Nieuwe generatie, helden ?

Started by J.A.F._Doorhof, May 5, 2002, 16:25:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Nu Arnie, Sly, Gibson, Ford etc. toch echt te oud zijn geworden voor Aktie en zich meer zullen moeten gaan concentreren op karakter rollen ( ;D voor Sly en Arnie wat moeilijker) komt er toch een tijd van ............. tja welke ?

Laats een hele discussie gehad met iemand die beweerde dat er niets meer bij de nieuwe generatie aanwezig was. Toch verschil ik nu wat van mening (helemaal na het zien van Behind Enemy Lines).

Volgens mij is dit de toekomst:

Owen Wilson
In te zetten in zowel comedies als in aktie films. Hoewel ik wel moet wennen aan zijn manier van praten en zijn neus. Opvolger van Sly ?? maar dan zonder de anabole spieren ?

Vin Diesel
Moet nog leren acteren (in sommige gevallen), maar kan zeer zeker een grote worden voor de muscle movies.

Seann Willian Scott
In mijn ogen één van de grote beloftes voor comedies. Kan wel eens de opvolger van Carry worden, heeft ook zo een plastic gezicht. Koop bijna blind zijn films.

Paul Walker
De politie agent vertolker van de toekomst. Vooral in de undercover rollen zal hij het goed gaan doen. Hoewel ik zijn rol in Joyride ook fantastisch vondt.

Joshua Jackson
Bekend van Dawson's creek (nooit gezien), vondt hem geniaal in Gossip, en Skulls I.

Will Smith
Moet niet naast zijn schoenen gaan lopen, maar verder dik in orde.

En bij de vrouwen:
Cate Blanchett
Geniaal in The Gift.

Catherine Zeta-Jones
 ;D

Jennifer Lopez
Was goed in The Cell & Out of sight.

FLOPPERS

De volgende halen het vrees ik niet meer.

Tom Green
Vondt hem nog zeer leuk in Road Trip, maar Freddie got fingered is volgens mij de slechtste film die ik OOIT heb gezien.

Leonarda Dicaprio
Na Baseball Diaries en Titanic verdwenen, hoewel The Beach nog een redelijke film was.

Martin Lawrence
Begon ZEER veelbelovend als opvolger van mischien wel Eddy Murphy, maar slaat nu de plank een paar keer goed mis. Toppers waren : Blue Streak, en Bad Boys. Mischien dat Blue Streak 2 en Bad Boys II hem weer kunnen helpen naar het goede segment te verhuizen.

Hebben jullie meer ideën of suggesties, shoot.

MvrGr.
Frank






www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

#1
hoi,
Naar mijn idee zou het beter zijn om de juiste acteur voor de job uit te kiezen. Een goede casting dus in plaats van grote namen. Dat  een acteur in een film een goede prestatie neerzet wil niet zeggen dat ie dat automatisch ook in een andere film doet.

Ik zelf vind het leuk om goede films te zien waar geen acteurs in zitten die ik ook al in 15 andere films heb gezien en waarvan je uit zijn vorige films al weet wat zijn goede en slechte kwaliteiten zijn.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een voorkeur heb voor films die niet om 1 persoon draaien.


grtz jeroen

patrick_vdb

Niet echt iemand van de nieuwe generatie te noemen maar omdat deze persoon eigenlijk nu pas echt begint door te breken nomineer ik bij deze Jackie Chan als nieuwe (generatie)held.

Wat deze persoon in zijn films laat zien qua stuntwerk (eigenhandig uitgevoerd) en actie gecombineerd met een slapstick-achtige manier van acteren vind ik werkelijk te gek.

Mvrgr

Patrick

Lord_Helmet

#3
Mijn held is en blijft Mike Meyers als Austin Powers/Fat Basterd/Dr Evil, ik kan niet wachten tot de zomer wanneer deel 3 uitkomt.

J.A.F._Doorhof

Jackie Chan, stopt er onderhand al weer mee  ;D. Maar is inderdaad helemaal te gek, verzamel al een tijdje zijn nieuwere films.

Mike Myers is inderdaad zeer goed, zijn "So I married an axe murderer" is nog steeds een klassieker.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Egwin

Ik geloof dat de volgende persoon ook bij die lijst van Frank behoord:

Edward Norton, een super relaxte en coole acteur.
Sonus Faber Minima Amator II # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

engelsje

christian bale hoort ook in die lijst,alhoewel American Psycho ik niet al te best vond.

John

J.A.F._Doorhof

Ik ben helemaal gek geworden van American Psycho, echt een geniale film. Ben benieuwd naar deel II die binnenkort op DVD uit komt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

engelsje

Ja misschien nog eens kijken ik twijfelde in het begin,het boek was net zo als de film.
Wel een gave soundtrack,die jaren 80 muziek.
John

J.A.F._Doorhof

Kijk even onder nieuw topic over American Psycho.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marco

Net weer 'The Usual Suspects' zitten kijken. En ik realiseerde me dat Benicio del Toro hier nog niet genoemd was. Ik moest dat toch nog even rechtzetten  :) Dus bij deze....
Arcam avr-200, Tannoy Saturn S8 en Revolution Signature DC4, Rel Strata V, Nordost, Panasonic TX-P55ST50, Dune Smart B1, Sonos, Arcam rDac

garmtz

Egwin, leuke Avatar... ;) Jouw favoriete acteur?  ;D

Egwin

 ;D
Je zal er maar zo 'goed' uitzien en toch met de grote namen mogen (mee)spelen ;). Hij doet me trouwens denken aan een vriend van mij, die ook niet de mooiste was maar vreemd genoeg kreeg hij het altijd weer voor elkaar bij de vrouwtjes.

Mvrgr. egwin

Sonus Faber Minima Amator II # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

J.A.F._Doorhof

Dan weet je nu waarom ;D.
Het gaat niet om de grote "namen" ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sarjenka

Quote from: J.A.F._Doorhof on May  5, 2002, 16:25:10Vin Diesel
Moet nog leren acteren (in sommige gevallen), maar kan zeer zeker een grote worden voor de muscle movies.


Leonarda Dicaprio
Na Baseball Diaries en Titanic verdwenen, hoewel The Beach nog een redelijke film was.


Vin Diesel moet het van zijn stem en uitstraling hebben, maar die "spieren" van hem voegen niets toe vinnik... verder is het momenteel voor mij wel "het snoepje van de week" (ew)

En Leonardo diCaprio vind ik een prutacteur, maar hij verraste mij dus gigantisch in zijn rol als debiel broertje van Johnny Depp in "What's eating Gilbert Grape"; daar was Leonardo echt briljant in!

Verder vond ik Wes Bentley goed spelen in American Beauty, maar da's geloof ik niet zo'n mega acteur...


olav

Vin Diesel, niet slecht in o.a. de Boiler room. Christian Bale, wat een engerd en American Psycho wat een but-film.
Catherine Zeta Jones ook niet mijn grootste vriendin.

Nee geef mij maar Helen Hunt, oa. in As good as it gets of Pay it Forward
Natalie Portman vooral in Beautiful Girls, Minnie Driver oa in Big Night, Jennifer Connelly van Requiem for a dream en A beautiful Mind. Ashley Judd misschien ook wel.

Tom Sizemore, Saving Private Ryan en Heat. Johnny Depp de meest eigenzinnige acteur. Edward Norton in American History X. Sean Penn in Hurlyburly. Kevin Spacey natuurlijk.
Te veel films en acteurs actrices om op te noemen. En da hebben we het nog niet eens over de europese acteurs en actrices gehad.