Op zoek naar gekwalificeerde audiogroep installateur

Started by Zodiac, August 29, 2014, 08:41:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paul21

Hoe is het met de ti(c)k Zodiac, heb je inmiddels een filter gekocht of heb je een andere oplossing gevonden?
- Barcovision Multi Media 708 projector
- Onkyo TX-NR809
- 2 B&W PCS-8 THX subs gestuurd door NAD 218THX

Witalik

Er was toch ergens een extra draadje in de units zelf gemaakt ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Zodiac


Quote from: paul21 on August 21, 2015, 18:41:13
Hoe is het met de ti(c)k Zodiac, heb je inmiddels een filter gekocht of heb je een andere oplossing gevonden?
Ikzelf ben nog steeds getikt.....[emoji1]
Inmiddels heb ik een hele andere en veel betere set, die goed geaard is. De tik was een probleem met de aarde en zat ergens in de set zelf. Daarin zaten componenten die niet echt goed ontworpen waren tav dit punt. Dat is toen door Jossie (forumlid) voor een groot deel opgelost. Toch heb ik iets anders gekocht (pink faun), maar dat had meer met upgrade-drang te maken.
Geen probleem dus met de huis installatie en/of audiogroep.
Dank voor de interesse na zo' n lange stilte....
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

paul21

Oke dus de audiogroep is niet voor niets geweest ;) je nieuwe set zit nu in ieder geval achter zijn eigen groep.

Ja het was al even stil hier en omdat ik geen vervolg meer zag op wel of geen filter was is erg benieuwd, gelukkig dat alles is opgelost nu! Ik woon sinds kort in een nieuwbouw woning en heb daarin ook een aparte groep gemaakt naar zolder voor de HT set, ben benieuwd of dit audio technisch ook scheelt, kan in ieder geval een en ander gaan proberen...
- Barcovision Multi Media 708 projector
- Onkyo TX-NR809
- 2 B&W PCS-8 THX subs gestuurd door NAD 218THX

Zodiac

Ok. Hoop dat het wat oplevert. Verwacht er svp niet teveel van...
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

remco320

Ik heb gisteren zelf alles aangelegd voor een eigen audio groep met een goed afgeschermde kabel naar de meterkast. Een elektricien gaat het dan aansluiten. Waarom? Omdat ik het dan heb, omdat nu de vloeren open liggen en ik het in 10 minuten heb kunnen doen. Ik ben benieuwd of het überhaupt een verschil maakt. Over een maandje weten we het als we gaan verhuizen.

Rusher


Quote from: remco320 on November  1, 2015, 09:34:38
Waarom? Omdat ik het dan heb, omdat nu de vloeren open liggen en ik het in 10 minuten heb kunnen doen.
Slim!

Zelf ben ik heel blij met de audiogroep, niet zozeer omdat de muziek beter klinkt, maar omdat ik eindelijk van die spanningstikken af ben. Doodstil.

remco320


Quote from: Rusher on November  1, 2015, 12:39:26
Slim!

Zelf ben ik heel blij met de audiogroep, niet zozeer omdat de muziek beter klinkt, maar omdat ik eindelijk van die spanningstikken af ben. Doodstil.
Ja dat is inderdaad wel winst. Stucwerk is klaar dus volgende week kunnen de stopcontacten er weer op. Gewoon een jung opbouwdoosje waar mss ooit een andere wcd in kan. Als ik ergens lees dat het daadwerkelijk zin heeft[emoji39]