Calibratie op sony 32fq70

Started by max247, February 16, 2004, 12:04:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

max247

Hoi,

Na een wat geometrie instellingen aangepast te hebben dmv van het service menu versprong het beeld ineens. Dmv de default instellingen die ik eerst opgeschreven had kreeg ik wel weer redelijk beeld maar totaal niet naar wens.

Zo lijkt het smart beeld formaat op 4:3. En zijn zijn de overige beeld formaten niet  helemaal in orde.

Nu was mijn vraag of dit tijdens zo'n isf calibratie verholpen kan worden.

J.A.F._Doorhof

Je kunt dan beter de TV hierheen brengen en reken op een flinke tijd werk.
Sony heeft een hele vreemde manier van werken in sommige chasis, wat je invoert wordt met bepaalde waardes weer veranderd bij opslag.
Dat is even zoeken en proberen.

Ik kan het wel voor je goed krijgen maar doe dat liever niet in een tour, het kan zijn dat ik met een uurtje klaar ben, maar het kan ook zo 2 uur duren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

max247

Wanneer ik hem langs breng en de kleuren geometrie en panorama optimaal laat instellen, hoeveel gaat dit mij dan ongeveer kosten?

Het beeld is al weer redelijk normaal. Behalve de verticale lijnen aan de zijkant van de beeldbuis. Deze hebben een kromming.

Zou dit woensdag as ook eventueel kunnen? En is er een andere manier behoudens dit forum om met jullie in contact te komen.

alvast bedankt

J.A.F._Doorhof

Ik ben woensdag op de zaak aanwezig dus dat zou kunnen.
Je kunt altijd bellen met ITC 0527-636666 (behalve op maandagen), maar als je mij wilt hebben is het forum of E-mail de snelste manier.

Normaal is een standaard calibratie € 75,00 ik reken dan op een uur werk, als er meer aan de hand is betaal je per uur € 75,00 extra, maar als alles al weer een beetje normaal is dan lukt dat wel binnen een uur.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview