iOS 8.0 beschikbaar, downloaden allemaal eens kijken of dat goed gaat :)

Started by danielo, September 17, 2014, 19:20:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Quote from: Kingpin on September 18, 2014, 22:08:49
Ik probeer een gecopieerd stukje uit een pdf file te pasten op dit forum (safari browser) maar dat gaat niet.
De popup verdwijnt te snel om op 'paste' te kunnen klikken.

Wie heeft hier meer last van na de update?

Ik, met een ipad2. En een afbeelding als bijlage posten, lukt ook niet.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

papaleo

Quote from: dvd-fan on September 20, 2014, 08:45:11
Iemand teamviewer ip iPad 2 en iOS 8 ?
Ik kan niet meer inloggen . Na invoeren code springt hij weer terug naar het startscherm.
Pfff,nu dit weer!
Gebruik ook teamviewer op een Air,maar heb tot op heden nog niet geupdate....,en zo te lezen begin ik daar voorlopig nog niet aan ook,er zijn genoeg probleem(pjes) om het (nog) niet te doen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

BuSpu

Gisteren m'n iphone 5 geupdate.

Foto indeling is veranderd maar daar was ik op voorbereid. Verder geen problemen  :clapping:

Richi

Hier ook geen problemen met de iPhone 5 en iPhone 5C. Beide iPad 2 zijn wel een stukje trager geworden na de upgrade. En knippen van tekst gaat wel, maar plakken lukt niet omdat de pop-up direct verdwijnt.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Nosoforos

Ik had gehoopt dat er al snel apps gebruik zouden maken van Homekit. Helaas... Ik heb nog helemaal niets vernomen van een eventuele update van de Philip Hue-app (Philips staat wel tussen de Homekit-partners). Op zijn minst een extension bij de app zou erg welkom zijn.

danielo

Quote from: Nosoforos on September 21, 2014, 23:10:14
Ik had gehoopt dat er al snel apps gebruik zouden maken van Homekit. Helaas... Ik heb nog helemaal niets vernomen van een eventuele update van de Philip Hue-app (Philips staat wel tussen de Homekit-partners). Op zijn minst een extension bij de app zou erg welkom zijn.

Vraag mij af of veel aan het wachten zijn op een ander deel van de software bv via een update van de appletv. In veel opzichten zou het handig zijn als er in huis een 'hub' is en dat kan de appletv zijn.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Siddartha

mij valt wel op dat mijn batterij een stuk sneller leeg raakt dan met iOS7... meer mensen last van?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

JürgenW

Ik heb een digitaal abonnement op stereophile, maar sinds de update op IOS8 kan ik noch de nieuwe, noch de oude uitgaven downloaden. Ik krijg de mededeling : index.html. Unable to download folio.

Ook heb ik problemen met het juist weergeven van de website van:
Audioaficionado.org.

Bij wie doet zich dit ook voor?

Nosoforos

Quote from: danielo on September 22, 2014, 08:15:04
Vraag mij af of veel aan het wachten zijn op een ander deel van de software bv via een update van de appletv. In veel opzichten zou het handig zijn als er in huis een 'hub' is en dat kan de appletv zijn.

Daniel.

Hmm, in dat licht is dit interessant: http://appleinsider.com/articles/14/09/22/apple-surreptitiously-adds-homekit-support-to-recent-apple-tvs---report

papaleo

Quote from: Nosoforos on September 22, 2014, 19:23:30
Hmm, in dat licht is dit interessant: http://appleinsider.com/articles/14/09/22/apple-surreptitiously-adds-homekit-support-to-recent-apple-tvs---report

Dat klinkt zeker zeer interessant...,maar lijkt te mooi om te geloven dat mijn zWave domotica systeem en allerhande netwerkapparaten 'simpel' te integeren/bedienen zijn met een iPhone(6) icm ATV,en dit zelfs met spraak commando's
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Nosoforos

Ik begrijp nog niet helemaal waar de AppleTV nodig voor is. Over integratie met Z-Wave heb ik nog niets gehoord. Maar op zich zou het niet onmogelijk moeten zijn aangezien Homekit een soort verzamelpunt lijkt te gaan worden vanuit waar meerdere protocollen kunnen worden aangestuurd. Hoe dat precies op de achtergrond allemaal werkt is me nog niet duidelijk en dus ook niet of alle protocollen kunnen worden ondersteund. Maar bijvoorbeeld Philips Hue gebruikt Zigbee, terwijl de slimme deursloten die worden ondersteund bluetooth 4.0 gebruiken. Ik acht dus niet onmogelijk dat uiteindelijk een grote diversiteit aan systemen samen kan werken dankzij homekit. Het enige wat daarvoor namelijk in principe nodig is, is een app op je iPhone vanwaaruit je de apparatuur kunt bedienen. Met de extensie- en homekit functionaliteit in iOS8 kan dit dan uiteindelijk via Siri bediend worden. Ik hoop dat er snel meer duidelijk wordt!

danielo

Quote from: Nosoforos on September 22, 2014, 20:09:02
Ik begrijp nog niet helemaal waar de AppleTV nodig voor is. Over integratie met Z-Wave heb ik nog niets gehoord. Maar op zich zou het niet onmogelijk moeten zijn aangezien Homekit een soort verzamelpunt lijkt te gaan worden vanuit waar meerdere protocollen kunnen worden aangestuurd. Hoe dat precies op de achtergrond allemaal werkt is me nog niet duidelijk en dus ook niet of alle protocollen kunnen worden ondersteund. Maar bijvoorbeeld Philips Hue gebruikt Zigbee, terwijl de slimme deursloten die worden ondersteund bluetooth 4.0 gebruiken. Ik acht dus niet onmogelijk dat uiteindelijk een grote diversiteit aan systemen samen kan werken dankzij homekit. Het enige wat daarvoor namelijk in principe nodig is, is een app op je iPhone vanwaaruit je de apparatuur kunt bedienen. Met de extensie- en homekit functionaliteit in iOS8 kan dit dan uiteindelijk via Siri bediend worden. Ik hoop dat er snel meer duidelijk wordt!

Inderdaad, er zullen nog steeds intern bridges gemaakt moeten worden met andere systemen bv riching zigbee maar het grote voordeel van de appletv als gateway is dat die redelijk vast staat tov van je andere apple devices, 100% van de tijd op stroom en zowel ethernet, bluetooth als wifi doet en zelfs ir kan aanleren en nog een vrije usb heeft. Je kan netwerken als dit zien als een soort ringen. De apple ring wordt via je apple id behoorlijk veilig opgebouwd zowel binnen je netwerk als buiten je netwerk. Er is maar 1 contact punt nodig met de andere netwerken en meest logische is de apple tv in veel opzichten want dan kan je nog steeds je iphone, ipad or applwatch gebruiken om de andere netwerken te gebruiken zelfs als je niet thuis bent want die hebben contact via de appletv en de cloud.

De apple tv in deze rol neemt 1 a 2watt en zelfs de appletv het kracht genoeg voor deze rol, waarom zouden ze deze niet inzetten.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

JürgenW

Quote from: JürgenW on September 22, 2014, 13:41:31
Ik heb een digitaal abonnement op stereophile, maar sinds de update op IOS8 kan ik noch de nieuwe, noch de oude uitgaven downloaden. Ik krijg de mededeling : index.html. Unable to download folio.

Ook heb ik problemen met het juist weergeven van de website van:
Audioaficionado.org.

Bij wie doet zich dit ook voor?

Van stereophile inmiddels mededeling ontvangen: 'We are currently working with Apple to update our Apps for the IOS 8.  ...'
Van het klassieke muziektijdschrift Gramophone ook. '... I have conferred with our technical team and they are aware of this issue affecting some users. ... A new update will be released shortly for Gramophone, which will resolve this issue.'

Audioaficionado had ik nog niet aangeschreven.


ldegouw

Hier ook de ipad air geupgrade en sindsdien werkt airplay niet meer.
Niet in XBMC en niet meer op de Denon X4000.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Denon x4000; Panny 42pv70; B&O beolab 1, beolab 2, beolab 8000, beocenter 2300; Raspberry pi met XBMC, humax 5000c, wii, en wat andere rommel

Hanky Panky

Quote from: ldegouw on September 22, 2014, 23:03:21
Hier ook de ipad air geupgrade en sindsdien werkt airplay niet meer.
Niet in XBMC en niet meer op de Denon X4000.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?

Hij heeft wel moeite met het vinden vd X4000. Ik probeerde dit weekend internet radio aan te zetten en pas na een paar minuten werd de Denon gevonden. Airplay nog niet getest maar hij ziet de ATV 3 wel net als de Chromecast.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Kjelt


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

mradem


Rusher

Dan ben ik blij dat ik vooralsnog alleen mijn 5S heb voorzien van iOS8.

sam1909

Quote from: Siddartha on September 22, 2014, 11:39:28
mij valt wel op dat mijn batterij een stuk sneller leeg raakt dan met iOS7... meer mensen last van?
Ja klopt hier heb ik ook last van
Apple is ermee bezig (zeggen ze)

snicky


Quote from: sam1909 on September 23, 2014, 17:41:50
Ja klopt hier heb ik ook last van
Apple is ermee bezig (zeggen ze)

Hmm naar mijn idee gaat me batty nu langer mee[emoji16]. Wel heb ik altijd de meeste locatievoorziening uitstaan + ververs apps op de achtergrond.
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Hanky Panky

Diverse apps werken niet of haperen. Chrome/safari willen geen bijlagen uppen, thuisbezorgd app knalt er uit als je iets aantikt, toetsenbord spatiebalk staat soms ineens bovenaan over de rij met qwerty of 1234 zodat je niets kunt intikken. Waardeloos dus....
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Siddartha

heb ook bij Whatsapp dat ie gaat vragen om de meldingen, ondanks de nieuwe whasapp update... had ik met 7 niet
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Rusher


Quote from: snicky on September 23, 2014, 18:35:12
Hmm naar mijn idee gaat me batty nu langer mee[emoji16]. Wel heb ik altijd de meeste locatievoorziening uitstaan + ververs apps op de achtergrond.
Idem!

Mijn 5S loopt als een zonnetje!