Home@The Movies/Cinedream Home Cinema Happening 2014

Started by home@the movies, September 16, 2014, 23:37:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vreemd

Moet het niet Utopolis Mechelen zijn. Metropolis was in Antwerpen.
Klipsch: RF7 mk2, RC 64 mk2, RB61 mk2, Marantz: 7008, JVC x5000 120"

Sennheiser HD 800s, Chord Mojo

home@the movies

#26
De website van het Home Cinema event staat online

http://www.homecinemahappening.be/preview/deelnemers.html

Voor diegenen die het nog niet in hun agenda hebben staan, nu doen  ;) ;) het gaat een editie worden om duimen en vingers bij af te likken. Heel wat nieuwe projectoren waaronder de Epson laser machines, de nieuwe Sony VW300 4K, Atmos 3D, goed nieuws van D-Box enz;.................................

Allen daarheen, en het goede nieuws, bij ons zijn de inkom, parking en goede sfeer gratis  :pompom: :pompom:
Ik hoop jullie weer in grote drommen te mogen verwelkomen voor een leuke babbel en veel nieuwtjes.

Gr
Werner
Home@The Movies/Cinedream

Christof_G

Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

home@the movies

Quote from: Christof_G on October 10, 2014, 14:46:48
Dag Werner, het is http://www.d-box.com, niet http://www.d-box.be, dan kom je bij skiboxen terecht  ;)

Oeps, foutje van de webmaster  ;) dank u voor de opmerking,  :worship:

Vandaag de demo ruimte buiten in een nieuw kleedje gestoken, ik vindt het wel leuk ogen zo  ;D ;D

Joske007

Ziet er alvast uitnodigend uit en hoor ik daar ergens "Atmos" roepen  :music:
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

home@the movies

Quote from: Joske007 on October 11, 2014, 11:53:43
Ziet er alvast uitnodigend uit en hoor ik daar ergens "Atmos" roepen  :music:

Ja hoor vandaag de eerste demo gegeven aan een forumgenoot, hij was erg onder de indruk  :pompom: :pompom:

home@the movies

Het aftellen is begonnen, voor diegenen die het nog niet in hun agenda hebben staan

1 en 2 November Unieke Home Cinema happening

http://www.homecinemahappening.be/deelnemers.html

Gr
Werner

Kass027

#32
"op internet kan je shootouts vinden in echte cinema's in de US

Volgens mij niet zo evident, je moet dan zelfde speakers/amps/kabels inzetten en enkel de processor varieren, anders hoor je meerdere dingen door mekaar die een verschil kunnen geven. Dat was in de US dus ook niet het geval, dus je luistert naar andere codec + andere apparatuur + andere akoestiek." Ik ben het eens met uw standpunt Coque ipad air 2 housse ipad air


home@the movies

Ondertussen zijn Marantz en Denon ook op de 3D audio trein gesprongen en bieden Auro 3D aan als upgrade op hun Receivers.
Zowel Atmos als Auro 3D zullen in verschillende setups op ons event te beluisteren zijn.


home@the movies

#34
Hi Iedereen,

Naar aanleiding van ons grote Home cinema event op 1 en 2 November zullen we een koopjeshoek inrichten met heel wat ex demo en andere koopjes.
Receivers, schermen, media players, luidsprekers, game consoles enz enz, binnen een aantal dagen zal ik trachten hier reeds een volledige lijst te posten.

Weer een extra reden om het weekend van 1 en 2 November in je agenda te plaatsen, verder tijdens de beurs uiteraard ook unieke kortingen op nieuwe toestellen.
Allen dus richting Mechelen  ;D ;D ;D

http://www.homecinemahappening.be
Groeten
Werner
Home@The Movies
Cinedream

pietnoeck

Werner,

Weet jij of er aan het beursgebouw een oplaadpunt is voor een electrische auto ?

home@the movies

Quote from: pietnoeck on October 24, 2014, 00:16:23
Werner,

Weet jij of er aan het beursgebouw een oplaadpunt is voor een electrische auto ?

Op de locatie zeker niet maar het is een industrieterrein an daar zou het wel kunnen, ik vraag het even na we zijn daar maandag.
Wat heb je exact nodig? er is wel een pak stroom te krijgen daar omdat er een volledige hoogspanningscabine staat enkel voor de locatie.

pietnoeck

Hi,

Een type 2 ( Mennekes) stekker of een 3*400 IEC 30609 rode stekker.  Als ik kan bijladen kan ik wat sneller huiswaarts rijden.

Groeten

road rebel

Ik kom hoogstwaarschijnlijk de zaterdag kijken (kwijlen) op jullie event!

RonG

Ik ga niet, anders gaat het me toch alleen maar geld kosten............


:D :D :D :D :D :Nee hoor, jammer genoeg kan ik niet, was heel graag gekomen

home@the movies

Kleine update over de verschillende Audio ruimtes;

De ruimte met de 13 kanalen Focal Aria 900 (geen 14 my bad) is uitgerust met de high end Auriga processor versterker, in de ruimte met de Klipsch Dolby Atmos zijn 13 kanalen en 4 subs aangesloten op de Trinov Audio processor.
De twee andere Atmos ruimtes zijn respectievelijk met Onkyo TX-NR 838 Klipsch Reference Base en Denon AVR 5200 met Monitor Audio speakers uitgerust.
Het zal een hoop werk zijn  :crazy: :crazy: :crazy:maar ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, toch een mooie line up niet ?

Gr
Werner

jvanhambelgium

Quote from: home@the movies on October 25, 2014, 22:04:52
Kleine update over de verschillende Audio ruimtes;

De ruimte met de 13 kanalen Focal Aria 900 (geen 14 my bad) is uitgerust met de high end Auriga processor versterker, in de ruimte met de Klipsch Dolby Atmos zijn 13 kanalen en 4 subs aangesloten op de Trinov Audio processor.
De twee andere Atmos ruimtes zijn respectievelijk met Onkyo TX-NR 838 Klipsch Reference Base en Denon AVR 5200 met Monitor Audio speakers uitgerust.
Het zal een hoop werk zijn  :crazy: :crazy: :crazy:maar ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, toch een mooie line up niet ?

Gr
Werner

Knallen zal het zeker! Da's een hoop geweld dat er daar bijeenstaat met niet de minste producten!
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

skoebiedoe

Geen lyngdorf steinway.....dan is het de moeite niet om te komen.;)


home@the movies

Quote from: skoebiedoe on October 25, 2014, 23:35:25
Geen lyngdorf steinway.....dan is het de moeite niet om te komen.;)

Toch wel hoor maar met een "simpele" surround set  ;D ;D ;D ;D

MVG

Quote from: home@the movies on October 25, 2014, 23:50:15
Toch wel hoor maar met een "simpele" surround set  ;D ;D ;D ;D

Dat is ook véél interessanter  ;)  Ontzettend mooi natuurlijk zo een steinway lyngdorf set up maar er zijn er maar weinig die dit daadwerkelijk zullen plaatsen  ;D

home@the movies

Quote from: MVG on October 25, 2014, 23:58:38
Dat is ook véél interessanter  ;)  Ontzettend mooi natuurlijk zo een steinway lyngdorf set up maar er zijn er maar weinig die dit daadwerkelijk zullen plaatsen  ;D

Klopt maar we mogen ons ook eens uitleven hé, en dromen kan ook leuk zijn  :tongue2: :tongue2: :tongue2:

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

road rebel


troje


dvd-fan

Vandaag demo van atmos gehad bij Iear in Tilburg. Demo disk is leuk omdat je dan focust op 1 geluid wat van voor naar achter of links naar rechts gaat. Bij Transformers heb je zoveel bijgeluid dat het effect minder is. Jammer dat er alleen Transformersfilm als demo is.
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS