Apple Watch

Started by Starred, September 7, 2014, 18:08:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred

Ben benieuwd wat het wordt...


Edit door admin: topictitel actueel gemaakt.


modde239


Etiennevh

Gelukkig heb ik een hekel aan horloges dragen, scheelt weer een hoop spaarcentjes
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Rusher

Zou ie werkelijk gepresenteerd worden aanstaande dinsdag?

Kaakberg

Quote from: Rusher on September  7, 2014, 19:42:18
Zou ie werkelijk gepresenteerd worden aanstaande dinsdag?

Via je dropbox heeft je persoonlijke medicus straks contact me je. EPD=achterhaald.

Hanky Panky

Quote from: smacdab on September  7, 2014, 19:49:48
Via je dropbox heeft je persoonlijke medicus straks contact me je.

En de rest vd wereld ook na een hack
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

BJF

Ik ben benieuwd òf ie gepresenteerd gaat worden, maar zeker of hij dan voldoende biedt voor mensen zoals ik die niks met lichaams- of gezondheidsfuncties in zo'n apparaat hebben.
Ik heb de Pebble gehad, maar die was me veel te beperkt (en te lelijk, ook in staal).
De andere slimme horloges zijn me allemaal te groot en vooral veel te dik.
NAD M10 V2
Elac FS247

LP

Hoop dat het een toevoeging wordt op de telefoon (met een minimale interface) en niet een veredeld iOS apparaat. Hierdoor kan ie kleiner en dunner blijven en krijg je niet zo'n foeilelijk ding zoals getoond is in de eerste post.

Hanky Panky

Quote from: BJF on September  8, 2014, 07:11:56
Ik ben benieuwd òf ie gepresenteerd gaat worden, maar zeker of hij dan voldoende biedt voor mensen zoals ik die niks met lichaams- of gezondheidsfuncties in zo'n apparaat hebben.
Ik heb de Pebble gehad, maar die was me veel te beperkt (en te lelijk, ook in staal).
De andere slimme horloges zijn me allemaal te groot en vooral veel te dik.

De belangrijkste toevoeging zal de toenemende sociale status zijn als je niet doorlopend je hartritme of andere functies wil monitoren. Voor de zaken waarvoor je de telefoon het meest gebruikt (bellen, W-appen) heb je toch je telefoon nodig. Je kunt nu hooguit zien of het 'reageer-waardig' is zonder je pokkie uit je broekzak te vissen.

Doet me een beetje denken aan die horloges met ingebouwde rekenmachientjes uit de eighties. Je had er geen fluit aan maar je was wel THE MAN  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

Ook fijn voor je verzekeraar als je een verzekering wilt afsluiten.
Ze kijken even in je cloud voor je medische gegevens en bepalen dan een voor hun winstgevende premie :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Nosoforos

#10
En hij is aangekondigd!

- hij heet Apple watch
- Werkt met de nieuwe iPhones en de vorige generatie: "Apple Watch works with iPhone 6 and 6 Plus but will also work with iPhone 5, 5S, and 5C."
- "starts at $350,-" en "available early next year"
- werkt met contactloos betaalsysteem Apple Pay

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik

Was dat net? Ik ben tegen acht uur gestopt met volgen omdat ik dacht dat het afgelopen was. Wachtte op iets van een nieuwe ATV.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: Nosoforos on September  9, 2014, 20:39:44
werkt met contactloos betaalsysteem Apple Pay
Leuk maar daar heb je niets aan. Wel een leuk ding verder.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Cyrus·

Groeten,
Edwin

Nosoforos

Ze hebben het afgelopen uur over de watch gepraat. Het werkt dus (zoals verwacht) samen met een iPhone en doet o.a. dienst als fitnesstracker. 3rd party apps: dus dingen als je slimme thermostaat bedienen, je lichten bedienen etc.

Nosoforos

#16
Quote from: Erik on September  9, 2014, 20:49:24
Leuk maar daar heb je niets aan. Wel een leuk ding verder.

Nu niet, eerst maar eens zien dat in Nederland zoiets snel kan (ik betaal wel al vaak contactloos, zou t prima vinden als ik mn pas niet nodig had.)

Verder: als afstandsbediening voor je AppleTV en muziek lijkt t me wel handig.
Leuke feature: als je een route kiest geeft hij dmv 'haptic feedback' aan of je links of rechts moet gaan.

neptune

Ik ben nog niet heel enthousiast, het lijkt me nog wel een dik ding...
zet hier iets neer

Nosoforos

Vind ik ook nog wel, maar eens zien hoe 't in het echt is. Ik verwacht alleen wel een beetje dat de tweede generatie, net als bij de iPad, weer een flinke update zal zijn. Ik zie mezelf nog niet zo snel 350,- neertellen voor dit gadget - maar ben wel erg enthousiast over de mogelijkheden (ik hoef niet altijd alles meteen zelf te hebben gelukkig)

neptune

Quote from: Nosoforos on September  9, 2014, 21:30:34
Vind ik ook nog wel, maar eens zien hoe 't in het echt is. Ik verwacht alleen wel een beetje dat de tweede generatie, net als bij de iPad, weer een flinke update zal zijn. Ik zie mezelf nog niet zo snel 350,- neertellen voor dit gadget - maar ben wel erg enthousiast over de mogelijkheden (ik hoef niet altijd alles meteen zelf te hebben gelukkig)
+1

zet hier iets neer

Madhouse

Ik vind het niets een smartwatch, blijf liever mijn mooie mechanische horloges dragen ;-)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Starred

Hij is me erg meegevallen.
Denk dat ik er wel eentje ga kopen

Nosoforos

Er is niets gezegd over of je op de een of andere manier een koptelefoon kunt aansluiten he? Want er werd gezegd dat er opslagcapaciteit in de watch zit: dat betekent dat je lokaal muziek kunt luisteren. Zal wel via bluetooth gaan.

- edit: dat wordt natuurlijk een in 2015 aan te kondigen speciale bluetooth headphone, vandaar dat ze Beats hebben gekocht. Gokje.

VlisChris

Leuk als je zo je hele huisdomotica kan bedienen. Dat zie ik nog wel een flinke vlucht nemen de komende jaren.
En als je dan alleen twee aan een knopje hoeft te draaien en een swipe over je horloge hoeft te geven :) Maar de vraag is of ik daar (veel) geld voor over heb.
Zeker als je bedenkt dat dit ding enkel met iPhone (of hooguit iOS) samenwerkt.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

BJF

Komt er een 'links- en rechtspolsige' versie? Lijkt me dat de 'Crown' lastig te bedienen is met links om een rechterpols. Niks van gezien, dus ik vrees van niet.
NAD M10 V2
Elac FS247