Pascal, Hypex, Abletec, etc.

Started by spoek, August 25, 2014, 19:46:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

spoek

Beste HT Forum leden,

Een goede avond gewenst! En meteen excuses voor een dubbelpost.
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die me aan een Pascal-Audio S-Pro2 eval kit kan helpen, maar ben ook geinteresseerd in DIY versterker projecten met behulp van Hypex, Abletec etc.
Wie kan me helpen?

Groeten,

Pascal.

Huub-13

Hallo Pascal,

Momenteel speel ik zelf met 2 monoblocks, gebaseerd op ICEpower 1000ASP modules van Bang & Olufsen.
Een Duitse kennis heeft de versterkers voor me gebouwd.
Ik vind het resultaat meer dan goed en het zijn misschien wel mijn "laatste" versterkers.
Leveren 2 x 500 W en 2 x 1000 W RMS in resp. 8 en 4 Ohm speakers.
Ik ga er mijn Accuphase A-46 classe A eindversterker (5 keer zo duur!) voor in de verkoop doen.

Als je interesse hebt, stuur me maar een PM.
Huub
Denon DBP4010UD | Hifi Rose 250A | Lyngdorf TDAI-3400 | Magnepan 3.7i | Stax SR-009 + 006t buizenversterker

Leeuwarden

Behoorijk onbekend hier maar erg goed. Heel erg goed!
http://www.aussieamplifiers.com

RubenV.

Quote from: Huub-13 on September 11, 2014, 09:59:55

Momenteel speel ik zelf met 2 monoblocks, gebaseerd op ICEpower 1000ASP modules van Bang & Olufsen.


Dezelfde modules gebruikt Bel Canto volgens mij ook  REF1000M Mono Amplifier. Dat zal lekker klinken  8)

Quote from: Leeuwarden on September 28, 2014, 21:57:08
Behoorijk onbekend hier maar erg goed. Heel erg goed!
http://www.aussieamplifiers.com

Hier heb ik al veel over gelezen maar helaas nog nooit gehoord. Jammer dat ze zo ver weg zitten (ivm. shipping en garantie).

Ik ben eens benieuwd welke alternatieven hier nog meer voorbij komen, leuk!


2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Leeuwarden

#4
Shipping valt wel mee. Garantie is uitstekend en de technische ondersteuning is ook uitstekend!

Leeuwarden