08
Ik heb MAZ er in bijna 500 pagina's nog geen één keer op kunnen betrappen rekening te houden met z'n vriendin, dus of dat argument nu zo valide is :D
Ik hou idd niet heel veel rekening met vrouw lief als het hobby gaat.

Mijn hobby is een belangrijk deel van mijn dagelijks leven .Daar wil ik graag in alle"vrijheid" over beslissen .lol.
anders is het niet echt "mijn" hobby, als ik steeds dingen moet doen wat een ander wilt.

Het Lijkt mij heel erg vervelend als je heel graag een setje monoblokken wilt maar niet "mag"! Lol.

Neeeeeer heren , dat gaat MAZ niet overkomen. Ik geef niets toe in deze heilige oorlog met vrouw lief.

Ik ga liever op de bank slapen en zonder brood naar werk dan dat ik haar zin geef betreft mijn hobby.

In het geval van audio hobby en de strijd met vrouw lief betreft audio hobby ben ik een vastberaden extremist / Audio JIhadist. Lol.
**UNDER CONSTRUCTION**

Bama

Quote from: maz on November 28, 2016, 13:50:05
Ik denk dat ze idd heel erg blij zult zijn als er minder spullen in de woonkamer tw komen staan.Ik hou idd niet heel veel rekening met vrouw lief als het hobby gaat.

Mijn hobby is een deel van me leven wat ik graag "vrij" wil houden en zelf de beslissingen over wil nemen anders is het niet meer mijn hobby als ik steeds dingen moet doen wat een ander wilt.

Lijkt me heel vervelend als je heel graag een setje monoblokken wilt maar niet "mag"! Lol.

Neeeeeer heren , dat gaat MAZ niet overkomen. Ik geef niets toe in deze heilige oorlog met vrouw lief.

Ik ga liever op de bank slapen en zo ser brood naar qerk dan dat ik haar zin geef betreft mijn hobby.

In het geval van audio hobby en de strijd met vrouw lief betreft audio hobby ben ik een vastberaden extremist / Audio JIhadist. Lol.






En zo is het.
Ik snap er ook niks van als mensen niet mogen van hun partner of het hebben over WAF. :-X
Is er iets fout gegaan in de voorselectie volgens mij ;D

Richard70…

Quote from: Bama on November 28, 2016, 14:26:01
En zo is het.
Ik snap er ook niks van als mensen niet mogen van hun partner of het hebben over WAF. :-X
Is er iets fout gegaan in de voorselectie volgens mij ;D

Ik heb liever een lekker wijf die een beetje selectief is in mijn keuzes als een lelijke trol die alles goed vind. Beide is natuurlijk het summum :D
Niet persoonlijk bedoeld he mannen ;D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Bama

Quote from: rdebruin on November 28, 2016, 14:44:11
Ik heb liever een lekker wijf die een beetje selectief is in mijn keuzes als een lelijke trol die alles goed vind. Beide is natuurlijk het summum :D
Niet persoonlijk bedoeld he mannen ;D

Je vergeet andersom, lelijke trol waar niks van mag