Epson tw5900 3d bril.

Started by darkrunner, August 16, 2014, 22:02:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

darkrunner

Hoi

Heb sinds gisteren de Epson 5900,nu heb ik nog Samsung SSG-4100GB brillen liggen van mijn Led tv maar die lijken niet te werken op de beamer.
Weet iemand welke Brillen ik best bestel voor bij de 5900 die goed zijn van kwaliteit vond de samsung's ook niet zo goed eigenlijk.

Groetjes

jeroenudb

Volgens een Duitse site werken de toshiba fpt-ag02g ook met de 5900. Ik kan er vanmiddag twee ophalen in Apeldoorn. Er staat ook nog een setje op mp in limburg.
Ook een aantal brillen van Panasonic en de PlayStation 3d brillen gebruiken dezelfde techniek.
Maar qua prijs verschilt het niets met de originele van Epson (nieuw)

darkrunner

Miss dan toch maar gewoon die van Epson zelf kopen zien vind wel leuk dat ze aan de zijkant volledig toe zijn,dat leid me nogal af met de samsung brillen.

darkrunner

 Jeroenudb zou je me kunnen laten weten hoe de  Toshiba fpt-ag02g?zouden blijkbaar ook op mijn Samsung led tv werken is wel interesant.

Grt

Mediasluis

Voor 3D is het het beste om volledig donker te kijken.
Licht dat van de projector of het scherm komt en meeflikkert met  het 3D is niet storend, maar licht van een andere bron dat niet meeflikkert is enorm irritant.

Zelf vind ik de Epson brillen kwalitatief erg goed en scherp.
Ook de chosting is vrij laag.
De Xpand X104 YOUniversal brillen zijn het beste en na een firmware Update en tweaken, zelfs nog veel beter tegen chosting.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

hdnoob

Quote from: darkrunner on August 16, 2014, 22:02:18
Hoi

Heb sinds gisteren de Epson 5900,nu heb ik nog Samsung SSG-4100GB brillen liggen van mijn Led tv maar die lijken niet te werken op de beamer.
Weet iemand welke Brillen ik best bestel voor bij de 5900 die goed zijn van kwaliteit vond de samsung's ook niet zo goed eigenlijk.

Groetjes

Als je Samsung 3D bril niet werkt is je projector IR dan? De Samsung brillen zijn op zich wel goed hoor...  ik merk met de Samsung SSG-5100GB eigenlijk geen verschil met de officiele Epson bril van mijn Epson projector.

darkrunner

Heb me net een paar goedkope toshiba fpt-ag02g op de kop kunnen tikken en ze werken prima,Xpand X 3d brillen staan op het verlanglijstje.