iPhone 6 en 6 plus

Started by Starred, September 2, 2014, 18:13:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Paul Demo


Starred

De accu duur is toch wel flink verbeterd tov de 5

Hanky Panky

Quote from: Starred on September 10, 2014, 12:33:36
De accu duur is toch wel flink verbeterd tov de 5

Op papier maar wat er in de praktijk van overblijft?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

Van 10 uur naar 11 uur  browsen (RL praktijk) is flink verbeterd? Sowieso 10 uur flink internetten heb ik nooit gehaald was al blij als ik de helft haalde maar ik lees dan ook erg snel.

Ik hou nog wel even een powerbank achter de hand.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Starred

Klinkt raar, maar ik gebruik de phone ook nog steeds om te bellen  ^-^

Dan vind ik een increase van 10u talktime naar 24u wel fors ja

Raphie

voor 1.200 koop je een dikke laptop  :blink: dan ben je toch knetter als je dat aan zoiets basaals als een telefoon gaat uitgeven :D
JBL PRX Power!

CineSmurf

Dat was mijn beeld ook. Na een jaar is de telefoon aan de straatstenen niet meer kwijt te raken. Na een 3gs - 4s - 5 - 5s denk ik dat ik maar eens een rondje oversla...
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Raphie

ach, sommigen zijn verslaafd aan Facebook, instagram en selfie sticks...... zijn eigenlijk hele zielige eenzame mensen zonder een echt leven.
you can stick your selfiestick where the sun doesn't shine, you might even like it  :devil:
JBL PRX Power!

Nosoforos

En wat is het verschil met de hele dag op dit forum rondhangen?  ;)

Raphie

Quote from: Nosoforos on September 10, 2014, 15:33:56
En wat is het verschil met de hele dag op dit forum rondhangen?  ;)
da's waar dat is net zo zielig :D
JBL PRX Power!

papaleo

Quote from: Nosoforos on September 10, 2014, 15:33:56
En wat is het verschil met de hele dag op dit forum rondhangen?  ;)

;)
+1

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

VlisChris

Quote from: Raphie on September 10, 2014, 15:11:42
voor 1.200 koop je een dikke laptop  :blink: dan ben je toch knetter als je dat aan zoiets basaals als een telefoon gaat uitgeven :D

ziet er zo vreemd uit alsje een laptop aan je oor houdt op straat. Plus, het past ook zo moeilijk in je jas/broekzak.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raphie

Quote from: Christiaan S on September 10, 2014, 15:37:23
ziet er zo vreemd uit alsje een laptop aan je oor houdt op straat. Plus, het past ook zo moeilijk in je jas/broekzak.
maar om te praten voldoet een 50€ NOKIA ook prima natuurlijk.....
JBL PRX Power!

Bama

Quote from: Christiaan S on September 10, 2014, 15:37:23
ziet er zo vreemd uit alsje een laptop aan je oor houdt op straat. Plus, het past ook zo moeilijk in je jas/broekzak.

6+ hetzelfde denk ik

Erik

Quote from: Bama on September 10, 2014, 15:48:39
6+ hetzelfde denk ik
Alleen als je 1 meter 55 bent, met 2 meter echt niet.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LocoJ

Quote from: Raphie on September 10, 2014, 15:11:42
voor 1.200 koop je een dikke laptop  :blink: dan ben je toch knetter als je dat aan zoiets basaals als een telefoon gaat uitgeven :D

Nou is het natuurlijk wel zo dat de huidige telefoons (oa iPhone 6) wel zo krachtig zijn als een laptop (van een paar jaar geleden). Alleen een stuk handzamer.  ;D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

LocoJ

Quote from: Paul Demo on September 10, 2014, 12:15:35
de 6+ IS BESTELD ;D

Kan toch pas vanaf 12 sept in het buitenland en 26 sept in NL??
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Erik

Quote from: LocoJ on September 10, 2014, 16:55:37
Kan toch pas vanaf 12 sept in het buitenland en 26 sept in NL??
Je kunt altijd alvast bij bol of wehkamp bestellen en als iedereen er eentje heeft kom jij een keer aan de beurt :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sailor Jan

Ik ben niet flabbergasted door de innovatie. Maar daarentegen ben ik wel aangetrokken door o.a. het design en toch weer een solide telefoon. Het wordt voor mij de Iphone 6+ of Iphone 6. Het is zeker niet alleen het fysieke apparaat maar ook IOS welke weer een positieve indruk maakt.

Ik was al aan het sparen en met 899 Euro voor een 64Gb 6+ loop ik maar 100 Euro achter. Wordt het de 64Gb 6 dan lig ik op schema. Maar de 6+ vind ik een prima resolutie hebben, optische stabilisatie van camera en waarschijnlijk ook een betere batterij hetgeen ik goed kan gebruiken.
Wees lief voor jezelf

Erik

Batterij is eerlijk gezegd wel iets waar ik me zorgen over maak. Alle grote telefoons gaan naar een 2800 ..3200 mah batterij hoeveel je hem dan ook gebruikt je krijgt hem niet leeg op 1 dag. Groter scherm betekent niet twee keer zo snel leeg. 
Als ik zie dat ik 10 a 20 procent langer doe dan op m'n 5 dan word ik wel een beetje bang dat men een kleinere accu heeft gebruikt 2000mah of zo. Kan ik nog de hele dag met een extra accu rondlopen. het is dan ook jammer dat Apple niets wil zeggen over wat voor batterijen er in gaan dat zegt meer dan marketing plaatjes.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

road rebel

#95
Sinds iCloud heb ik geen nood meer aan >16gb,
Foto's komen automatisch op de computer en hoeven echt niet maanden bewaard te worden op de iPhone.

Ik steek de meerprijs dan ook liever in een computer of iPad dan in extra geheugen.

dennism

Quote from: Erik on September 10, 2014, 22:48:14
Batterij is eerlijk gezegd wel iets waar ik me zorgen over maak. Alle grote telefoons gaan naar een 2800 ..3200 mah batterij hoeveel je hem dan ook gebruikt je krijgt hem niet leeg op 1 dag. Groter scherm betekent niet twee keer zo snel leeg. 
Als ik zie dat ik 10 a 20 procent langer doe dan op m'n 5 dan word ik wel een beetje bang dat men een kleinere accu heeft gebruikt 2000mah of zo. Kan ik nog de hele dag met een extra accu rondlopen. het is dan ook jammer dat Apple niets wil zeggen over wat voor batterijen er in gaan dat zegt meer dan marketing plaatjes.

Ff wachten tot release dag, dan koopt iemand er wel een die hem demonteert waardoor je de info wel hebt :)

Sailor Jan

Het formaat van de batterij zegt ook vrij weinig. Hoeveel verbruikt het scherm, de processor e.d.?
Hoe efficient gaat het OS om met de recources?

Wees lief voor jezelf

LittleNinja

Naar wat ik begrepen heb is juist het iOS van Apple zuinig in de battery drain. Daarentegen zal een 4.7 en helemaal een 5.5 inch display wel weer meer energie vragen.

Powerbank erbij.. :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

neptune

Quote from: LittleNinja on September 11, 2014, 13:54:50
Naar wat ik begrepen heb is juist het iOS van Apple zuinig in de battery drain. Daarentegen zal een 4.7 en helemaal een 5.5 inch display wel weer meer energie vragen.

Powerbank erbij.. :D
De 4,7 inch heeft geen fullhd scherm dusdat scheelt weer in de accuduur. De 5,5 inch daarentegen wel fullhd maar die zal vast een grotere accu hebben...
Ik waardeer het wel van apple dat ze niet domweg grotere accus plaatsen maar alles optimizen zodat je met dezelfde accu langer kan...desalniettemin kan je nooit genoeg accuduur hebben dus en wat meer accu en optimized zou mooi zijn...
zet hier iets neer